goede beargumentatiequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:
Het Westland, de Hollandse nachtmerrie.

Het Westland, 1 team, 1 gedachtequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:

Iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Je kan ook een soort deadline erin zetten. Van als je binnen 48 uur niet reageert, ga ik er vanuit dat je toestemming geeft om de brief te publiceren op GeenStijl.

die vinden vaak meteen de adresgegevensquote:

Nee, jij bent lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Ringo het volgende:

Het is wat hequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef ThaRooP het volgende:
Anders posten jullie in 1 dag ff een half topic vol![]()

quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker!
Maargoed, enough about that. Durf eens een argument te verzinnen om je statement mee te onderbouwen?

quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef ThaRooP het volgende:
Anders posten jullie in 1 dag ff een half topic vol![]()

cricket..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]ja er gebeuren ook zulke spannende dingen hier!
O, ja. Ik kom net van mijn eerste - hou je vast - crickettraining.

ja, het is echt een leuke sport. wel allemaal lastige bewegingen met dat batten (slaan) en bowlen (werpen)...quote:

Nee nee nee, dat was maandag, vandaag is de echte examenstunt van school uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
dé stunt? dat nachtje pokeren ofzo?

Ik heb maar 3 uur geslapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef Bootje84 het volgende:
komop GotC.. wees een bink.. ik ben al 3 uur wakker..

Ik zou denk iets boos terugsturen als ik haar zou zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
Kans is wel heel klein dat ze iets terugstuurt..

en jij had het over chantage...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
"gezien het feit dat u deze e-mail niet beantwoord, wijs ik u erop dat uw originele bericht is geforward naar de redactie van Geen-Stijl"

is geen chantage.. is iemand informerenquote:

www.toneelverenigingdye.nl/vol/bedkwartet.htmquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik denk eigenlijk dat als ze niet reageert, dat ze niet ongerust genoeg is. Kijk, als er geen aanwijzingen instaan dat we weten over welke Jeroen Keijzer, Kees Guijt en Minke-Marieke Guijt (waar ze wonen etc) het gaat, wordt zij ook niet echt bang.
Misschien later nog maar ff goed gaan googelen.

quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
lolz GotC.. kinky nacht gehad?

quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
www.toneelverenigingdye.nl/vol/bedkwartet.htm
Staat er ook een Minke-Marieke Guijt tussen
en bij de regie
Hans Keijzer

ja en Smit.. Volendam en Edam liggen volgens mij niet zo ver van elkaar af..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Held!
En het stuk wat ze doen heet Bedkwartet. MM, Kees en Jeroen missen er nog 1, misschien wil keijz wel meedoen dan?
Die vereniging zit in Edam, dus dan komt Jeroen daar ook vast vandaan (keijzer is toch ook zo'n echte volendamse naam?)

maar dan gaat het daar als een lopend vuurtje.. want Volendam is nog meer dan ons kent ons dan het Westlandquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Misschien kent iemand uit het Volendam-topic ze wel

Nee daar heten ze allemaal Keizerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Held!
En het stuk wat ze doen heet Bedkwartet. MM, Kees en Jeroen missen er nog 1, misschien wil keijz wel meedoen dan?
Die vereniging zit in Edam, dus dan komt Jeroen daar ook vast vandaan (keijzer is toch ook zo'n echte volendamse naam?)

Dan heet ie misschien ook wel gewoon Jeroen Keizer en is zijn e-mail keizer@gmail.com...quote:

quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dan heet ie misschien ook wel gewoon Jeroen Keizer en is zijn e-mail keizer@gmail.com...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |