@ Martineke
![]()
Donderdag 26
mei april ben ik na het werk vertrokken richting Terschelling, heb een tussenstop gemaakt in Baarn, waar ik nacht doorgebracht heb, en de andere ochtend ben ik lekker op het gemakje verder gereisd naar Harlingen waar ik overstapte op het veer om uiteindelijk op Terschelling uit te komen.
Ik heb daar een volle week gewerkt, in de bediening van een wel heel leuk gezellig hotel.
Op Terschelling heb ik afstand genomen van een aantal dingen die zich al maanden opgehoopt hadden in mijn gedachten,
Op de tijden dat ik even niet werkte, zocht ik de rust op en heb ik alle tijd genomen om te zorgen dat de zorgen "verdwenen"kleiner werden, in elk geval aangenamer werden, voor mijn gevoel.
Ook heb ik heel erg stil gestaan bij wat ik wil met mijn leven, wat ik wil bereiken, wat ik er nog allemaal uit wil halen en hoe ik dit bij elkaar aan wil gaan pakken.
Tuurlijk heb ik ook nog een leuke heel leuke tijd met de daar gekregen collega's gehad, samen stappen, samen genieten van de vele drank... samen puzzels maken, tv kijken, lol maken.
En dat is me goed gelukt, van een ritme was geen sprake meer....
Heel deze korte maar drukke en ow zo gezellige week, hebben er voor gezorgd dat ik vrolijker ben, straal die vrolijkheid enorm uit, dat ik niet meer zoveel in mijn hoofd heb wat er telkens voor zorgde dat ik op dat randje ballanceerde van een depressie, dat ik er geen zin meer in had, dat ik alleen maar weg kon kwijnen in een hoekje van verdriet onmacht woede en noem het allemaal maar op.
Maar dat gevoel ik weg, ik weet waar ik nu voor wil gaan, en wat ik wil gaan doen.
Thijs vergeet ik nooit, hij is nog steeds voorduurend in mijn gedachten, maar op een leuke fijne en vooral onbezorgde mannier.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 13-05-2007 00:19:32 ]