Joe teek ons in de meeling he!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef PumaStreamer het volgende:
wat is een OP..??
Huub moet nog wat regelen met de baas van de Lepels na zijn ruzie met hem..........quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Dat is een lang etentje...
Schiedam zei Nicolaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
in welke plaats is die lepels ook al weer???
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Joe teek ons in de meeling he!!!![]()
Op 1e bericht, 1e pagina.
![]()
Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
schiedam ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Schiedamquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Schiedam, http://www.marcsmeets.nl/quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
Gesellug he!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Een week geen streams gehad door de DRM,
Mijn OP is een boerende Jaap en een Lieke die voor de campinghekken zit van DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de camping![]()
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Een week geen streams gehad door de DRM,
Mijn OP is een boerende Jaap en een Lieke die voor de campinghekken zit van DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de camping![]()
Nou eigenlijk niet...wist het echt niet...dacht eerst Off topic Posts..maar niet dus...ben nog niet zo lang op Fok..wou dat ik hier paar jaar eerder was.....Want ik heb is terug gelezen over de andere real live soaps...en ik sta versteld...soms...echt met open bek zeg maar..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Joe teek ons in de meeling he!!!![]()
Op 1e bericht, 1e pagina.
![]()
nee ..jij bedoel amanda (woonwagenkamp)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................
Hoezo...is die naar huis...(de kliko aan de andere kant van het hek???!??!?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is er in ieder geval op zijn plaats...................
Ohhhhh foutje van mij, dacht dat jij van de week COS had geopend!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet...wist het echt niet...dacht eerst Off topic Posts..maar niet dus...ben nog niet zo lang op Fok..wou dat ik hier paar jaar eerder was.....
Oh, mag ik ook m'n caravan daar stallen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee ..jij bedoel amanda (woonwagenkamp)![]()
met electra en water inc???quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Ik denk dat ik m'n tentje er ook maar bij ga prikken...
Op de entree staat dat het een camping is...
Daar heeft Nico ook wel gelijk in!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.. Hij is van mening dat het spelletje pas begint 2 dagen voor de stemming.. Dan wordt hij actief als we hem moeten geloven![]()
![]()
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.quote:
zo toch wel een stunt zijn als we ff langs gingen met zijn alle ...met de sleurhut en de klapkar achter onze auto's .......quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, mag ik ook m'n caravan daar stallen?
Gezellug
en natuurlijk bingo op zaterdagavond met prijsjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.
Ook incl. animatieteam voor je kinders...
Ohhhhh Prospera geen onwaarheden vertellen he offe werk jij voor de Story, Prive, party etc. etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
Ook Jaap heeft een alcoholprobleem
[afbeelding]
En er hangen bh's aan het hek
[afbeelding]
Dat klopt...maar wist niet dat het begin verhaaltje OP genoemd werd! vandaar..;)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh foutje van mij, dacht dat jij van de week COS had geopend!!!!!![]()
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Begreep uit de reclame folder dat het veel sterren heeft.
Ook incl. animatieteam voor je kinders...
Zoooooo weer wat geleerd dan!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat klopt...maar wist niet dat het begin verhaaltje OP genoemd werd! vandaar..;)![]()
![]()
Wat bedoel je? Dat japie de tandenborstel van Natas gebruikt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef solara4 het volgende:
gatver gatver, snap niet dat dat allemaal zo kan......
en het verwarmde zwembad ............ik zeg ik hou der vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!
Jaap is niet zo moeilijk.........quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Gebruikt Jaap nu weer de electrische tandenborstel van Natas?
Je krijgt er toch niet zo'n mooie armband om he ?????quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En vergeet niet 24/7 cameratoezicht over het gehele campingterrein!
ja en alle andere gore dingen die hij uitvreet, we hebben al soa's gehad en die huidziekte van Jaap , What's Nextquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat japie de tandenborstel van Natas gebruikt?
ja als je all -inc boek welquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Je krijgt er toch niet zo'n mooie armband om he ?????
Fokpaparazziquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh Prospera geen onwaarheden vertellen he offe werk jij voor de Story, Prive, party etc. etc.
Jaap is heel netjes en beschaafd aan het water.![]()
erger nog, wat zit daar voor vuiligheid in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Wat is hier de bedoeling van ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |