quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef Noli. het volgende:
Ik spiek nu wat op Ebay en MP..
Dit is niet goed voor me! Whaaaaa!!!
De rechter was mijn eerste de linker mijn vierde.
Apple Jack en Posey/Posie
[afbeelding]
De tweede:
Bowtie
[afbeelding]
en dit de mijn derde.
Seashell
[afbeelding]
Ik had trouwens ook van die kleertjes. Het rolschaatspakje, het princessenpakje met bijpassende ring, de pyama met pantoffels en krullers en het Disco-setje met tas, schoenen en beenwarmers..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Ireth het volgende:
Apple Jack!!!Mijn alltime favoriet en vorig jaar heb ik er 1 weten te bemachtigen voor Suus!
Maar die cultuurbarbaar speelt liever met de nieuwe lichting MLP's![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Bowtie had ik ookEn kleertjes had ik ook inderdaad
Met van die stomme schoentjes die nooit aangingen...
Ik heb toen ik gastouder was mijn gastkindje een MLP gegeven, een nieuwe, maar het ding lag binnen een paar weken verfromfraaid in een hoek. Ben toen uren bezig geweest de haren weer uit de klit te krijgen![]()
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan ben ik denk ik net zo oud als jij Bix
Troetelbeertjes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Monchouchou (of hoe je het dan ook schrijft) beertjes bedoel je denk ik? Van die knijp dingen toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan val ik ook in jullie categorie denk ik ...
hoewel ik had een vriendinnetje die er wel mee speelden enzo, maar die had ook van die beertjes en hele poppenhuizen erbij (weet niet meer hoe die beertjes heten, maar dat was ook zo'n hype)
Ow wow ja zeg.quote:
Die heb ik inderdaad besteld. Normaal gesproken koop ik nooit van die grote dingen voor hem tussendoor maar hij vindt dit zo prachtig en hij is pas in oktober jarig dus als ik wacht met kopen tot zijn verjaardag dan zitten ze niet meer in het assortiment en kan hij er pas maanden later mee spelen. Een zandbak beginnen we niet meer aan. Die kan ik straks vast niet meer kwijt op mijn aanstaande balkonquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
spannend belana, ik ken alleen maar positieve verhalen uit mijn omgeving, ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig zal verlopen!
[..]
oh leuk zo'n tafel! heb je die van lobbes? daar zat ik toevallig van de week ook al naar te kijken nl. maar echt nodig hebben wij 'm niet omdat we al een zandbak hebben.
Ik ook niet, hoor. Heb nooit een MLP gehad en hoefde ze ook niet. Ik speelde liever met het playmobiel en de lego van m'n broertjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mij doet het ook niks, die paardjes.
Maar ik was toch ook al niet zo'n heel erg barbie-type.
Troetelbeertjessss Straaaaaal!!!quote:
Je krijgt 1200 euro terug, dus wat is nou het probleem?quote:
en ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:45 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij ben ik net zo oud als Bix en Spuuglokje
Spookies waren datquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:59 schreef Bass-Miss het volgende:
En van die lichtgevende poppetjes die je moest opladen tegen de lamp? Geen idee meer hoe die heten...
Ja! Hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef Maggie het volgende:
Ja ik ook
En die lichtgevende poppetjes, bedoel je deze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef jessie het volgende:
Ik ga Jans naar school brengen dan kan ik weer verder waar ik mee bezig was![]()
Hey! Die herken ik wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Ireth het volgende:
Dufti = http://dreamfollow.com/lilypad/charmkins.html
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef jessie het volgende:
Ik ga Jans naar school brengen dan kan ik weer verder waar ik mee bezig was![]()
Oh ja ik! (alweer - haha!)quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik moet het weer een keer proberen. Wie oh wie kent er dan nog Magic Girl? Dat was een merk deo, doucheschuim en parfum voor meisjes. Je had 3 soorten: geel, blauw en rose en het rook allemaal naar Haïti en de Bahama's.Wie kent het?
Misschien als je bij Tina navraag gaat doen dat je er wel een plaatje van kunt krijgen?quote:antwoord van sanoma uitgevers (tina)
Hoi,
Altijd leuk een beetje nostalgie en oud-tina lezeressen.
Na een lange en waarschijnlijk net zo frustrerende brain kraak sessie,
wist mijn collega marije op hopelijk het goede antwoord te komen,
namelijk ' Magic girl'. Bijgevoegd een reclame plaatje uit de tina van
die tijd.
Hoop dat jullie nu wat rustiger kunnen slapen
Groetjes
Linde Koesen
Redactie-assistant Tina
plaatje
Die laatste heb ik volgens mij ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:37 schreef _evenstar_ het volgende:
spekkiemomnster bedoel je niet popples?
[afbeelding]
ik was een echte poppen mama![]()
mara heb wel troetelbeertjes/popples/monchichi/mlp/trollen/van die foute speentjesetc gehad maar speelde ook erg graag met pin y pon schijnen erg wienig mensen te kennen.
[afbeelding]
Ja of koetjesrepen in de koelkastquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Maggie het volgende:
Dat vraag ik me ook wel eens afAl heb ik dan geen kinderen :$
Ook over muziek. Zeggen degene die nu pubers zijn later "Akon met Smack That, dát was pas muziek!"
Ik weet dat Prenatal iig wel een set met gekleurde hydrofiel-doeken verkooptquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef Iksje het volgende:
Geen idee of het hier thuishoort... maar verkopen de ketens babydump en prénatal gekleurde hydrofieldoeken?
Heb er nu van hema gekocht (witte en lime/aqua met printje) en zou er nu nog graag een paar gekleurde bijhebben.
Eerstdaags wip ik nog eens de grens over voor een kort bezoekje aan mijn favoriete land- na België natuurlijk
Papaya Flirt heette de blauwequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Sugar het volgende:
Dames, ik moet het weer een keer proberen. Wie oh wie kent er dan nog Magic Girl? Dat was een merk deo, doucheschuim en parfum voor meisjes. Je had 3 soorten: geel, blauw en rose en het rook allemaal naar Haïti en de Bahama's.Wie kent het?
Buurt van Utrecht? Want net bij Rijnsweerd zag ik um richting ons vliegen vanuit de richting Soesterberg en hij maakte een scherpe draai richting Amersfoort. Kwam ook grijze vlaag achter het vliegtuig aan, zag er vreemd uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Noli. het volgende:
WHAAAAAAAA!!!!!!!!
D'r gaat hier net een of ander giga groot vliegtuig laag over!
* Noli.] gaat ff zoeken wat de luchtmacht nu weer uitvreet. Laatst hadden we hier al een [url=http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=nieuwsread&id=50]test of een Boeing 747 hier ook lag kon vliegen[/url ..![]()
chemtrails zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef micha het volgende:
[..]
Buurt van Utrecht? Want net bij Rijnsweerd zag ik um richting ons vliegen vanuit de richting Soesterberg en hij maakte een scherpe draai richting Amersfoort. Kwam ook grijze vlaag achter het vliegtuig aan, zag er vreemd uit.
Dan zou die wel heel snel moeten vliegen, iig zag ik hier dus ook zo'n groot ding.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Noli. het volgende:
Nee, 14 km. boven Leeuwarden.
Ik neem aan dat ie draaide om op de 09(?)-baan te landen?
Knippen en omzomen. Uit een hydrofiele luier haal je zo vier knuffeldoekjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef E.T. het volgende:
Die zijn te klein jessie![]()
Tijn wil graag met een doek kroelen, maar ik vind zo'n hele hydrofiele luier te groot om mee in bed te nemen (zelfs met knopen in de punten vind ik het nog eng), dus ik wil graag kleinere hydrofiele doeken. (en dan kom je dus zo'n beetje op maatje spuugdoek)
ik ben luiquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Knippen en omzomen. Uit een hydrofiele luier haal je zo vier knuffeldoekjes.
Uit 1 doek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef Vicky het volgende:
ET, ik heb er 6!!
Ik dacht wel dat wij ze moeten hebben hoor ET... maar ja... misschien is het alweer veranderd,en heb ik dat nog niet doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef E.T. het volgende:
Ik dacht ook Hema.. ik dacht zelfs dat ik het kaartje op het schap voor me zag 'hydrofiele monddoekjes' maar bij de hema zag ik niet eens een schap met zo'n kaartje..
Prenatal ben ik overigens nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |