....*zucht* dan haarquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Motivatie vriend, boeiend ook, verdien veel meer als haar nu, dus ja...
Je kan het dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Motivatie vriend, boeiend ook, verdien veel meer als haar nu, dus ja...
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik. HBO-ingenieurs zijn ook ingenieurs. Dus.
[..]
Kort door de bocht, dat er een niet-WO'er is die een puike uitvinding gedaan heeft wil natuurlijk niet zeggen dat het complete WO nutteloos is als je inventieve oplossingen voor alledaagse problemen wilt zoeken.
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een MBO'er kan helemaal geen fiets maken. Nog voor het construeren voltooid is, hebben ze de fiets al op het dak gegooid.
kan volgens mij officieel beidequote:
Ja, zijn conclusie is eigenlijk veel beter hequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef bigore het volgende:
[..]
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeft![]()
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dit gaat misschien op voor vrij simpele dingen zoals de fiets met een groot voorwiel (jeweits die oude dingen) en zon klein achterwieletje. Alles is vrij duidelijk in een oogopslag. Kijk je vervolgens naar iets als een auto wens ik je veel succes met het maken ervan zonder kennis van achterliggende principes, mechanica etcetera. Not to mention gasoline he ;-]
Ik moest hierom lachen, gebeurt niet vaak, een MBO'er die wat intelligentere humor (nou nou) snapt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef bigore het volgende:
[..]
ik moest lachen, dat gebeurd nie vaak, een WO-er die begrijpbare humor heeft![]()
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weerquote:
BNNquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weer![]()
Hier heb ik maar één ding op te zeggen: BNN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat als hun,haar,zij is nooit mijn sterkste punt geweest, dus ja...ga me er niet voor verontschuldigen. Maar ik had wel 142 met IQ test op BNN toen, nu jij weer![]()
nee, toen waren de huidige MBO'ers gewoon boerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.
BNN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
BNN.
Lijkt me het enige juiste tegenargument.
Gelukkig maar dat we nu leven en de hele WO/niet-WO discussie nu plaatsvindt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De totale auto is volgens mij in onderdelen door verschillende uitvinders uitgevonden. uitvinders waarvan de helft geen WO had. Eind vorige eeuw gingen nog niet veel mensen naar de universiteit.
BNN en IQ. Snap je de hint nog niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Stoer doen met een gare IQ-test terwijl je in de zin daarvoor de taalregels die je al op de basisschool leert niet eens kan toepassen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Zijn conclusie is, zit je met een probleem en heb je een vooruitstrevend idee nodig, vraag het een willekeurige 14-jarige knul.
Doe je het er nou om ofzo? Je profileren aan een iq-test tijdens tv-show.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen spelfout, een taalfout.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef bigore het volgende:
Spelfout bashen, kom op jongens, jullie kunnen toch wel beter dan dat?
Begrijpbaar is ook al geen Nederlands woord.quote:
Spelfout is niet erg, een grammaticale fout die iedere groep 6 leerling niet meer mag maken noem ik dom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef bigore het volgende:
Spelfout bashen, kom op jongens, jullie kunnen toch wel beter dan dat?
Die zullen er ongetwijfeld zijn ja. Maar dat voegt werkelijk helemaal niets toe aan de discussie. "De wereld is niet zwart-wit." Wooooow, wist ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.
En dat doe ik zonder mensen dom te noemen, ongeacht of ze LBO, MBO, HBO of WO doen. Dat is helemaal niet interessant.
Emoties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Leerlingen <--> studenten...allemaal boekenkennis
Wat je ook voor opleiding hebt gevolgd, dit soort discussies worden alleen maar gevoerd door kinderen, of zij die daar emotioneel en intellectueel aan gelijk staan.
WO: studenten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Wat je ook voor opleiding hebt gevolgd, dit soort discussies worden alleen maar gevoerd door kinderen, of zij die daar emotioneel en intellectueel aan gelijk staan.
dat is geen schelden, dat is inwijdingquote:
ja, laatst ook zo'n meisje : "ik studeer verpleging"quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WO: studenten.
HBO en lager: scholieren.
Juist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
Ik denk dat er in werkelijkheid weinig arrogante WO-ers zijn, maar op fok! is het natuurlijk heel makkelijk (en leuk) om neerbuigend te doen. De Lagergeschoolden reageren hier gewoon heel fel op, omdat het toch naar is om lager geschoold te zijn ook al is het natuurlijk functioneel en moeten ze er zijn bla.
Ach, zolang ji gelooft dat jij met jou werktuigbouwkundige studie daadwerkelijk een ontdekking gaat doen die de wereld op zijn kop gaat zetten, so be itquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn ja. Maar dat voegt werkelijk helemaal niets toe aan de discussie. "De wereld is niet zwart-wit." Wooooow, wist ik niet.
Wederom: understatement.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
Ik denk dat er in werkelijkheid weinig arrogante WO-ers zijn, maar op fok! is het natuurlijk heel makkelijk (en leuk) om neerbuigend te doen. De Lagergeschoolden reageren hier gewoon heel fel op, omdat het toch naar is om lager geschoold te zijn ook al is het natuurlijk functioneel en moeten ze er zijn bla.
Ik heb mijn bachelor in 1 jaar gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Frrreek het volgende:
Ik stel voor dat we onderscheid maken in de WO'ers / HBO'ers / MBO'ers. Welke studie doe je, en in welk jaar zit je?
Dit heeft meerdere voordelen:
- je kan specifieker zeiken en andermans leven afkraken
- onderlinge competitie binnen de onderwijsniveaus
Perfect
arm sociaal levenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor in 1 jaar gehaald.
oh, ik wist niet war wel te vragen, en hier zijn veel mensen met plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toelichting: voor dat soort vragen is deze topic niet bestemd.
Dat denk ik helemaal niet. Ik denk alleen maar dat het nogal evident is dat niet álle technologische uitvingen op het conto van WO'ers te schrijven zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach, zolang ji gelooft dat jij met jou werktuigbouwkundige studie daadwerkelijk een ontdekking gaat doen die de wereld op zijn kop gaat zetten, so be it![]()
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Frrreek het volgende:
Ik stel voor dat we onderscheid maken in de WO'ers / HBO'ers / MBO'ers. Welke studie doe je, en in welk jaar zit je?
Dit heeft meerdere voordelen:
- je kan specifieker zeiken en andermans leven afkraken
- onderlinge competitie binnen de onderwijsniveaus
Perfect
Wat ik wil zeggen is dat heus niet alle revolutionaire ideeën op het WO ontstaan, de fiets is er één van. Zijn er echter zaken als kernsplitsing ed, dan hoef je heus niet bij een 14 jarig kereltje aan te kloppen, daar "heb je een WO'er voor nodig" Zijn kennis is op dat gebied net een tikje beter. En ja, sommige handige dingen zijn niet door WO'ers uitgevonden, maar waarschijnlijk kunnen ze het wel eerder dan een ander.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een kolder weer. Ik trek alleen in twijfel dat alle ontwikkelde technologie op het conto komt van een WO'er. Er zijn in de geschiedenis zat voorbeelden te noemen waar geen WO'er aan te pas kwam.
En dat doe ik zonder mensen dom te noemen, ongeacht of ze LBO, MBO, HBO of WO doen. Dat is helemaal niet interessant.
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.
Volgens mij was het in eerste instantie voor de ergernis aan arrogante WO-ers... but somewhere we lost track..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we alfa's gaan bashen.
Precies. Zoals je zelf al zei de WOers zitten gewoon een beetje te geinen en te klieren, maar de lagergeschoolden nemen dit heel serieus op. En nemen kleine pesterijtjes veels te serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Maar ontopic:
nu vertonen we wel enige vorm van arrogantie moet ik toegevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.
Onderzoek ff tussen die >600 vorige posts waar dat is gebeurt. Dan kunnen we ontopc verder. Ik ben nl slecht in het leiden van een onderzoekquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook competitie tussen WO'ers, studies en zeker universiteiten, maar daar was deze topic niet voor.
Volgens mij was het in eerste instantie voor de ergernis aan arrogante WO-ers... but somewhere we lost track..
Net zo waar als: 'iedereen is gelijk'quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
stu·de·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
Het van dale neem ik al lang niet meer serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
ook HBO een minderwaardigheidscomplexje tov ons WO'ersquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor woquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen die het gewone VWO heeft gevolgd.
Weer een van je sterkere momenten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Net zo waar als: 'iedereen is gelijk'
Hoe kan je in godsnaam studeren aan een hogeschool?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
Gymnasium. Nog zoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor wo![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Alleen gymnasium met een beta pakket mag gezien worden als echte opleiding voor wo![]()
and there we have it!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam studeren aan een hogeschool?
Gelukkig snappen ze dat zelf ook wel, ze zeggen allemaal dat ze naar school gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, zie onder en boven je post. Moeten we werkelijk 'argumenten' gaan verzinnen om deze magere poging om als student erkend worden te weerleggen?quote:
TTO natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor vooropleiding gedaan, oh edele Kadoc?
Wat heb je aan grieks en latijn? Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
nice, daar valt weinig aan te bashenquote:
Oh, die arrogante menschen die zich verheven voelen boven de rest enkel en alleen omdat ze TTO doen? Zum kotzen die gastenquote:
No shit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Niemand is gelijk. Niks mis mee.
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet, het is gewoon leuk om dit soort discussies te voeren, en zoveel mogelijk reacties van de paupers proberen los te krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef RonaldV het volgende:
MBO <--> HBO <--> WO...
Je komt nooit in het Romeinse Rijk om even lekker te brallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat heb je aan grieks en latijn? Ik kom daar nooit
aan de master van een......zeg het maar...roffel "college" jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef JoleX het volgende:
[..]
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.
Sja, wat het in het Engels betekent zal me een worst wezen eerlijk gezegd. In het Engels noem je iemand die naar school gaat ook geen scholier, dus die vergelijking gaat helemaal niet op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef JoleX het volgende:
[..]
in het engels is HBO gewoon een 'university' en wordt het diploma buiten nederland gewoon erkend als een universitair diploma waarmee je direct aan een master kunt beginnen.
De van Dale was zeker aangeklaagd door mensen uit de hbo-inrichting wegens emotionele schade.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciationquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat het in het Engels betekent zal me een worst wezen eerlijk gezegd. In het Engels noem je iemand die naar school gaat ook geen scholier, dus die vergelijking gaat helemaal niet op.
Itt de PCL zaak is dat dan weer kansloos, en zo'n zaak zou ik zelf ook nooit in behandeling nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
De van Dale was zeker aangeklaagd door mensen uit de hbo-inrichting wegens emotionele schade.
Dat weet ik. Student en pupil zijn andere woorden dan scholier. Dus wat is je punt nu? Het bevestigen van mijn punt? Zo ja, dank.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. a learned or erudite person, esp. one who has profound knowledge of a particular subject.
2. a student; pupil.
Pak je nu uit wanhoop elk woordenboek erbij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
schol·ar /ˈskɒlər/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[skol-er] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. a learned or erudite person, esp. one who has profound knowledge of a particular subject.
2. a student; pupil.
Duits en Spaans vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Pak je nu uit wanhoop elk woordenboek erbij?
Doe eens één in het Frans.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Portugees, mijn persoonlijke favorietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
God, je kunt dara een bul halen als je een couponnetje opstuurt. Dat dat niets waard is zeggen ze er niet bij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef funkmaster het volgende:
ik ziet stiekem nog te wachten op het argument dat ze met de mavo in amerika naar Community College kunnen![]()
Feiten tonen om onjuiste beweringen te weerleggen. Komt je niet bekend voor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon een goede academische universiteit, al moet je wel een goede HBO-opleiding hebben afgerond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
aan de master van een......zeg het maar...roffel "college" ja![]()
In Nederland kun je je Bul ook gewoon kopen na wat speurwerk. Whats your point?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
God, je kunt dara een bul halen als je een couponnetje opstuurt. Dat dat niets waard is zeggen ze er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |