Anders was ik na 5'en thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef ThaRooP het volgende:
Zo gister examenfeest gehad,.. was echt wel dik ;d
Ik hoorde gisteren dat er een springkussen voor het gebouw was gezetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Anders was ik na 5'en thuis
Ik leef. Geloof ik.
Wat een dag
Beter al komt die Marjan1985 nog ff langs, die weet wel hoe onze school eruit zag vanaf de buitenkantHelemaal wit gekrijt
Er liepen kippen door school, er lag een paarhonderd kilo rijst/macaroni in de school, er werd met stinkbommen gegoiod, er werd met makrelen geslagen, er werden blikjes tomatenpuree gesmeten, met meel, slagroom, echt gekkenhuis.
En het feest, wat ik heb opgebouwd? Dat was zeer zeer zéér geschikt. mên.
Ik geef het woord over an tharoop
lol! vetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat er een springkussen voor het gebouw was gezet![]()
'quote:Mogelijk einde Zomerspektakel
Door de strengere regels van de gemeente Westland verdwijnt mogelijk het Zomerspektakel in Maasdijk.
Volgens RTV West ziet de organisatie van het spektakel de politie de laatste jaren meer als tegenstander dan als partner. Zo klaagt de organisatie over het gebrekkige contact met de gemeente en is er ontevredenheid over de eindtijd die vervroegd is.
Volgens burgemeester Van der Tak zijn de regels verscherpt omdat de organisatie in het verleden rammelde. Wel belooft hij de organisatie binnenkort een gesprek.
Hadden wij ook niet een stormbaan tijdens onze examenstuntquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol! vet
alleen wie mag die teringzooi opruimen..?
In de lokalen: Schoonmaakturken (die hebben we, echt)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol! vet
alleen wie mag die teringzooi opruimen..?
jup, waarbij de stroom uitviel, en iemand vanaf die stormbaan zo de prikkelbosjes in flikkerdequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hadden wij ook niet een stormbaan tijdens onze examenstunt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef dubidub het volgende:
't was echt een groot gekkenhuis. Twee vrienden van mij kwamen met 27 kilo rijst aangelopen. Like: WTF? Ikzelf had ook zoiets niet verwacht. Ze stonden op d eluifel bij de concierges waterballonnen naar beneden te smijten opiedereen die de school uitliep. En echt gewoon zakken rijst opentrekken en in een keer op 1 persoon naar beneden tieften![]()
Is bur een vriend van je? Tof!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog wat leraren te grazen genomen? Westland College toch? Ik hoop dat jullie Martin Buitelaar nog even flink te pakken hebben genomen (vriend van me).
volgens mij was dat een bruggerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jup, waarbij de stroom uitviel, en iemand vanaf die stormbaan zo de prikkelbosjes in flikkerde![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
Zo stom, zit je aan de bar bij een bruiloft, beetje met verschillende mensen te lullen, komt er iemand naar je toe: 'willen jullie snel je biertje leegmaken en weggaan? wij gaan zo dineren' . Jezus wat bot 13.gif
Morgen 25-jarig huwelijk van mijn ouders
20quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine schud de hand van wlsandman
Hoe oud ben je geworden?
nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef wlsandman het volgende:
Jullie moeten mij feliciteren, ik ben nl. jarig vandaag![]()
Dat ik gister het werk heb overleefd? Dank je!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:16 schreef kassenbouwer het volgende:
Goedemorgen en iedereen gefeliciteerd die gefeliciteerd mag worden!
Feest bij Westlandia toch?quote:
Waarom!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:55 schreef GotC het volgende:
Vanavond me de pest vervelen in Naaldwijk..
Hoe ken jij die nou weer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zometeen zuipen bij mn baas ter ere van zn dochter, en vanavond feest van sophie van vliet![]()
Ik wil niet te laat thuis zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Waarom!?
Ik ben echt al maanden niet meer in nalek uitgeweest en heb het geen moment gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |