Sinds Januariquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bent ook wel lekker bezig, dat allemaal sinds januari
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus ik ben nu al zo bezopen, en moet nog langs 2 verjaardagen:/
19quote:Miss Westland 2007 bekend gemaakt
WESTLAND - Sophie Stam is uitgeroepen tot Miss Westland 2007. De 19-jarige Monsterse werd donderdagavond verkozen boven tien andere kandidaten in discotheek ’t Teejater in Naaldwijk.
Voor een jury showden de missen zich in vrijetijdskleding en daarna in bikini. In de slotronde moesten de kandidaten zich van hun beste kant laten zien in een galajapon. Stam heeft met haar kroning een kledingbon en een reischeque gewonnen. Daarnaast mag ze dit jaar tijdens alle wielercriteriums in Westland rondemiss zijn.
Vorig jaar streek Melanie van de Berg nog met de eer.
Bron
Ze zal het vast wel zijn, maar ze ziet er uit als 31...quote:
Dit account sinds januari jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bent ook wel lekker bezig, dat allemaal sinds januari
Nog een klein beetje koppijnquote:Op zondag 13 mei 2007 10:44 schreef ThaRooP het volgende:
Zooo gister niks gedaan dus ik ben lekker uitgeslapen nuHoe zit het met jullie ?
![]()
Straks komen er nog een paar politiemannen praten met mijn moeder.quote:De Lier: drenkeling in water gevonden
Op de Burgerdijkseweg in De Lier is zondagochtend een man in het water gevonden. Het slachtoffer is overleden. De man droeg een helm en zwarte jas en ook zijn bromfiets lag in het water. Er is nog geprobeerd de man te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten.
De recherche van de politie heeft direct een onderzoek ingesteld om uit te zoeken hoe de man in het water is terecht gekomen. De politie sluit een aanrijding niet uit.
Het duikteam van brandweer De Lier is ter plaatse geweest om de politie te assisteren. Later vandaag meer.
Nee, je weet natuurlijk nooit zeker of hij dood is. Maar ze ging er wel vanuit, toen ze het ontdekte is ze naar huis gelopen en heeft ze gelijk de politie gebeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo... Wat een bizar verhaal...
Heeft je moeder hem ook uit het water gevist enzo?
quote:De Lier: drenkeling in water gevonden
Op de Burgerdijkseweg in De Lier is zondagochtend een 54-jarige man uit Wateringen in het water gevonden. Het slachtoffer is overleden. De man droeg een helm en zwarte jas en ook zijn bromfiets lag in het water. Uit onderzoek is gebleken dat de man al enige tijd in het water heeft gelegen.
Er zijn geen aanwijzingen dat er een ander voertuig bij het ongeluk is betrokken. De politie sluit een misdrijf uit.
Het duikteam van brandweer De Lier is ter plaatse geweest om de politie te assisteren.
Dat was een zeer geslaagd feestquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef vipergts het volgende:
Daar was een schuurfeest vlakbij op de laan van boekenstijn
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister naar Naaldwijk geweest, was wel leuk, totdatk een telefoontje van thuis kreeg dat m'n oom overleden was. Een week ongeveer na diagnose
. Maarja, het is zo wel beter
.
Ja valto geeft leuke feestjes volgend jaar weer hoop ik. gelukkig ik kreeg al smsjes of ik hem soms had platgeredenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:56 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Dat was een zeer geslaagd feest![]()
& die man kwam daar niet vandaan, zoals de post hierboven al meld
Beetje jammer dat iedereen volgens jaar weer een lasershow verwachtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja valto geeft leuke feestjes volgend jaar weer hoop ik. gelukkig ik kreeg al smsjes of ik hem soms had platgereden
Toevallig van een Van der Mark en Stolze?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef dubidub het volgende:
Oja, en ik moet vanmiddag naar een trouwerij. Dat zie ik ook nog niet helemala zitten.
je maakt me nieuwsgierig.. vertel..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef DrTenma het volgende:
We zijn er altijd vroeg bij met boeken, daar hebben we GJ & Co gezelligheidscomite voor
Achteraf hebben we maar 1 persoon uit de tent gegooid, iemand die niet alleen maar bier dronk![]()
Gecondoleerd, toch best snel gegaan nog danquote:Op zondag 13 mei 2007 15:11 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister naar Naaldwijk geweest, was wel leuk, totdatk een telefoontje van thuis kreeg dat m'n oom overleden was. Een week ongeveer na diagnose
. Maarja, het is zo wel beter
.
Ze zeggen nu dat ie waarschijnlijk uit de bocht is gevlogen. Waarschijnlijk dus verdronken ofzo....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig.. vertel..
ennuh, GotC gecondoleerd
lekker ook, dooie vent in de plomp vinden.. zal het een hartaanval ofzo geweest zijn?
als je uit de bocht vliegt, verzuip je toch niet automatisch? :squote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ie waarschijnlijk uit de bocht is gevlogen. Waarschijnlijk dus verdronken ofzo....
Beetje dubieus allemaal....
Normaal gesproken niet... Maar je weet niet in welke toestand die gozer op de brommer zatquote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als je uit de bocht vliegt, verzuip je toch niet automatisch? :s
Of wat hij raakte in zn valquote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet... Maar je weet niet in welke toestand die gozer op de brommer zat![]()
Moeten we weer gaan googlen naar een naamquote:Op zondag 13 mei 2007 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
hij was denk ik
- té dronken
- hartstilstand
- beroerte
iets in die richting gok ik. al een naam bekend?
Ik zie een man van 54 nog niet zo snel dronken op een brommer zitten?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef GotC het volgende:
En ik denk dat die brommerbestuurder dronken was, uit de bocht vloog, een steen oid raakte en bewusteloos in de sloot terecht kwam.
* GotC denkt aan Peter of whatever die altijd in z'n scootmobile bij de AH N'wijk zitquote:Op maandag 14 mei 2007 01:08 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik zie een man van 54 nog niet zo snel dronken op een brommer zitten?
We horen het vanzelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |