I 0wned yaquote:
Lol, die moeten overwerk plegen vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wil een van de waerde wiki-broeders de wiki even aanpassen? Ik ben lui
Wheheh... waarom had ik dat vermoeden tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde niet dat voorbeeld gebruiken
Toen ik nog in de supermarkt werkte, had ik er echt een hekel aan als marokkanen marokkaans praatten in de super. ik kon me daar echt aan storen.
Nu doe ik dat niet zozeer meer, maar nog steeds vind ik het niet meer dan normaal, dat je hier gewoon nederlands praat. Voor toeristen vind ik het weer wat anders, en in een andere nederlandse regio vind ik ook wel dat je daar je dialect kan spreken.
Alleen fries versta ik écht niet (ohja, en grunns) maar de rest kan ik altijd wel wat van maken...
Ik ben dan ook vrij snel als het moetquote:
Ik heb niet zo'n problemen met taal. In context is alles te begrijpenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... waarom had ik dat vermoeden toch
Mij boeit dat niet zo, zolang ze mij maar in ABN aanspreken vind ik het best![]()
Van iemand die Frysk pruttelt kan ik ook niet veel maken, ondanks dat mijn achternaam in friesland veel voorkomt. Van Grunns kan ik iets meer maken..
Ik weet niet waarom je dat vermoeden had..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... waarom had ik dat vermoeden toch
Mij boeit dat niet zo, zolang ze mij maar in ABN aanspreken vind ik het best![]()
Van iemand die Frysk pruttelt kan ik ook niet veel maken, ondanks dat mijn achternaam in friesland veel voorkomt. Van Grunns kan ik iets meer maken..
Ik was het wel met je eens over die supermarkt en zo. Ik vind dat ook erg vervelend wanneer dat gebeurt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je dat vermoeden had..
Misschien vanwege m'n wedervraag?
je woont in een penthouse>quote:
of was je er op geabonneerd?quote:
Dan wil ik ook wel zo'n "poes" gooienquote:
waar heb jij het over dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef vdvorst het volgende:
Zo, terug van werken,
en even naar de friettent geweest, friet met een biertje gaat er altijd wel in
Ik zeg, dat ik gewerkt heb, daarna even naar de friettent ben geweest,quote:
dat werk en hier bier begreep ik, maar verder kan ik er geen touw aan vastknopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zeg, dat ik gewerkt heb, daarna even naar de friettent ben geweest,
en nu dus weer terug ben
waar wil je een touw aan vastknopen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat werk en hier bier begreep ik, maar verder kan ik er geen touw aan vastknopen
Hoe heet die griet nou ook alweer joh...
Never mindquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waar wil je een touw aan vastknopen dan?
ik ben gewoon weer terug van weggeweest
Oke danquote:
Christina applegatequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef eer-ik het volgende:
He, maar hoe heet die griet nou, die in deze film speelt?
Niet cameron diaz, maar die ander...
nee...quote:
quote:
quote:
dat zou kunnen ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
15 posts net binnen 10 minuten
Die griet waar jij het over hebt is Penelope Cruz denk ik?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
15 posts net binnen 10 minuten
Die griet waar jij het over hebt is Penelope Cruz denk ik?
En een paar graten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja...
Ik weet nooit zo goed wat ik van d'r moet vinden.
Aan de ene kant heeft ze wel wat, maar aan de andere kant heeft ze echt een vage kop
Niet mijn smaak.quote:
Ik vind Japans ook veel lekkerder etenquote:
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja...
Ik weet nooit zo goed wat ik van d'r moet vinden.
Aan de ene kant heeft ze wel wat, maar aan de andere kant heeft ze echt een vage kop
He, volgens mij hadden we gisteren een identieke discussie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerMaar heeft ook wel iets vaags. Verder Drew Barrymore, die vind ik op een of andere manier ook erg aantrekkelijk:)
Ja echt? Daar was ik niet bij zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
He, volgens mij hadden we gisteren een identieke discussie...
wat...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerMaar heeft ook wel iets vaags. Verder Drew Barrymore, die vind ik op een of andere manier ook erg aantrekkelijk:)
Niet te veel verklappen maat, ik moet hem nog kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat...
een...
wazige film is dit zeg...
't ging iig over chicksquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
OA, senseo nog niet droog?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das een feit! 14quote:
kom jij uit 86?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik wel bij! Die zijn van mijn bouwjaar!
Ja man, staat zelfs in mijn profiel hier. Den eerschten december negentienhonderdzesentachtigquote:
Ja, dat is teveel geklik enzo hoor...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, staat zelfs in mijn profiel hier. Den eerschten december negentienhonderdzesentachtig
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik wel bij! Die zijn van mijn bouwjaar!
Ik was anderhalf jaar ouderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...
1 jaar ouder dan wat/wie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...
Michelle Trachtenberg!quote:
OOOOOOOOOOH TIETEN!!!! HELP WAT NU!!? ZOEK HET TIETENPROTOCOL!quote:
Naakt nergens, dus mag gewoon hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH TIETEN!!!! HELP WAT NU!!? ZOEK HET TIETENPROTOCOL!
En dan gaat 'ie opeens tv kijken hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie nou een reclame van 'THE NIN9' een of andere nieuwe serie @ net5, maar daar speelt me een partij lekker wijf in
quote:
ikquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
eurotrip whehe
Ben trouwens trug van de koffie en zie dat het over chickies gaat
Eensch isquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch wel een der mijn all time favorites hoor..
Gij wenscht een update?quote:
een van de, noem de rest eens (met picquote:
M'n favo chick toen ik 11 was:quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
een van de, noem de rest eens (met pic)
BayWatch!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n favo chick toen ik 11 was:
[afbeelding]
Yasmine Bleethquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n favo chick toen ik 11 was:
[afbeelding]
Er staat een update te wachten op de Heer OAquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gij wenscht een update?
Ga ik aan werken
Monument geduld alstublieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |