Heeft hij de muggen verzopen met chloor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:40 schreef 2live het volgende:
[..]
erger nog, wat zit daar voor vuiligheid in?
nou voor het eerst een goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Alles dicht, prima idee.
En dat Nicolaas dan Lieke en Jaap afmaakt met een keukenmes.
En het draad doorsnijdt als de telefoon gaat.
wat een ingewikkeld verhaal zo laat op de avondquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef PumaStreamer het volgende:
http://www.barrysbootcamp.com/about_us.html
effe off topic...zat net te surfen...en dacht aan enge carlos de buldozer trainer met een tik?
Vind hem namelijk een mafkees,...en zit met dat ene nog steeds dat hij Japio bedreigde en zei: de streams gaan zo uit....ik denk nog steeds bij mijzelf...dan wat stomme kneus dan wat..in 1ste instantie betalen wij voor de streams, dus ze gaan zowiezo niet uit! 2 als hij een klap aan jaap verkoopt, ..............is alles kwijt....gewoon en sukkel is het neem een voorbeeld aan Bootcamp Barry
Hier moeten ze iemand vandaan plukken om die kindertjes te trainen...sorry dacht hier opeens even aan omdat Bootcamp Barry op TV was...en ik een link naar enge Carlos legde
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Jaap?
weet je wat ik zie als ik gedronken heb.....nou nou...allemaal beezjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( in dit geval muggen)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Jaap?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.
Amenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets met zijn tand en daarom heeft hij oorpijn, waardoor hij ieder moment kan sterven.
Het is huis wordt verbouwd en ze maken er nu een camping van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze er zo'n zooiv an hebben gemaakt en wat de aanleiding hievoor is? schakel net in namelijk...
Lekker kinderachtig weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is huis wordt verbouwd en ze maken er nu een camping van.
Ik heb wel 6 plankjes, maar dat zal niet genoeg zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat brengt tenminste weer actie in de tent.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef solara4 het volgende:
of Brian is Huub aangevallen, en is er 1 dood of half dood
nou ik heb anders niks gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat brengt tenminste weer actie in de tent.......
Je moest is weten wat ik vandaag heb meegemaakt omdat ik toevallig een foto maakte van het nieuwe Den haag centraal station (het is nog niet af maar was er toevallig). Echt...wat een schijt maatschappij is het geworden sinds 9-11...maar jah...staat namelijk helemaal nergens dat het niet mag...en dan is er ook nog zo iets als persvrijheid..maar ach de haagsche politie is gemiddeld net zo aggressief als brian en zo intelligent als amanda..dus jah..wat kan je verwachten!?!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een ingewikkeld verhaal zo laat op de avond![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je moest is weten wat ik vandaag heb meegemaakt omdat ik toevallig een foto maakte van het nieuwe Den haag centraal station (het is nog niet af maar was er toevallig). Echt...wat een schijt maatschappij is het geworden sinds 9-11...maar jah...staat namelijk helemaal nergens dat het niet mag...en dan is er ook nog zo iets als persvrijheid..maar ach de haagsche politie is gemiddeld net zo aggressief als brian en zo intelligent als amanda..dus jah..wat kan je verwachten!?!?
Hij probeert nu de peertjes los te draaien met washandjes over zijn handenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Jaap wil gaan slapen, maar de lampen gaan niet uit.
Vlak Brian niet uit!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik acht de kans dat iemand met een tuinstoel een raam inslaat om alsnog binnen te komen helaas vrij klein.
Dus is Nicolaas erin gegooit om de boel op te stoken en wordt er nog voor betaald ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
De voordeur is dicht en de kapsalon, nu gaan ze de deur bij de keuken dichtmaken.
De beer is wakker en ruikt terrordaden.
de telefoon gaat regelmatig, maar het geluid wordt weggedraait.
Nicolaas: ik zit hier voor een uitzending en voor een uitzending wordt ik ook niet extra betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |