quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef Noli. het volgende:
Ik spiek nu wat op Ebay en MP..
Dit is niet goed voor me! Whaaaaa!!!
De rechter was mijn eerste de linker mijn vierde.
Apple Jack en Posey/Posie
[afbeelding]
De tweede:
Bowtie
[afbeelding]
en dit de mijn derde.
Seashell
[afbeelding]
Ik had trouwens ook van die kleertjes. Het rolschaatspakje, het princessenpakje met bijpassende ring, de pyama met pantoffels en krullers en het Disco-setje met tas, schoenen en beenwarmers..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Ireth het volgende:
Apple Jack!!!Mijn alltime favoriet en vorig jaar heb ik er 1 weten te bemachtigen voor Suus!
Maar die cultuurbarbaar speelt liever met de nieuwe lichting MLP's![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Bowtie had ik ookEn kleertjes had ik ook inderdaad
Met van die stomme schoentjes die nooit aangingen...
Ik heb toen ik gastouder was mijn gastkindje een MLP gegeven, een nieuwe, maar het ding lag binnen een paar weken verfromfraaid in een hoek. Ben toen uren bezig geweest de haren weer uit de klit te krijgen![]()
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan ben ik denk ik net zo oud als jij Bix
Troetelbeertjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Monchouchou (of hoe je het dan ook schrijft) beertjes bedoel je denk ik? Van die knijp dingen toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Ow wow ja zeg.quote:
Die heb ik inderdaad besteld. Normaal gesproken koop ik nooit van die grote dingen voor hem tussendoor maar hij vindt dit zo prachtig en hij is pas in oktober jarig dus als ik wacht met kopen tot zijn verjaardag dan zitten ze niet meer in het assortiment en kan hij er pas maanden later mee spelen. Een zandbak beginnen we niet meer aan. Die kan ik straks vast niet meer kwijt op mijn aanstaande balkonquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
spannend belana, ik ken alleen maar positieve verhalen uit mijn omgeving, ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig zal verlopen!
[..]
oh leuk zo'n tafel! heb je die van lobbes? daar zat ik toevallig van de week ook al naar te kijken nl. maar echt nodig hebben wij 'm niet omdat we al een zandbak hebben.
Ik ook niet, hoor. Heb nooit een MLP gehad en hoefde ze ook niet. Ik speelde liever met het playmobiel en de lego van m'n broertjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mij doet het ook niks, die paardjes.
Maar ik was toch ook al niet zo'n heel erg barbie-type.
Troetelbeertjessss Straaaaaal!!!quote:
Je krijgt 1200 euro terug, dus wat is nou het probleem?quote:
en ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij ben ik net zo oud als Bix en Spuuglokje
Spookies waren datquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:59 schreef Bass-Miss het volgende:
En van die lichtgevende poppetjes die je moest opladen tegen de lamp? Geen idee meer hoe die heten...
Ja! Hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef Maggie het volgende:
Ja ik ook
En die lichtgevende poppetjes, bedoel je deze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef jessie het volgende:
Ik ga Jans naar school brengen dan kan ik weer verder waar ik mee bezig was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |