Je begrijpt me verkeerd en betrekt het teveel op de standaard conspiracydingen. Ik geloof geen bal van het chemtrails verhaal dus een kruistocht tegen chemtrails hoef je bij mij niet te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef calvobbes het volgende:
Tja, daarom besteed je miljarden aan onderwijs terwijl je giftige stoffen uit vliegtuigen sproeien om mensen dom te houden...
Ben ik het grotendeels mee eens. Andersom komt ook voor, waar elke expert die iets claimt wat tegen de gevestigde orde en 'doctrine' ingaat word verguisd, ook al heeft ie een simpele verklaring voor een waargenomen fenomeen, en een expert die een idioot buitenissige constructie brengt die toevallig de ganbare mening en belangen ondersteunt ineens wèl geloofwaardig is.quote:Maar dat gebeurd dus niet. Veel complotgelovers zeggen dat die experts liegen of het compleet verkeerd hebben.
Tenzij één van die experts het verhaal van de complotgelovers ondersteund, dan is die expert ineens wel betrouwbaar...
Onderuitgehaald naar jouw mening. Jij bent erdoor overtuigd, anderen niet. Jij kunt het net zo min allemaal overzien als anderen. Jij neemt het verhaal aan van iemand, die/dat vanuit jouw kennis en achtergrond overtuigend overkomt. Zij doen hetzelfde, beiden weten jullie het niet zeker.quote:Sommige complotgelovers zeggen dat ze het zeker weten. Dat er triljarden bewijzen zijn. Dat het overduidelijk is.
Ik snap gewoon niet dat mensen dat vol blijven houden als verhalen van hun onderuit worden gehaald.
Weer betrek je het -helaas- alleen op 9-11 en dat soort dingen.quote:Ja en dan kun je zelf ook een wetenschapper inschakelen om het tegendeel aan te tonen. Maar dat gebeurd ook niet. Dan wordt er weer huis tuin en keuken wetenschap toegepast "de kachel bij mij thuis smelt niet als er urenlang vuur in wordt gestookt, dus die beweringen dat staal smelt kloppen niet ".
Jammer dat je zo op de grote gangbare 'conspiracies' zit te hakken. Die zijn lang niet zo interessant als de kleinere sneaky dingen die achter de schermen gebeuren.quote:Dat denk ik dus ook. Een operatie als 9/11 kan niet geheim worden gehouden volgens mij.
Maar daar gaat deze discussie niet over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Fionn het volgende:
Maar er is wel degelijk een vorm van 'gekleurdheid' in het onderwijs en publicaties en nieuws om toch vooral de status quo en het systeem zoals wij nu hebben, met alle konkelingen/verduisteringen en 'foutjes' van de 'machtshebbers' maar lekker te blijven slikken... "geef het volk brood en spelen" Julius caesar had het al door....
Nee inderdaad niet alles is zeker en zal 100% duidelijk worden. Maar er zijn wel verhalen die complot gelovers zeker fout hebben.quote:Onderuitgehaald naar jouw mening. Jij bent erdoor overtuigd, anderen niet. Jij kunt het net zo min allemaal overzien als anderen. Jij neemt het verhaal aan van iemand, die/dat vanuit jouw kennis en achtergrond overtuigend overkomt. Zij doen hetzelfde, beiden weten jullie het niet zeker.
Dat was ook mijn insteek van het topic.quote:Weer betrek je het -helaas- alleen op 9-11 en dat soort dingen.
Er zijn hele organisaties die zich bezighouden met het beschuldigen van de overheid. Er zijn ontzettend veel mensen die er veel tijd en energie, websites en vanalles in steken. Dan mag je na een tijdje toch wel verwachten dat ze hun best gaan doen om, als ze zeggen dat deskundigen/wetenschappers het fout hebben, dat ze dan met degelijk onderzoek komen.quote:Niet veel mensen heeft even een 'wetenschapper' beschikbaar om 'in te schakelen' dat is wel erg simplistisch.
Wat is er mis met het grootste gedeelte van het volk "dom" houden (zo typeer jij het "werk" volk), selt dat we op de wereld 5 miljard betweters zouden hebben, zou het er dan beter uitzien in de wereld denk je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Fionn het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd en betrekt het teveel op de standaard conspiracydingen. Ik geloof geen bal van het chemtrails verhaal dus een kruistocht tegen chemtrails hoef je bij mij niet te houden.
Maar er is wel degelijk een vorm van 'gekleurdheid' in het onderwijs en publicaties en nieuws om toch vooral de status quo en het systeem zoals wij nu hebben, met alle konkelingen/verduisteringen en 'foutjes' van de 'machtshebbers' maar lekker te blijven slikken... "geef het volk brood en spelen" Julius caesar had het al door....
Het onderwijs is er volledig op gericht om mensen productieve werkmieren te maken, niet om ze echt kritisch te leren nadenken over de wereld of het systeem, of de manipulaties van de hoge pieten.
Ik bedoelde ook niet 'dom' in termen van 'geen kennis' maar meer onwetend of niet al te kritisch en braaf meelopend.
of kom ik hier voor niets om 5 uur mijn nest voor uit?quote:sorry, maar deze vind ik heel erg komisch nouja komisch eigenlijk triest..je zegt op gaan dringen
Moet je eens kijken wat mij elke dag weer door de strot geduwd wordt door regeringsleiders. Ik geloof bijv. best dat we arme landen kunnen helpen. Vervolgens doen ze mij dmv een Live 8 concert laten geloven dat ze er wat aan gaan doen..dat ze wat aan klimaatverandering gaan doen, dat ze wat aan alle moorden en verkrachtingen gaan doen..en nu komt ie..:doen ze het niet terwijl ze mij wel eerst laten geloven dat ze er iets aan gaan doen dmv afspraken die ze met de mensheid maken. Dat is in mijn opzicht net zo bullshit achtig als: door de strot heendouwen van chemtrail believers of weet ik veel..feit blijft van de chemtrail verhalen(vb) geloof ik wat ik wil geloven, echter zo'n afspraak die wordt gemaakt met mij als persoon of met de Westerse wereld in dit geval(we helpen ze)komt harder aan omdat ik met de chemtrail verhalen vele malen genuanceerder om kan gaan.
Ik doel hierop: neem de meest respectvolle politicus, hij overtuigd mij van zijn kracht door president te worden, er vinden hervormingen plaats in het land..vervolgens wordt de rest van de wereld verkracht
Heb ik hier al gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Spellmeista het volgende:
nog interesse om hierop te reageren Calvobbes?
Ik reageerde slechts op jouw reactie op mijn reactequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Maar daar gaat deze discussie niet over.
Ah ja dat zei ik al in mn eerste post: omdat de overheid berucht onbetrouwbaar is, en regelmatig over van alles en nog wat liegt en alles ontkent totdat ze er niet meer onderuit kunnen, en duidelijk erg vaak niet het beste belang van de burgers nastreeft, is het maar een kleine stap om ook dit soort dingen vol te houden "just another damn lie.....AGAIN!" denkt men dan.quote:Deze discussie gaat over waarom mensen de bewezen onzin verhalen blijven gebruiken om de overheden van vanalles te beschuldigen.
Yup, daar heb je gelijk in, wat natuurlijk wel meespeelt is dat er ook steeds nieuwe mensen bijkomen die weer van onder af beginnen, en dus bij allang als onzin bewezen verhalen niet meteen doorhebben dat het allang afgedaan is, en wel meteen beginnen te brullen. Dus lijkt het alsof er steeds aan die verhalen vastgehouden wordt, terwijl het eigenlijk meer 'doorgegeven' wordt.quote:Nee inderdaad niet alles is zeker en zal 100% duidelijk worden. Maar er zijn wel verhalen die complot gelovers zeker fout hebben.
Zoals een foto is die is aangepast door complotgelovers en dan als bewijs wordt gebruikt.
Dat is een standaard 'journalistieke' tactiek die je veel teveel ziet tegenwoordig. ook in nederland wordt dat vaak gebruikt om bijv. politici van alles te laten zeggen dat ze niet gezegd hebben, of iig niet zoals het in de krant/op tv komt. Een paar quotes uitknippen die lekker chargerend klinken als je het genuanceerde verhaal eromheen en ertussen weglaat.quote:Of een enkel citaat van een verslaggever gebruiken terwijl die man daarvoor en daarna veel genuanceerder was en het verhaal duidelijker uitlegde.
Och, die zijn er ook wel geweest, maar dan wordt het zoals ik al schreef een semi-politiek welles nietes spelletje tussen wetenschapper x en expert y, om 'zieltjes te winnen'. Dat zag je bv met het milieu en global warming, en met de 911 conspiracies ook. Er zijn net zo goed experts die wèl de officiele lezing betwijfelen. En die daar, voor een openminded leek, net zulke goede argumenten voor hebben als de 'experts' van de officiele kant.quote:Er zijn hele organisaties die zich bezighouden met het beschuldigen van de overheid. Er zijn ontzettend veel mensen die er veel tijd en energie, websites en vanalles in steken. Dan mag je na een tijdje toch wel verwachten dat ze hun best gaan doen om, als ze zeggen dat deskundigen/wetenschappers het fout hebben, dat ze dan met degelijk onderzoek komen.
Zoals ik al zei, die overheden zitten meestal niet (en zeker niet als geheel)"*gna gna* lekker even burgertjes afmaken"quote:Ik geloof ook best wel dat er overheden zijn die vuile spelletjes spelen maar ik snap niet waarom mensen per se willen geloven in overheden die eigen burgers doden of met giftige stoffen besproeien.
Ik typeer niks, het "dom houden" (de aanhalingstekens zouden al een hint moeten zijn) nam ik over uit de post van calvobbes en gaf er een andere draai aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef Re het volgende:
Wat is er mis met het grootste gedeelte van het volk "dom" houden (zo typeer jij het "werk" volk), selt dat we op de wereld 5 miljard betweters zouden hebben, zou het er dan beter uitzien in de wereld denk je?
kewl bedankt, ik had je reactie ff over het hoofd gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat zeg ik inderdaad.
Dat jij van mening bent dat de regering ons verhalen opdringt, wil nog niet zeggen dat jij of iemand anders onzinverhalen aan anderen op moet gaan dringen.
Een concert als Live 8 wordt niet georganiseerd door de overheid maar door particulieren. En dat die niet meteen de honger uit de wereld laten verwdwijnen, wil nog niet zeggen dat de overheid niks doet.
Je kunt niet zomaar even alle honger laten stoppen, het klimaat weer op orde brengen en alle moorden en verkrachtingen voorkomen. Als je denkt dat een overheid dat wel even kan stoppen ben je imo erg naief.
[..]
Ik zie niet goed wat dat met dit topic te maken heeft....
Het eerste is ook geen twist punt. Van mij mogen mensen alles denken en zeggen wat ze willen. Verwacht van mij alleen niet dat ik daar (makkelijk) in mee ga.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef Spellmeista het volgende:
Persoonlijk dring ik geen onzinverhalen op bij mensen en ik kan me voorstellen dat er wel mensen zijn die dat wel doen er zijn echter 2 dingen: je kunt het recht teneerste niet afnemen dat mensen dat doen en tentweede je weet niet wat de beweegredenen zijn.
Tja als de hele wereld op 1 lijn zit en goed samenwerkt, dan zou je inderdaad een heleboel leed kunnen voorkomen. Maar dat is niet het geval en ook niet het discussiepuntquote:Laatste alinea: denk het wel. Ik denk dat ze meer kracht in handen hebben als jij denkt waarschijjnlijk. DIt zou kunnen op het gebied van samenwerking en 1 lijn.
preciesquote:
Ow kleine aanvulling daarop.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef senesta het volgende:
Waar word dat opgedrongen dan?
Ow sorry dat ik mijn mening over opdringen probeer te onderbouwen door voorbeelden te geven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Jajaja, dat jij gelooft dat chemtrails niet als zodanig bestaan weten we nu wel. Als je daarover blijft doorgaan klinkt het meer alsof je iemand probeert te overtuigen.
Het wordt gewoon irritant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik mijn mening over opdringen probeer te onderbouwen door voorbeelden steeds precies hetzelfde voorbeeld, over and over, te geven....
Uhm... Dat voorbeeld over die KNMI man heb ik in dit topic maar één keer gegeven hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Het wordt gewoon irritant..
Open daar maar een eigen topic over zou ik zeggen. Dat is een heel ander onderwerpquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Stel je even voor he, dat mensen die in chemtrails blijven geloven, ondanks dat er bewijzen voor zijn dat het echt is gebeurd, gewoon een, eh, geloof hebben in die chemtrails. Of zelfs in die gevallen waar het aanwijsbaar onzin is dat ze geloven, even opnieuw.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow kleine aanvulling daarop.
In het TRU forum zijn er een aantal mensen actief die menen te moeten gaan schelden en trollen tegen mensen die niet in hun verhalen geloven.
Als je het niet eens bent met de bewering dat WTC7 is ingestort, dan ben je al snel dom, achterlijk of achtergesteld. Ik kreeg ook al een keer de opmerking of ik de autipas al had aangevraagd om de oren.
Mensen voor dom uitmaken als ze jouw verhaal niet geloven vind ik ook een vorm van opdringen.
Zo was er laatst iemand op de radio die van mening was dat de overheid ons dom wilt houden door chemtrails. Iemand van het KNMI die zei dat het onschuldige condensporen waren werd op een verbaal agressieve manier als ondeskundige afgeschilderd. En dat terwijl die man al 17 jaar bij het KNMI werkte en o.a. onderzoekt wat vliegtuigen voor invloed hebben op het kllimaat.
Ja?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Stel je even voor he, dat mensen die in chemtrails blijven geloven, ondanks dat er bewijzen voor zijn dat het echt is gebeurd, gewoon een, eh, geloof hebben in die chemtrails. Of zelfs in die gevallen waar het aanwijsbaar onzin is dat ze geloven, even opnieuw.
Wat is het verschil tussen chemtrailfanatici en christenhonden overtuigd christenen?
kleine edit.
En ook nu trek je weer conclusies die niet kloppen... Ik zeg nergens dat ik geen plezier heb in die topics. Ik weet ook wel dat ik die topics heel makkelijk kan vermijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef senesta het volgende:
Je hoeft de discussie's niet aan te gaan, je kunt ook gewoon de topics opzoeken waar je wel plezier in hebt![]()
Zeg, flikker een end op en projecteer die ellende niet op mij. Ík ben niet degene die vraagt waarom mensen geloven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja?
En dan?
Kun je niet slapen?
krijg je geen hap meer door je keel?
Wie heeft er nu een probleem eigenlijk?
Huh huhquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En ook nu trek je weer conclusies die niet kloppen... Ik zeg nergens dat ik geen plezier heb in die topics. Ik weet ook wel dat ik die topics heel makkelijk kan vermijden.
Wat is er toch mis mee dat ik me afvraag waarom mensen perse in complotten willen geloven? Je verwijt mij dan meteen dat ik mensen de mond wil snoeren en dat ik daarom arrogant ben...
Ik heb net al uitgelegd wat ik onder opdringen versta. Lees maar even terug.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef senesta het volgende:
Huh huh![]()
Jij verwijt mensen dat ze het opdringen, wat begrijp ik daar verkeerd aan dan![]()
Iets opdringen is mijn boekje dat mensen je iets dwingend onder ogen brengen waar jij geen behoefte aan hebt maar ik sta open voor jouw interpretatie hoor![]()
Even los van of het in dit geval gebeurt of niet, dat weet ik namelijk niet, kan het constant herhalen van een idee, ook als daarvoor geen aanleiding bestaat, worden ervaren als opdringen. Het uiteindelijke doel is immers anderen ervan te overtuigen. Zoals dat werkt met geloof is het beter als meer mensen het geloven (virusprincipe).quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Huh huh![]()
Jij verwijt mensen dat ze het opdringen, wat begrijp ik daar verkeerd aan dan![]()
Iets opdringen is mijn boekje dat mensen je iets dwingend onder ogen brengen waar jij geen behoefte aan hebt maar ik sta open voor jouw interpretatie hoor![]()
Adem even rustig in en weer uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef Nordic_Wanking het volgende:
[..]
Zeg, flikker een end op en projecteer die ellende niet op mij. Ík ben niet degene die vraagt waarom mensen geloven.
Het bevalt me totaal niet dat je eerst mijn post totaal verkeerd leest en vervolgens op betuttelende wijze mij (minachtend en ruziezoekend) bejegent. Waarvan akte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Adem even rustig in en weer uit![]()
Gaat hij weer?
blind de amerikaanse regering volgen getuigt van echte kundequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij is het heel simpel. Door in een complot te geloven, wentelen deze mensen hun eigen falen/onkunde af op een ander.
nee. Maar dat doet ook bijna niemand. Ik en anderen staan wel degelijk kritisch tegenover de Amerikaanse overheid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef TeenWolf het volgende:
blind de amerikaanse regering volgen getuigt van echte kunde![]()
moet JIJ zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef calvobbes het volgende:
Dat is jou ook al vaak zat verteld, maar het is natuurlijk veel makkelijker om te reageren met telkens weer dezelfde stokpaardjes dan echt de discussie aan te gaan....
Kortzichitge post. Veel mensen die zich in complottheorieën geloven willen juist weten hoe de wereld in elkaar zit. Maar goed het gaat in dit topic over mensen die daadwerkelijk in complotten geloven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Meestal zijn het eenzame kneuzen met een triest leven die belangrijker willen lijken door te geloven dat ze door hebben hoe de wereld werkelijk in elkaar zit.
kneuzenpostquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Meestal zijn het eenzame kneuzen met een triest leven die belangrijker willen lijken door te geloven dat ze door hebben hoe de wereld werkelijk in elkaar zit.
Ja dat zeg ik jah.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
moet JIJ zeggen
Als je in een theorie gaat geloven ben je sowieso al een stap te ver, waarom alleen sceptisch zijn over de officiele vertelling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Kortzichitge post. Veel mensen die zich in complottheorieën geloven willen juist weten hoe de wereld in elkaar zit. Maar goed het gaat in dit topic over mensen die daadwerkelijk in complotten geloven.
wat jij zegt doet ter zake zeker..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik jah.
Nog wat zinnigs bij te dragen of blijven het WEER alleen maar niet ter zake doende opmerkingen?
Ja in dit topic zeker wel jah.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef TeenWolf het volgende:
wat jij zegt doet ter zake zeker..
goh.....quote:
Ons onderwijs is beschamend slecht. We verkwanselen ons kennispositie. Japan geeft gemiddeld 20 keer zo veel uit per leerling. De toekomende docenen kan niet eens normaal rekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tja, daarom besteed je miljarden aan onderwijs terwijl je giftige stoffen uit vliegtuigen sproeien om mensen dom te houden...
[..]
Het zijn experts die indienst zijn gezet door de overheid. En dus belangenverstrelling.quote:Maar dat gebeurd dus niet. Veel complotgelovers zeggen dat die experts liegen of het compleet verkeerd hebben.
Tenzij één van die experts het verhaal van de complotgelovers ondersteund, dan is die expert ineens wel betrouwbaar...
[..]
Met één bewijsje dat Bush&Co iets meer weten is daarmee direct het 19kapertjes verhaal ontkracht.quote:Sommige complotgelovers zeggen dat ze het zeker weten. Dat er triljarden bewijzen zijn. Dat het overduidelijk is.
Er zijn zo veel aanwijzingen, verdachte handelingen, standdowns. Afzettend tegen het verleden.Dat het waarschijnlijker is dat de overheid het doet dan een stel arabieren die een grotere mazzel hebben dan een lotterijwinnaar.quote:Ik snap gewoon niet dat mensen dat vol blijven houden als verhalen van hun onderuit worden gehaald.
[..]
Feit is wel dat een openhaard net zo heet kan worden als dat er gemeten is tijdens de vuurzee in WTC. Maar het wtc begeeft het na een klein uurtje, terwijl gietijzeropenhaard veel lager smeltpunt (1200c) heeft wel in takt blijft na uren branden. Het is dus totaal geen rare vergelijking.quote:Ja en dan kun je zelf ook een wetenschapper inschakelen om het tegendeel aan te tonen. Maar dat gebeurd ook niet. Dan wordt er weer huis tuin en keuken wetenschap toegepast "de kachel bij mij thuis smelt niet als er urenlang vuur in wordt gestookt, dus die beweringen dat staal smelt kloppen niet ".
Mensen die echt diep in de materie zitten zijn allemaal zo extreem chantabaal dat het ze wel uit hun kop laten hun bek open te doen. Gebeurd het toch dan wordt je opeens met een overdosis in je hotel gevonden of in de greppel.quote:[..]
Dat denk ik dus ook. Een operatie als 9/11 kan niet geheim worden gehouden volgens mij.
Kijk dat bedoel ik dus. Er wordt gewoon constant naar nieuw "bewijs" gezocht om de overheid maar de schuld te blijven geven...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Lambiekje het volgende:
Wat maakt het uit dat bepaalde zaken van de truth movement wordt onderuitgehaald. Als er nieuw bewijs of feit is ontdekt wordt de dots opnieuw verbonden.
Ik denk dat dit wel de kern is maar er speelt ook iets anders. Neem nou zo'n type als Baajguardian, eenzame psychopaat in een uitkeringspositie, verveelt zich maar wil zijn leven toch een doel geven. En dat doel is het verspreiden van wazige complottheorieen en iedereen proberen te overtuigen van deze theorieen. Als meer mensen deze complotten geloven is hij niet de enigste die deze paranoide verhalen gelooft, en voelt die zich niet langer een eenzame idioot maar eerder een machtige profeet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij is het heel simpel. Door in een complot te geloven, wentelen deze mensen hun eigen falen/onkunde af op een ander.
Nou ja, je zet het wat sterk aan, maar ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Ik denk dat veel van die lui gewoon het idee hebben dat ze een profeet zijn ofzo, die de 'onwetende lammeren' willen vertellen hoe het eigenlijk in elkaar zit, en dat ZIJ nou net bij dat selecte groepje gehoord dat WEL doorheeft hoe de hele wereld in elkaar zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:48 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel de kern is. Neem nou zo'n type als Baajguardian. Psychopaat in een uitkeringspositie, verveelt zich maar wil zijn leven toch een doel geven. En dat doel is het verspreiden wazige complottheorieen en iedereen proberen te overtuigen van deze complotten. Als meer mensen deze complotten geloven is hij niet de enigste die deze paranoide verhalen gelooft, en voelt die zich niet langer een eenzame idioot maar eerder een machtige profeet.
Bij deze scoor je een onvoldoende voor mensenkennisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, je zet het wat sterk aan, maar ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Ik denk dat veel van die lui gewoon het idee hebben dat ze een profeet zijn ofzo, die de 'onwetende lammeren' willen vertellen hoe het eigenlijk in elkaar zit, en dat ZIJ nou net bij dat selecte groepje gehoord dat WEL doorheeft hoe de hele wereld in elkaar zit.
Wat me daaraan opvalt is dat dat altijd hetzelfde soort figuren zijn. Taalkundig niet echt sterk, zowel qua zinsbouw als qua schrijfwijze/interpunctie. Sommige van de theorien gaan zo ver dat ik me ook daadwerkelijk afvraag hoe die mensen kunnen fungeren in onze maatschappij. Als je de hele dag niets anders doet dan dergelijke zooi opzoeken en lezen en alleen maar daarmee bezig zijn, dan vraag ik me af hoe die mensen dat doen op hun werk.
Het is ongetwijfeld bevooroordeeld, maar als ik de posts van de meeste mensen lees dan krijg ik niet echt het idee dat die mensen een hoge opleiding hebben.
Leer lezen. "Voor veel van die lui". Dat jij je aangesproken voelt en als een wesp reageert is niet mijn probleem. Jij bent dan ook niet iemand die verkracht Nederlands schrijft etc. Maar goed, jij reageerde hier niet meer was het toch? Maar sidekick opmerkingen, die plaats je nog wel. Reageer ontopic of blijf weg ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bij deze scoor je een onvoldoende voor mensenkennis
Dit laatste vraag ik me af. Is dit niet het discussiepunt? Dit is de kern Calvobbes(wat mij betreft). Dit is waar het om draait. Als je een vage terugblik in het verleden waagt kun je stellen dat er min of meer een samensmelting tussen verschillende geloven was. Toendertijd zaten ze waarschijnlijk eerder op 1 lijn dan dat nu het geval is(en ik praat dan van voor het jaar 0). Ik wil hiermee aangeven dat complotgelovers waarschijnlijk een degelijke twist aan de geschiedenis hebben gegeven en dat het naar mijn mening niet lang zal duren(enkele jaren) voordat er een absolute waarheid naar boven komt. Dit zal dan een waarheid zijn die voor iedereen geld en waardoor de verschillende geloven weer op 1 lijn komen te zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tja als de hele wereld op 1 lijn zit en goed samenwerkt, dan zou je inderdaad een heleboel leed kunnen voorkomen. Maar dat is niet het geval en ook niet het discussiepunt
En wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:28 schreef Spellmeista het volgende:
Dit laatste vraag ik me af. Is dit niet het discussiepunt? Dit is de kern Calvobbes(wat mij betreft).
Het maakt niet uit hoe je schrijft, ik constateerde alleen dat het wel een bepaald soort slag mensen lijkt te zijn wat in de heel vergezochte verhalen de waarheid ziet, die zo belabberd schrijven. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat iets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Spellmeista het volgende:
Wat maakt het nu uit hoe je schrijft..? Je doet net of je van adel bent ofzo..iedereen heeft zijn unieke manier van schrijven en ook al schrijf je bagger, als je niet perfect schrijft is het nog perfect.. Ik vind het eerder triest dat er weer namen moeten worden genoemd. Net of jullie die lui zo goed kennen ofzo..stelletje profielzwetsers.
ps er zit een fout boven de tekst in je usericoon wat je niet hebt
ohw wacht das sms taaldies niet leuk spellmeista..hou toch eens op..k baas..ik stop al, maar moest dit toch even kwijt..ik, ik en ik, wij voelen een tekening aankomen..een kleine of een grote..een grotere als de eerste..heb je een plan..ja een hele goeie!
[afbeelding]
Je bent al halverwege..
vlieg op![]()
![]()
![]()
![]()
Nee precies, en ik denk dat dat nou net het punt is van Calvobbes. Dat jij denkt dat er bij situatie X iets anders aan de hand is, prima. Als je dan op zoek gaat naar bewijs, ook prima. Maar het punt is dat er, in plaats van dat overduidelijke bewijs wat er dan volgens de believers allemaal moet zijn te tonen, er gebruik wordt gemaakt van foto's die gemanipuleerd zijn, of stukken tekst/uitspraken die volledig uit hun verband zijn gerukt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:27 schreef Spellmeista het volgende:
vind ik ook, maar ik denk dat voor iedereen ook de bedoeling is om de waarheid te achterhalen. Ik ben het wel met je eens dat dat geen juiste methodes zijn! Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iemand expres foto's zou vervalsen maarja.
Vandaar ook zeker het (c)Omission Rapport?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee precies, en ik denk dat dat nou net het punt is van Calvobbes. Dat jij denkt dat er bij situatie X iets anders aan de hand is, prima. Als je dan op zoek gaat naar bewijs, ook prima. Maar het punt is dat er, in plaats van dat overduidelijke bewijs wat er dan volgens de believers allemaal moet zijn te tonen, er gebruik wordt gemaakt van foto's die gemanipuleerd zijn, of stukken tekst/uitspraken die volledig uit hun verband zijn gerukt.
Als je dan de totale tekst/foto gaat bekijken, dan zie je dat er meestal dingen worden weggelaten die cruciaal zijn. Als je die dingen er namelijk bij laat, dan wijst het helemaal niet op een conspiracy. Laat je ze weg, dan wel. Maar als er toch zoveel overduidelijk bewijs is, waarom komt men dan altijd alleen maar met dat soort troep op de proppen?
Vice versa. Om eerlijk te zijn de debunker veller van emotie.quote:En dan kom je bij het 2e punt; als je daar dan iemand op wijst, dan krijg je een hele emotionele reactie terug, of er wordt een rookgordijn opgetrokken, of er wordt gewoon niet meer gereageerd. Geef dan toe dat je fout zat, maar dat gebeurd dus niet.
Als er iets krampachtig is dan is het wel OBL confession. En eigenlijk het hele 19 kapers verhaal.quote:Wanneer er zoveel overduidelijk bewijs zou zijn, dan moet het makkelijk zijn om dat te tonen hier. Dat gebeurd niet, er wordt veelal gemanipuleerde zooi getoond, en dan denk ik bij mezelf, en met mij nog wel meer mensen, waaronder Calvobbes:
Is het nou zo dat je veel bewijs ziet waardoor je gaat denken dat er een complot is, of wil je heel graag dat er een complot (en daarmee een boeman) is en ga je daar heel krampachtig bewijs bij zoeken waarbij er, wanneer dat bewijs niet gevonden wordt, dan maar zaken gemanipuleerd worden om dan toch triomfantelijk naar 'de (USA) regering' te kunnen wijzen als zijnde het grote brein achter het complot.
Dat laatste daar twijfel ik ten zeerste aan. Wat voor complotten zijn bullshit?quote:Ik ben namelijk van mening dat het het 2e is, net als Calvobbes, en het doel van hem met dit topic was om nou te achterhalen waarom dat men zo krampachtig naar dingen zoekt in plaats van toe te geven dat het bullshit is (in de meeste gevallen).
Kies maar:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef Lambiekje het volgende:
Dat laatste daar twijfel ik ten zeerste aan. Wat voor complotten zijn bullshit?
Dat is niet het geval. Maar ik kan jou wel neerzetten als iemand die moeite heeft met lezen want ik heb het nergens over de spelling van iemand gehad en coolguy zegt ook nergens dat die iedereen die in een complot gelooft, niet kan spellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:26 schreef huupia het volgende:
wat calvobbes en coolguy proberen te doen is mensen die in conspiracy's geloven neer te zetten als mensen die niet kunnen spellen, en waar van alles mee mis is. en dat allemaal op een subtiele manier.
Dat advies kun je dan ook zelf ter hand nemen.quote:mijn punt is dus, voer normaal een discussie en probeer niet op een slinkse wijze je " opponent" in een kwaad daglicht te zetten.
leer jij eens lezen calvoddesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, je zet het wat sterk aan, maar ik denk dat er een kern van waarheid in zit. Ik denk dat veel van die lui gewoon het idee hebben dat ze een profeet zijn ofzo, die de 'onwetende lammeren' willen vertellen hoe het eigenlijk in elkaar zit, en dat ZIJ nou net bij dat selecte groepje gehoord dat WEL doorheeft hoe de hele wereld in elkaar zit.
Wat me daaraan opvalt is dat dat altijd hetzelfde soort figuren zijn. Taalkundig niet echt sterk, zowel qua zinsbouw als qua schrijfwijze/interpunctie. Sommige van de theorien gaan zo ver dat ik me ook daadwerkelijk afvraag hoe die mensen kunnen fungeren in onze maatschappij. Als je de hele dag niets anders doet dan dergelijke zooi opzoeken en lezen en alleen maar daarmee bezig zijn, dan vraag ik me af hoe die mensen dat doen op hun werk.
Het is ongetwijfeld bevooroordeeld, maar als ik de posts van de meeste mensen lees dan krijg ik niet echt het idee dat die mensen een hoge opleiding hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:36 schreef huupia het volgende:
het is een bekend gegeven dat debunkers op de man gaan spelen als ze het niet meer redden.
ik ook niet, weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou eerder precies het omgekeerde zeggen....
Ik ben bijv. niet diegene geweest die iemand zonder reden vroeg of die een autipas had aangevraagd....
Nou meteen... Dit topic loopt al een paar dagen hoor...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef huupia het volgende:
maar mijn punt is, door mensen die in conspiracy's geloven af te schilderen als slechte schrijvers en andere negatieve zaken zet je er meteen een stempel op.
ik weet niet over welke mensen je het hebt. ik kan alleen over mezelf spreken, en ik denk dat conspiracy's gewoon voorkomen. dat heeft de geschiedenis wel bewezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou meteen... Dit topic loopt al een paar dagen hoor...
Maar misschien kun jij dan eens uitleggen waarom sommige mensen koste wat het kost in een complot willen blijven geloven.
Hmmmm... Je hebt wel een duidelijke mening over mij en coolguy, maar je ziet niet dat er users zijn die er alles aan doen om hun verhaal te beschermen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef huupia het volgende:
ik weet niet over welke mensen je het hebt.
Daar ben ik het volledig mee eens. Het lijkt mij zelfs zeer logisch dat er conspiracies bestaan. Alleen de manier waarop de bewijsvoering wordt gedaan, daar zet ik behoorlijk wat vraagtekens bij. Net als bij de stelligheid waarmee dingen feiten genoemd worden, waarbij dat dan onderbouwd wordt door op zijn minst discutabele 'bewijzen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef huupia het volgende:
[..]
ik weet niet over welke mensen je het hebt. ik kan alleen over mezelf spreken, en ik denk dat conspiracy's gewoon voorkomen. dat heeft de geschiedenis wel bewezen.
dus dat " koste wat kost" geldt niet voor mij
Leer jij ook maar eens lezen Huupia, ik heb het over de mensen die overkomen alsof ze een soort van hoeders der makke schapen zijn, die ook altijd taalproblemen lijken te hebben. Daar hoor jij niet bij, maar ik loop al een x aantal jaar mee op dit forum, en heb binnen TRU ook een flink aantal believers zien komen en gaan, waar dit wel degelijk voor geldt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef huupia het volgende:
[..]
leer jij eens lezen calvoddes
en dit is nog maar 1 voorbeeld!
je kan ook erg slecht tegen kritiek, dan begin je wilt om je heen te slaan
teken van zwakte , lijkt me
weet je gelijk waarom ik in een "complot" geloof.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef calvobbes het volgende:
je post in het verkeerde topic Teenwolf.
Jij hebt echt een antipathie tegen Amerika hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef TeenWolf het volgende:
ook leuk is dat de complotgelovers massaal in de minderheid waren na de aanslag op kenneddy. iedereen geloofde dat de communisten en oswald achter de aanslag zaten. andersdenkenden werden met argusogen bekeken en zelfs gevangengenomen, later blijkt dat de hele amerikaanse versie een "complot" was en de complot-aanhangers van toen de waarheid spraken...
de leugens over irak ook..............de complotgelovers hadden het bij het rechte eind...irak had GEEN chemische wapens..wat amerika vertelde was complot
leer het land kennen die jullie blind geloven op elk woord:
http://www.americanterrorism.tk/
niet tegen het volk, het is een aardig volk en best veel amerikanen delen mijn mening , het zijn de hoge geldpiefen aan de top die alles verpesten. de hoge piefen die alles doen voor geld en waarbij een mensenleven niets waard is in vergelijking met geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een antipathie tegen Amerika he
Wij als niet-officieel believer hoeven ons niet te verantwoorden en kunnen zonder enig probleem de dots opnieuw verbinden als er nieuw bewijs of als de overheid met een aangepastte versie komt. Waardoor er weer nieuwe dots zijn onstaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kies maar:
- Molten steel
- Wargames
- Aanslag Pentagon
En dan is het niet zo dat er genoeg bewijzen zijn om die complotverhalen te ontkrachten (er zijn zeker niet genoeg bewijzen om die complotten te bevestigen) maar op een aantal belangrijk punten in die verhalen blijkt toch wel degelijk dat de complotverhalen niet kloppen.
Nu zul jij wel weer zeggen "ja maar het is toch niet erg dat er een paar foutjes inzitten, dan passen 'wij' dat verhaal gewoon aan". Dat is natuurlijk te idioot voor woorden. Daarmee laat je zien dat je er niet aan moet denken dat je ongelijk hebt en het maakt je ook totaal onbetrouwbaar.
Dat is onderdeel van de vraag. Waarom moet er toch altijd weer een complot in gezien worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wij als niet-officieel believer hoeven ons niet te verantwoorden en kunnen zonder enig probleem de dots opnieuw verbinden als er nieuw bewijs of als de overheid met een aangepastte versie komt. Waardoor er weer nieuwe dots zijn onstaan.
Dat werkt nietquote:<knip>
- Aanslag pentagon ... dan is het best bewaakte gebouw ter wereld HEEL HEEL HEEL triest beschermd. DAn zou ik alles en iedereen ontslaan van NORAD en dergelijk. Dat is niet gebeurd. Dat implicieert voor mij, dat het dus ook hier meer aan de hand is dan simpel vliegtuigje in gebouw. Z'n militair complex kan toch wel gewoon verdacht vliegtuigen zonder pardon neer halen. Nee het klopt niet totaal niet wat het officieel verhaal verkondigd.
ik ben er nu 2 keer geweest. Qua natuur is echt geweldig. De mensen zijn gewoon normaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een antipathie tegen Amerika he
Ik zie de overheid niet met aangepaste versies komen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef Lambiekje het volgende:
Wij als niet-officieel believer hoeven ons niet te verantwoorden en kunnen zonder enig probleem de dots opnieuw verbinden als er nieuw bewijs of als de overheid met een aangepastte versie komt. Waardoor er weer nieuwe dots zijn onstaan.
Mee eens. Ik ben er zelf 3 keer geweest. Dit jaar sla ik even over, maar volgend jaar ga ik er weer heen. Prachtig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 keer geweest. Qua natuur is echt geweldig. De mensen zijn gewoon normaal.
Er zijn al 3 versies bedacht voor de instortingen voordat ze met Global Collapse op kwamen zetten. Wat overigens nog steeds niet verteld wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zie de overheid niet met aangepaste versies komen hoor.
Ik zie jou en anderen steeds nieuwe punten en lijnen trekken.... En ook als er geen punten zijn, dan doen jij en anderen tot in het dwangmatige hun best om toch nog een lijn te trekken naar een punt....
Dat is een uitspraak van Juvenalis, hoor.quote:geef het volk brood en spelen" Julius caesar had het al door....
QED.quote:iedereen heeft zijn unieke manier van schrijven en ook al schrijf je bagger, als je niet perfect schrijft is het nog perfect..
LoL... mierenneukavond? lekker ontopic en inhoudelijk ook.... het ging om het idee achter de uitspraak, niet wie m nou wel of niet gezegd heeft....quote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak van Juvenalis, hoor.
Nee, nog niet, Juvenalis was namelijk geen leider.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Fionn het volgende:
[..]
LoL... mierenneukavond? lekker ontopic en inhoudelijk ook.... het ging om het idee achter de uitspraak, niet wie m nou wel of niet gezegd heeft....
"een romeins leider had het al door" zo tevree ?![]()
En jij hebt nog nergens duidelijk aan kunnen tonen wat er fout is aan al die rapporten.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:55 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn al 3 versies bedacht voor de instortingen voordat ze met Global Collapse op kwamen zetten. Wat overigens nog steeds niet verteld wat er gebeurd.
Er zijn 3 versies van de military waarbij in de laatste versie al de schuld bij NORAD ligt.
De overheid is dus middels met de Commission rapport met meerdere versies gekomen.
Omdat veruit de meeste complottheorieën je door een stelletje mongolen worden opgedrongen, wat al aan de geloofwaardigheid afdoet. Daarnaast worden er weer nieuwe argumenten verzonnen waarom iets zo zou zijn. Ik erger me er altijd aan. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat Bush acher 9/11 zou zitten enzo. Iets met een foutje in de natuurkunde. Rite.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Tegenvraag:
Waarom zijn er mensen die perse willen geloven dat complotten onzin zijn?
Je baalt gewoon dat je zelf niet slim genoeg bent om een drugskartel te runnen en je bent gewoon jaloers op hun rijkdomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
niet tegen het volk, het is een aardig volk en best veel amerikanen delen mijn mening , het zijn de hoge geldpiefen aan de top die alles verpesten. de hoge piefen die alles doen voor geld en waarbij een mensenleven niets waard is in vergelijking met geld.
de geldpiefen die de wapen, olie, drugs, media en bankwezen beheersen.
Kom tegen eens een keer met een eigen mening in plaats van alleen maar anderen hun sprookjes neer te plempen. Het lijkt wel alsof je niet zelf kunt denken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
Lees b.v. 's wat over dit mannetje..
Zakheim..
http://911review.org/brad.com/batcave/Dov_Zakheim_911.html
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_1047.shtml
Maar laten we maar geloven dat hij het beste met ons allen voorheeft...![]()
Berend Botje..quote:8 september 2006
Kabinet geirriteerd over CIA-kampen.
Dit soort zaken moet je niet te veel hebben, aldus Balkenende.
De betrekkingen moeten ruimte bieden om ingewikkelde discussies met elkaar te voeren.![]()
Minister Bot zal namens het kabinet opheldering vragen aan de Amerikanen.
http://www.nrc.nl/next/article475923.ece
Zijn dat die vliegtuigen met die dikke trails?quote:Geheim akkoord NAVO en VS over CIA-kampen.
De NAVO-landen stelden hun luchtruim open voor Amerikaanse vliegtuigen en garandeerden de toegang tot hun havens en vliegvelden.
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/08/buit3.html
quote:De NAVO ontkent dat er geheime afspraken met de VS zijn gemaakt. Dergelijke afspraken zijn gemaakt tussen individuele lidstaten en de VS, maar de NAVO staat daar buiten, aldus een woordvoerster.
http://www.depers.nl/buit(...)over-CIA-kampen.html
Gaat hij nu ineens nadenken?quote:We moeten afwachten hoe hard de gegevens blijken te zijn, aldus Balkenende, die nu nog geen conclusies wil trekken uit het rapport.
http://www.refdag.nl/arti(...)zoek+CIA-kampen.html
Maar hij wel:quote:One of the happy few: dat is de eer die secretaris-generaal van de NAVO Jaap de Hoop Scheffer met zijn vrouw Jeannine is toebedeeld door George Bush.
En dat betekent dat je dan mag logeren op de ranch van Bush in Crawford Texas. En dat mag bijna niemand.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5175
Dat is 'n hele tijd..quote:Prince Bandar served as the Ambassador of the Kingdom of Saudi Arabia to the United States of America from October 24, 1983 to September 8, 2005.
http://www.saudiembassy.net/Country/Government/BandarBio.asp
quote:LONDEN - Het in potentie grootste corruptieschandaal uit de Britse geschiedenis heeft een nieuwe wending gekregen na berichten dat wapenfabrikant BAE Systems honderden miljoenen euro’s smeergeld zou hebben betaald aan een Saoedische prins. De affaire, die doet denken aan een spionagethriller, houdt de gemoederen in Groot-Brittannië al jaren bezig.
http://www.volkskrant.nl/(...)smeergeld?source=rss
quote:De Saoedische prins Bandar bin Sultan heeft op initiatief van het Britse ministerie van Defensie bijna anderhalf miljard euro gekregen.
http://www.ad.nl/buitenland/article1421975.ece
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Goldsmith%2C_Baron_Goldsmithquote:The payments were discovered during a Serious Fraud Office investigation, which was stopped in December 2006 by attorney general Lord Goldsmith
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Bandar_bin_Sultan
quote:PRINCE BANDAR BIN SULTAN BIN ABDULAZIZ AL-SAUD, EXECUTIVE POLICY ADVISOR TO THE PRESIDENT
Good afternoon. I am His Royal Highness Prince Bandar bin Sultan bin Abdulaziz Al-Saud. I serve America in the important dual role of longtime Bush family investor and official spokesman for the dictatorial Islamist monarchy that produced Osama bin Laden and fifteen of the nineteen 9/11 hijackers.
I speak for all Middle Easterners when I say we would feel a bit more comfortable with an American President who's an Austrian-born son of a Nazi commandant over any Jewish halfbreed named Kerry.
So you see, it's all very friendly, normal, and non-conspiratorial in nature.
http://www.whitehouse.org/ask/bandar.asp
hmm, jij gelooft in mensen die " aantoonbaar " hebben gelogen. bush en zen maatjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kom tegen eens een keer met een eigen mening in plaats van alleen maar anderen hun sprookjes neer te plempen. Het lijkt wel alsof je niet zelf kunt denken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |