We betalen toch niet voor Jan ruk ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Waarom alleen maar streams op jaap.
Nicolaas en Lieke zijn er ook nog.
Ach, wat kun je verwachten voor ¤ 3, 95.quote:
Kut thanks ... De droger (nou tis nu wel droog)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Liess het volgende:
Ik zou uit verveling voor de lol mn was op gaan hangen.
Dag Meisquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ga ook muggen opzuigen, tot morgen, and don't let the bedbugs bite you.![]()
oke... maar ik hoorde Huub een heel betoog houden waarom het uren moet zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hoor. Lieke kwam hier gister zelf mee. Ze vertelde dit tegen Huub.
Dat ie het hier ook komt doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, wat kun je verwachten voor ¤ 3, 95.![]()
Lastige kwestie daar zijn aparte fora voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
In word kan je best een liggend a4-tje maken!
Werk zequote:
Ik breek nog even in. Het is Lieke, je bent in de war met BB 5.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
volgens mij gaan ze toch kamperen.... ? Lieske maakt teksten voor op de tenten...
Nicolaas ontkende het echter net nog....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik breek nog even in. Het is Lieke, je bent in de war met BB 5.![]()
![]()
dat komt omdat hij staaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik breek nog even in. Het is Lieke, je bent in de war met BB 5.![]()
![]()
In de SC....niet hier.....quote:
is het zo saai?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de SC....niet hier.....![]()
Tjonge wat een streams.... BB6 is er niets bij.....![]()
quote:
Jaquote:
dat komt omdat Palma ziek is, anders zou dat echt niet zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Honderden muggen heeft Jaap weggezogen.....
Palma is aangestoken door de infecties van Jaapiequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
dat komt omdat Palma ziek is, anders zou dat echt niet zijn![]()
welke van zijjn kies of van zijn oor, zijn borst mss? Wil ik dan wel weten hoe hij die heeft overgedragen aan Palmaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Palma is aangestoken door de infecties van Jaapie
Ja droom verder... Mag het hopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Er zitten sloten op de deuren.....
Worden de bewoners buitengesloten ?
Gaat de finale beginnen ?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
dat komt omdat Palma ziek is, anders zou dat echt niet zijn![]()
Geef maar een andere verklaring dan.....quote:
Kampers worden het de volgende dagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geef maar een andere verklaring dan.....![]()
Omdat de slaapkamers worden aangepast....?quote:
Het hele huisquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Omdat de slaapkamers worden aangepast....
Echt niet.....![]()
hahahahah tis wel lachen met jaap,en nu zit z,n oor ook alweer dicht,zielig mannekequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef SiRojK het volgende:
Jaap: ,, Zoals het reclamefilmpje zei 'hoe zou het zijn, om een miljonair te zijn' en vervolgens moet ik in een tentje gaan camperen"
Wat ik het leuke aan Japio vind ,is dat hij niet slijmt met mede bewoners.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
[..]
hahahahah tis wel lachen met jaap,en nu zit z,n oor ook alweer dicht,zielig manneke
Mijn geluid stond uit (sorry Tien)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
De streams zijn dramatis en geluid is er zowiezo niet.![]()
Gniffelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb toch sterk de indruk dat Jaap een beetje bang is voor de tenten.....
Dank je welquote:
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat zou de rest terug komen eigelijk................of is daar niks van bekend?
is tie claustrofobisch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb toch sterk de indruk dat Jaap een beetje bang is voor de tenten.....
Mijn idee.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.
nou dan valt jaap af .............zeker weten..........quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.
Hypochonder.....quote:
nou van deze 3 mag japio wel winnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ja idd ken dat mijn zoontje (ook 9) is ook soms een jaapquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap is best grappig nu.
Hij doet me nogal al mijn zoontje van 9 denken als ie een tegendraadse bui heeft.
Tsja, alleen zeg ik dan tegen mijn zoon "hou eens op met je gezeur, doe dat dan lekker in je eigen kamer, daar heb je mij niet bij nodig"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap is best grappig nu.
Hij doet me nogal al mijn zoontje van 9 denken als ie een tegendraadse bui heeft.
tja konden we jaap ook maar ff ergens heen sturen, he? naar huis bvquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, alleen zeg ik dan tegen mijn zoon "hou eens op met je gezeur, doe dat dan lekker in je eigen kamer, daar heb je mij niet bij nodig"
De villa uitgezet vanwege een grote vechtpartij.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
Ik kom net binnen zeilen, waar is de rest ?
detailsquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
Staat jaap nu te janken ??
er mochten 5 bewoner uit eten in lepels...na stemmingen huub ..eric...brain...natas...amandelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
haha was het maar waarquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De villa uitgezet vanwege een grote vechtpartij.....
Lepels in Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
Thnxx...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef StefanPeeters het volgende:
(audio van) Jaap heeft ruzie met 'achter' :
http://www5.evilshare.com/74a555c2-4fbd-102a-847b-00a0c993e9d6
Allemaal getoneelhaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
knap he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer heb gewoon kiespijn, in zijn oor.....![]()
en we weten al met zekerheid dat jaap dan gaat verliezen ........die kan niet in een tentquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Allemaal getoneelhaakt.
Japio, Nicolaas en Lieke zijn de finalisten.
Vanaf morgen worden ze uit de Villa gezet en strijden ze de finale in een tentendorp.
Jaap roept de hele avond al dat hij doodgaat...... tent, muggen, kies, oor..... alles is dodelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
En Jaap gaat dood hoor ik hem zeggen.
Dat is een goede vraag trouwens. Wordt iemand die dood gaat ook nog vervangen of dat niet?
Nicolaas zegt van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een goede vraag trouwens. Wordt iemand die dood gaat ook nog vervangen of dat niet?
anders zoeken ze wel wat anders om over te zeurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me alleen af, of dit de bh's van Lieke zijn of ook van Amanda en natas, want dan zou er nog gezeur van kunnen komen. ivm persoonlijk bezit.
Jaap is grappig... Hij zegt ook constant Deuwdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap roept de hele avond al dat hij doodgaat...... tent, muggen, kies, oor..... alles is dodelijk.![]()
hoop het van niet,want dan moet die rat binnen kort ook vervangen wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Doe maar wel anders is binnenkort op 1 na iedereen uitgemoord daarquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
nicolaas zei dit idd vanavond..........als iemand dood gaat wordt hijzij niet vervangen..dit nav het geklaag van jaap (die ging dood)quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja, wordt vervangen. Heeft Huub nagevraagd toen Jaap een hartaanval fakete.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Mogen we dan nu vanuit speltechnisch oogpunt bepaalde Miljonairs doodwensen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nicolaas zei dit idd vanavond..........als iemand dood gaat wordt hijzij niet vervangen..dit nav het geklaag van jaap (die ging dood)
das jaap zn nieuwe jurkquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef Kinga het volgende:
Waarom staat die tent daar bij het zwembad??
Daar schijnen ze in te moeten gaan slapen ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef Kinga het volgende:
Waarom staat die tent daar bij het zwembad??
wensen mag altijd ............toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mogen we dan nu vanuit speltechnisch oogpunt bepaalde Miljonairs doodwensen?![]()
Gert?
ja maar pas morgen ...vanacht slapen ze nog in hun miljonairsbedquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in te moeten gaan slapen ofzo
En dan komt Brian's voorspelling toch uit dat hij geboeid de kooi zal verlaten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doe maar wel anders is binnenkort op 1 na iedereen uitgemoord daar![]()
Petekind heeft rotvrienden, die komen onaangekondigd op bezoek! Stelletje tokkies!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Ow btw petraa, heb je ze nog gezien bij lepels? Of staat dat al ergens?
ik zet alles op Reeza[?]quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Petekind heeft rotvrienden, die komen onaangekondigd op bezoek! Stelletje tokkies!![]()
Geeft niks, Reza (of hoe heet ze precies?) is erquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Petekind heeft rotvrienden, die komen onaangekondigd op bezoek! Stelletje tokkies!![]()
Kun je het best met een omweg doen, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wensen mag altijd ............toch?![]()
Ik mag ze wel........die Tokkies!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is bs, was sarcastischquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
. Jaap geeft eerlijk antwoordt: “Nee, nog nooit.”
he verdorie, en die andere gast die naar lepels ging, is die al terug?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is nog niet gesignaleerd, er is nog hoop!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
he verdorie, en die andere gast die naar lepels ging, is die al terug?
Nee ik ging er niet eten, ik wilde ze voor de deur opwachten. Er ging wel iemand anders eten die zal zo wel terug zijn hoop ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef milk-shake het volgende:
ja petraa jij ging er toch ook eten??? en????????
wat is de tussenstand, in de plus of in de min?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Jaap drinkt uit een pak melk, pak is leeg en gooit hem op de grond. Dat zijn weer minpunten van mij voor Jaap.
Dan zit ie met dat oor, en die kies ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas heeft nog een hoofd nodig. Nou, neem die van Jaap... die gaat toch zo dood.
Kijk zo vind ik je nou leuk, leuke sarcastische posts....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas heeft nog een hoofd nodig. Nou, neem die van Jaap... die gaat toch zo dood.
Idd, want melk krijgt hij toch niet, als hij geen melk krijgt gaat hij ook deuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas is inderdaad lekker bezig... zo actief zie je hem zelden
Das niet helemaal waar.. Hij is van mening dat het spelletje pas begint 2 dagen voor de stemming.. Dan wordt hij actief als we hem moeten gelovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.
Nico zei dat ie wel eea had aangevraagd via achter maar dat ze het niet regelen. Er was hem gevraagd of hij iets wilde doen, hij had ja gezegd maar toen werd het niet geregeld. Hij zei maakt me niet uit, maar het was duidelijk dat ie ervan baalde, hij zei niet waar het precies over ging maar wel dat m dat echt leuk leek om te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.
Is ook niet errrrrrgggggquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
huhquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nico zei dat ie wel eea had aangevraagd via achter maar dat ze het niet regelen. Er was hem gevraagd of hij iets wilde doen, hij had ja gezegd maar toen werd het niet geregeld. Hij zei maakt me niet uit, maar het was duidelijk dat ie ervan baalde, hij zei niet waar het precies over ging maar wel dat m dat echt leuk leek om te doen.
staat ook in de OPquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
heb zeker een hoop gemist???? waar is iedereen??
wat ie nu aan het doen is ..werd dus van achter al verzonnen, bedoel je??????????????bij de feboquote:
Nee, dat ging over iets wat m was gevraagd toen ie weer opnieuw het huis inkwam. Het was een reactie op Scanman dat Nic niets doet in huis.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat ie nu aan het doen is ..werd dus van achter al verzonnen, bedoel je??????????????bij de febo
Iedereen krijgt zijn pillen op zijn tijd................quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas is inderdaad lekker bezig... zo actief zie je hem zelden
okeeeeee...ja af en toe zo veel door elkaar hequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat ging over iets wat m was gevraagd toen ie weer opnieuw het huis inkwam. Het was een reactie op Scanman dat Nic niets doet in huis.
zijn er 5 na een stemming uit eten bij lepels....de rest verveeld zich en maken een campingquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef solara4 het volgende:
zjn ze naar het andere eind van de wereld ofzo
Ja het geluid van de fontein, maar toch. . .quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef haak2 het volgende:
hebben jullie geluid bij stream 3 en 4?
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef haak2 het volgende:
hebben jullie geluid bij stream 3 en 4?
ja weet ik maar hoelang blijven ze wel niet weg dan????quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zijn er 5 na een stemming uit eten bij lepels....de rest verveeld zich en maken een camping![]()
valt nog mee, als ik met een groep uit eten ga dan ben ik niet voor 1 uur thuis!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Dat is een lang etentje...
Het kost ook watquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef agter het volgende:
schijnt ong uur rijden te zijn ..dus 20.00 weg dan uur rijden ....eten ....uurtje terug rijden, nou wordt wel uurtje of 12quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef solara4 het volgende:
[..]
ja weet ik maar hoelang blijven ze wel niet weg dan????
oorzaak drankquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
Nog even en we krijgen straks ondertiteling bij de streams waar Nicolaas op te zien is. Die is na 20.00 uur gewoonweg niet meer duidelijk te verstaan.
hij praat altijd zo manquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
Nog even en we krijgen straks ondertiteling bij de streams waar Nicolaas op te zien is. Die is na 20.00 uur gewoonweg niet meer duidelijk te verstaan.
Joe teek ons in de meeling he!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef PumaStreamer het volgende:
wat is een OP..??
Huub moet nog wat regelen met de baas van de Lepels na zijn ruzie met hem..........quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Schiedam zei Nicolaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
in welke plaats is die lepels ook al weer???
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Joe teek ons in de meeling he!!!![]()
Op 1e bericht, 1e pagina.
![]()
Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
schiedam ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Schiedam, http://www.marcsmeets.nl/quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Gesellug he!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Een week geen streams gehad door de DRM,
Mijn OP is een boerende Jaap en een Lieke die voor de campinghekken zit van DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de camping![]()
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Een week geen streams gehad door de DRM,
Mijn OP is een boerende Jaap en een Lieke die voor de campinghekken zit van DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de camping![]()
Nou eigenlijk niet...wist het echt niet...dacht eerst Off topic Posts..maar niet dus...ben nog niet zo lang op Fok..wou dat ik hier paar jaar eerder was.....Want ik heb is terug gelezen over de andere real live soaps...en ik sta versteld...soms...echt met open bek zeg maar..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Joe teek ons in de meeling he!!!![]()
Op 1e bericht, 1e pagina.
![]()
nee ..jij bedoel amanda (woonwagenkamp)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................
Hoezo...is die naar huis...(de kliko aan de andere kant van het hek???!??!?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................
Ohhhhh foutje van mij, dacht dat jij van de week COS had geopend!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet...wist het echt niet...dacht eerst Off topic Posts..maar niet dus...ben nog niet zo lang op Fok..wou dat ik hier paar jaar eerder was.....
Oh, mag ik ook m'n caravan daar stallen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee ..jij bedoel amanda (woonwagenkamp)![]()
met electra en water inc???quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Ik denk dat ik m'n tentje er ook maar bij ga prikken...
Op de entree staat dat het een camping is...
Daar heeft Nico ook wel gelijk in!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.. Hij is van mening dat het spelletje pas begint 2 dagen voor de stemming.. Dan wordt hij actief als we hem moeten geloven![]()
![]()
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.quote:
zo toch wel een stunt zijn als we ff langs gingen met zijn alle ...met de sleurhut en de klapkar achter onze auto's .......quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, mag ik ook m'n caravan daar stallen?
Gezellug
en natuurlijk bingo op zaterdagavond met prijsjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.
Ook incl. animatieteam voor je kinders...
Ohhhhh Prospera geen onwaarheden vertellen he offe werk jij voor de Story, Prive, party etc. etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
Ook Jaap heeft een alcoholprobleem
[afbeelding]
En er hangen bh's aan het hek
[afbeelding]
Dat klopt...maar wist niet dat het begin verhaaltje OP genoemd werd! vandaar..;)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh foutje van mij, dacht dat jij van de week COS had geopend!!!!!![]()
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.
Ook incl. animatieteam voor je kinders...
Zoooooo weer wat geleerd dan!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat klopt...maar wist niet dat het begin verhaaltje OP genoemd werd! vandaar..;)![]()
![]()
Wat bedoel je? Dat japie de tandenborstel van Natas gebruikt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef solara4 het volgende:
gatver gatver, snap niet dat dat allemaal zo kan......
en het verwarmde zwembad ............ik zeg ik hou der vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!
Jaap is niet zo moeilijk.........quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Gebruikt Jaap nu weer de electrische tandenborstel van Natas?
Je krijgt er toch niet zo'n mooie armband om he ?????quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!
ja en alle andere gore dingen die hij uitvreet, we hebben al soa's gehad en die huidziekte van Jaap , What's Nextquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat japie de tandenborstel van Natas gebruikt?
ja als je all -inc boek welquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Je krijgt er toch niet zo'n mooie armband om he ?????
Fokpaparazziquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh Prospera geen onwaarheden vertellen he offe werk jij voor de Story, Prive, party etc. etc.
Jaap is heel netjes en beschaafd aan het water.![]()
erger nog, wat zit daar voor vuiligheid in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier de bedoeling van ???
Heeft hij de muggen verzopen met chloor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef 2live het volgende:
[..]
erger nog, wat zit daar voor vuiligheid in?
nou voor het eerst een goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Alles dicht, prima idee.
En dat Nicolaas dan Lieke en Jaap afmaakt met een keukenmes.
En het draad doorsnijdt als de telefoon gaat.
wat een ingewikkeld verhaal zo laat op de avondquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
http://www.barrysbootcamp.com/about_us.html
effe off topic...zat net te surfen...en dacht aan enge carlos de buldozer trainer met een tik?
Vind hem namelijk een mafkees,...en zit met dat ene nog steeds dat hij Japio bedreigde en zei: de streams gaan zo uit....ik denk nog steeds bij mijzelf...dan wat stomme kneus dan wat..in 1ste instantie betalen wij voor de streams, dus ze gaan zowiezo niet uit! 2 als hij een klap aan jaap verkoopt, ..............is alles kwijt....gewoon en sukkel is het neem een voorbeeld aan Bootcamp Barry
Hier moeten ze iemand vandaan plukken om die kindertjes te trainen...sorry dacht hier opeens even aan omdat Bootcamp Barry op TV was...en ik een link naar enge Carlos legde
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Jaap?
weet je wat ik zie als ik gedronken heb.....nou nou...allemaal beezjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( in dit geval muggen)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Jaap?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.
Amenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.
Het is huis wordt verbouwd en ze maken er nu een camping van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze er zo'n zooiv an hebben gemaakt en wat de aanleiding hievoor is? schakel net in namelijk...
Lekker kinderachtig weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is huis wordt verbouwd en ze maken er nu een camping van.
Ik heb wel 6 plankjes, maar dat zal niet genoeg zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat brengt tenminste weer actie in de tent.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef solara4 het volgende:
of Brian is Huub aangevallen, en is er 1 dood of half dood
nou ik heb anders niks gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat brengt tenminste weer actie in de tent.......
Je moest is weten wat ik vandaag heb meegemaakt omdat ik toevallig een foto maakte van het nieuwe Den haag centraal station (het is nog niet af maar was er toevallig). Echt...wat een schijt maatschappij is het geworden sinds 9-11...maar jah...staat namelijk helemaal nergens dat het niet mag...en dan is er ook nog zo iets als persvrijheid..maar ach de haagsche politie is gemiddeld net zo aggressief als brian en zo intelligent als amanda..dus jah..wat kan je verwachten!?!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een ingewikkeld verhaal zo laat op de avond![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je moest is weten wat ik vandaag heb meegemaakt omdat ik toevallig een foto maakte van het nieuwe Den haag centraal station (het is nog niet af maar was er toevallig). Echt...wat een schijt maatschappij is het geworden sinds 9-11...maar jah...staat namelijk helemaal nergens dat het niet mag...en dan is er ook nog zo iets als persvrijheid..maar ach de haagsche politie is gemiddeld net zo aggressief als brian en zo intelligent als amanda..dus jah..wat kan je verwachten!?!?
Hij probeert nu de peertjes los te draaien met washandjes over zijn handenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Jaap wil gaan slapen, maar de lampen gaan niet uit.
Vlak Brian niet uit!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik acht de kans dat iemand met een tuinstoel een raam inslaat om alsnog binnen te komen helaas vrij klein.
Dus is Nicolaas erin gegooit om de boel op te stoken en wordt er nog voor betaald ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
De voordeur is dicht en de kapsalon, nu gaan ze de deur bij de keuken dichtmaken.
De beer is wakker en ruikt terrordaden.
de telefoon gaat regelmatig, maar het geluid wordt weggedraait.
Nicolaas: ik zit hier voor een uitzending en voor een uitzending wordt ik ook niet extra betaald.
Dat was iets anders, toen sloten ze iemand op in een hok.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Desii het volgende:
Deuren afsluiten mocht toch niet meer.....
Huub en Eric wilden dat toen ook bij Billie doen... en er werd gelijk gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |