hahahahah tis wel lachen met jaap,en nu zit z,n oor ook alweer dicht,zielig mannekequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef SiRojK het volgende:
Jaap: ,, Zoals het reclamefilmpje zei 'hoe zou het zijn, om een miljonair te zijn' en vervolgens moet ik in een tentje gaan camperen"
Wat ik het leuke aan Japio vind ,is dat hij niet slijmt met mede bewoners.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef fredfik het volgende:
[..]
hahahahah tis wel lachen met jaap,en nu zit z,n oor ook alweer dicht,zielig manneke
Mijn geluid stond uit (sorry Tien)quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
De streams zijn dramatis en geluid is er zowiezo niet.![]()
Gniffelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb toch sterk de indruk dat Jaap een beetje bang is voor de tenten.....
Dank je welquote:
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat zou de rest terug komen eigelijk................of is daar niks van bekend?
is tie claustrofobisch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb toch sterk de indruk dat Jaap een beetje bang is voor de tenten.....
Mijn idee.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.
nou dan valt jaap af .............zeker weten..........quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die komen niet meer terug. We zitten nu naar de finale te kijken, die zich vanaf morgen afspeelt in een tentenkampje.
Hypochonder.....quote:
nou van deze 3 mag japio wel winnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ja idd ken dat mijn zoontje (ook 9) is ook soms een jaapquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap is best grappig nu.
Hij doet me nogal al mijn zoontje van 9 denken als ie een tegendraadse bui heeft.
Tsja, alleen zeg ik dan tegen mijn zoon "hou eens op met je gezeur, doe dat dan lekker in je eigen kamer, daar heb je mij niet bij nodig"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap is best grappig nu.
Hij doet me nogal al mijn zoontje van 9 denken als ie een tegendraadse bui heeft.
tja konden we jaap ook maar ff ergens heen sturen, he? naar huis bvquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, alleen zeg ik dan tegen mijn zoon "hou eens op met je gezeur, doe dat dan lekker in je eigen kamer, daar heb je mij niet bij nodig"
De villa uitgezet vanwege een grote vechtpartij.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
Ik kom net binnen zeilen, waar is de rest ?
detailsquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
Staat jaap nu te janken ??
er mochten 5 bewoner uit eten in lepels...na stemmingen huub ..eric...brain...natas...amandelquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
haha was het maar waarquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De villa uitgezet vanwege een grote vechtpartij.....
Lepels in Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |