Casje... hij heeft waterpokken rond zn ogen en op de randjes van zijn oogleden, waar je dus niks op kan smeren. Maar volgens de apotheek die we vannacht gebeld hebben was er iets wat rond de ogen mocht, dus Peet in de auto die troep halen. Ja zei die geit, heb ik helemaal uitgezocht, DIT mag rond de ogen. Peet kwam thuis toen zijn we meteen gaan smeren, vertrouwend op de apotheekgeit niks gelezen.... Maar hij huilde en piepte, kijk ik vanmorgen naar de bestandsdelen...alcoholquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef Noli. het volgende:
en arme Cas zeg.. Hij ziet er ook écht ziek en zielig uit.
Waterpokken? Heeft ie er heel erg veel last van? (ik dacht trouwens dat hij de waterpokken al 's had gehad?)
Dat is een Italiaanse film hoor, geen Spaanse!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef Maggie het volgende:
Ohh Sugar, dat ziet er zeker uit als een mooie film! Kan 'm niet zien voor ie op dvd uitkomt (ze dubben hier en spreek niet genoeg Spaans..) maar ik ga het zeker onthouden!
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Libel het volgende:
Dat is een Italiaanse film hoor, geen Spaanse!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...
Vicky wij hebben ook het een en ander aan problemen gehad met eneco. Tip, ga naar zon hoofdkantoor met klantenservice. Telefoon werkt daar zitten te veel mensen die van te weinig verstand hebben raak je alleen maar bozer van. Ik ben uiteindelijk in R'dam geweest (eerst in D.Haag) en daar hebben ze uiteindelijk alles opgelost en rectgetrokken. Bij mij trokken ze ineens 1000 euro van mijn rekening af.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:00 schreef Vicky het volgende:![]()
Mag ik ff afreageren..
Ik kreeg vandaag EINDELIJK post van Eneco. De afrekening. Ik had van de week al gebeld want ik vond het zo vreemd dat ik helemaal geen invulkaart had gehad. Ik dus bellen en volgens die mevrouw had ik het wel ingevuld want ze hadden meterstanden staan die doorgekregen waren op 4 april en kreeg ik de afrekening binnenkort. Vandaag lag ie dus op de deurmat.. We krijgen 1200 Euro terug. Maar daar klopt dus geen hol van.. Blijkt dat die eikels de meterstand geschat hebben.. Mijn buuf had ook al neits gekregen van Eneco maar die moest 14 euro betalen dus die dacht dat het wel goed was....
Ik geef de standen altijd door via Internet en ik had helemaal geen mail staan en ik weet dat ik in april altijd de meterstanden door moet geven![]()
Ahaaaa, dat wist ik niet!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik woon in Spanje, en daar dubben ze doorgaans in het Spaans...
oei!! echt vreselijk zo'n kind!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het zal je kind maar zijn...![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=5513_0_1_0
Ja idd, maar hoe komt het dat ze zo is vraag ik me af? Dat heeft ze niet aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
oei!! echt vreselijk zo'n kind!
Ikke wel maar die heeft geen dochtersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef cattie het volgende:
Wat leuk, jullie zoeken mee! Ik zou niet weten wie er hier motor rijdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |