dus?? dan is HBO bachelor + master gelijk aan een bachelor WO....net als in nederlandquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef JoleX het volgende:
[..]
nee hoor ook gewoon een goede academische universiteit, al moet je wel een goede HBO-opleiding hebben afgerond.
Wat ik mij trouwens afvraag is of de normering in de VS anders is. Het lijkt alsof je daar veel sneller hogere cijfers haalt. Waar je hier moet werken voor een 6 krijg je daar snel een A. Iemand hier ervaring mee. Zal wel het hoge percentage cum laude verklaren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef funkmaster het volgende:
ik ziet stiekem nog te wachten op het argument dat ze met de mavo in amerika naar Community College kunnen![]()
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Feiten tonen om onjuiste beweringen te weerleggen. Komt je niet bekend voor?
Ik zie niet wat er onjuist is aan de bewering dat scholier een ander woord is dan het Engelse student of pupil en daarom de vergelijking over HBO'ers wel of niet studenten te kunnen noemen dus volledig misplaatst is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
je discussieert met de wikipedia generatie...dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In Nederland kun je je Bul ook gewoon kopen na wat speurwerk. Whats your point?
Daar ga je de fout al in. Alsof je Amerika serieus kan/moet nemenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag is of de normering in de VS anders is. Het lijkt alsof je daar veel sneller hogere cijfers haalt. Waar je hier moet werken voor een 6 krijg je daar snel een A. Iemand hier ervaring mee. Zal wel het hoge percentage cum laude verklaren.
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.
aaahhhquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef bigore het volgende:
Zo, ben weer terug van een harde dag werken, ben flink bezig met typfouten en grammaticale fouten, zal allemaal best, ga me er niet voor verontschuldigen, ik weet dat ik ook normaal kan schrijven op de momenten dat het moet, want me mn nederlands is nieps mis.
Dat geloof ik zo. Alleen in die kringen zijn ze zo stom dat ze daar ook nog voor betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelen
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kan in Nederland niet. En dat heeft alles te maken met de inrichting van ons systeem.
sorry, ik kon het niet latenquote:Of het in Nederland ook gaat om, naar verhouding, evengrote bedragen,
valt te betwijfelen. Sinds internet bestaat is er weinig reden om
speciaal bij het enige Nederlandse bedrijfje dat je een diploma mill
kunt noemen, het Tilburgse bemiddelingsbedrijfje
DBA/UniversityNetwork, een nepdiploma te bestellen. Het bijzondere van
DBA, dat permanent verscholen zit achter een antwoordapparaat, is dat
de organisatie beweert te doen in diploma’s van eerbiedwaardige
universiteiten: een paar jaar geleden noemde het diploma’s van Leeds
(11344 euro voor een master’s diploma) en Londen (47170 euro), en
zelfs, voor 30000 euro, van het prestigieuze Yale in Amerika. De
Nuffic in Den Haag controleerde dat onmiddellijk bij die drie
instellingen, en kreeg driemaal hetzelfde antwoord: nooit van DBA
gehoord. Dat ze zouden meewerken aan de verkoop van diploma’s op grond
van alleen werkervaring vonden ze kortweg ondenkbaar). Het goedkoopste
diploma dat DBA vandaag de dag op z’n site vermeldt kost 1650 euro
(een associate degree , een verkort hbo-programma, van een niet nader
genoemde universiteit in de staat New York); het duurste is een
doctorsgraad aan een niet nader genoemde Franse universiteit -
misschien wel die van Parijs. Dat diploma kost ruim 25000 euro. Elke
dag verkoopt DBA een diploma, beweerde directeur/eigenaar Pascal Damen
(33) ooit in de pers.
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Alleen in die kringen zijn ze zo stom dat ze daar ook nog voor betalen.
Die zijn niet erkend. Case closed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.
ok, stel dat het kan...dan spendeer je daar een jaarsalaris aan..krijg je een goeie baan, wordt je na 2 weken ontslagen omdat je zo dom bent als een stoeptegel....40.000 - 1200 (2 weken werken) = 38.800 euro schuld ....slim planquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan wel. Zei ik dat de diploma''s van een Nederlandse univesiteit waren. Nee. leer lezen.
[..]
sorry, ik kon het niet laten![]()
Kheb zojuist me duploma gehaald:quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n papiertje waar 'dieploma' op staat.
LBO = lager beroepsonderwijs. Paupers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mis de definitie van WO, HBO, MBO en LBO.
Dit om even alle neuzen dezelfde kant op te krijgen, want niet iedereen heeft een beeld bij het begrip WO-er of LBO-er.
Topic is hilarisch!
...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Thomass het volgende:
[..]
Kheb zojuist me duploma gehaald:
[afbeelding]
wat hij zegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
LBO = lager beroepsonderwijs. Paupers.
MBO = middelbaar beroepsonderwijs. Paupers edoch wat minder.
HBO = hoger beroepsonderwijs. Paupers omdat ze denken dat ze heel wat zijn.
WO = summum van het Nederlandse intellect.
Haha, gelukkig kan ik het wel op eigen kracht. Is niet echt nodigquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ok, stel dat het kan...dan spendeer je daar en jaarsalaris aan..krijg je en goeie baan, wordt je na 2 weken ontslagen omdat je zo dom bent als een stoeptegel....40.000 - 1200 (2 weken werken) = 38.800 euro schuld ....slim plansucces
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, hij komt zo terug met het argument dat hij "matties" heeft die zo zo'n bul voor'm kunnen regelen
Daar heb je zeker flink wat collego voor moeten volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Thomass het volgende:
[..]
Kheb zojuist me duploma gehaald:
[afbeelding]
hmm ik mis even elke vorm van argumentatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Haha, gelukkig kan ik het wel op eigen kracht. Is niet echt nodig
[..]
jij bent echt zielig he.
Ik dreig nooit..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je zeker flink wat collego voor moeten volgen.![]()
tja de argumenten die jij gebruikt zijn zo pakkend he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hmm ik mis even elke vorm van argumentatie
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is geen argument , dat was een voorspellingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
tja de argumenten die jij gebruikt zijn zo pakkend he?
[..]
Had het zo gedaan:quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je jij het bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Van mij was gewoon een vaststelling. Heeft geen argumentatie nodig, leek me al vrij duidelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is geen argument , dat was een voorspelling![]()
Mensen die geen WO volgen of hebben voltooid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Had het zo gedaan:
LBO = lager beroepsonderwijs
MBO = middelbaar beroepsonderwijs
HBO = hoger beroepsonderwijs
WO = wetenschappelijk onderwijs
Definitie van paupers dan maar...
Aha, je hebt de boodschappen binnen en het is je niet bevallen zo onder de niet WO-ers in de winkel....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef BrauN het volgende:
Trouwens, respect voor de MBO'ers die hier volop mee posten. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen wat er blijkbaar tot heeft geleid dat jullie je de vaardigheden van het 'internetten' hebben aangeleerd. Zulks een zelf-didactiek!
Nu nog discussievaardigheden en jullie zouden in principe WO aankunnen, ware het niet dat je daar te FUCKING ACHTERLIJK LOMP IMBECIEL voor bent!.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef BrauN het volgende:
Trouwens, respect voor de MBO'ers die hier volop mee posten. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen wat er blijkbaar tot heeft geleid dat jullie je de vaardigheden van het 'internetten' hebben aangeleerd. Zulks een zelf-didactiek!
Nu nog discussievaardigheden en jullie zouden in principe WO aankunnen, ware het niet dat je daar te FUCKING ACHTERLIJK LOMP IMBECIEL voor bent!.
Vent, ik ergerde me kapot!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Aha, je hebt de boodschappen binnen en het is je niet bevallen zo onder de niet WO-ers in de winkel....
![]()
![]()
MBO'ers heb je overal helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Emigreren een optie?
Waarom? Ik heb 't prima naar m'n zin hier, in een samenleving met een groot aantal veel lompere mensen dan ik. Zouden die er niet zijn, dan heb je niemand om op af te geven en da's suf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Emigreren een optie?
Sla je wetenschappelijke woordenboek er even op na.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wij halen ze meestal uit wetenschapplijke boeken, niet internet.
Iedereen moet gewoon WO doen. Dan wordt het hier echt perfect he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef BrauN het volgende:
Kun jij trouwens een land bedenken waar minder MBO-achtigen wonen dan in Nederland? Volgens mij heb ik 't hier lang zo slecht niet getroffen.
Probeer je me uit de tent te lokken?quote:
Ja man. En Polen doen de rest van 't kutwerk wel, dat zijn de future MBO'ers. Roemenen gaan de LBO'ers worden, wedden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon WO doen. Dan wordt het hier echt perfect he?![]()
Hoeveel wedden we. Kratje pilsener?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja man. En Polen doen de rest van 't kutwerk wel, dat zijn de future MBO'ers. Roemenen gaan de LBO'ers worden, wedden?
Een serieuze reactie uit de WO hoek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je jij het bent.
Het ging erom dat 'HBO in het Engels gewoon University is'. Dat is dus een kulvergelijking aangezien in Nederland niet HBO als Universitair/eit aangemerkt kan worden en HBO dus nog altijd onder WO staat in Nederland en dus ook in deze topic.
Maar vanwege gebrek aan logica kom je vervolgens melden dat 'scholar' 'pupil' is, wat ook 'scholier' betekent om je standpunt (wat deze ook moge zijn) kracht bij te zetten.
Wat ik hiermee wil zeggen is: ik volg je niet meer.
Ik wed niet met MBO'ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we. Kratje pilsener?bier is immers voor paupers
Jij leest niet he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wed niet met MBO'ers.
Als je verliest roepen ze hun medescholieren er bij en slaan je lam, want praten is geen optie. Tenzij het ICT'ers in opleiding betreffen, want die schrikken al van een scheet van hun eigen moeder.
Nou, maar zonder ICT'ers zou je nu niet kunnen computeren!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wed niet met MBO'ers.
Als je verliest roepen ze hun medescholieren er bij en slaan je lam, want praten is geen optie. Tenzij het ICT'ers in opleiding betreffen, want die schrikken al van een scheet van hun eigen moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |