Voor de liefhebbers: West Germainiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef AgLarrr het volgende:
Trouwens, hij heeft nog een slot open. Ik stel voor dat nog iemand hem aanvalt? Op die manier kan ie niet eens terugslaan morgen
Woeiii, wat een filantropiequote:
post dan ook gelijk de link van zijn land en heb je het geprobeerd uit te praten. Heeft hij uberhaupt geraegeerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Honingdrop het volgende:
OK...dus ik bij het roze team. Biedt zo'n land mij dus trade aan plus 100,000 dollartjes erbij. Ik denk: gaan met die banaan. Krijg ik dus een pm van mijn alliantie (jullie) dat jullie willen dat ik oranje wordt. Ik denk, mij best...maar die knakker waar ik net mee handel en die mij 100k heeft gegeven gaat dat gegarandeerd niet leuk vinden en dan wil die mij vast aanvallen...
![]()
Nu sta ik nog in peace mode, dus nu kan hij niks..maar straks...
wat denken jullie. gaat die boos worden?
Wat is jou land?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Honingdrop het volgende:
OK...dus ik bij het roze team. Biedt zo'n land mij dus trade aan plus 100,000 dollartjes erbij. Ik denk: gaan met die banaan. Krijg ik dus een pm van mijn alliantie (jullie) dat jullie willen dat ik oranje wordt. Ik denk, mij best...maar die knakker waar ik net mee handel en die mij 100k heeft gegeven gaat dat gegarandeerd niet leuk vinden en dan wil die mij vast aanvallen...
![]()
Nu sta ik nog in peace mode, dus nu kan hij niks..maar straks...
wat denken jullie. gaat die boos worden?
Lijkt mij ook niet slim om je kleur te veranderen. Je brengt niet alleen jezelf maar ook de clan in gevaar lolquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Honingdrop het volgende:
dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132437
dit is het land waar ik nu mee trade: http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=6115
oorlog lijkt me geen slim plan, en nee ik heb nog niks naar hem gestuurd...ik blijf dus inderdaad voorlopig op roze.
En die 100k heb ik volledig aan technologie uitgegeven. Nee, dat was misschien niet het slimste plan ooit, maar whatever. (vanochtend was mn population happiness 26 en nu iets van 16 ofzo..)
Ik zou het lekker op roze houden idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Honingdrop het volgende:
dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132437
dit is het land waar ik nu mee trade: http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=6115
oorlog lijkt me geen slim plan, en nee ik heb nog niks naar hem gestuurd...ik blijf dus inderdaad voorlopig op roze.
En die 100k heb ik volledig aan technologie uitgegeven. Nee, dat was misschien niet het slimste plan ooit, maar whatever. (vanochtend was mn population happiness 26 en nu iets van 16 ofzo..)
Je joint de FOK-clan voor deeltje 20 (over 3 dagen) mag ik hopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Document1 het volgende:
Deeltje 7 alweer!
ja, als die mensen met wie ik wil handelen nou eens een keertje snel antwoorden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Shawn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet slim om je kleur te veranderen. Je brengt niet alleen jezelf maar ook de clan in gevaar lol
Zodra de FOK-clan sterker is gaan we het er nog over hebben
En als ik jou was zou ik maar al je Trade-slots vullen, je hebt er 4, dan verdien je ook meer.
Je moet ze geen trade offer sturen maar een P.M (en het liefst naar 100 andere landen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
ja, als die mensen met wie ik wil handelen nou eens een keertje snel antwoorden...![]()
Waar kun je je precieze happiness zien dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef JAM het volgende:
Happiness van 18.80 hier. 'Your population is in love with you.', en dat met 28% belasting en 365 doden in de afgelopen zes dagen.,
.
je moet dat witte bij mij selecteren naast die smilie dan zie je hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Waar kun je je precieze happiness zien dan?
welkom registreer je op ons clanforumquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik mag nog geen landen aanvallen..
http://www.cybernations.n(...)sp?Nation_ID=126295, daar zou ik het wel van moeten winnen..
Ah ja bedankt, mijn happiness is 13,60.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Sargon het volgende:
[..]
je moet dat witte bij mij selecteren naast die smilie dan zie je het
heel vaag eigenlijk
Waarom je taxrate op 20%? Je kunt waarschijnlijk veel meer verdienen als het op 28 staatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom is julliue happiness zo laag, mijne is 22 met een taxrate van 20%
waarschijnlijk kan ik er veel meer uit halen als ik meer land koop en de taxrate verlaag maar ik vind het prima zo
als ik taxrate omhoog gooi naar 28% dan dan gaat me income van 85 naar 72quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom je taxrate op 20%? Je kunt waarschijnlijk veel meer verdienen als het op 28 staat
Inkomsten > Happiness
overigens heb ik momenteel te weinig soldaten om de top aan te pakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik meld mij ook aan als pauper zijnde
me 2quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik meld mij ook aan als pauper zijnde
kan je ook effe een deel maken dat alleen toegangelijk is voor de raad van 5, vergemakkelijkt namelijk het maken van een beleidsplanquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
Ministers hebben moderatorschappen op hun ministerie en de premier ook op de Raad van Vijf.
Ik heb zelf niet alle tijd van de wereld om het geheel op te zetten (ik probeer me ook niet teveel werk op de hals te halen) dus graag het verzoek aan de Ministers om nu ze de mogelijkheden hebben hun Ministerie op poten te zetten. Incl. guides en functieomschrijvingen. Ik heb al een voorbeeld gemaakt op Economische Zaken en ik had er ook eentje van Defensie maar die bleek opeens weer weg
Zo nu een biertje en Dit Was Het Niews
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
Raad van Vijf heeft aparte toegangsrechten; alleen de ministers kunnen er in (en de site admin accont).
Nieuwe users zijn bijgewerkt.
Bij deze wederom de oproep aan de verschillende ministeries om hun forum goed op te zetten met allerlei informatie
Ik kan de OP helaas niet wijzigen, ik krijg een MySQL error.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:15 schreef DiviFilius het volgende:
Het zou ook een idee kunnen zijn om de laatste maatregelen en beslissingen op te nemen in de OP ( mocht die nog te editten zijn ) of ergens centraal op het andere forum, vooral handig voor mensen die het topic hier niet iedere dag bijhouden.
Ben ik weer te sterk voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef JAM het volgende:
Ik heb Modderschuit maar even geholpen met USS Enterprise . Laatsgenoemnde heeft nu nog maar 23 soldaten over, dus; grijp je kans.
Ik heb zojuist bij die vent mooi even $2,400 en 0.7 tech gekaapt. 'I love the smell of napalm in the morning'.quote:
Gewoon into anarachyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
Ik had hem al vrede aangeboden opzich. Maar toch nog een keer aangevallen
.
Ik ging er zelf door in anarchyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon into anarachyAanvallers moeten allemaal dood
Hulp nodig? Soldaten ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef du_ke het volgende:
Ik ging er zelf door in anarchy. Volgende keer toch wat voorzichtiger opereren.
Neuh heb er zat alleen stuurde ik er teveel op uit om aan te vallen en bleven er te weinig achter in m'n land. Was dom.quote:
Met alle plezierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
Zullen we proosten, du_ke, op een klinkende overwinning?
.
Meer dan wat natrappen heb ik ook niet gedaan nee. Ere wie ere toekomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met alle plezier. Al was m'n echte overwinning op hem gisteren geloof al toen heb ik hem echt aangepakt en de meeste van z'n soldaten over de kling gejaagd.
.
Ik heb Aluminium en wheat, wil wel wine/oil.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik binnen het team heb is nu wine, oil, wheat, cattle, spices en aluminium. Iemand interesse in wine/oil en wat heeft deze persoon zelf te bieden?
ik hoef geen poging meer te doen dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met alle plezier. Al was m'n echte overwinning op hem gisteren geloof al toen heb ik hem echt aangepakt en de meeste van z'n soldaten over de kling gejaagd.
.
Helaas heb ik die 2 alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik heb Aluminium en wheat, wil wel wine/oil.
Shit, dacht dat ik die ander voor me had, nu heb ik hem de oorlog verklaard. Hopen dat ie m'n peace offer accepteert.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef JAM het volgende:
Hoe zit het nu met BoANation, moeten we daarop af? Ik kan wel wat troepen die kant uit sturen hoor.
Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Shit, dacht dat ik die ander voor me had, nu heb ik hem de oorlog verklaard. Hopen dat ie m'n peace offer accepteert.![]()
Dat er nog vele zullen volgen!!quote:
O, helaas...quote:
bevrijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
BTW. Is er een bepaalde 'beste' strategie om landen, zonder alliantie, te 'bevrijden' met enkel soldaten? Waar moet je op letten?
Nee, heb 'm niet aangevallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?
Hier, nog een paar plaatsenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef K-Billy het volgende:
Wablief? Er werden fondsen uitgedeeld? Hoe verkrijgt men zoiets?
Trouwens, dank je. Heb me aangemeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Sargon het volgende:
bij alliances other kiezen en dan FOK typen
welkom trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |