Thnxx...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef StefanPeeters het volgende:
(audio van) Jaap heeft ruzie met 'achter' :
http://www5.evilshare.com/74a555c2-4fbd-102a-847b-00a0c993e9d6
Allemaal getoneelhaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef elcastel het volgende:
Ik kom net binnen zeilen, waar is de rest ?
knap he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer heb gewoon kiespijn, in zijn oor.....![]()
en we weten al met zekerheid dat jaap dan gaat verliezen ........die kan niet in een tentquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Allemaal getoneelhaakt.
Japio, Nicolaas en Lieke zijn de finalisten.
Vanaf morgen worden ze uit de Villa gezet en strijden ze de finale in een tentendorp.
Jaap roept de hele avond al dat hij doodgaat...... tent, muggen, kies, oor..... alles is dodelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
En Jaap gaat dood hoor ik hem zeggen.
Dat is een goede vraag trouwens. Wordt iemand die dood gaat ook nog vervangen of dat niet?
Nicolaas zegt van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een goede vraag trouwens. Wordt iemand die dood gaat ook nog vervangen of dat niet?
anders zoeken ze wel wat anders om over te zeurenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me alleen af, of dit de bh's van Lieke zijn of ook van Amanda en natas, want dan zou er nog gezeur van kunnen komen. ivm persoonlijk bezit.
Jaap is grappig... Hij zegt ook constant Deuwdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap roept de hele avond al dat hij doodgaat...... tent, muggen, kies, oor..... alles is dodelijk.![]()
hoop het van niet,want dan moet die rat binnen kort ook vervangen wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Doe maar wel anders is binnenkort op 1 na iedereen uitgemoord daarquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
nicolaas zei dit idd vanavond..........als iemand dood gaat wordt hijzij niet vervangen..dit nav het geklaag van jaap (die ging dood)quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja, wordt vervangen. Heeft Huub nagevraagd toen Jaap een hartaanval fakete.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |