wat is de tussenstand, in de plus of in de min?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Jaap drinkt uit een pak melk, pak is leeg en gooit hem op de grond. Dat zijn weer minpunten van mij voor Jaap.
Dan zit ie met dat oor, en die kies ....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas heeft nog een hoofd nodig. Nou, neem die van Jaap... die gaat toch zo dood.
Kijk zo vind ik je nou leuk, leuke sarcastische posts....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas heeft nog een hoofd nodig. Nou, neem die van Jaap... die gaat toch zo dood.
Idd, want melk krijgt hij toch niet, als hij geen melk krijgt gaat hij ook deuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas is inderdaad lekker bezig... zo actief zie je hem zelden
Das niet helemaal waar.. Hij is van mening dat het spelletje pas begint 2 dagen voor de stemming.. Dan wordt hij actief als we hem moeten gelovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.
Nico zei dat ie wel eea had aangevraagd via achter maar dat ze het niet regelen. Er was hem gevraagd of hij iets wilde doen, hij had ja gezegd maar toen werd het niet geregeld. Hij zei maakt me niet uit, maar het was duidelijk dat ie ervan baalde, hij zei niet waar het precies over ging maar wel dat m dat echt leuk leek om te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Nicolaas alleen in het huis om die 50.000 alsnog te krijgen. Hij moest daar nog 3 maanden voor in de villa blijven, maar is er toen met die sanctie uitgegaan. Misschien hebben ze hem nu de kans gegeven dat geld alsnog te krijgen en doet hij daarom zo erg weinig. Het lijkt hem ook niets uit te maken als hij volgende week eruit vliegt. Dan kan hij tenminste zeggen dat hij daar toch niets aan kan doen.
Is ook niet errrrrrgggggquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |