Kun je me alsjeblieft aiden PLzzzquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef Whizzkith het volgende:
Ik weet nog wel dat ik ook nog mensen aanviel voor tech en geld![]()
Nu zit ik met Current Euros Available: $639,144.90 (Surplus) en ik doe er helemaal niks mee![]()
Er zijn nu 12 mensen aangemeld, er kunnen er nog 3 aanmelden..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef JAM het volgende:
Ja, hoe is het met die harbor-cascade?
Nee gewoon gelukquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Timmehhh het volgende:
@ whizzkith ik weet niet wat dat is, waar kan ik me aanmelden?
Jij hebt trouwens relaxe startresources net zoals trechtistand (die van terechtistand heb ik eigenlijk precies nodig)
Hebben jullie meerdere accounts aangemaakt en toen je een mooie combo van resources had maar gaan spelen ofzo?
Het is TerechT dat ik zulke mooie resources hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Timmehhh het volgende:
@ whizzkith ik weet niet wat dat is, waar kan ik me aanmelden?
Jij hebt trouwens relaxe startresources net zoals trechtistand (die van terechtistand heb ik eigenlijk precies nodig)
Hebben jullie meerdere accounts aangemaakt en toen je een mooie combo van resources had maar gaan spelen ofzo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Sargon het volgende:
haha ik wil die vent zn gezicht zien als hij opnieuw inlogt en alleen maar de as van zijn eens welvarende land aantreft![]()
![]()
Ja, ik wil wel, maar kan niet bijzonder veel lezen op het forum...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Er zijn nu 12 mensen aangemeld, er kunnen er nog 3 aanmelden..En dan wordt het waarschijnlijk de 14e of 15e dat de 3 miljoen onderweg gaat
Mja, moet je de poster boven je even aanstotenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel, maar kan niet bijzonder veel lezen op het forum...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef FJD het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten wasmaar om een of andere reden kom ik t forum niet op op dit moment
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Sargon het volgende:
Fish-o-rama
wil iemand hem een laatste zetje geven naar volledige vernietiging hij heeft nog 13 soldaten en 68k te plunderen
Ik weet niet wat t is. Ik kan op de FTP, ik kan in de database maar ik kan niet op de website. Ook de normale website werkt niet en ook een ander domein bij dezelfde host werkt niet.quote:
Doe mij dan ook even.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef FJD het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten wasmaar om een of andere reden kom ik t forum niet op op dit moment
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Sargon het volgende:
bij alliances other kiezen en dan FOK typen
Ik heb 'm gereduceerd tot één soldaat. Met twee aanvallen meer dan 12.000 ballen binnengehaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Sargon het volgende:
Fish-o-rama
wil iemand hem een laatste zetje geven naar volledige vernietiging hij heeft nog 13 soldaten en 68k te plunderen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Diverse_Reality het volgende:
Edit my nation, vierde vak.
Heb het genoteerd, ik zal je bij de volgende update toevoegenquote:
Welkomquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Senkjoe. Ik ben lid: El Crecimiento
Joehoe, de site is weer up. Mag ik ook toegang? Login is, heel verrassend, ExtraWaskracht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is. Ik kan op de FTP, ik kan in de database maar ik kan niet op de website. Ook de normale website werkt niet en ook een ander domein bij dezelfde host werkt niet.
Ik heb voor de zekerheid wel maar even de database gebackupped
Klinkt goed, ik heb helaas geen AID-slotsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Whizzkith het volgende:
Ik moet even snel van zo'n 2000 soldaten af
Kan ze de komende dagen niet weghalen (en er zijn net iets teveel), dus degene die ze even overneemt en dan dismissed krijgt er 50.000 euro bij
Wie wil?
komt u maar!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Whizzkith het volgende:
Ik moet even snel van zo'n 2000 soldaten af
Kan ze de komende dagen niet weghalen (en er zijn net iets teveel), dus degene die ze even overneemt en dan dismissed krijgt er 50.000 euro bij
Wie wil?
Ik zie dat je al 2 aid slots hebt gebruikt en ook bent aangemeld bij de harbor-aid. Dat levert dan wel een probleem opquote:
kak aan problemenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik zie dat je al 2 aid slots hebt gebruikt en ook bent aangemeld bij de harbor-aid. Dat levert dan wel een probleem op
Ligt eraan hoe snel het dan gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
kak aan problemen, tegen die tijd zijn mijn 2 aid slots alweer vergaan dus het is geen probleem
hmmm, ik denk dat daar wel een mauw aangepast kan worden, stuurt uw sujetten maar door!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:13 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het dan gaatJe bent pas de 18e weer 'vrij' namelijk. De cascade begint waarschijnlijk op de 15e. Ik zit je in elk geval wel achteraan de lijst, dan moet general Chillaz alias O_N het te geven bedrag bij zich houden totdat er bij hem én jou aid-slots vrijkomen.
Ik heb het verzondenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
hmmm, ik denk dat daar wel een mauw aangepast kan worden, stuurt uw sujetten maar door!
Zo kan general Chillaz nog wat daagjes rente trekken uit mijn te verkrijgen geld en kan ik alvast opzoek naar leuke trades![]()
Ik denk dat ik eerst even op oorlogspad ga met mijn nieuwe kadetten, kijken uit welk hout ze gesneden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |