dat zou kunnen ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
15 posts net binnen 10 minuten
Die griet waar jij het over hebt is Penelope Cruz denk ik?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
15 posts net binnen 10 minuten
Die griet waar jij het over hebt is Penelope Cruz denk ik?
En een paar graten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja...
Ik weet nooit zo goed wat ik van d'r moet vinden.
Aan de ene kant heeft ze wel wat, maar aan de andere kant heeft ze echt een vage kop
Niet mijn smaak.quote:
Ik vind Japans ook veel lekkerder etenquote:
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja...
Ik weet nooit zo goed wat ik van d'r moet vinden.
Aan de ene kant heeft ze wel wat, maar aan de andere kant heeft ze echt een vage kop
He, volgens mij hadden we gisteren een identieke discussie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerMaar heeft ook wel iets vaags. Verder Drew Barrymore, die vind ik op een of andere manier ook erg aantrekkelijk:)
Ja echt? Daar was ik niet bij zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
He, volgens mij hadden we gisteren een identieke discussie...
wat...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik word er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd. Cameron Diaz vind ik zeerMaar heeft ook wel iets vaags. Verder Drew Barrymore, die vind ik op een of andere manier ook erg aantrekkelijk:)
Niet te veel verklappen maat, ik moet hem nog kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat...
een...
wazige film is dit zeg...
't ging iig over chicksquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
OA, senseo nog niet droog?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, das een feit! 14quote:
kom jij uit 86?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik wel bij! Die zijn van mijn bouwjaar!
Ja man, staat zelfs in mijn profiel hier. Den eerschten december negentienhonderdzesentachtigquote:
Ja, dat is teveel geklik enzo hoor...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, staat zelfs in mijn profiel hier. Den eerschten december negentienhonderdzesentachtig
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik wel bij! Die zijn van mijn bouwjaar!
Ik was anderhalf jaar ouderquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...
1 jaar ouder dan wat/wie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jij was toch 1 jaar ouder? of was dat weer iemand anders...
Michelle Trachtenberg!quote:
OOOOOOOOOOH TIETEN!!!! HELP WAT NU!!? ZOEK HET TIETENPROTOCOL!quote:
Naakt nergens, dus mag gewoon hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH TIETEN!!!! HELP WAT NU!!? ZOEK HET TIETENPROTOCOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |