quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
FOEI!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:43 schreef dubidub het volgende:
O god, deel dertien(kut, de bond tegen het vloeken kan er weer 2 bij tellen )
We noemen haar Minky Marieke.. MM'squote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
damn, hebben je ouders dan een kuthekel aan je gehad..
Nou waarom zou ze anders naar keijzer at gmail . com mailenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef wlsandman het volgende:
En als minky de man is van kees, dan is de kans groot dat ze dezelfde achternaam hebben![]()
Kunnen we geen huwelijksgegevens achterhalen, via een of andere database?
Ja ach, kan zoveel betekenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:41 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou waarom zou ze anders naar keijzer at gmail . com mailen
misschien moest het keijzer @ hotmail. com zijn ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:41 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou waarom zou ze anders naar keijzer at gmail . com mailen
hoe weet je dat??quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef keijz het volgende:
Dit is de hyves van minky http://guit1.hyves.nl, het is wachten op vrienden
Hoe doet ie het?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
gast van powerchip bij weten is winnen @ 538..
Zoiets?quote:Hallo Minke-Marieke,
Voor de duidelijkheid, ik ben niet Jeroen. Je hebt waarschijnlijk een verkeerd email adres opgegeven.
Uiteraard heb ik het mailtje wel gelezen, en ik heb genoten. Echt. Heb je er wel eens over gedacht om je leven te verfilmen? Het zou een goede soap worden denk ik!
Nu de vraag, wat moet ik met dit verhaal, zal ik het op internet publiceren, zodat heel Nederland kan meegenieten? Het is toch eigenlijk zonde dat jij, ik, en jeroen de enige zijn die hiervan afweten...
Laat me even weten hoe en wat, zodat we een oplossing hiervoor kunnen vinden.
welke vriendenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef keijz het volgende:
Dit is de hyves van minky http://guit1.hyves.nl, het is wachten op vrienden
lol! hield met moeite water in mn mondquote:
quote:
Hij is te mooi gewoonquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef keijz het volgende:
Nah, ik stuur dit gewoon en kijk wel of ze met een reactie komt
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef keijz het volgende:
en met wat reactie ze komtquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef keijz het volgende:
Goeie opzetquote:
je post toch wel haar reactiequote:
Niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als jij in haar positie zat![]()
goede beargumentatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:
Het Westland, de Hollandse nachtmerrie.
Het Westland, 1 team, 1 gedachtequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:
Iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Je kan ook een soort deadline erin zetten. Van als je binnen 48 uur niet reageert, ga ik er vanuit dat je toestemming geeft om de brief te publiceren op GeenStijl.
die vinden vaak meteen de adresgegevensquote:
Nee, jij bent lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:
Het is wat hequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef ThaRooP het volgende:
Anders posten jullie in 1 dag ff een half topic vol![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker!
Maargoed, enough about that. Durf eens een argument te verzinnen om je statement mee te onderbouwen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef ThaRooP het volgende:
Anders posten jullie in 1 dag ff een half topic vol![]()
cricket..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]ja er gebeuren ook zulke spannende dingen hier!
O, ja. Ik kom net van mijn eerste - hou je vast - crickettraining.
ja, het is echt een leuke sport. wel allemaal lastige bewegingen met dat batten (slaan) en bowlen (werpen)...quote:
Nee nee nee, dat was maandag, vandaag is de echte examenstunt van school uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
dé stunt? dat nachtje pokeren ofzo?
Ik heb maar 3 uur geslapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
komop GotC.. wees een bink.. ik ben al 3 uur wakker..
Ik zou denk iets boos terugsturen als ik haar zou zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Kans is wel heel klein dat ze iets terugstuurt..
en jij had het over chantage...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
"gezien het feit dat u deze e-mail niet beantwoord, wijs ik u erop dat uw originele bericht is geforward naar de redactie van Geen-Stijl"
is geen chantage.. is iemand informerenquote:
www.toneelverenigingdye.nl/vol/bedkwartet.htmquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik denk eigenlijk dat als ze niet reageert, dat ze niet ongerust genoeg is. Kijk, als er geen aanwijzingen instaan dat we weten over welke Jeroen Keijzer, Kees Guijt en Minke-Marieke Guijt (waar ze wonen etc) het gaat, wordt zij ook niet echt bang.
Misschien later nog maar ff goed gaan googelen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
lolz GotC.. kinky nacht gehad?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
www.toneelverenigingdye.nl/vol/bedkwartet.htm
Staat er ook een Minke-Marieke Guijt tussen
en bij de regie
Hans Keijzer
ja en Smit.. Volendam en Edam liggen volgens mij niet zo ver van elkaar af..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Held!
En het stuk wat ze doen heet Bedkwartet. MM, Kees en Jeroen missen er nog 1, misschien wil keijz wel meedoen dan?
Die vereniging zit in Edam, dus dan komt Jeroen daar ook vast vandaan (keijzer is toch ook zo'n echte volendamse naam?)
maar dan gaat het daar als een lopend vuurtje.. want Volendam is nog meer dan ons kent ons dan het Westlandquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Misschien kent iemand uit het Volendam-topic ze wel
Nee daar heten ze allemaal Keizerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Held!
En het stuk wat ze doen heet Bedkwartet. MM, Kees en Jeroen missen er nog 1, misschien wil keijz wel meedoen dan?
Die vereniging zit in Edam, dus dan komt Jeroen daar ook vast vandaan (keijzer is toch ook zo'n echte volendamse naam?)
Dan heet ie misschien ook wel gewoon Jeroen Keizer en is zijn e-mail keizer@gmail.com...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dan heet ie misschien ook wel gewoon Jeroen Keizer en is zijn e-mail keizer@gmail.com...
Anders was ik na 5'en thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef ThaRooP het volgende:
Zo gister examenfeest gehad,.. was echt wel dik ;d
Ik hoorde gisteren dat er een springkussen voor het gebouw was gezetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Anders was ik na 5'en thuis
Ik leef. Geloof ik.
Wat een dag
Beter al komt die Marjan1985 nog ff langs, die weet wel hoe onze school eruit zag vanaf de buitenkantHelemaal wit gekrijt
Er liepen kippen door school, er lag een paarhonderd kilo rijst/macaroni in de school, er werd met stinkbommen gegoiod, er werd met makrelen geslagen, er werden blikjes tomatenpuree gesmeten, met meel, slagroom, echt gekkenhuis.
En het feest, wat ik heb opgebouwd? Dat was zeer zeer zéér geschikt. mên.
Ik geef het woord over an tharoop
lol! vetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat er een springkussen voor het gebouw was gezet![]()
'quote:Mogelijk einde Zomerspektakel
Door de strengere regels van de gemeente Westland verdwijnt mogelijk het Zomerspektakel in Maasdijk.
Volgens RTV West ziet de organisatie van het spektakel de politie de laatste jaren meer als tegenstander dan als partner. Zo klaagt de organisatie over het gebrekkige contact met de gemeente en is er ontevredenheid over de eindtijd die vervroegd is.
Volgens burgemeester Van der Tak zijn de regels verscherpt omdat de organisatie in het verleden rammelde. Wel belooft hij de organisatie binnenkort een gesprek.
Hadden wij ook niet een stormbaan tijdens onze examenstuntquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol! vet
alleen wie mag die teringzooi opruimen..?
In de lokalen: Schoonmaakturken (die hebben we, echt)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol! vet
alleen wie mag die teringzooi opruimen..?
jup, waarbij de stroom uitviel, en iemand vanaf die stormbaan zo de prikkelbosjes in flikkerdequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hadden wij ook niet een stormbaan tijdens onze examenstunt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef dubidub het volgende:
't was echt een groot gekkenhuis. Twee vrienden van mij kwamen met 27 kilo rijst aangelopen. Like: WTF? Ikzelf had ook zoiets niet verwacht. Ze stonden op d eluifel bij de concierges waterballonnen naar beneden te smijten opiedereen die de school uitliep. En echt gewoon zakken rijst opentrekken en in een keer op 1 persoon naar beneden tieften![]()
Is bur een vriend van je? Tof!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog wat leraren te grazen genomen? Westland College toch? Ik hoop dat jullie Martin Buitelaar nog even flink te pakken hebben genomen (vriend van me).
volgens mij was dat een bruggerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jup, waarbij de stroom uitviel, en iemand vanaf die stormbaan zo de prikkelbosjes in flikkerde![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
Zo stom, zit je aan de bar bij een bruiloft, beetje met verschillende mensen te lullen, komt er iemand naar je toe: 'willen jullie snel je biertje leegmaken en weggaan? wij gaan zo dineren' . Jezus wat bot 13.gif
Morgen 25-jarig huwelijk van mijn ouders
20quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine schud de hand van wlsandman
Hoe oud ben je geworden?
nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef wlsandman het volgende:
Jullie moeten mij feliciteren, ik ben nl. jarig vandaag![]()
Dat ik gister het werk heb overleefd? Dank je!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:16 schreef kassenbouwer het volgende:
Goedemorgen en iedereen gefeliciteerd die gefeliciteerd mag worden!
Feest bij Westlandia toch?quote:
Waarom!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:55 schreef GotC het volgende:
Vanavond me de pest vervelen in Naaldwijk..
Hoe ken jij die nou weer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zometeen zuipen bij mn baas ter ere van zn dochter, en vanavond feest van sophie van vliet![]()
Ik wil niet te laat thuis zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom!?
Ik ben echt al maanden niet meer in nalek uitgeweest en heb het geen moment gemist
Sinds Januariquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bent ook wel lekker bezig, dat allemaal sinds januari
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus ik ben nu al zo bezopen, en moet nog langs 2 verjaardagen:/
19quote:Miss Westland 2007 bekend gemaakt
WESTLAND - Sophie Stam is uitgeroepen tot Miss Westland 2007. De 19-jarige Monsterse werd donderdagavond verkozen boven tien andere kandidaten in discotheek ’t Teejater in Naaldwijk.
Voor een jury showden de missen zich in vrijetijdskleding en daarna in bikini. In de slotronde moesten de kandidaten zich van hun beste kant laten zien in een galajapon. Stam heeft met haar kroning een kledingbon en een reischeque gewonnen. Daarnaast mag ze dit jaar tijdens alle wielercriteriums in Westland rondemiss zijn.
Vorig jaar streek Melanie van de Berg nog met de eer.
Bron
Ze zal het vast wel zijn, maar ze ziet er uit als 31...quote:
Dit account sinds januari jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bent ook wel lekker bezig, dat allemaal sinds januari
Nog een klein beetje koppijnquote:Op zondag 13 mei 2007 10:44 schreef ThaRooP het volgende:
Zooo gister niks gedaan dus ik ben lekker uitgeslapen nuHoe zit het met jullie ?
![]()
Straks komen er nog een paar politiemannen praten met mijn moeder.quote:De Lier: drenkeling in water gevonden
Op de Burgerdijkseweg in De Lier is zondagochtend een man in het water gevonden. Het slachtoffer is overleden. De man droeg een helm en zwarte jas en ook zijn bromfiets lag in het water. Er is nog geprobeerd de man te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten.
De recherche van de politie heeft direct een onderzoek ingesteld om uit te zoeken hoe de man in het water is terecht gekomen. De politie sluit een aanrijding niet uit.
Het duikteam van brandweer De Lier is ter plaatse geweest om de politie te assisteren. Later vandaag meer.
Nee, je weet natuurlijk nooit zeker of hij dood is. Maar ze ging er wel vanuit, toen ze het ontdekte is ze naar huis gelopen en heeft ze gelijk de politie gebeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo... Wat een bizar verhaal...
Heeft je moeder hem ook uit het water gevist enzo?
quote:De Lier: drenkeling in water gevonden
Op de Burgerdijkseweg in De Lier is zondagochtend een 54-jarige man uit Wateringen in het water gevonden. Het slachtoffer is overleden. De man droeg een helm en zwarte jas en ook zijn bromfiets lag in het water. Uit onderzoek is gebleken dat de man al enige tijd in het water heeft gelegen.
Er zijn geen aanwijzingen dat er een ander voertuig bij het ongeluk is betrokken. De politie sluit een misdrijf uit.
Het duikteam van brandweer De Lier is ter plaatse geweest om de politie te assisteren.
Dat was een zeer geslaagd feestquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef vipergts het volgende:
Daar was een schuurfeest vlakbij op de laan van boekenstijn
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister naar Naaldwijk geweest, was wel leuk, totdatk een telefoontje van thuis kreeg dat m'n oom overleden was. Een week ongeveer na diagnose
. Maarja, het is zo wel beter
.
Ja valto geeft leuke feestjes volgend jaar weer hoop ik. gelukkig ik kreeg al smsjes of ik hem soms had platgeredenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:56 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Dat was een zeer geslaagd feest![]()
& die man kwam daar niet vandaan, zoals de post hierboven al meld
Beetje jammer dat iedereen volgens jaar weer een lasershow verwachtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja valto geeft leuke feestjes volgend jaar weer hoop ik. gelukkig ik kreeg al smsjes of ik hem soms had platgereden
Toevallig van een Van der Mark en Stolze?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef dubidub het volgende:
Oja, en ik moet vanmiddag naar een trouwerij. Dat zie ik ook nog niet helemala zitten.
je maakt me nieuwsgierig.. vertel..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef DrTenma het volgende:
We zijn er altijd vroeg bij met boeken, daar hebben we GJ & Co gezelligheidscomite voor
Achteraf hebben we maar 1 persoon uit de tent gegooid, iemand die niet alleen maar bier dronk![]()
Gecondoleerd, toch best snel gegaan nog danquote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister naar Naaldwijk geweest, was wel leuk, totdatk een telefoontje van thuis kreeg dat m'n oom overleden was. Een week ongeveer na diagnose
. Maarja, het is zo wel beter
.
Ze zeggen nu dat ie waarschijnlijk uit de bocht is gevlogen. Waarschijnlijk dus verdronken ofzo....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig.. vertel..
ennuh, GotC gecondoleerd
lekker ook, dooie vent in de plomp vinden.. zal het een hartaanval ofzo geweest zijn?
als je uit de bocht vliegt, verzuip je toch niet automatisch? :squote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ie waarschijnlijk uit de bocht is gevlogen. Waarschijnlijk dus verdronken ofzo....
Beetje dubieus allemaal....
Normaal gesproken niet... Maar je weet niet in welke toestand die gozer op de brommer zatquote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als je uit de bocht vliegt, verzuip je toch niet automatisch? :s
Of wat hij raakte in zn valquote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet... Maar je weet niet in welke toestand die gozer op de brommer zat![]()
Moeten we weer gaan googlen naar een naamquote:Op zondag 13 mei 2007 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
hij was denk ik
- té dronken
- hartstilstand
- beroerte
iets in die richting gok ik. al een naam bekend?
Ik zie een man van 54 nog niet zo snel dronken op een brommer zitten?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef GotC het volgende:
En ik denk dat die brommerbestuurder dronken was, uit de bocht vloog, een steen oid raakte en bewusteloos in de sloot terecht kwam.
* GotC denkt aan Peter of whatever die altijd in z'n scootmobile bij de AH N'wijk zitquote:Op maandag 14 mei 2007 01:08 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik zie een man van 54 nog niet zo snel dronken op een brommer zitten?
We horen het vanzelf wel
Danquuuu, tsjah, vroeg erin, vroeg eruit. Ik was nog voor mijn 8-uur-wekker wakkerquote:Op maandag 14 mei 2007 10:48 schreef ThaRooP het volgende:
Gefeliciteerd kane!, wat ben je vroeg wakker![]()
Ik denk dat dit misschien de enige remedie is...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
piet, msn bounced weer. flikker msn+ er ff af
Waarom wachten tot je 21ste, mijn ouders mogen me hopelijk na de zomer al uitzwaaien.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik maar 21 ofzo, op mezelf woonend, leuke vriend, leuke studie en dergelijken![]()
.
was ik nog maar 21quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ik maar 21 ofzo, op mezelf woonend, leuke vriend, leuke studie en dergelijken![]()
.
Bij mij op m'n 20e waarschijnlijk ook wel alquote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom wachten tot je 21ste, mijn ouders mogen me hopelijk na de zomer al uitzwaaien.![]()
ik wil die tafel wel winnen. zal el-cheapo zijn maar boeiequote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef keijz het volgende:
Gefeliciteerd! Je doet nu mee aan de prijsvraag 'Win een pokertafel!'
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef GotC het volgende:
Ik ben vrij. Heb wel teveel huiswerk, maar dat negeer ik nog effe een dagje
.
Ja echt IEDEREEN is aan het leren. Komend weekend wil niemand uitquote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef dubidub het volgende:
Lol, allemaal sms'jes van lui die ana het leren zijn en me feliciteren![]()
Leren![]()
Ik ga ook niet uit. 1 weekendje moet kunnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja echt IEDEREEN is aan het leren. Komend weekend wil niemand uit![]()
goed idee idd..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit. 1 weekendje moet kunnen.
Daarnaast, die pokermeet moet worden gehouden bij de winnaar van de tafel
Hoe zit dat dan? Ik kan ook niks zeggen tegen iemand :/quote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
piet, msn bounced weer. flikker msn+ er ff af
Ik heb gewoon geen msnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Ik kan ook niks zeggen tegen iemand :/
Je bent niet de enige met dit probleem...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Ik kan ook niks zeggen tegen iemand :/
succes meissie. waarheen?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine gaat verhuizenvoor het eerst in d'r leven
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Gezellig foto, maar wie is Peter Kruithof?
Ja, dat behoort een Westlander natuurlijk wel te weten...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
De man van De Kromme Jongens en 3 Meter Peter![]()
Dat je dat niet wist, foei![]()
Ik ookquote:
Dank je welquote:
En daarmee wordt de kans op een pokermeet weer groterquote:Op maandag 14 mei 2007 17:49 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik ookDe kans wordt steeds groter dat één van die 10 tafels naar het Westland komt
Haha, als het mag blijf ik gewoon hier komen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef dubidub het volgende:
Gefeliciteerd strychnineTof, lekker grote tuin, frisse start
![]()
Alleen jammer dat je ons in het westland achter je laat
Je blijft toch wel hier komen?: D
Ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag, ik poker zelf niet, dus als ik hem win doneer ik hem aan jullie.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
En daarmee wordt de kans op een pokermeet weer groter![]()
![]()
Wil je net zien gaan alle die tafels richting het Westlandquote:
Me zusje pokert ookquote:
strippoker?quote:
hihi.. valt mee hoorquote:
dat wou ik net zeggen.. daar heb je eigen vriendin voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hihi.. valt mee hoor
ik heb mn eigen meissie om mee te strippokeren..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tsjah, ben nu een man, al 1 hele dag![]()
Dus bedankt voor het compliment
![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tsjah, ben nu een man, al 1 hele dag![]()
Dus bedankt voor het compliment
![]()
proud of being onequote:
O daar ging het me niet om. Het ging me erom dat ik trots ben op het feit dat ik al een dag een man benquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Jongetjes toch, het is 'Proud to be one', niet iets anders!! Ik ben zwaar teleurgesteld.
Als je t niet zeggen kan, SMS of PM het dan ;dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef dubidub het volgende:
Das toch een Fokster?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
lienelien is de ex-taalnazi taalpuriste van stagetopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |