Ter voorkoming van frustratie en moedeloosheid bij WO-ers, ter bescherming van de rest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef BrauN het volgende:
Het zou trouwens relaxed zijn als er op FOK! een speciaal subforum voor WO'ers zou komen, zodat we een beetje kunnen praten op niveau zonder tussenkomst van de in dit topic alom aanwezige prutsers die HBO, MBO of nog minder doen.
Uiteraard wel met beperkte toegang. Ik stel voor dat je toegang krijgt na het opsturen/mailen van een kopie van je 'bewijs van registratie' van je universiteit, uiteraard van het betreffende jaar.
Daarom is kernfusie zo handig, geen afval. Maarja, dat snap je denk ik weer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, alle auto's zijn ook vervuilend. Je hebt altijd afval![]()
Dat vindt hij inderdaad, serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een gezellige pestepidimie had ook zo z'n charme natuurlijk.
Poging tot diepzinnig zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang luidt het gezegde hoor. En als vooruitgang achteruitgang is, dan is alles wel achteruitgang. Wat bedoel je precies met dit argument? Wat wil je ermee zeggen?
Pool's goeie bitch iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Thomass het volgende:
Uitleg van Pool's grapje:
0,5^2 = 0,25
dus 0,5 = sqrt(0,25)
(verkapte tvp)
Wat is er vernaggeld aan het milieu dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Als de WO-ers zo slim en vooruitstrevend zijn, waarom is deze aarde dan zo goed als vernaggeld door milieuproblemen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Als de WO-ers zo slim en vooruitstrevend zijn, waarom is deze aarde dan zo goed als vernaggeld door milieuproblemen?
Ten eerste: de aarde is niet zo goed als vernaggeld. Ten tweede: alleen WO'ers verpesten het milieu? Ten derde: jij doet het dus liever zonder auto en elektriciteit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Gast, dat heeft er dus echt geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
MBO'ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
door dat al die palletsorteerders 6 kinderen hebben en de weredbevolking de oorzaak isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Inderdaad, alle wereldproblematiek is de schuld van WO'ersquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Gast, dat heeft er dus echt geen reet mee te maken.
Nederland is niet vol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef funkmaster het volgende:
[..]
door dat al die palletsorteerders 6 kinderen hebben en de weredbevolking de oorzaak is![]()
niet alleen nederland is vol, de wereld is vol
Ik denk dat ze zich aanpassen aan het niveau. Expres geen lange zinnen gebruiken, zo blijft het voor iedereen begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef Merkie het volgende:
Wel typerend dat het meerendeel van de niet WO-ers in dit topic geen kaas heeft gegeten van argumentatietechnieken en echt de meest kansloze argumenten aanhaalt. Dit doet mij concluderen dat het gros van de niet-WO-ers hier iets tegen tegen WO'ers heeft (waarschijnlijk jaloezie, omdat ze meer verdienen) gewoon dom is.
Express? Pallet Express?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich aanpassen aan het niveau. Express geen lange zinnen gebruiken, zo blijft het voor iedereen begrijpelijk.
voila, SP stemmers zijn er ook weer....als je niet erkent dat de wereldbevolking een probleem is dan is elke vorm van discussie over wereldproblematiek een kansloze zaak met jouquote:
Even schematisch de gemiddelde discussie in deze topicsreeks:quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich aanpassen aan het niveau. Express geen lange zinnen gebruiken, zo blijft het voor iedereen begrijpelijk.
Beknopt gezegd: ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef Skv het volgende:
Dus dit topic is voor paupers die het niet kunnen hebben dat het aantal hersencellen dat ze bezitten ontoereikend is om normaal te kunnen functioneren?
Er is een verschil tussen te veel en vol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef funkmaster het volgende:
[..]
voila, SP stemmers zijn er ook weer....als je niet erkent dat de wereldbevolking een probleem is dan is elke vorm van discussie over wereldproblematiek een kansloze zaak met jou![]()
Ik ben totaal geen SP'er en veracht links. Maar slechts 10% van Nederland is bebouwd = niet vol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef funkmaster het volgende:
[..]
voila, SP stemmers zijn er ook weer....als je niet erkent dat de wereldbevolking een probleem is dan is elke vorm van discussie over wereldproblematiek een kansloze zaak met jou![]()
en de argumentatie van deze meneer bereikt weer een nieuw dieptepuntquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef bigore het volgende:
Heerlijk hoe die WO-ertjes kunnen happen, jullie zijn net MBO-ers!
De MBO'ers snappen dit uiteraard nog steeds niet. Die denken bij sqrt aan squirten, want daar hebben die bouwvakkers het de hele dag over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Thomass het volgende:
0,5^2 = 0,25
dus 0,5 = sqrt(0,25)
(verkapte tvp)
Als je WO deed had je die fout niet gemaakt. JA!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zag hem, had hem al verbeterd, echter net te laat![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef Merkie het volgende:
Wel typerend dat het meerendeel van de niet WO-ers in dit topic geen kaas heeft gegeten van argumentatietechnieken en echt de meest kansloze argumenten aanhaalt. Dit doet mij concluderen dat het gros van de niet-WO-ers hier iets tegen tegen WO'ers heeft (waarschijnlijk jaloezie, omdat ze meer verdienen) gewoon dom is.
Klopt helemaal jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even schematisch de gemiddelde discussie in deze topicsreeks:
Niet-WO'er: geeft argument
WO'er: reageert op dit argument met tegenargumenten.
Niet-WO'er: reageer daar niet op, maar verzint een een (nieuw) kansloos argument.
WO'er: wat een kansloos argument.
En dan begint het weer van voor af aan.
Ik snap de grap niet, 2+2=4, haha?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Pool het volgende:
[..]
De MBO'ers snappen dit uiteraard nog steeds niet. Die denken bij sqrt aan squirten, want daar hebben die bouwvakkers het de hele dag over.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Als er 2 werelden zouden bestaan, eentje vol met WO-ers, de andere met het werkvolk, ik weet wel welk volk het langst leeft, WO-ers verneuken de wereld door hun eigen technologie terwijl de andere wereld lekker gelukkig samenwoont, beetje werkt ,lekker neukt en langzaam vooruitstreeft.
Anders reageer je even volkomen serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dit doet mij concluderen dat jij een hoogstaande discussie verwacht van menig MBO'er. Zeg nou zelf, hoe realistisch is dat? Ik hoop niet dat je je eigen overredingskracht vergelijkt met die van lagergeschoolden, aangezien zij überhaupt niet specifiek worden opgeleid om veel vragen te stellen, of een discussie met anderen aan te gaan.
Wederom zeer misplaatst elitair gedrag
Om het traditionele gezicht van Nederland te behouden ipv flats vol paupers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen SP'er en veracht links. Maar slechts 10% van Nederland is bebouwd = niet vol.
Overmatig hoofdletter gebruik en herhaaldelijk het uitroepteken gebruiken is mijns inziens vele malen erger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je WO deed had je die fout niet gemaakt. JA!!!!
wat denk je nou zelf, alsof ik niet weet dat WO-ers benodigd zijn, sterker nog, ik leef voor technologie, dat vind ik helemaal geweldig, maar het is wel leuk om te zien dat je WO-ers net zo goed kan laten happen als hun denken om MBO-ers te laten happen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
![]()
Zoveel wijsheid in 1 post.
ps dit meen je echt?
Ach, Nederland = vol is gewoon een kansloze uitspraak. Ik zit ook niet te wachten op hordes Marokkanen die ons land onveilig komen maken, maar Nederland is echt niet vol. Tenzij je het figuurlijk bedoelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Om het traditionele gezicht van Nederland te behouden ipv flats vol paupers.
Je hebt nog niet gereageerd op mijn tegenargument dat het basisontwerp van de fiets bedacht is door een 14 jarig jongetje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even schematisch de gemiddelde discussie in deze topicsreeks:
Niet-WO'er: geeft argument
WO'er: reageert op dit argument met tegenargumenten.
Niet-WO'er: reageer daar niet op, maar verzint een een (nieuw) kansloos argument.
WO'er: wat een kansloos argument.
En dan begint het weer van voor af aan.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef funkmaster het volgende:
sommige mensen in dit topic naderen de wortel van mijn IQ vrees ik![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij hebt 0,25 en zij hebben bijna 0,5?
whehe, die MBO'ers in dit topic snappen dit nerderige garpje uiteraard niet.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef Thomass het volgende:
0,5^2 = 0,25
dus 0,5 = sqrt(0,25)
(verkapte tvp)
Dan had hij ook de fout kunnen maken onder het mom van dyslexiequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je WO deed had je die fout niet gemaakt. JA!!!!
Ik zeg niet dat de niet-WO'ers dom zijn, ik zeg dat de niet-WO'ers die in deze topicreeks dom zijn. Vooruit, een nuance, het meerendeel van de niet-WO'ers in deze topicreeks dan. Ik verwacht geen hoogstaande discussie van een MBO'er, ook van de meeste WO'ers niet. Discussievaardigheid staat meestal los van opleidingsniveau (is mijn ervaring), maar in deze topicreeks blijkt dat niet zo te zijn. Daarom is mijn conclusie dat de niet-WO'ers in deze topicreeks domme mensen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dit doet mij concluderen dat jij een hoogstaande discussie verwacht van menig MBO'er. Zeg nou zelf, hoe realistisch is dat? Ik hoop niet dat je je eigen overredingskracht vergelijkt met die van lagergeschoolden, aangezien zij überhaupt niet specifiek worden opgeleid om veel vragen te stellen, of een discussie met anderen aan te gaan.
schaamteloos hetzelfde argument voor de 4e keer gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef bigore het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf, alsof ik niet weet dat WO-ers benodigd zijn, sterker nog, ik leef voor technologie, dat vind ik helemaal geweldig, maar het is wel leuk om te zien dat je WO-ers net zo goed kan laten happen als hun denken om MBO-ers te laten happen.
Nee hoor, daar is ons IQ te hoog voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef bigore het volgende:
Heerlijk hoe die WO-ertjes kunnen happen, jullie zijn net MBO-ers!
Het ging ook over HBO'ers, die ergens wel enige vorm van discussiëren (her)kennen, maar ook weten dat ze gewoon lager op de ladder staan dan WO'ers dus komen ze ook maar met kansloze, emotionele 'argumenten'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
True.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
schaamteloos hetzelfde argument voor de 4e keer gebruiken![]()
onverbeterlijk deze kerel...
Je ziet het echt niet he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
Heb ik een MBO-neger voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Joepster99 het volgende:
Hoe doen jullie trouwens die plaatjes onder je naam?
Zou het een MBO-er zijn? Die leren namelijk niet van hun fouten, ze kunnen immers niet leren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
Dat moet je aan een WO-er vragen, dat weten wij namelijk nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Joepster99 het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Joepster99 het volgende:
Ja, maar voor sommige mensen moet je het altijd met een beetje overdrijving brengen, zodat je zeker weet dat de boodschap overkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Overmatig hoofdletter gebruik en herhaaldelijk het uitroepteken gebruiken is mijns inziens vele malen erger.
ik zie wel grammaticale wanorde...bedoel je datquote:
Nee jij ziet het niet. Wat wil je dat we denken? "Oh hahaha hij probeert ons op egniale wijze op de stang te jagen door tot 4x toe een semi-stoere troll te gebruikenquote:
Vergeten ja. Mijn antwoord: ik heb nergens gezegd dat de fiets bedacht is door ingenieurs, ik heb gezegd dat fietsen ontworpen worden door ingenieurs. Dus jouw argument is irrelevant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gereageerd op mijn tegenargument dat het basisontwerp van de fiets bedacht is door een 14 jarig jongetje.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Pool het volgende:
[..]
De MBO'ers snappen dit uiteraard nog steeds niet. Die denken bij sqrt aan squirten, want daar hebben die bouwvakkers het de hele dag over.![]()
Zij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef bigore het volgende:
maar het is wel leuk om te zien dat je WO-ers net zo goed kan laten happen als hun denken om MBO-ers te laten happen.
oeh ja, je bent me er eentje hé! kijk gewoon hoe vaak er wordt gereageerd op een troll post, hoe noemen ze dat weleens?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee jij ziet het niet. Wat wil je dat we denken? "Oh hahaha hij probeert ons op egniale wijze op de stang te jagen door tot 4x toe een semi-stoere troll te gebruiken![]()
:
"
De spelfout in het denken doet het hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee jij ziet het niet. Wat wil je dat we denken? "Oh hahaha hij probeert ons op egniale wijze op de stang te jagen door tot 4x toe een semi-stoere troll te gebruiken![]()
:
"
MBO-achtig gedrag. Hihi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef bigore het volgende:
[..]
oeh ja, je bent me er eentje hé! kijk gewoon hoe vaak er wordt gereageerd op een troll post, hoe noemen ze dat weleens?
Is dat een rare vraag?quote:
Echter, ik ben al wel zo arrogant dat ik me toch slimmer voel dan het MBO volkquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, maar voor sommige mensen moet je het altijd met een beetje overdrijving brengen, zodat je zeker weet dat de boodschap overkomt.
Daarnaast: jouw mening doet er niet toe, want je bent geen WO'er!![]()
Alle reacties (in deze topic) op FOK! van MBO'ers en HBO'ers kan je als trollposts zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef bigore het volgende:
[..]
oeh ja, je bent me er eentje hé! kijk gewoon hoe vaak er wordt gereageerd op een troll post, hoe noemen ze dat weleens?
daar berust het hele topic toch op? wij zijn er alleen om dit te bevestigenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel alsof de WO-ers een beetje zitten te fucken voor de lol, maar de mbo/hbo-ers het heel serieus nemen, minderwaardigheidscomplex?
Understatementquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel alsof de WO-ers een beetje zitten te fucken voor de lol, maar de mbo/hbo-ers het heel serieus nemen, minderwaardigheidscomplex?
Scroll helemaal naar boven, daar staat in de 2e donkere balk van boven "wijzig profiel" en dan vind je het vanzelfquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Joepster99 het volgende:
[..]
Is dat een rare vraag?ik ben hier net nieuw ja, bij andere forums heb je zo'n knopje ergens en daar kan je dan uit zo'n lijst een plaatje kiezen..
Tenzij je een MBO'er bent natuurlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef SuperRogier het volgende:
en dan vind je het vanzelf
Nou dan zijn we daar ook over uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef funkmaster het volgende:
[..]
daar berust het hele topic toch op? wij zijn er alleen om dit te bevestigen![]()
dankjequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Scroll helemaal naar boven, daar staat in de 2e donkere balk van boven "wijzig profiel" en dan vind je het vanzelf
Er werken ook veel HBO'ers bij batavus. die ontwerpen ook!!'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef Merkie het volgende:
Vergeten ja. Mijn antwoord: ik heb nergens gezegd dat de fiets bedacht is door ingenieurs, ik heb gezegd dat fietsen ontworpen worden door ingenieurs. Dus jouw argument is irrelevant.
Oke we kunnen dus concluderen dat om iets belangrijks uit te vinden je helemaal geen WO'er hoeft te zijn. Pas als we achterliggende mechanismen willen gaan begrijpen moeten we gedegen onderzoek doen om uiteindelijk optimalisatie van een uitvinding te krijgen en dan zijn WO'er reuze handig.quote:Maar omdat ik je punt wel snap, wil ik er toch even inhoudelijk op reageren: de meeste mensen zitten op 14-jarige leeftijd nog niet op de universiteit, en verder hoeft het niet zo te zijn dat alle uitvindingen door WO'ers gedaan worden. Het is niet zo dat je op het WO slim wordt, maar dat slim(mere) mensen op het WO belanden. Wat met dat jongetje denk ik ook wel is gebeurd, mits hij de mogelijkheden daartoe heeft gehad.
nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
WO doe ik met m'n ogen dicht man, sterker nog, ik moest me ex altijd helpen met huiswerk, zie je het voor je, een MBO-er?!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef Merkie het volgende:
Conclusie: WO is superieur en iedereen die dat niet doet of gedaan heeft is minstens licht geestelijk gehandicapt. Slotje.
Je vergeet hun beperkte motoriek en kortzichtigheid, maar opzich is het een redelijke conslusiequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef Merkie het volgende:
Conclusie: WO is superieur en iedereen die dat niet doet of gedaan heeft is minstens licht geestelijk gehandicapt. Slotje.
Joehoe, ik ben er nog!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef funkmaster het volgende:
is Jerry Springer op tv? (of ander plebs-entertainment)...alle MBO'ers zijn weg
![]()
MBO-ers die moeten nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef funkmaster het volgende:
is Jerry Springer op tv? (of ander plebs-entertainment)...alle MBO'ers zijn weg
![]()
Ja, dan moet ik altijd hard lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
zie je het voor je, een MBO-er?!
Als je het aankan, waarom heb je het dan niet gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
WO doe ik met m'n ogen dicht man, sterker nog, ik moest me ex altijd helpen met huiswerk, zie je het voor je, een MBO-er?!
ja gelukkig, iemand moet de niet-intellectuelen vertegenwoordigenquote:
Dit gaat misschien op voor vrij simpele dingen zoals de fiets met een groot voorwiel (jeweits die oude dingen) en zon klein achterwieletje. Alles is vrij duidelijk in een oogopslag. Kijk je vervolgens naar iets als een auto wens ik je veel succes met het maken ervan zonder kennis van achterliggende principes, mechanica etcetera. Not to mention gasoline he ;-]quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er werken ook veel HBO'ers bij batavus. die ontwerpen ook!!'
[..]
Oke we kunnen dus concluderen dat om iets belangrijks uit te vinden je helemaal geen WO'er hoeft te zijn. Pas als we achterliggende mechanismen willen gaan begrijpen moeten we gedegen onderzoek doen om uiteindelijk optimalisatie van een uitvinding te krijgen en dan zijn WO'er reuze handig.
Weet ik. HBO-ingenieurs zijn ook ingenieurs. Dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er werken ook veel HBO'ers bij batavus. die ontwerpen ook!!'
Kort door de bocht, dat er een niet-WO'er is die een puike uitvinding gedaan heeft wil natuurlijk niet zeggen dat het complete WO nutteloos is als je inventieve oplossingen voor alledaagse problemen wilt zoeken.quote:Oke we kunnen dus concluderen dat om iets belangrijks uit te vinden je helemaal geen WO'er hoeft te zijn. Pas als we achterliggende mechanismen willen gaan begrijpen moeten we gedegen onderzoek doen om uiteindelijk optimalisatie van een uitvinding te krijgen en dan zijn WO'er reuze handig.
whahahahahaha idd totaal vergetenquote:
Motivatie vriend, boeiend ook, verdien veel meer als haar nu, dus ja...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Als je het aankan, waarom heb je het dan niet gedaan?
Een MBO'er kan helemaal geen fiets maken. Nog voor het construeren voltooid is, hebben ze de fiets al op het dak gegooid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dit gaat misschien op voor vrij simpele dingen zoals de fiets met een groot voorwiel (jeweits die oude dingen) en zon klein achterwieletje.
....*zucht* dan haarquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Motivatie vriend, boeiend ook, verdien veel meer als haar nu, dus ja...
Je kan het dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Motivatie vriend, boeiend ook, verdien veel meer als haar nu, dus ja...
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik. HBO-ingenieurs zijn ook ingenieurs. Dus.
[..]
Kort door de bocht, dat er een niet-WO'er is die een puike uitvinding gedaan heeft wil natuurlijk niet zeggen dat het complete WO nutteloos is als je inventieve oplossingen voor alledaagse problemen wilt zoeken.
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een MBO'er kan helemaal geen fiets maken. Nog voor het construeren voltooid is, hebben ze de fiets al op het dak gegooid.
kan volgens mij officieel beidequote:
Ja, zijn conclusie is eigenlijk veel beter hequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef bigore het volgende:
[..]
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeft![]()
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dit gaat misschien op voor vrij simpele dingen zoals de fiets met een groot voorwiel (jeweits die oude dingen) en zon klein achterwieletje. Alles is vrij duidelijk in een oogopslag. Kijk je vervolgens naar iets als een auto wens ik je veel succes met het maken ervan zonder kennis van achterliggende principes, mechanica etcetera. Not to mention gasoline he ;-]
Ik moest hierom lachen, gebeurt niet vaak, een MBO'er die wat intelligentere humor (nou nou) snapt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef bigore het volgende:
[..]
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeft![]()
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weerquote:
BNNquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weer![]()
Hier heb ik maar één ding op te zeggen: BNN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weer![]()
nee, toen waren de huidige MBO'ers gewoon boerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.
BNN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
BNN.
Lijkt me het enige juiste tegenargument.
Gelukkig maar dat we nu leven en de hele WO/niet-WO discussie nu plaatsvindt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.
BNN en IQ. Snap je de hint nog niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Stoer doen met een gare IQ-test terwijl je in de zin daarvoor de taalregels die je al op de basisschool leert niet eens kan toepassen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.
Doe je het er nou om ofzo? Je profileren aan een iq-test tijdens tv-show.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen spelfout, een taalfout.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef bigore het volgende:
Spelfout bashen, kom op jongens, jullie kunnen toch wel beter dan dat?
Begrijpbaar is ook al geen Nederlands woord.quote:
Spelfout is niet erg, een grammaticale fout die iedere groep 6 leerling niet meer mag maken noem ik dom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef bigore het volgende:
Spelfout bashen, kom op jongens, jullie kunnen toch wel beter dan dat?
Die zullen er ongetwijfeld zijn ja. Maar dat voegt werkelijk helemaal niets toe aan de discussie. "De wereld is niet zwart-wit." Wooooow, wist ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.
En dat doe ik zonder mensen dom te noemen, ongeacht of ze LBO, MBO, HBO of WO doen. Dat is helemaal niet interessant.
Emoties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Leerlingen <--> studenten...allemaal boekenkennis
Wat je ook voor opleiding hebt gevolgd, dit soort discussies worden alleen maar gevoerd door kinderen, of zij die daar emotioneel en intellectueel aan gelijk staan.
WO: studenten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Wat je ook voor opleiding hebt gevolgd, dit soort discussies worden alleen maar gevoerd door kinderen, of zij die daar emotioneel en intellectueel aan gelijk staan.
dat is geen schelden, dat is inwijdingquote:
ja, laatst ook zo'n meisje : "ik studeer verpleging"quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WO: studenten.
HBO en lager: scholieren.
Juist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
Ik denk dat er in werkelijkheid weinig arrogante WO-ers zijn, maar op fok! is het natuurlijk heel makkelijk (en leuk) om neerbuigend te doen. De Lagergeschoolden reageren hier gewoon heel fel op, omdat het toch naar is om lager geschoold te zijn ook al is het natuurlijk functioneel en moeten ze er zijn bla.
Ach, zolang ji gelooft dat jij met jou werktuigbouwkundige studie daadwerkelijk een ontdekking gaat doen die de wereld op zijn kop gaat zetten, so be itquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn ja. Maar dat voegt werkelijk helemaal niets toe aan de discussie. "De wereld is niet zwart-wit." Wooooow, wist ik niet.
Wederom: understatement.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
Ik denk dat er in werkelijkheid weinig arrogante WO-ers zijn, maar op fok! is het natuurlijk heel makkelijk (en leuk) om neerbuigend te doen. De Lagergeschoolden reageren hier gewoon heel fel op, omdat het toch naar is om lager geschoold te zijn ook al is het natuurlijk functioneel en moeten ze er zijn bla.
Ik heb mijn bachelor in 1 jaar gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Frrreek het volgende:
Ik stel voor dat we onderscheid maken in de WO'ers / HBO'ers / MBO'ers. Welke studie doe je, en in welk jaar zit je?
Dit heeft meerdere voordelen:
- je kan specifieker zeiken en andermans leven afkraken
- onderlinge competitie binnen de onderwijsniveaus
Perfect
arm sociaal levenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor in 1 jaar gehaald.
oh, ik wist niet war wel te vragen, en hier zijn veel mensen met plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toelichting: voor dat soort vragen is deze topic niet bestemd.
Dat denk ik helemaal niet. Ik denk alleen maar dat het nogal evident is dat niet álle technologische uitvingen op het conto van WO'ers te schrijven zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, zolang ji gelooft dat jij met jou werktuigbouwkundige studie daadwerkelijk een ontdekking gaat doen die de wereld op zijn kop gaat zetten, so be it![]()
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Frrreek het volgende:
Ik stel voor dat we onderscheid maken in de WO'ers / HBO'ers / MBO'ers. Welke studie doe je, en in welk jaar zit je?
Dit heeft meerdere voordelen:
- je kan specifieker zeiken en andermans leven afkraken
- onderlinge competitie binnen de onderwijsniveaus
Perfect
Wat ik wil zeggen is dat heus niet alle revolutionaire ideeën op het WO ontstaan, de fiets is er één van. Zijn er echter zaken als kernsplitsing ed, dan hoef je heus niet bij een 14 jarig kereltje aan te kloppen, daar "heb je een WO'er voor nodig" Zijn kennis is op dat gebied net een tikje beter. En ja, sommige handige dingen zijn niet door WO'ers uitgevonden, maar waarschijnlijk kunnen ze het wel eerder dan een ander.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.
En dat doe ik zonder mensen dom te noemen, ongeacht of ze LBO, MBO, HBO of WO doen. Dat is helemaal niet interessant.
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.
Volgens mij was het in eerste instantie voor de ergernis aan arrogante WO-ers... but somewhere we lost track..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.
Precies. Zoals je zelf al zei de WOers zitten gewoon een beetje te geinen en te klieren, maar de lagergeschoolden nemen dit heel serieus op. En nemen kleine pesterijtjes veels te serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
nu vertonen we wel enige vorm van arrogantie moet ik toegevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.
Onderzoek ff tussen die >600 vorige posts waar dat is gebeurt. Dan kunnen we ontopc verder. Ik ben nl slecht in het leiden van een onderzoekquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.
Volgens mij was het in eerste instantie voor de ergernis aan arrogante WO-ers... but somewhere we lost track..
Net zo waar als: 'iedereen is gelijk'quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
stu·de·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
Het van dale neem ik al lang niet meer serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
ook HBO een minderwaardigheidscomplexje tov ons WO'ersquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor woquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.
Weer een van je sterkere momenten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Net zo waar als: 'iedereen is gelijk'
Hoe kan je in godsnaam studeren aan een hogeschool?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
Gymnasium. Nog zoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor wo![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor wo![]()
and there we have it!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam studeren aan een hogeschool?
Gelukkig snappen ze dat zelf ook wel, ze zeggen allemaal dat ze naar school gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, zie onder en boven je post. Moeten we werkelijk 'argumenten' gaan verzinnen om deze magere poging om als student erkend worden te weerleggen?quote:
TTO natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor vooropleiding gedaan, oh edele Kadoc?
Wat heb je aan grieks en latijn? Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
nice, daar valt weinig aan te bashenquote:
Oh, die arrogante menschen die zich verheven voelen boven de rest enkel en alleen omdat ze TTO doen? Zum kotzen die gastenquote:
No shit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Niemand is gelijk. Niks mis mee.
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet, het is gewoon leuk om dit soort discussies te voeren, en zoveel mogelijk reacties van de paupers proberen los te krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Je komt nooit in het Romeinse Rijk om even lekker te brallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat heb je aan grieks en latijn? Ik kom daar nooit
aan de master van een......zeg het maar...roffel "college" jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef JoleX het volgende:
[..]
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.
Sja, wat het in het Engels betekent zal me een worst wezen eerlijk gezegd. In het Engels noem je iemand die naar school gaat ook geen scholier, dus die vergelijking gaat helemaal niet op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef JoleX het volgende:
[..]
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.
De van Dale was zeker aangeklaagd door mensen uit de hbo-inrichting wegens emotionele schade.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciationquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat het in het Engels betekent zal me een worst wezen eerlijk gezegd. In het Engels noem je iemand die naar school gaat ook geen scholier, dus die vergelijking gaat helemaal niet op.
Itt de PCL zaak is dat dan weer kansloos, en zo'n zaak zou ik zelf ook nooit in behandeling nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
De van Dale was zeker aangeklaagd door mensen uit de hbo-inrichting wegens emotionele schade.
Dat weet ik. Student en pupil zijn andere woorden dan scholier. Dus wat is je punt nu? Het bevestigen van mijn punt? Zo ja, dank.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. a learned or erudite person, esp. one who has profound knowledge of a particular subject.
2. a student; pupil.
Pak je nu uit wanhoop elk woordenboek erbij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. a learned or erudite person, esp. one who has profound knowledge of a particular subject.
2. a student; pupil.
Duits en Spaans vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Pak je nu uit wanhoop elk woordenboek erbij?
Doe eens één in het Frans.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Portugees, mijn persoonlijke favorietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
God, je kunt dara een bul halen als je een couponnetje opstuurt. Dat dat niets waard is zeggen ze er niet bij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef funkmaster het volgende:
ik ziet stiekem nog te wachten op het argument dat ze met de mavo in amerika naar Community College kunnen![]()
Feiten tonen om onjuiste beweringen te weerleggen. Komt je niet bekend voor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon een goede academische universiteit, al moet je wel een goede HBO-opleiding hebben afgerond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
aan de master van een......zeg het maar...roffel "college" ja![]()
In Nederland kun je je Bul ook gewoon kopen na wat speurwerk. Whats your point?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
God, je kunt dara een bul halen als je een couponnetje opstuurt. Dat dat niets waard is zeggen ze er niet bij.
dus?? dan is HBO bachelor + master gelijk aan een bachelor WO....net als in nederlandquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef JoleX het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon een goede academische universiteit, al moet je wel een goede HBO-opleiding hebben afgerond.
Wat ik mij trouwens afvraag is of de normering in de VS anders is. Het lijkt alsof je daar veel sneller hogere cijfers haalt. Waar je hier moet werken voor een 6 krijg je daar snel een A. Iemand hier ervaring mee. Zal wel het hoge percentage cum laude verklaren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef funkmaster het volgende:
ik ziet stiekem nog te wachten op het argument dat ze met de mavo in amerika naar Community College kunnen![]()
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Feiten tonen om onjuiste beweringen te weerleggen. Komt je niet bekend voor?
Ik zie niet wat er onjuist is aan de bewering dat scholier een ander woord is dan het Engelse student of pupil en daarom de vergelijking over HBO'ers wel of niet studenten te kunnen noemen dus volledig misplaatst is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
je discussieert met de wikipedia generatie...dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In Nederland kun je je Bul ook gewoon kopen na wat speurwerk. Whats your point?
Daar ga je de fout al in. Alsof je Amerika serieus kan/moet nemenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag is of de normering in de VS anders is. Het lijkt alsof je daar veel sneller hogere cijfers haalt. Waar je hier moet werken voor een 6 krijg je daar snel een A. Iemand hier ervaring mee. Zal wel het hoge percentage cum laude verklaren.
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.
aaahhhquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef bigore het volgende:
Zo, ben weer terug van een harde dag werken, ben flink bezig met typfouten en grammaticale fouten, zal allemaal best, ga me er niet voor verontschuldigen, ik weet dat ik ook normaal kan schrijven op de momenten dat het moet, want me mn nederlands is nieps mis.
Dat geloof ik zo. Alleen in die kringen zijn ze zo stom dat ze daar ook nog voor betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelen
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.
sorry, ik kon het niet latenquote:Of het in Nederland ook gaat om, naar verhouding, evengrote bedragen,
valt te betwijfelen. Sinds internet bestaat is er weinig reden om
speciaal bij het enige Nederlandse bedrijfje dat je een diploma mill
kunt noemen, het Tilburgse bemiddelingsbedrijfje
DBA/UniversityNetwork, een nepdiploma te bestellen. Het bijzondere van
DBA, dat permanent verscholen zit achter een antwoordapparaat, is dat
de organisatie beweert te doen in diploma’s van eerbiedwaardige
universiteiten: een paar jaar geleden noemde het diploma’s van Leeds
(11344 euro voor een master’s diploma) en Londen (47170 euro), en
zelfs, voor 30000 euro, van het prestigieuze Yale in Amerika. De
Nuffic in Den Haag controleerde dat onmiddellijk bij die drie
instellingen, en kreeg driemaal hetzelfde antwoord: nooit van DBA
gehoord. Dat ze zouden meewerken aan de verkoop van diploma’s op grond
van alleen werkervaring vonden ze kortweg ondenkbaar). Het goedkoopste
diploma dat DBA vandaag de dag op z’n site vermeldt kost 1650 euro
(een associate degree , een verkort hbo-programma, van een niet nader
genoemde universiteit in de staat New York); het duurste is een
doctorsgraad aan een niet nader genoemde Franse universiteit -
misschien wel die van Parijs. Dat diploma kost ruim 25000 euro. Elke
dag verkoopt DBA een diploma, beweerde directeur/eigenaar Pascal Damen
(33) ooit in de pers.
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Alleen in die kringen zijn ze zo stom dat ze daar ook nog voor betalen.
Die zijn niet erkend. Case closed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.
ok, stel dat het kan...dan spendeer je daar een jaarsalaris aan..krijg je een goeie baan, wordt je na 2 weken ontslagen omdat je zo dom bent als een stoeptegel....40.000 - 1200 (2 weken werken) = 38.800 euro schuld ....slim planquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
Kheb zojuist me duploma gehaald:quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.
LBO = lager beroepsonderwijs. Paupers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mis de definitie van WO, HBO, MBO en LBO.
Dit om even alle neuzen dezelfde kant op te krijgen, want niet iedereen heeft een beeld bij het begrip WO-er of LBO-er.
Topic is hilarisch!
...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Thomass het volgende:
[..]
Kheb zojuist me duploma gehaald:
[afbeelding]
wat hij zegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
LBO = lager beroepsonderwijs. Paupers.
MBO = middelbaar beroepsonderwijs. Paupers edoch wat minder.
HBO = hoger beroepsonderwijs. Paupers omdat ze denken dat ze heel wat zijn.
WO = summum van het Nederlandse intellect.
Haha, gelukkig kan ik het wel op eigen kracht. Is niet echt nodigquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ok, stel dat het kan...dan spendeer je daar en jaarsalaris aan..krijg je en goeie baan, wordt je na 2 weken ontslagen omdat je zo dom bent als een stoeptegel....40.000 - 1200 (2 weken werken) = 38.800 euro schuld ....slim plansucces
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelen
Daar heb je zeker flink wat collego voor moeten volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Thomass het volgende:
[..]
Kheb zojuist me duploma gehaald:
[afbeelding]
hmm ik mis even elke vorm van argumentatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Haha, gelukkig kan ik het wel op eigen kracht. Is niet echt nodig
[..]
jij bent echt zielig he.
Ik dreig nooit..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je zeker flink wat collego voor moeten volgen.![]()
tja de argumenten die jij gebruikt zijn zo pakkend he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hmm ik mis even elke vorm van argumentatie
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is geen argument , dat was een voorspellingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
tja de argumenten die jij gebruikt zijn zo pakkend he?
[..]
Had het zo gedaan:quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je jij het bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van mij was gewoon een vaststelling. Heeft geen argumentatie nodig, leek me al vrij duidelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is geen argument , dat was een voorspelling![]()
Mensen die geen WO volgen of hebben voltooid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Had het zo gedaan:
LBO = lager beroepsonderwijs
MBO = middelbaar beroepsonderwijs
HBO = hoger beroepsonderwijs
WO = wetenschappelijk onderwijs
Definitie van paupers dan maar...
Aha, je hebt de boodschappen binnen en het is je niet bevallen zo onder de niet WO-ers in de winkel....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef BrauN het volgende:
Trouwens, respect voor de MBO'ers die hier volop mee posten. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen wat er blijkbaar tot heeft geleid dat jullie je de vaardigheden van het 'internetten' hebben aangeleerd. Zulks een zelf-didactiek!
Nu nog discussievaardigheden en jullie zouden in principe WO aankunnen, ware het niet dat je daar te FUCKING ACHTERLIJK LOMP IMBECIEL voor bent!.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef BrauN het volgende:
Trouwens, respect voor de MBO'ers die hier volop mee posten. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen wat er blijkbaar tot heeft geleid dat jullie je de vaardigheden van het 'internetten' hebben aangeleerd. Zulks een zelf-didactiek!
Nu nog discussievaardigheden en jullie zouden in principe WO aankunnen, ware het niet dat je daar te FUCKING ACHTERLIJK LOMP IMBECIEL voor bent!.
Vent, ik ergerde me kapot!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Aha, je hebt de boodschappen binnen en het is je niet bevallen zo onder de niet WO-ers in de winkel....
![]()
![]()
MBO'ers heb je overal helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Emigreren een optie?
Waarom? Ik heb 't prima naar m'n zin hier, in een samenleving met een groot aantal veel lompere mensen dan ik. Zouden die er niet zijn, dan heb je niemand om op af te geven en da's suf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Emigreren een optie?
Sla je wetenschappelijke woordenboek er even op na.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.
Iedereen moet gewoon WO doen. Dan wordt het hier echt perfect he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef BrauN het volgende:
Kun jij trouwens een land bedenken waar minder MBO-achtigen wonen dan in Nederland? Volgens mij heb ik 't hier lang zo slecht niet getroffen.
Probeer je me uit de tent te lokken?quote:
Ja man. En Polen doen de rest van 't kutwerk wel, dat zijn de future MBO'ers. Roemenen gaan de LBO'ers worden, wedden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon WO doen. Dan wordt het hier echt perfect he?![]()
Hoeveel wedden we. Kratje pilsener?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja man. En Polen doen de rest van 't kutwerk wel, dat zijn de future MBO'ers. Roemenen gaan de LBO'ers worden, wedden?
Een serieuze reactie uit de WO hoek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je jij het bent.
Het ging erom dat 'HBO in het Engels gewoon University is'. Dat is dus een kulvergelijking aangezien in Nederland niet HBO als Universitair/eit aangemerkt kan worden en HBO dus nog altijd onder WO staat in Nederland en dus ook in deze topic.
Maar vanwege gebrek aan logica kom je vervolgens melden dat 'scholar' 'pupil' is, wat ook 'scholier' betekent om je standpunt (wat deze ook moge zijn) kracht bij te zetten.
Wat ik hiermee wil zeggen is: ik volg je niet meer.
Ik wed niet met MBO'ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we. Kratje pilsener?bier is immers voor paupers
Jij leest niet he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wed niet met MBO'ers.
Als je verliest roepen ze hun medescholieren er bij en slaan je lam, want praten is geen optie. Tenzij het ICT'ers in opleiding betreffen, want die schrikken al van een scheet van hun eigen moeder.
Nou, maar zonder ICT'ers zou je nu niet kunnen computeren!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wed niet met MBO'ers.
Als je verliest roepen ze hun medescholieren er bij en slaan je lam, want praten is geen optie. Tenzij het ICT'ers in opleiding betreffen, want die schrikken al van een scheet van hun eigen moeder.
ze laat dan ook echt harde scheten!!1quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef BrauN het volgende:
...
want die schrikken al van een scheet van hun eigen moeder.
Boris quote zichzelf, ik denk dat we zojuist de stupiditeit van een mbo'er live hebben meegemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
dubbel
Natuurlijk niet. Deze reeks is veel te groot om nauwkeurig te lezen.quote:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Thomass het volgende:
[..]
Boris quote zichzelf, ik denk dat we zojuist de stupiditeit van een mbo'er live hebben meegemaakt
Woooo
Daar heb je 'n punt, maar ook dat gaat veranderen, want al het lowlife ICT werk wordt geoutsourced naar landen als India, dus daar sta je dan in je hempie, als Hollandse ICT'er van MBO niveau. Zelfdoding lijkt me het meest geschikt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nou, maar zonder ICT'ers zou je nu niet kunnen computeren!![]()
![]()
Of op school netwerk regelen enzo watn je weets hoe die vork in stelen steekt.
![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet weten, we bevinden ons immers op verschillende locaties. Aannemend dat je in Nederland woont lijkt me het echter zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Ik denk dat het 'grappig' bedoeld was!1!! LOL LDquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, we bevinden ons immers op verschillende locaties. Aannemend dat je in Nederland woont lijkt me het echter zeer onwaarschijnlijk.
Oooooooohhhhhquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'grappig' bedoeld was!1!! LOL LD![]()
;;d
![]()
Humor, daar val je al snel op terug he, als je met je laagopgeleide bek vol tanden staat.
Het was een reactie die jouw pet te boven ging en dan met een dergelijke reply komt omdat je keihard in het ootje genomen werd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een serieuze reactie uit de WO hoek?![]()
![]()
![]()
_46!
Dat leidt wat mij betreft direct tot een andere vraag die wel 'ns zeer interessant zou kunnen zijn. Zouden MBO'ers relatief gezien een verder uitgerekt ootje hebben dan WO'ers? Ik denk 't wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het was een reactie die jouw pet te boven ging en dan met een dergelijke reply komt omdat je keihard in het ootje genomen werd.
[afbeelding]
Zonder in herhaling te willen vallen was mijn HBO opleiding van die aard dat ik wel durf te stellen dat hij moeilijker was als een studie bedrijfskunde. Pfffff. Mensen die niet voor een echte studie worden toegelaten kiezen dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'grappig' bedoeld was!1!! LOL LD![]()
;;d
![]()
Humor, daar val je al snel op terug he, als je met je laagopgeleide bek vol tanden staat.
De vrouwen: zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat leidt wat mij betreft direct tot een andere vraag die wel 'ns zeer interessant zou kunnen zijn. Zouden MBO'ers relatief gezien een verder uitgerekt ootje hebben dan WO'ers? Ik denk 't wel.
Heb je bedrijfskunde gestudeerd? Nee? Dan kan je ook niet weten hoe moeilijk het is en er dus ook geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zonder in herhaling te willen vallen was mijn HBO opleiding van die aard dat ik wel durf te stellen dat hij moeilijker was als een studie bedrijfskunde. Pfffff. Mensen die niet voor een echte studie worden toegelaten kiezen dat.
Dank je, scheelt me weer 'n post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef Thomass het volgende:
[..]
Heb je bedrijfskunde gestudeerd? Nee? Dan kan je ook niet weten hoe moeilijk het is en er dus ook geen uitspraken over doen.
Doei
Nee, mensen die niet voor een echte studie worden toegelaten kiezen HBO.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zonder in herhaling te willen vallen was mijn HBO opleiding van die aard dat ik wel durf te stellen dat hij moeilijker was als een studie bedrijfskunde. Pfffff. Mensen die niet voor een echte studie worden toegelaten kiezen dat.
Bedrijfskundequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dank je, scheelt me weer 'n post.
En ik heb geen bedrijfskunde gekozen omdat ik niet werd toegelaten voor andere studies.
Och, normale WO'ers zijn ook wel sympathiek hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, die arrogante menschen die zich verheven voelen boven de rest enkel en alleen omdat ze TTO doen? Zum kotzen die gasten.
Ga er dan aan staan, aap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Bedrijfskundedie deed me ex ook, flutopleiding, die kan me neefje van 5 nog
, het zou me niets verbazen als dat de makkelijkste WO opleiding is die er bestaat, Hogere Informatica op het HBO gaf me iets meer indruk.
Zwakte bod?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef BrauN het volgende:
Het is ook een makkelijke studie. Zie je mij dat ergens ontkennen? Mij neem je er niet mee in de zeik hoor.
En om er dan Hogere Informatica bij te slepen is ook weer zo'n zwaktebod. Appels met peren. U snapt?
Vast niet de makkelijkste. Ik heb reeds een studie pedagogie aangekaart. Ik denk eerlijkheidshalve naar Braun toe dat die hoger scoort qua simpelheid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Bedrijfskundedie deed me ex ook, flutopleiding, die kan me neefje van 5 nog
, het zou me niets verbazen als dat de makkelijkste WO opleiding is die er bestaat, Hogere Informatica op het HBO gaf me iets meer indruk.
Oh ja, elke knuppel die bedrijfskunde heeft gestudeerd heeft schijt aan zich specialiseren in een bepaalde richting en zoekt zijn heil in het doen van onderzoekjes die reeds gedaan zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zwakte bod?
Nee hoor, dat zijn echte studies. Die leveren mensen op die later iets kunnen uitvinden waar we allemaal wat aan hebben. In tegenstelling tot jou. Jij gaat later waarschijnlijk mensen op de werkvloer vervelen met stupide onderzoeken, waarvan iedereen allang weet dat het zo is. Ja, jij zult een verschil maken![]()
idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Thomass het volgende:
... Het is eigenlijk sneu en schattig tegelijk om te zien dat iemand niet kan bevatten dat er misschien moeilijkere dingen zijn dan die hijzelf doet
Was de enige vergelijking die ik had, maar omdat "jullie" Wo-ers zich altijd verheven voelen tussen de MBO en HBO-ers is het een gepaste opmerking Aangezien Hogere Informatica een HBO opleiding is, en jouw opleiding een WO. Dus ja...je hebt gewoon geen recht van spreken aangezien menig HBO opleiding pittiger is dan jouw studie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga er dan aan staan, aap.
Het is ook een makkelijke studie. Zie je mij dat ergens ontkennen? Mij neem je er niet mee in de zeik hoor.
En om er dan Hogere Informatica bij te slepen is ook weer zo'n zwaktebod. Appels met peren. U snapt?
Goed voorbeeld doet goed volgen, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh ja, elke knuppel die bedrijfskunde heeft gestudeerd heeft schijt aan zich specialiseren in een bepaalde richting en zoekt zijn heil in het doen van onderzoekjes die reeds gedaan zijn.
Niet gespeend van enige generalisering, is het wel, Boris?
Ik zeg niet dat je poep praat, maar hoe weet je dat allemaal, lieve schat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef bigore het volgende:
[..]
Was de enige vergelijking die ik had, maar omdat "jullie" Wo-ers zich altijd verheven voelen tussen de MBO en HBO-ers is het een gepaste opmerking Aangezien Hogere Informatica een HBO opleiding is, en jouw opleiding een WO. Dus ja...je hebt gewoon geen recht van spreken aangezien menig HBO opleiding pittiger is als jouw studie.
Daar gaat het niet om, het gaat erom DAT er HBO studies zijn die moeilijker zijn als een "niet zo" moeilijke WO opleiding. De opleiding waar ik echt respect voor heb in het WO gedeelte is natuurkunde, das echt pittige shit, quantum mechanica en dergelijke, als je dat doet hou ik me bek dicht, dat gaat boven me pet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Thomass het volgende:
Allemaal speculatie Boris, je kan er geen uitspraken over doen.
Zelf stelde je met zekerheid dat jouw HBO opleiding toch echt wel moeilijker was dan een studie Bedrijfskunde. Het is eigenlijk sneu en schattig tegelijk om te zien dat iemand niet kan bevatten dat er misschien moeilijkere dingen zijn dan die hijzelf doet
Hoe kan ik zoiets nou onderbouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je poep praat, maar hoe weet je dat allemaal, lieve schat?
Omdat de studie van je ex jou wel makkelijk leek? Omdat Hyperdude zegt dat ie met gemak z'n bul haalde? Omdat je neefje van 5 'm kan?
Gelieve zulke dingen alleen te roepen als je het ook kan onderbouwen, deal?
Alsof er geen andere moeilijke opleidingen zijn. Alsof alleen quantum mechnica moeilijk is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef bigore het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom DAT er HBO studies zijn die moeilijker zijn als een "niet zo" moeilijke WO opleiding. De opleiding waar ik echt respect voor heb in het WO gedeelte is natuurkunde, das echt pittige shit, quantum mechanica en dergelijke, als je dat doet hou ik me bek dicht, dat gaat boven me pet.
vriending van me heeft ook bedrijfskunde gedaan. En op basis daarvan trek ik een conclusie. Persoonlijke ervaringen mogen toch nog wel. Of had ik eerst een gedegen onderzoek moeten starten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Thomass het volgende:
Allemaal speculatie Boris, je kan er geen uitspraken over doen.
Om het simplistisch te zeggen wel. In het eerste deel was ik nog in het bezit van enige nuance. Die is na 600 posts onzin er wel afgeschuurd.quote:Zelf stelde je met zekerheid dat jouw HBO opleiding toch echt wel moeilijker was dan een studie Bedrijfskunde. Het is eigenlijk sneu en schattig tegelijk om te zien dat iemand niet kan bevatten dat er misschien moeilijkere dingen zijn dan die hijzelf doet
Ik had het aangepast aap, vandaar dequote:
Dat zou toch het summun van elke student moeten zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof alleen quantum mechnica moeilijk is.
En toen zag je menig WO-er denken, ja...ik doe idd wel de makkelijke WO-opleidingquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat zou toch het summun van elke student moeten zijn.
Heb je dat gestudeerd dan verdien je iig mijn respect. Bedrijfskunde studeren kan elke malloot, is hier wel gebleken.![]()
Ik bemerk een sneer in de richting van mijn persoontje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat zou toch het summun van elke student moeten zijn.
Heb je dat gestudeerd dan verdien je iig mijn respect. Bedrijfskunde studeren kan elke malloot, is hier wel gebleken.![]()
Net alsof Informatica simpel isquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:57 schreef bigore het volgende:
[..]
En toen zag je menig WO-er denken, ja...ik doe idd wel de makkelijke WO-opleidingen houden ze wijselijk hun minderwaardige WO-opleidende bek dicht.
Nee, ze zijn met hun huisgenoten een onderzoek aan het opstarten wat ze nu weer eens moeten zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:57 schreef bigore het volgende:
[..]
En toen zag je menig WO-er denken, ja...ik doe idd wel de makkelijke WO-opleidingen houden ze wijselijk hun minderwaardige WO-opleidende bek dicht.
Kom op BrauN, beetje zelfvertrouwen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
De opleidingen die jullie moeilijker achten op het HBO zijn toch van een volledig andere aard, man.Natuurlijk zou ik moeite hebben met Werktuigbouwkunde, of weet ik veel wat. Evengoed zou een Werktuigbouwkundige grondig op z'n bek gaan bij een master in econometrie, om maar iets te noemen. Want eh, bedrijfskunde is 'n bachelor die erg breed is en voor mij tenminste niet de eindhalte zal zijn. Okay?
WO-ers die stoer doen met moeilijke woorden om intelligent over te komen zijn zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef ScudRaket het volgende:
Zo ik heb de 15 pagina's die ik achter liep weer bijgelezen
Ongelooflijk, de dedicatie die sommige MBO-ers hebben om het belang van het WO te bagatelliseren
Boris, ik zie jou niet zo 1,2,3 een volledige studie inclusief theorie, methodologie, statistische methoden, en conclusies herproduceren. Ik zou zeggen, lees de Journals maar eens door. (Journal of Finance, Strategic Management Journal etc.)
Kan ik niet opbrengen. Alle moed is me in de schoenen gezakt nu mij door MBO-tuig is duidelijk gemaakt dat mijn studie inferieur is aan HBO opleidingen. En als zij het beweren, man, neem het dan maar aan! Want zij kunnen het tenslotte weten. Al dan niet door ervaringen van een ex en een andere FOK!ker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op BrauN, beetje zelfvertrouwen hoor!
quote:Uitleg van Pool's grapje:
0,5^2 = 0,25
dus 0,5 = sqrt(0,25)
(verkapte tvp )
Sqrt staat voor 'square root', dat op zijn beurt weer voor vierkants- of 2e-machts wortel staat in normaal Nederlands.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Bedrijfskunde zal niet makkelijk zijn, maar er zijn HBO studies waar je echt wel meer voor moet zweten als Bedrijfskunde, dat weet ik zeker. Er zijn uiteraard ook HBO studies wat niks voorstelt *Kuch*PABO*Kuch*quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kan ik niet opbrengen. Alle moed is me in de schoenen gezakt nu mij door MBO-tuig is duidelijk gemaakt dat mijn studie inferieur is aan HBO opleidingen. En als zij het beweren, man, neem het dan maar aan! Want zij kunnen het tenslotte weten. Al dan niet door ervaringen van een ex en een andere FOK!ker.
().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |