quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef Noli. het volgende:
Ik spiek nu wat op Ebay en MP..
Dit is niet goed voor me! Whaaaaa!!!
De rechter was mijn eerste de linker mijn vierde.
Apple Jack en Posey/Posie
[afbeelding]
De tweede:
Bowtie
[afbeelding]
en dit de mijn derde.
Seashell
[afbeelding]
Ik had trouwens ook van die kleertjes. Het rolschaatspakje, het princessenpakje met bijpassende ring, de pyama met pantoffels en krullers en het Disco-setje met tas, schoenen en beenwarmers..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Ireth het volgende:
Apple Jack!!!Mijn alltime favoriet en vorig jaar heb ik er 1 weten te bemachtigen voor Suus!
Maar die cultuurbarbaar speelt liever met de nieuwe lichting MLP's![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Bowtie had ik ookEn kleertjes had ik ook inderdaad
Met van die stomme schoentjes die nooit aangingen...
Ik heb toen ik gastouder was mijn gastkindje een MLP gegeven, een nieuwe, maar het ding lag binnen een paar weken verfromfraaid in een hoek. Ben toen uren bezig geweest de haren weer uit de klit te krijgen![]()
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan ben ik denk ik net zo oud als jij Bix
Troetelbeertjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Monchouchou (of hoe je het dan ook schrijft) beertjes bedoel je denk ik? Van die knijp dingen toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Ow wow ja zeg.quote:
Die heb ik inderdaad besteld. Normaal gesproken koop ik nooit van die grote dingen voor hem tussendoor maar hij vindt dit zo prachtig en hij is pas in oktober jarig dus als ik wacht met kopen tot zijn verjaardag dan zitten ze niet meer in het assortiment en kan hij er pas maanden later mee spelen. Een zandbak beginnen we niet meer aan. Die kan ik straks vast niet meer kwijt op mijn aanstaande balkonquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
spannend belana, ik ken alleen maar positieve verhalen uit mijn omgeving, ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig zal verlopen!
[..]
oh leuk zo'n tafel! heb je die van lobbes? daar zat ik toevallig van de week ook al naar te kijken nl. maar echt nodig hebben wij 'm niet omdat we al een zandbak hebben.
Ik ook niet, hoor. Heb nooit een MLP gehad en hoefde ze ook niet. Ik speelde liever met het playmobiel en de lego van m'n broertjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mij doet het ook niks, die paardjes.
Maar ik was toch ook al niet zo'n heel erg barbie-type.
Troetelbeertjessss Straaaaaal!!!quote:
Je krijgt 1200 euro terug, dus wat is nou het probleem?quote:
en ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij ben ik net zo oud als Bix en Spuuglokje
Spookies waren datquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:59 schreef Bass-Miss het volgende:
En van die lichtgevende poppetjes die je moest opladen tegen de lamp? Geen idee meer hoe die heten...
Ja! Hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef Maggie het volgende:
Ja ik ook
En die lichtgevende poppetjes, bedoel je deze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef jessie het volgende:
Ik ga Jans naar school brengen dan kan ik weer verder waar ik mee bezig was![]()
Hey! Die herken ik wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Ireth het volgende:
Dufti = http://dreamfollow.com/lilypad/charmkins.html
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef jessie het volgende:
Ik ga Jans naar school brengen dan kan ik weer verder waar ik mee bezig was![]()
Oh ja ik! (alweer - haha!)quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik moet het weer een keer proberen. Wie oh wie kent er dan nog Magic Girl? Dat was een merk deo, doucheschuim en parfum voor meisjes. Je had 3 soorten: geel, blauw en rose en het rook allemaal naar Haïti en de Bahama's.Wie kent het?
Misschien als je bij Tina navraag gaat doen dat je er wel een plaatje van kunt krijgen?quote:antwoord van sanoma uitgevers (tina)
Hoi,
Altijd leuk een beetje nostalgie en oud-tina lezeressen.
Na een lange en waarschijnlijk net zo frustrerende brain kraak sessie,
wist mijn collega marije op hopelijk het goede antwoord te komen,
namelijk ' Magic girl'. Bijgevoegd een reclame plaatje uit de tina van
die tijd.
Hoop dat jullie nu wat rustiger kunnen slapen
Groetjes
Linde Koesen
Redactie-assistant Tina
plaatje
Die laatste heb ik volgens mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:37 schreef _evenstar_ het volgende:
spekkiemomnster bedoel je niet popples?
[afbeelding]
ik was een echte poppen mama![]()
mara heb wel troetelbeertjes/popples/monchichi/mlp/trollen/van die foute speentjesetc gehad maar speelde ook erg graag met pin y pon schijnen erg wienig mensen te kennen.
[afbeelding]
Ja of koetjesrepen in de koelkastquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Maggie het volgende:
Dat vraag ik me ook wel eens afAl heb ik dan geen kinderen :$
Ook over muziek. Zeggen degene die nu pubers zijn later "Akon met Smack That, dát was pas muziek!"
Ik weet dat Prenatal iig wel een set met gekleurde hydrofiel-doeken verkooptquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef Iksje het volgende:
Geen idee of het hier thuishoort... maar verkopen de ketens babydump en prénatal gekleurde hydrofieldoeken?
Heb er nu van hema gekocht (witte en lime/aqua met printje) en zou er nu nog graag een paar gekleurde bijhebben.
Eerstdaags wip ik nog eens de grens over voor een kort bezoekje aan mijn favoriete land- na België natuurlijk
Papaya Flirt heette de blauwequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik moet het weer een keer proberen. Wie oh wie kent er dan nog Magic Girl? Dat was een merk deo, doucheschuim en parfum voor meisjes. Je had 3 soorten: geel, blauw en rose en het rook allemaal naar Haïti en de Bahama's.Wie kent het?
Buurt van Utrecht? Want net bij Rijnsweerd zag ik um richting ons vliegen vanuit de richting Soesterberg en hij maakte een scherpe draai richting Amersfoort. Kwam ook grijze vlaag achter het vliegtuig aan, zag er vreemd uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Noli. het volgende:
WHAAAAAAAA!!!!!!!!
D'r gaat hier net een of ander giga groot vliegtuig laag over!
* Noli.] gaat ff zoeken wat de luchtmacht nu weer uitvreet. Laatst hadden we hier al een [url=http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=nieuwsread&id=50]test of een Boeing 747 hier ook lag kon vliegen[/url ..![]()
chemtrails zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef micha het volgende:
[..]
Buurt van Utrecht? Want net bij Rijnsweerd zag ik um richting ons vliegen vanuit de richting Soesterberg en hij maakte een scherpe draai richting Amersfoort. Kwam ook grijze vlaag achter het vliegtuig aan, zag er vreemd uit.
Dan zou die wel heel snel moeten vliegen, iig zag ik hier dus ook zo'n groot ding.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Noli. het volgende:
Nee, 14 km. boven Leeuwarden.
Ik neem aan dat ie draaide om op de 09(?)-baan te landen?
Knippen en omzomen. Uit een hydrofiele luier haal je zo vier knuffeldoekjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef E.T. het volgende:
Die zijn te klein jessie![]()
Tijn wil graag met een doek kroelen, maar ik vind zo'n hele hydrofiele luier te groot om mee in bed te nemen (zelfs met knopen in de punten vind ik het nog eng), dus ik wil graag kleinere hydrofiele doeken. (en dan kom je dus zo'n beetje op maatje spuugdoek)
ik ben luiquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Knippen en omzomen. Uit een hydrofiele luier haal je zo vier knuffeldoekjes.
Uit 1 doek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef Vicky het volgende:
ET, ik heb er 6!!
Ik dacht wel dat wij ze moeten hebben hoor ET... maar ja... misschien is het alweer veranderd,en heb ik dat nog niet doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef E.T. het volgende:
Ik dacht ook Hema.. ik dacht zelfs dat ik het kaartje op het schap voor me zag 'hydrofiele monddoekjes' maar bij de hema zag ik niet eens een schap met zo'n kaartje..
Prenatal ben ik overigens nog niet geweest.
* Macka begint alvast met duimen..quote:
Jaa die bedoelde ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef Noli. het volgende:
Spekkie bedoel je misschien zulke poppetjes als die in Maple Town?
Gelukkig wel. Gisteren mijn laatste antibiotica ingenomen en woensdag van de huisarts te horen gekregen dat hij even bang was dat het een abces zou worden (maar goed dat hij dat niet een week eerder heeft gezegd anders was ik denk ik wel gaan panieken). Gelukkig heeft de antibiotica goed aangeslagen en ben ik weer helemaal fitquote:
quote:Le Poole Glutenvrije artikelen bij Jumbo Dokkum
Vanaf nu kunt u bij ons terecht voor glutenvrije producten. Wij hanteren een uitgebreid assortiment glutenvrije artikelen van de firma Le Poole. Naast de normale glutenvrije artikelen hanteren wij ook een diepvriesassortiment én artikelen speciaal voor kinderen.
Over glutenvrij
Nederland telt zo`n 7.000 coeliakie-patiënten. Zij verdragen geen gluten. Gluten zitten in producten waar meel in verwerkt is van tarwe, rogge, haver en gerst. Glutenvrije producten worden gemaakt van meel dat is gemaakt van aardappelen, rijst, mais of soja.
Ontstaan van glutenvrij
Slager Christien Le Poole in Twello werd 12 jaar geleden met Coeliakie geconfronteerd omdat haar dochter het heeft. `Daarom ging ik in het klein producten maken die zij wel verdroeg. Ik wist inmiddels waar ik op moest letten. Je moet zorgen dat er geen meel van tarwe, rogge, haver of gerst in de producten verwerkt is.` Zelfs een beetje meel is uit den boze. `Een coeliakie-patiënt wordt al ziek van één kruimeltje meel.` Le Poole ontdekte dat er veel meer mensen de ziekte hebben. Daarom ging zij meer producten maken en ze onder een breder publiek verkopen. `Bijna al mijn klanten komen speciaal voor mijn glutenvrije producten.` Om zo veel mogelijk mensen te kunnen bereiken verzendt Le Poole haar producten door het land.
Van:quote:donker teff meel ¤ 35.75 per stuk 5 Kg
donker teff meel ¤ 7.95 per stuk 1 Kg
Teffmix lactosevrij ¤ 6.25 per stuk 1 Kg
Teffmix lactosevrij ¤ 29.85 per stuk 5 Kg
Ach nee man muts!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben lastig sorrymaar in de andere zitten nl weer zaden en dat mag ook niet
ik heb elke super de boer in limburg en zelfs helmond gehad![]()
niet dat jullie denken ondankbare tut![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef _evenstar_ het volgende:
de 5 kilo verpakkingen is nl niet handig omdat we eerst moeten kijken of ze er tegen kan, en de kleine verpakking zou kunnen, maar ik wacht nog steeds op bericht van de leverancier van mijn broodbakmachine voor een extra bakwant mag dus niet in dezelfde bak gebakken worden
![]()
mijn vriendelijke dank!!
Nou ja het was op zích een goed idee Belaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
god zeg, ik heb deze week wel wat met slecht lezen, spuit elf![]()
![]()
Ik moest er ook niets van hebben. Mij maakte je gelukkig met auto's, lego, treinbanen, buitenspelen, bomen klimmen, hutten bouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mij doet het ook niks, die paardjes.
Maar ik was toch ook al niet zo'n heel erg barbie-type.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:58 schreef gnoompje het volgende:
En maar blijven lachen en ze een goed weekend wensen terwijl je eigenlijk zo iets hebt van: ik hoop dat er nu een z'n auto in de achteruit zet als jij langs loopt!!!
Oh joh, ik zat te janken, echt waarquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef _Bar_ het volgende:
Jeumig, zit life and cooking te kijken waar momenteel Carlo en Rosalie een lied zingen ter ere van moederdag... en toen brak ik hoor....
Nog meer mensen die het gezien hebben?
Tissues aangeeft
Ja, dat heb ik idd ook gedaan. Op aanraden van Karin in dat 'leuke sites en linkjes topic'.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:33 schreef Belana het volgende:
doe je ook aan die mail van zappybaby BE? dat vond ik zo leuk, om iedere keer mail te krijgen hoe de ontwikkeling van je baby nu is
Casje... hij heeft waterpokken rond zn ogen en op de randjes van zijn oogleden, waar je dus niks op kan smeren. Maar volgens de apotheek die we vannacht gebeld hebben was er iets wat rond de ogen mocht, dus Peet in de auto die troep halen. Ja zei die geit, heb ik helemaal uitgezocht, DIT mag rond de ogen. Peet kwam thuis toen zijn we meteen gaan smeren, vertrouwend op de apotheekgeit niks gelezen.... Maar hij huilde en piepte, kijk ik vanmorgen naar de bestandsdelen...alcoholquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef Noli. het volgende:
en arme Cas zeg.. Hij ziet er ook écht ziek en zielig uit.
Waterpokken? Heeft ie er heel erg veel last van? (ik dacht trouwens dat hij de waterpokken al 's had gehad?)
Dat is een Italiaanse film hoor, geen Spaanse!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef Maggie het volgende:
Ohh Sugar, dat ziet er zeker uit als een mooie film! Kan 'm niet zien voor ie op dvd uitkomt (ze dubben hier en spreek niet genoeg Spaans..) maar ik ga het zeker onthouden!
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Libel het volgende:
Dat is een Italiaanse film hoor, geen Spaanse!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...
Vicky wij hebben ook het een en ander aan problemen gehad met eneco. Tip, ga naar zon hoofdkantoor met klantenservice. Telefoon werkt daar zitten te veel mensen die van te weinig verstand hebben raak je alleen maar bozer van. Ik ben uiteindelijk in R'dam geweest (eerst in D.Haag) en daar hebben ze uiteindelijk alles opgelost en rectgetrokken. Bij mij trokken ze ineens 1000 euro van mijn rekening af.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:00 schreef Vicky het volgende:![]()
Mag ik ff afreageren..
Ik kreeg vandaag EINDELIJK post van Eneco. De afrekening. Ik had van de week al gebeld want ik vond het zo vreemd dat ik helemaal geen invulkaart had gehad. Ik dus bellen en volgens die mevrouw had ik het wel ingevuld want ze hadden meterstanden staan die doorgekregen waren op 4 april en kreeg ik de afrekening binnenkort. Vandaag lag ie dus op de deurmat.. We krijgen 1200 Euro terug. Maar daar klopt dus geen hol van.. Blijkt dat die eikels de meterstand geschat hebben.. Mijn buuf had ook al neits gekregen van Eneco maar die moest 14 euro betalen dus die dacht dat het wel goed was....
Ik geef de standen altijd door via Internet en ik had helemaal geen mail staan en ik weet dat ik in april altijd de meterstanden door moet geven![]()
Ahaaaa, dat wist ik niet!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...
oei!! echt vreselijk zo'n kind!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het zal je kind maar zijn...![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=5513_0_1_0
Ja idd, maar hoe komt het dat ze zo is vraag ik me af? Dat heeft ze niet aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
oei!! echt vreselijk zo'n kind!
Ikke wel maar die heeft geen dochtersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef cattie het volgende:
Wat leuk, jullie zoeken mee! Ik zou niet weten wie er hier motor rijdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |