Jaa die bedoelde ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef Noli. het volgende:
Spekkie bedoel je misschien zulke poppetjes als die in Maple Town?
Gelukkig wel. Gisteren mijn laatste antibiotica ingenomen en woensdag van de huisarts te horen gekregen dat hij even bang was dat het een abces zou worden (maar goed dat hij dat niet een week eerder heeft gezegd anders was ik denk ik wel gaan panieken). Gelukkig heeft de antibiotica goed aangeslagen en ben ik weer helemaal fitquote:
quote:Le Poole Glutenvrije artikelen bij Jumbo Dokkum
Vanaf nu kunt u bij ons terecht voor glutenvrije producten. Wij hanteren een uitgebreid assortiment glutenvrije artikelen van de firma Le Poole. Naast de normale glutenvrije artikelen hanteren wij ook een diepvriesassortiment én artikelen speciaal voor kinderen.
Over glutenvrij
Nederland telt zo`n 7.000 coeliakie-patiënten. Zij verdragen geen gluten. Gluten zitten in producten waar meel in verwerkt is van tarwe, rogge, haver en gerst. Glutenvrije producten worden gemaakt van meel dat is gemaakt van aardappelen, rijst, mais of soja.
Ontstaan van glutenvrij
Slager Christien Le Poole in Twello werd 12 jaar geleden met Coeliakie geconfronteerd omdat haar dochter het heeft. `Daarom ging ik in het klein producten maken die zij wel verdroeg. Ik wist inmiddels waar ik op moest letten. Je moet zorgen dat er geen meel van tarwe, rogge, haver of gerst in de producten verwerkt is.` Zelfs een beetje meel is uit den boze. `Een coeliakie-patiënt wordt al ziek van één kruimeltje meel.` Le Poole ontdekte dat er veel meer mensen de ziekte hebben. Daarom ging zij meer producten maken en ze onder een breder publiek verkopen. `Bijna al mijn klanten komen speciaal voor mijn glutenvrije producten.` Om zo veel mogelijk mensen te kunnen bereiken verzendt Le Poole haar producten door het land.
Van:quote:donker teff meel ¤ 35.75 per stuk 5 Kg
donker teff meel ¤ 7.95 per stuk 1 Kg
Teffmix lactosevrij ¤ 6.25 per stuk 1 Kg
Teffmix lactosevrij ¤ 29.85 per stuk 5 Kg
Ach nee man muts!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben lastig sorrymaar in de andere zitten nl weer zaden en dat mag ook niet
ik heb elke super de boer in limburg en zelfs helmond gehad![]()
niet dat jullie denken ondankbare tut![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef _evenstar_ het volgende:
de 5 kilo verpakkingen is nl niet handig omdat we eerst moeten kijken of ze er tegen kan, en de kleine verpakking zou kunnen, maar ik wacht nog steeds op bericht van de leverancier van mijn broodbakmachine voor een extra bakwant mag dus niet in dezelfde bak gebakken worden
![]()
mijn vriendelijke dank!!
Nou ja het was op zích een goed idee Belaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Belana het volgende:
god zeg, ik heb deze week wel wat met slecht lezen, spuit elf![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |