abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:44:39 #1
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49153913
Zo, we gaan verder waar we gebleven waren
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik denk ik zou willen zou ik ook een sex-relatie met mijn ex kunnen krijgen.. Maar dan kan ik volgens mij net zo goed meteen van een brug springen want ik weet zeker dat ik daar helemaal van naar de klote ga..
En nog een flinke uiteenzetting over hoe je met een break-up kunt omgaan
===
Regel 1: Het is voorbij. Het is moeilijk maar essentieel als je eroverheen wilt komen.

Break-up

Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:

Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie

Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).

Ontkenning - Dit heeft geen zin, en je moet hier overheen wanneer je over hem/haar wilt komen

Onderhandelen - Misschien kun je dingen echt veranderen, je zou het kunnen proberen. Lukt het niet, geef dan op, als het voorbij is is het voorbij

Woede - Je bent boos, begrijpelijk, het gebeurt, zet je eroverheen

Wanhoop - Je gaat huilen, probeer niet zielig te doen. Huilen mag, maar probeer geen medelijden op te wekken bij je ex, dit wekt alleen woede op van zijn/haar kant.

Acceptatie - regel 1, het is over, laat het gaan

Als het uit is...

Deze fase duurt het langst, probeer het te accepteren.

Je bent weer alleen, probeer met je emoties om te gaan, huil, wees boos, ga sporten, schrijf het van je af op Fok!, vind iemand om je te troosten. Praat er met je eigen vrienden over. Probeer niet als een hoopje ellende de hele dag in bed te liggen, dit helpt niemand.

Laat het weten aan je vrienden, zij kunnen je helpen met verwerken. Doe herinneringen aan hem/haar weg (foto's, kaarten, etc)

Ga erop uit, doe normaal, ga geen plotselinge onoverwogen dingen doen. Het leger ingaan helpt niet, wegrennen helpt niet, zelfmoord poging helpt niet, haar spullen stuk maken helpt niet. Ga niet rotzooien met zijn/haar vriend(inn)en, ga zijn/haar mogelijke nieuwe geliefde niet bedreigen. Gebruik Regel 1, het helpt dingen te relativeren

Ga verder met je leven, je kunt niet veel meer doen, je kunt wel veel dingen laten waar je later spijt van krijgt.

Breng tijd door zonder hem/haar. Het is een vreemde situatie, stel je ziet haar een tijdje niet en vervolgens wel weer, dit laat je terugvallen in je verwerkingsproces. De volgende keer dat je haar ziet val je minder ver terug, iedere keer weer doet het je minder. Verwerken is een langdurig proces. Probeer je ex te vermijden, je hoeft elkaar niet uit de weg te gaan maar laat de ander weten dat je hem/haar even niet wil zien.

Ga niet al te zielig doen. Je bent boos en hebt verdriet, deel het met je vrienden, niet met hem/haar of zijn/haar vrienden. Ga geen zielige MSN namen nemen of iets dergelijks. Het is begrijpelijk dat je je ex wil laten weten dat het je pijn doet, maar het zal niet veel goeds teweeg brengen, denk aan Regel 1. Ga niet naar hetzelfde feestje als hem/haar en depressief in een hoekje zitten, zo neemt zij je echt niet terug.

Ga hem/haar niet opzoeken. Dat doet pijn. Voor de heren: dames zijn wreed, ze zullen je knuffelen en vertellen dat ze je ook missen, maar denk aan Regel 1: Het is over, ze wil je niet terug, ze wil zichzelf beter laten voelen. Als ze je terug wil zal ze je dat zelf zeggen. Als je om haar heen hangt zal het haar irriteren en jou alleen kwetsen.

Ga niet op zoek naar antwoorden. Als je verstanding bent heb je de vragen bij die antwoorden al gevraagd toen jullie besloten uit elkaar te gaan. Ga niet zijn/haar vriend(inn)en bellen/sms-en/mailen. Ze zijn wel close met haar en weten wat er speelt, maar waarschijnlijk vertellen ze je toch niet wat je moet weten. Ze zijn op de eerste plaats zijn/haar vriend(inn)en, daarna pas de jouwe. Als je toch besluit dit te doen kom je toch niks goeds te weten. Wil je echt weten of ze een ander heeft? Wil je weten of ze in bed ligt te huilen omdat ze je mist? Regel 1. Hij/zij heeft zijn/haar eigen verwerkingsproces, en wil geen relatie meer met je. Probeer het te laten gaan, zijn/haar vriend(inn)en zullen doorvertellen wat jij hen zegt, en hij/zij zal het je kwalijk nemen dat je bij hen informatie probeert te krijgen.
===

Game on!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:54:23 #2
67670 Skv
Cynist.
pi_49154297
TerugVindUnit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49154660
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 53% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:00 ]
pi_49154693
Oké tussen het onderwerp seksrelatie door iets heel anders.. Hoe doen jullie dat met contact? Hebben jullie wel of geen contact? En hoe ging dat toen het net uit was? Ik vind het zelf onwijs moeilijk om geen contact te zoeken. Maar nu kom ik ervandaag achter dat hij waarschijnlijk gevoelens heeft voor een ander (nu al, of al lange tijd, ik wil het niet eens weten), maar toch blijf ik behoefte houden aan dat contact. Tips anyone?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:08:36 #5
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49154891
Is normaal dat je contact wil, je bent al die tijd bij elkaar geweest en deelde alles met elkaar, maar als je elkaar blijft zien kom je er niet overheen..

Sex met je ex lijkt me niet verstandig, krijg je allemaal stofjes in je hoofd die je weer een beetje verliefd laten worden en dan wil je em weer terug.
pi_49155007

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:00 ]
pi_49155581
Ik zoek geen contact, laten we het daar op houden.
Smart went Crazy....
pi_49155935
We zien elkaar ook niet meer, dat heb ik maar wel even ingesteld, want dat ging echt niet goed. Maar hoe dóe je dat, geen contact hebben. Het begint er sterk op te lijken dat ik daar gewoon niet sterk genoeg voor ben ofzo. Hij is nooit online, heb 'm gekicked op hyves, blijft sms over, en een sms is zo makkelijk verstuurd..
pi_49156723

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:01 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:39:51 #10
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49158621
Af en toe contact, sowieso kan door de afstand elkaar zien sowieso niet. Sporadische aan elkaar gerichte mail over en weer, en sowieso krijgt ze mn massamail wanneer ik weer een verhaaltje over mijn avonturen maak. Maar die is niet persoonlijk.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49159202
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan er ook niet tegen om geen contact te hebben.. zeker niet omdat we gewoon goed uit elkaar zijn gegaan.. Dus ik heb er voor gekozen om wel beetje contact te houden.. Merk bij mezelf dat de behoefte toch al wel steeds minder wordt.. Alhoewel dat ook van dag tot dag verschilt..
Dit is in mijn geval ook erg herkenbaar. Mijn ex en ik zijn ook goed uit elkaar gegaan.

Inmiddels vind ik het toch eigenlijk ook wel gewoon leuk om op vriendschappelijke basis met mijn ex in irl of via msn te praten . In het begin, nadat wij het uit hadden gemaakt, was het van mijn kant toch vooral vanuit het "moeten" willen weten hoe het met haar gaat en hoe "ver" zij in het proces zit. Tegenwoordig is het toch wel anders.

Zal weer een stapje in het proces zijn denk ik.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_49160164
Ik ben nu weer met 'r aan het praten

Denk dat het zou kunnen werken met ons als vrienden omdat ze redelijk kil blijft...

dus dit zal een van de laatste keren zijn dat ik iets tegen haar zeg.....
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:14:43 #13
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49160182
Mijn ex loopt een beetje andere mensen op te stoken, ben ik achter gekomen na een gesprek met zn tweelingbroer. Doet alsof hij zelf niks deed, alsof ik alleen maar zeurde (en hij verdraaide de situatie vet erg over welke ik zogenaamd zeurde) en liet het belangrijkste detail wat er de afgelopen tijd is gebeurt weg (dat hij ineens weer lief begon te doen en me aanraakte en met me flirtte en daarna weer niks van em liet horen)

Dus nu denkt iedereen (ja want hij vind het nogal een leuk verhaal om te vertellen, ik heb het daarentegen alleen tegen mn beste vriendin verteld) fijn dat ik een zeurende hypocriet ben omdat ik bot tegen hem doe.
Maar ik heb zn broer es uitgelegt wat er allemaal écht is gebeurt (nadat hij me verzekerde dat hij het er niet met mn ex over zou hebben). En die is het *gelukkig* met me eens. Weet ik ook dat ik niet gek ben geworden, want beste vriendinnen horen je natuurlijk in alles gelijk te geven

(en ja, ik post hier gewoon alles wat ik kwijt wil over de sac die mijn ex heet. Helpt me bij het verwerken )
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_49160287

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:01 ]
pi_49160772
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Damn idd.. ik heb dat ook dat ik gewoon wil weten hoe het met hem gaat.. en als ik dan met hem praat ik wil weten hoe die zich voelt.. dus idd hoe ver hij in het proces zit.. Vind het ook fijn als we ongeveer in dezelfde fase zitten ook al is hij degene die het uitgemaakt heeft.. Toch denk ik wel dat hij daarom er eerder overheen is.. Hij zegt me nog wel te missen maarja dat is ook logisch.. Iemand waar je 2 jaar lang bij bent geweest..

Ik merk wel dat ik het ook leuk vind om weer gewoon met hem te praten.. zonder dat ik zit te vissen hoe hij zich voelt jah.. Langzaam aan gaan we de goede kant op
Uhuh, die 9 jaar bij ons hebben er bij mij ook wel mee te maken gehad denk ik. En daarom dat ik het zo wel zo prettig vinden om elkaar nog te spreken...
pi_49160903

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:01 ]
pi_49161121
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon lekker doen Liebe als jij je er beter door voelt toch
Idd WZZ
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:40:23 #18
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49161327
Hebben jullie geen twijfels aan wat je met je ex gedeeld hebt? Als ik nu kaarten lees e.d. vraag ik me echt af waarom het ooit is misgegaan.. Ook voelt het soms een beetje alsof we maar tijdelijk uit elkaar zijn en we binnenkort weer bij elkaar zijn, alsof we gewoon nog steeds bij elkaar horen..

Tis niet makkelijk, dat uit elkaar gaan
pi_49163124
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef QCC het volgende:
Hebben jullie geen twijfels aan wat je met je ex gedeeld hebt? Als ik nu kaarten lees e.d. vraag ik me echt af waarom het ooit is misgegaan.. Ook voelt het soms een beetje alsof we maar tijdelijk uit elkaar zijn en we binnenkort weer bij elkaar zijn, alsof we gewoon nog steeds bij elkaar horen..

Nee eigenlijk (duurde we even hoor voor dat dat besef er was) heb ik geen twijfels over wat ik met mijn ex heb gedeeld. Hat waren leerzame, oprechte, leuke, spannende, emotionele, moeilijke, makkelijke jaren. En waarom het is missgegaan? Uitgeleerd van elkaar en uit elkaar gegroeid.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:16:39 #20
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49163129
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef QCC het volgende:

Geen twijfels over wat ik met haar gedeeld heb.

En jeps, feest is het niet. Maar blijkbaar wel iets wat ook erbij hoort.

dinsdag 8 mei 2007 @ 23:09:39 #21
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49165789
Het is vandaag exact 1 jaar geleden dat mijn ex plotseling naar het buitenland vertrok en daar vrijwel direct een relatie aanging terwijl de onze nog niet over was. De intentie om naar het buitenland te gaan was nooit om de relatie te verbreken, ik steunde haar volledig in haar avontuur, vandaar dat ik dit plotselinge verlies altijd heb ervaren alsof ze ineens gestorven was. Ze verdween letterlijk in een klap uit mijn leven en ik heb haar daarna, in het laatste jaar, nog 2 korte momenten gezien (niet langer dan 10 minuten per keer). En nu, exact een jaar later, kan ik melden dat ik over mijn rouwgevoelens heen ben. Een relatie van 4 jaar verwerken kost in mijn geval dus 1 jaar. Fair enough, zou ik zeggen.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_49166774
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef brooklynzoo het volgende:
Het is vandaag exact 1 jaar geleden dat mijn ex plotseling naar het buitenland vertrok en daar vrijwel direct een relatie aanging terwijl de onze nog niet over was. De intentie om naar het buitenland te gaan was nooit om de relatie te verbreken, ik steunde haar volledig in haar avontuur, vandaar dat ik dit plotselinge verlies altijd heb ervaren alsof ze ineens gestorven was. Ze verdween letterlijk in een klap uit mijn leven en ik heb haar daarna, in het laatste jaar, nog 2 korte momenten gezien (niet langer dan 10 minuten per keer). En nu, exact een jaar later, kan ik melden dat ik over mijn rouwgevoelens heen ben. Een relatie van 4 jaar verwerken kost in mijn geval dus 1 jaar. Fair enough, zou ik zeggen.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Jeetje. Toch wel een bizar verhaal eigenlijk. Wat was de reden voor haar om te breken...of wil je dat niet kwijt?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:43:10 #23
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49167172
Als ze in het buitenland zit is het misschien toch snel uit het oog, uit het hart..

Daarom wil ik komend semster graag naar het buitenland, kom ik zeker over haar heen..
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:43:18 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49169015
Weer even TVP'en
Thinking about thinking of you.
pi_49171695
Nou het blijkt wel dat loslaten van een ex ontzettend moeilijk is...en contact houden ook..

en wat er eerder werd gezegd.. ik heb niets te maken met wat hij doet.. het is uit... dat moet ik maar in mijn kop prenten...gewoon weer proberen door te gaan met mijn leven..en niet wachten tot hij smst of belt..Ik weet gewoon dat het nooit meer iets zal worden door mijn ziekelijke jaloersie..
Wel iets om iets mee te doen voor een evt volgende relatie..
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:54:42 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49172412
ik blijf erbij, contact houden met je ex verlengt je verwerkingsproces alleen maar.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49173071
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik blijf erbij, contact houden met je ex verlengt je verwerkingsproces alleen maar.
Helemaal waar, als iemand nog een presentatie wil hierover dan kan ik hoolie als voorbeeld fungeren

Enige moeilijke blijft is op het moment van afkappen contact voel je je sterk, alleen daarna slaat het alleen zijn toe (bij mij tenminste) ik heb er enorm moeilijk mee alleen te zijn thuis gadver
pi_49173591

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:01 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:49:21 #29
94676 Garisson72
pi_49173718
ja bij jou heb ik ook wel het idee dat het niet belemmerend werkt voor je verwerking, Yasha, dus idd: voor sommigen gaat mijn adagium niet op. Je voelt zelf wel waar je verstandig aan doet, en waar niet. (mits eerlijk naar jezelf)

Maar heb wel het idee dat het gemiddeld voor de meeste mensen verstandiger is alle contact te verbreken, wil je er een beetje snel en goed doorheen komen.
pi_49173754
Totdat je hoort hoe goed het met hem en zijn nieuwe scharrel gaat... ik herken wat jij doet ik ben daarmee heel hard op me bek gegaan maar goed, wie ben ik
pi_49174160
Er is inderdaad contact en contact. In mijn geval zoek ik zelf ook geen contact, dat komt van haar kant. Ben wel netjes en aardig terug, maar ik voel gewoon niet de behoefte om haar aan te spreken (zou ook niet weten waarover aangezien van het standaard, hey hoe is het). Dus iedereen gaat daar op z'n eigen manier mee om. Zolang je na de gesprekken een rotgevoel hebt ben je er in ieder geval nog niet aan toe als je het mij vraagt.
Smart went Crazy....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:06:03 #32
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49174209
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef TripleBee het volgende:

[..]

Jeetje. Toch wel een bizar verhaal eigenlijk. Wat was de reden voor haar om te breken...of wil je dat niet kwijt?
Avontuur

En dat is wel gelukt iig...
pi_49174326

[ Bericht 57% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:01 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:18:49 #34
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49176523
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
(gister wel een smsje getypt over mijn tentamen maar toch niet verstuurd -Trots op zichzelf is )
Wij zijn ook trots op je

Geen contact lijk me voor mij ook het beste, ik zou haar wel willen zien maar vooralsnog alleen maar op de manier waarop we elkaar 'vroeger' zagen, en dat zit er niet meer in.
pi_49176895
En vooral ook niet weten waar ze mee bezig is, gister kwam ik er op een of andere manier toch achter wat ze de komende dagen uitspookt, toch irritant....
pi_49180213
Ik vind het gewoon zo zonde, dat er nu niks meer is. Je hoort de verhalen wel van vrienden blijven lukt niet.
Ik heb altijd gedacht dat het bij mij anders zou gaan, want ik wil zo graag die vriendschap behouden.
En nu nog steeds,
maar we kunnen (op msn) niet meer met elkaar overweg. Jammer, maar helaas..
en nu geef ik het dan toch op en zal ze "maar een ex van ooit" zijn.
pi_49180346
Het is bij nu bijna 2 week uit en 5 dagne geleden dat ik haar voor het laatst zag. Het enige dat ik kan denken is: ik wil met haar praten... Maar zij heeft aangegeven rust te willen en geen contact voorlopig. Tot nu toe lukt het me wel om me daar aan te houden maar ik ben bang dat ik het niet lang meer volhoudt...
Ik wil contact met haar omdat ik via via heb gehoord dat ze heeeeel boos op me is, terwijl ze vrijdag (nadat we ruzie hadden gehad) nog ze zei dat ze niet boos is ofzo. arghhhh
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:39:51 #38
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49185001
Wat maakt het uit of ze boos is, ze is ook aan het verwerken, daar hoort boos zijn bij. Je kunt haar het beste alleen laten, het is voorbij en dat moet je kunnen accepteren, het is lastig en het zal nog wel even duren voordat het zover is (geldt voor mij hetzelfde)
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:53:22 #39
67670 Skv
Cynist.
pi_49185569
Ik verveel me de laatste tijd ontzettend de ziekte.
pi_49195349
Ik verveel me juist niet nu. Zoek heel erg naar afleiding. Eerste weekend nadat het uit was, was ik gewoon geen minuut thuis, ik werd (en word) super opgevangen door mijn vrienden. Nu zit ik wel weer wat vaker thuis, maar ga ws beginnen aan een nieuwe sport, ander baantje, kijken of ik misschien nog ergens iemand kan vinden met een paardje die ik een paar keer per week kan rijden. Lekker bezig blijven dus.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:14:51 #41
67670 Skv
Cynist.
pi_49200820
Ik doe wel genoeg dingen, maar gewoon die avonden dat ik anders bij haar was, zit ik nu thuis beetje voor de tv te hangen ofzo. Dat is minder leuk .
pi_49201589
Mjah, die avonden hou je toch. Maar dan zijn daar alsnog mijn vrienden, op msn. Tv is gewoon geestdodend, als je niet heel erg ín zo'n programma zit dwalen je gedachten weer af. Tis nu misschien gewoon de gezelligheid die je mist. Ik had 'het voordeel' dat het meteen uitgegaan is na 10 weken buitenland. Dan ben je al haast gewend aan weinig samenzijn..

Hier geloof ik een doorbraak in mijn contact-troubles. Geloof dat ik nu wel een paar daagjes zonder contact ga kunnen. Wel goed denk ik, een beetje rust in de tent.
pi_49202277
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef QCC het volgende:
Wat maakt het uit of ze boos is, ze is ook aan het verwerken, daar hoort boos zijn bij. Je kunt haar het beste alleen laten, het is voorbij en dat moet je kunnen accepteren, het is lastig en het zal nog wel even duren voordat het zover is (geldt voor mij hetzelfde)
Wil het nog niet accepteren....
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:01:41 #44
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49203340
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Ruikert het volgende:

[..]

Dan ga je jezelf lekker martelen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:09:21 #45
67670 Skv
Cynist.
pi_49203795
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef shifto het volgende:

[..]

Dan ga je jezelf lekker martelen.
Hoort er nou eenmaal bij, gaat vanzelf wel weer over. Accepteren is moeilijk..
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:13:42 #46
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49204082
P'cies. En vervelend. Maar het komt wel, uiteindelijk.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:31:20 #47
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49205078
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Ruikert het volgende:

[..]

Idem, wil/kan.. je móet het accepteren, het ging niet meer, maar toch denk je nog steeds dat je bij elkaar moet zijn, dat je bij elkaar hoort.. Maar dat is niet zo, nu niet, misschien wel nooit meer niet. Die gedachte moet je mee leren leven en accepteren, iedereen die door deze periode gaat moet dat, maar als dat niet zo verdomde moeilijk zou zijn zou dit topic niet al aan zijn 48e editie toe zijn.

Ben overigens wel blij dat Fok! er is met een topic als dit
pi_49205930

[ Bericht 62% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:02 ]
pi_49208596
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Idd vind het toch fijn mijn verhaal hier kwijt te kunnen.. Gewoon kleine dingetjes waar je je vrienden niet weer mee lastig wilt vallen..

(ik ben zo'n typ dat als ze niet zeker over iets is 1000 keer over hetzelfde onderwerp wil praten Vond mijn ex ook altijd zo leuk.. maar hij ging er wel goed mee om )

Hm en ik heb hem toch mijn tentamenuitslag gesmst.. ach ja hij was er sowieso heel benieuwd naar en als vrienden moet je zoiets toch kunnen delen Maar khad wel gewoon een heel zakelijk berichtje.. zo vn hee k wilde je even laten weten dat ik mijn tentamen gehaald heb x
Kreeg wel ook gewoon een berichtje terug dus jah

Hm wat ik wel positief vond! Ik schrik me sowieso altijd rot als ik een smsje krijg.. Ineens zon trillend ding hele bureau trilt En eerst dacht ik altijd oeh vriendje.. En dat was de laatste tijd eik nog steeds een beetje zo.. Maar toen ik dus toen straks dat smsje kreeg dacht ik totaal niet aan hem.. was zelfs een beetje verbaasd dat hij me smste (was vergeten dat ik hem gesmst had ) Dus dat vond ik wel een positief punt
Je bent ook van harte welkom om je verhaal hier kwijt te kunnen.. Voordeel is dat de meeste reacties ook gewoon serieus zijn en waar je ook iets mee kunt
  donderdag 10 mei 2007 @ 06:05:48 #50
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49213359
Merk dat ik eigenlijk voor het eerst sinds het gebeurd is (nu zo'n anderhalve maand geleden) weer het album wat de eerste week non-stop aanstond voor het eerst weer echt luister... Wat maakte dat me toen verdrietig zeg en daarna ook maar niet meer opgehad... Maar nu kan het weer blijkbaar. Gevoel maakt het nog wel los, maar vooral met een gevoel van "Het was een fijne tijd met haar". Melancholisch zeg maar.

Muziek kan mooie dingen doen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:46:08 #51
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49214295
Gisteravond nog met me *ex* gepraat... of er nog een kans was. Maar dat is niet het geval. Ze blijft volhouden dat ze denkt dat er niets veranderd aan onze relatie.

Wat een kutgevoel is dit zeg. Na 2 jaar elkaar DAGELIJKS zien, opeens is het gewoon over.
Al die herinneringen waar ik ook ben, ik blijf er maar aan denken, onbewust.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dus dat maakt het wat moeilijker neem ik aan.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:01:50 #52
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49215781
Eerste keer ook hier, ik denk dat de eerste keer altijd het moeilijkst is, zeker als je al meteen een hechte relatie van 2 jaar hebt, daar ben je niet na een nachtje slapen overheen (als je uberhaupt al slaapt )

Ik luister nu zoveel mogelijk neutrale muziek, of muziek die niet over liefde gaat zoals ik die heb ervaren, dat komt wel als ik erover heen ben.
pi_49216160
Er is ook genoeg muziek over liefdesverdriet hoor. Sommige teksten slaan nog echt ergens op ook
Smart went Crazy....
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:21:39 #54
94676 Garisson72
pi_49216330
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef NZYM het volgende:
Gisteravond nog met me *ex* gepraat... of er nog een kans was. Maar dat is niet het geval. Ze blijft volhouden dat ze denkt dat er niets veranderd aan onze relatie.
en heeft ze ook aanleiding om dat te geloven? geloof jij dat het wel heel anders zou zijn, àls je nog een kans zou krijgen?
quote:
Wat een kutgevoel is dit zeg. Na 2 jaar elkaar DAGELIJKS zien, opeens is het gewoon over.
Al die herinneringen waar ik ook ben, ik blijf er maar aan denken, onbewust.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dus dat maakt het wat moeilijker neem ik aan.
hoeft niet natuurlijk. Voordeel is dat je van jezelf nog niet weet hoe je zal reageren, hoelang het allemaal gaat duren, etc. Wacht het maar rustig af, zou ik zeggen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:16:05 #55
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49218243
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

en heeft ze ook aanleiding om dat te geloven? geloof jij dat het wel heel anders zou zijn, àls je nog een kans zou krijgen?
Dat kan ik niet zeggen. Zij kan dat ook niet zeggen. Niemand kan zeggen wat er in de toekomst gaat gebeuren.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:40:39 #56
94676 Garisson72
pi_49219107
het kan zijn dat jij de overtuiging hebt dat áls je nog een kans zou krijgen, je echt zou veranderen of dat alles tussen jullie anders zou zijn. Het kan zijn dat je dat aanvoert als overtuigingsmiddel naar haar toe, om het nog eens te proberen.
Het zou betekenen dat je in de onderhandelingsfase zit, zoals op pagina 1 beschreven.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:50:23 #57
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49219407
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
het kan zijn dat jij de overtuiging hebt dat áls je nog een kans zou krijgen, je echt zou veranderen of dat alles tussen jullie anders zou zijn. Het kan zijn dat je dat aanvoert als overtuigingsmiddel naar haar toe, om het nog eens te proberen.
Het zou betekenen dat je in de onderhandelingsfase zit, zoals op pagina 1 beschreven.
Inderdaad. Meer kan er niet van zeggen hehehe, je hebt gelijk. Zo is het gegaan.
Nu is het mij nu wel duidelijk dat ze niets meer wilt, ik heb verdriet en ik ben boos tegelijk, echt fucked up.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:53:49 #58
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49219508
"Black" van Pearl Jam

Sheets of empty canvas, untouched sheets of clay
Were laid spread out before me as her body once did.
All five horizons revolved around her soul
As the earth to the sun
Now the air I tasted and breathed has taken a turn

Ooh, and all I taught her was everything
Ooh, I know she gave me all that she wore
And now my bitter hands chafe beneath the clouds
Of what was everything.
Oh, the pictures have all been washed in black, tattooed everything...

I take a walk outside
I'm surrounded by some kids at play
I can feel their laughter, so why do I sear?
Oh, and twisted thoughts that spin round my head
I'm spinning, oh, I'm spinning
How quick the sun can drop away

And now my bitter hands cradle broken glass
Of what was everything?
All the pictures have all been washed in black, tattooed everything...

All the love gone bad turned my world to black
Tattooed all I see, all that I am, all I'll be... yeah...
Uh huh... uh huh... ooh...

I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, why can't it be mine

Misschien maar beter Kaiser Chiefs luisteren

Everyday I love you less and less

of Nananana na(meesterlijke titel )
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:06:50 #59
94676 Garisson72
pi_49219919
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:50 schreef NZYM het volgende:

[..]

Inderdaad. Meer kan er niet van zeggen hehehe, je hebt gelijk. Zo is het gegaan.
Nu is het mij nu wel duidelijk dat ze niets meer wilt, ik heb verdriet en ik ben boos tegelijk, echt fucked up.
maar dan nu de échte vraag: denk je dat je echt zou kunnen veranderen, of dat de situatie beter zou zijn? of beloof je verbetering omdat je haar gewoon terugwil, terwijl je eigenlijk stiekem best weet dat je die verbetering niet kan waarmaken?

Dit gebeurt namelijk nogal eens - je denkt dat je anders kan zijn, voor haar, maar je houdt jezelf voor de gek. Na verloop van tijd zou je toch weer terugvallen in je oude gedrag. Waar het nl op neer komt, is dat het te maken heeft met de persoon die jij nou eenmaal bent.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:12:28 #60
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49220097
Dat is wat ik me ook vaak afvraag, stel we zouden bij elkaar komen, hoe lang blijft het goedgaan voordat zij terugvalt in haar opvattingen die uiteindelijk ertoe geleid hebben dat ze dacht niet meer genoeg voor mij te voelen.. Ik ben bang dat ik dan de hele tijd op m'n tenen moet lopen om alles goed te doen en dat is natuurlijk ook geen goede basis voor een relatie.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:16:11 #61
94676 Garisson72
pi_49220234
precies! dat is dus mijn punt... dat lukt je dus niet.

Je moet altijd gewoon jezelf kunnen zijn, en al zéker in een relatie want anders trek je het gewoon nooit. Daarom is het imo belangrijk snel tot het besef te komen dat jij bent zoals je bent (en zorg alsjeblieft dat je daar gelukkig mee bent) en als een ander zich daar niet in kan vinden dan is dat zo.

Jammerdeprammer en zo, maar dat moet je echt accepteren.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:41:16 #62
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49221108
Krijg wel heel sterk het idee dat ik voor een volgende relatie wel beter ben voorbereid..

Maargoed, relaties zijn nooit hetzelfde, dus tegen die tijd loop je misschien weer tegen andere problemen aan.

Lijkt me trouwens ook lastig om met je nieuwe vlam allerlei dingen weer te doen die je ooit al met je ex deed.. dat je straks niet eens kan bijhouden of je iets nou met de een of de ander hebt gedaan .
Maar volgens mij valt dat ook wel mee als je eenmaal over deze moeilijke periode heen bent en weer stapelverliefd op een ander.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:41:53 #63
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49221123
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

maar dan nu de échte vraag: denk je dat je echt zou kunnen veranderen, of dat de situatie beter zou zijn? of beloof je verbetering omdat je haar gewoon terugwil, terwijl je eigenlijk stiekem best weet dat je die verbetering niet kan waarmaken?

Dit gebeurt namelijk nogal eens - je denkt dat je anders kan zijn, voor haar, maar je houdt jezelf voor de gek. Na verloop van tijd zou je toch weer terugvallen in je oude gedrag. Waar het nl op neer komt, is dat het te maken heeft met de persoon die jij nou eenmaal bent.
Ik zou ECHT kunnen veranderen. Maar ik weet van mezelf niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan.
Misschien omdat ik nu pas weet hoeveel ik haar mis en hoeveel ik van haar hou?
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:51:49 #64
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49221484
hoelang is het uit NZYM? Het duurt een tijdje, maar ik ben er bijvoorbeeld al beter aan toe dan een week geleden, toen dacht ik ook nog dat het aan mij lag en dat het goed zou komen en dat we bij elkaar moesten blijven.. Natuurlijk mis je elkaar, dat is volkomen logisch als je 2 jaar met elkaar hebt doorgebracht, en dat je van haar hield moet eigenlijk iedere dag dat je bij haar was duidelijk zijn geweest, en niet achteraf gezien.

Volgens mij zit dat ook allemaal in het verwerkingsproces, beetje ook de ontkenningsfase. Je bent (tijdelijk) verdrietig omdat het uit is --> je was gelukkig toen het aan was --> conclusie: als het weer aan is ben je weer gelukkig. Als je weer wat verder bent dan merk je dat er misschien toch echt dingen fout zaten waardoor jullie niet bij elkaar pastten, misschien wil/kun je dat nu niet inzien maar dat kan nog komen. Het heeft z'n tijd nodig.. Ik heb soms ook nog momenten waarin ik hevig terugverlang naar de tijd dat we samen waren, maar ik begin steeds meer te denken aan waarom het niet meer ging, en dat het misschien maar beter is zonder elkaar verder te gaan.

Probeer haar ook zo min mogelijk te zien, als je haar ziet word je iedere keer geconfronteerd met wat je mist, en dat bevestigt alleen maar dat je haar terug moet krijgen waardoor je de slechte kanten van jullie relatie weer gaat negeren.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:01:18 #65
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49221815
Het is sinds afgelopen zaterdagmiddag uit.
Zaterdagavond drong het pas eigelijk tot me door.
Ik stuurde zelfs 2 smsjes ofzo... en toen heb ik mezelf beloofd om nix meer te sturen.
En toen gister afgesproken om het uit te praten. Zodat we niet later ruzie krijgen om iets wat in 'het verleden' is gebeurd. Zij gaf toen aan dat het gewoon echt over is, omdat ze het gezeik wat we hadden niet nog een keer mee wil maken.

Zij wilt echter wel vrienden blijven (uiteraard). Zij geeft me ook alle tijd om het te verwerken, dat begrijpt ze ook. Ik wil ook wel vrienden blijven enzo, maar ik weet niet hoe ik me eigen ga voelen als ik haar weer zie na een tijdje.
pi_49221912
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef NZYM het volgende:
Het is sinds afgelopen zaterdagmiddag uit.
Zaterdagavond drong het pas eigelijk tot me door.
Ik stuurde zelfs 2 smsjes ofzo... en toen heb ik mezelf beloofd om nix meer te sturen.
En toen gister afgesproken om het uit te praten. Zodat we niet later ruzie krijgen om iets wat in 'het verleden' is gebeurd. Zij gaf toen aan dat het gewoon echt over is, omdat ze het gezeik wat we hadden niet nog een keer mee wil maken.

Zij wilt echter wel vrienden blijven (uiteraard). Zij geeft me ook alle tijd om het te verwerken, dat begrijpt ze ook. Ik wil ook wel vrienden blijven enzo, maar ik weet niet hoe ik me eigen ga voelen als ik haar weer zie na een tijdje.
Knap dat de knoop doorgehakt is.. Je kan nu nog niet zeggen hoe je je over een tijdje gaat voelen als je haar weer ziet.. dat moet je dan maar over je heen laten komen..

Het enige belangrijke is dat je 100% achter je beslissing staat en dat er ook maar geen greintje twijfel is.. is die er wel, dan heb je kans dat je in een oude gewoontje terugvalt als je haar weer ziet..

Sterkte!
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:07:44 #67
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49222035
Tja, afgelopen zaterdag is nog echt heel kort, bij mij is het zaterdag a.s. 2 weken uit. De eerste week heb ik me zo veel mogelijk bezig gehouden met andere dingen, het huis uit, op stap, met de trein weg om er maar niet aan te denken.. Het gaat langzamerhand beter, heeft tijd nodig en gun jezelf die tijd ook..
pi_49222134

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:02 ]
pi_49223804
nou, maar weer eens een update van mij. Een half jaar geleden is het uit gegaan met mn verloofde. We woonden toen al een jaar 500km uit elkaar na eerst 1,5 jaar samengewoond te hebben. We moesten nog een jaar uit elkaar wonen en dan konden we weer samen zIjn. Helaas hebben we dat niet gehaald, mn vriendin kon het niet meer aan, en langzaam aan is haar liefde voor mij verdwenen. Door de afstand is het ook verschrikkelijk moelijk hier iets aan te doen of dit proces om te keren, en helaas heeft ze het me ook veel te laat verteld. Ik had wel in de gaten dat er iets niet klopte en vaak gevraagd wat er aan de hand was, maar nooit een antwoord gekregen waar ik iets mee kon.

Maar goed, toen het uit ging had ik daar echt verrassend weinig moeite mee. Daarover heb ik me erg vaak verbaasd, want ik hield echt zielsveel van haar. Ik heb het toegeschreven aan de afstand, ik was er al aan gewend haar te missen dus zoveel veranderde er niet. In die 6 maanden hebben we nog regelmatig contact gehad, als ik zo eens in de maand naar huis ga, slaap ik gewoon in ons appartement, dus we zagen elkaar ook nog. Allemaal prima.

Tot afgelopen week. Ik kreeg te horen dat ze een nieuwe vriend had. Mijn wereld storte in. Ik heb mezelf gewoon al die tijd voor de gek gehouden. Rationeel wilde ik haar niet meer terug, maar kennelijk was ik emotioneel gewoon nog samen met haar. Maar goed, ik ben blij dat het gebeurd is, nu ben ik eindelijk aan het verwerken geslagen. We hebben ook eindelijk alles uitgepraat, en ik snap het eigenlijk ook allemaal wel, waarom het zo gelopen is. En de verwerking gaat nu ook wel in sneltreinvaart. Het is nu 10 dagen later, en het doet nog wel pijn, maar het is goed te doen. Vorige week was het wat minder, niet eten, niet slapen, geen concentratie, typisch liefdesverdriet.

Nu begin ik eindelijk ook weer eens naar andere vrouwen te kijken. Inmiddels al een leuke amerikaanse au pair ontmoet, eens kijken of dat iets wordt. Binnenkort gaan we salsadansen
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:52:41 #70
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49223982
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef Byte_Me het volgende:
nou, maar weer eens een update van mij. Een half jaar geleden is het uit gegaan met mn verloofde. We woonden toen al een jaar 500km uit elkaar na eerst 1,5 jaar samengewoond te hebben. We moesten nog een jaar uit elkaar wonen en dan konden we weer samen zIjn. Helaas hebben we dat niet gehaald, mn vriendin kon het niet meer aan, en langzaam aan is haar liefde voor mij verdwenen. Door de afstand is het ook verschrikkelijk moelijk hier iets aan te doen of dit proces om te keren, en helaas heeft ze het me ook veel te laat verteld. Ik had wel in de gaten dat er iets niet klopte en vaak gevraagd wat er aan de hand was, maar nooit een antwoord gekregen waar ik iets mee kon.

Maar goed, toen het uit ging had ik daar echt verrassend weinig moeite mee. Daarover heb ik me erg vaak verbaasd, want ik hield echt zielsveel van haar. Ik heb het toegeschreven aan de afstand, ik was er al aan gewend haar te missen dus zoveel veranderde er niet. In die 6 maanden hebben we nog regelmatig contact gehad, als ik zo eens in de maand naar huis ga, slaap ik gewoon in ons appartement, dus we zagen elkaar ook nog. Allemaal prima.

Tot afgelopen week. Ik kreeg te horen dat ze een nieuwe vriend had. Mijn wereld storte in. Ik heb mezelf gewoon al die tijd voor de gek gehouden. Rationeel wilde ik haar niet meer terug, maar kennelijk was ik emotioneel gewoon nog samen met haar. Maar goed, ik ben blij dat het gebeurd is, nu ben ik eindelijk aan het verwerken geslagen. We hebben ook eindelijk alles uitgepraat, en ik snap het eigenlijk ook allemaal wel, waarom het zo gelopen is. En de verwerking gaat nu ook wel in sneltreinvaart. Het is nu 10 dagen later, en het doet nog wel pijn, maar het is goed te doen. Vorige week was het wat minder, niet eten, niet slapen, geen concentratie, typisch liefdesverdriet.

Nu begin ik eindelijk ook weer eens naar andere vrouwen te kijken. Inmiddels al een leuke amerikaanse au pair ontmoet, eens kijken of dat iets wordt. Binnenkort gaan we salsadansen
Mooi voor je!! Wel even je dans kunsten op poetsen voor je gaat hé!
pi_49224333
niet nodig, zij kan ook niet salsadansen. we gaan lessen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:09:46 #72
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49232903
Het zit allemaal in de heupen bij salsa

Zo'n afstand voor zo'n lange tijd is inderdaad erg moeilijk, haast niet te doen tenzij je elkaar regelmatig kunt zien, maar je gaat niet ieder weekend even 500km afleggen..

Succes met verwerken!
pi_49233086
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef QCC het volgende:
Het zit allemaal in de heupen bij salsa

Zo'n afstand voor zo'n lange tijd is inderdaad erg moeilijk, haast niet te doen tenzij je elkaar regelmatig kunt zien, maar je gaat niet ieder weekend even 500km afleggen..

Succes met verwerken!
tsja, we zagen elkaar om het weekend, dus toch vrij regelmatig. maar het probleem is dat je dan die tijd wilt benutten voor leuke dingen, waardoor je de problemen laat liggen.

en salsadansen leek me een uitermate geschikt methode om "dichter tot elkaar te komen"
pi_49257958

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:02 ]
pi_49259274
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:

Tis alleen.. kheb zo'n sterke behoefte om hem te zien en kweet dat dat gewoon niet mag ! iig nog niet.. want dan beginnen die vlindertjes wss weer te fladderen e.d.
Leuk he verslavingen
Smart went Crazy....
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:41:28 #76
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49261554
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

en salsadansen leek me een uitermate geschikt methode om "dichter tot elkaar te komen"
worked for me
pi_49265002
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm omdat we begin mei wat met elkaar kregen zijn er nu zoveel "speciale data" af en toe wel lastig.. Maar als ik mezelf gewoon toesta om er eventjes bij stil te staan is toch makkelijker dan het iedere keer weer verdringen..

Tis alleen.. kheb zo'n sterke behoefte om hem te zien en kweet dat dat gewoon niet mag ! iig nog niet.. want dan beginnen die vlindertjes wss weer te fladderen e.d.
ik moest ff denken op welke datum we iets kregen

nee ja, sinds ik het afgelopen week nog 2 keer heb geprobeerd een leuk normaal gesprek met haar aan te gaan (was niet gelukt),,heb ik haar weer uit mijn msn gegooid en nu doet ze me helemaal niks meer

[ Bericht 8% gewijzigd door Lakai op 11-05-2007 17:50:45 ]
pi_49266657
ik moet volgende week nog wat spullen ophalen bij mijn ex. Ben benieuwd of we dan een normaal gesprek kunnen voeren. Zie het wel, als ze kortaf en boos doet ben ik zo weer weg, en anders hopelijk nog een aantal dingen uitpraten.
pi_49276996
Ik kan nu weer gewoon normaal omgaan met mijn ex. Eerst was ik best boos, maar dat is nu eigenlijk ook wel over.. Ik vind een andere jongen ook soort van leuk dus maybe moet ik vertrekken naar t singles topic

Maar voor de mensen die nu liefdesverdriet hebben: Ik had ook heel veel verdriet, na 2 weken had hij een ander en dat maakte t allemaal nog erger. Maar je komt er echt wel overheen en er zijn nog genoeg andere vissen in de vijver gewoon veel leuke dingen doen en nieuwe mensen leren kennen om het gat wat in je sociale leven valt een beetje te verkleinen!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:37:38 #80
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49277345
Nu ben ik echt heel boos, verdrietig, in de war..

Dernet met mn ex gepraat over waarom ik niks meer tegen hem zei enzo
ik het hem wel uitgelegt,

loopt hij mij te beschuldigen, dingen om te draaien, tegen me te liegen waar ik op sta te kijken, zeggen dat ik hem niet begrijp, alle schuld op mij weer te steken. Ik heb hem echt verrot gescholden en ik voel me klote. Ik wilde het uitpraten weetjewel, zodat we echt weer vrienden konden worden.. Of iig een beetje, en het is alleen maar erger geworden..

Ik wil dit niet meer, ik ben er zo moe van geworden.. Maar ik wil gewoon dat het over is, uitgepraat en dat hij me snapt en dat hij zn excuses aanbied want dat is echt op z'n plaats..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:11:48 #81
94676 Garisson72
pi_49278371
sorry dat ik het zeg Liebe, maar dat was te verwachten.
Je verwacht een hele hoop van hem, en daar waar verwachtingen te hoog oplopen, gaat het niet lang goed. expectation is the root of all evil...

Word egoistisch, kies voor jezelf, laat jouw mogelijkheden om deze ellende voorbij te komen niet van hem (of wie dan ook) afhangen. Jij moet zelf de situatie scheppen waarin je verder kan komen, als je gaat zitten wachten tot hij doet wat jij vindt dat hij moet doen, kom jij hier nevernooitniet uit.

Hij is nl net als jij bezig met verwerking, en iedere keer als jij hem het vuur aan de schenen legt maak je het hem moeilijk, voeltie zich met de rug tegen de muur staan.
Is het dan gek dat hij averechts reageert?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:30:23 #82
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49278974
Nou, ja eigenlijk wel.
Want hij zei de hele tijd van 'ja ik zat er zo mee en ja ik wilde graag vrienden blijven en ik dacht ook dat dat weer goed zou komen toen'

Bovendien stel ik mezelf er voor open, voor eventuele fouten die ik heb gemaakt, ik heb ook een aantal dingen toegegeven in dat gesprek, maar hij loopt gewoon dingen te verdraaien en te liegen. En stug volhouden dat hij niks heeft gedaan. Hij blijft mij beschuldigen. Het ene moment zegt hij dit en het volgende weer dat. Hij praat over dingen heen die hij heeft gedaan, en verdraait die vervolgens. Hij is niet dom hoor, maar hij doet zich wel als dom voor. Hij doet alsof hij er heel veel moeite voor deed, maar dat heeft hij nooit gedaan.

Nee garisson, nu ga ik je geen gelijk geven. Dit keer zit hij echt fout, misschien leg ik het niet helder genoeg uit maar je zou me gelijk geven als je wist wat er allemaal gezegt en gebeurt is tussen ons.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:32:20 #83
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49279044
Ik ben het wel met je eens dat ik voor mezelf moet kiezen en mogelijkheden moet scheppen, btw. Ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon schone lucht tussen ons hebben, ik ben zo'n persoon die daar echt mee zit.

Maar elke keer als ik dingen uit probeer te praten wordt het alleen maar erger. en dat komt echt omdat hij niks toegeeft en ik besloten heb dat niet meer te pikken.
pi_49279259
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Liebe het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat ik voor mezelf moet kiezen en mogelijkheden moet scheppen, btw. Ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon schone lucht tussen ons hebben, ik ben zo'n persoon die daar echt mee zit.

Maar elke keer als ik dingen uit probeer te praten wordt het alleen maar erger. en dat komt echt omdat hij niks toegeeft en ik besloten heb dat niet meer te pikken.
Als praten niet meer werkt moet je stoppen met praten en afstand nemen, alleen zo kan het rusten en kan je later misschien eens praten... Je moet niet te veel willen als het zo vers is...
kom net uit een klote situatie alleen de tijd kan de zaak laten rusten niet dat dwingende gepraat
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:47:11 #85
94676 Garisson72
pi_49283200
eens met wat Hoolie zegt.
Eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat er tussen jullie gebeurd, gezegd en gedaan is, en dat zeg ik niet om het te bagatelliseren. Ik geloof zeker dat het ugly is geweest tussen jullie, en nog steeds is.
Dit is universeel voor alle verwerkingstrajecten van verloren liefdes: jij bent zelf verantwoordelijk voor jou; uiteindelijk heb je alleen jezelf om op terug te vallen nu. Geen afhankelijkheid van hem, geen verwachtingen van hem. Jij moet zelf voor jou kiezen.

En dat betekent dus idd afstand nemen. Laat hem links liggen. Jij moet jezelf in de spiegel kunnen aankijken en zeggen dat jij eerlijk bent geweest naar jezelf. De rest telt niet. Dat is egoistisch, maar zo werkt het nou eenmaal.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:54:33 #86
67670 Skv
Cynist.
pi_49300203
Jammer dat je niet voor jezelf even kan zeggen: 'nu denk ik er niet meer aan, nu is het over.'
Bewust ben ik er overheen, onbewust niet (dromen etc). Echt erg kut. Maar het gaat al stukken beter dan een x aantal weken geleden!
pi_49301005

[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:02 ]
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:39:33 #88
67670 Skv
Cynist.
pi_49301219
En ik voel me dan ook direct de hele dag weer klote
Soms word ik echt niet goed van mezelf!
pi_49301559
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Skv het volgende:
En ik voel me dan ook direct de hele dag weer klote
Soms word ik echt niet goed van mezelf!
heb ik eigenlijk helemaal niet meer

mijn probleem is dat als ik haar weer zie irl, dat ik haar zo mooi vind...
en dan lacht ze ineens wel, maar op msn niet ....
pi_49304888

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:03 ]
pi_49305394

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:03 ]
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:30:21 #92
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49306226
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
Vannacht deels over haar gedroomd, ging in dromenland ook niet zo goed tussen ons. Ook nog over 'anderen' gedroomd, zonder vreemd soort schuldgevoel dat ik normaal aan dergelijke dromen overhield
  zondag 13 mei 2007 @ 00:35:06 #93
67670 Skv
Cynist.
pi_49319541
"Verleid me, verstik me,
pak m’n vrijheid af.
Bemin me, beperk me,
ga je gang, ik ben laf.

Je wil samensmelten,
- een onnozel idee -
Maar ik ben romantisch,
ik ga d’r in mee…

Kneed me en knecht me,
wees lief en gemeen.
Gun me de plek
van het blok aan je been.

Als jij mijn vrouw bent,
ben ik je man.
Dan vechten we samen,
voor dat wat niet kan.

We doen nóg meer water bij onze wijn,
totdat er alléén nog maar water zal zijn.
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
zo leven we samen, de dood tegemoet.

Weg met de eenzaamheid, leve de sleur,
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur.
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in.

Steeds dezelfde fouten,
steeds dezelfde pijn.
Bijna net zo gruwelijk,
als helemaal alleen te zijn.

Misschien is het deze keer anders,
misschien is het deze keer waar.
Is alle wijsheid van de wereld maar een fout,
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar.

Het spel is weer begonnen,
ik zit er midden in.
Verslaafd als een verslaafde,
verzetten heeft geen zin.

Ik kan alleen verliezen,
mijn hart en mijn verstand.
De liefde laat pas los,
als ze is opgebrand.

Dan ben je weer jezelf,
alleen en onbemind.
Maar volwassen en verstandig,
totdat het weer begint."

Herken er weinig in van mezelf, maar vond het wel toepasselijk voor dit topic.
  zondag 13 mei 2007 @ 01:02:33 #94
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49320285
Hans Teeuwen, toch?

<zucht> weer alleen vanavond
pi_49320368
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef QCC het volgende:
Hans Teeuwen, toch?

<zucht> weer alleen vanavond
same 'ere...

moet leren voor mijn examens!! zodat ik slaag, en daarna ga studeren in Nijmegen....ik heb daar echt zin in
pi_49321501
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
Idd en is ook een deel van het verwerkingsproces.. ik heb het ook gehad na verloop van tijd gaat het over...
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 13 mei 2007 @ 04:49:44 #97
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49323283
De periode dat ik droomde (nachtmerries++) waren zo zwaar klote
Gelukkig heb ik die niet meer

[ Bericht 8% gewijzigd door NiTiN op 13-05-2007 06:57:43 ]
pi_49323589
Gewoon geen contact zoeken en blokkeren en hyves weghalen enzovoort, dan gaat het goed hoor!

En niet zoeken naar die persoon.

Enige oplossing is negeren en leuke dingen doen......
pi_49324031

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49326891
quote:
Op zondag 13 mei 2007 08:33 schreef Nijntjes het volgende:
Gewoon geen contact zoeken en blokkeren en hyves weghalen enzovoort, dan gaat het goed hoor!

En niet zoeken naar die persoon.

Enige oplossing is negeren en leuke dingen doen......
Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...
gewoon alles dr uit, msn, hyves (helemaal een drama die site), telefoon etc etc
pi_49331187

[ Bericht 63% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49331287
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Offtopic: Studeren in nijmegen is zeker leuk Wat ga je doen?
Ik ga psychologie studeren

Studeer je zelf ook in Nijmegen?

oh ja, en de post van hierboven....
Dat met dat weer komt vaker voor
je hebt zelfs mensen met winterdepressies
pi_49331793

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49333448
oke
dus jij vind dat wel een leuke studentenstad ?
ik ben er ooit geweest....en ik vond de innenstad ook heel gezellig!

hoe zit dat daar met studentenverenigingen? wordt daar veel aan gedaan?
  zondag 13 mei 2007 @ 16:06:05 #105
94676 Garisson72
pi_49333907
hoor ik hier Nijmegen?
ben zelf in de buurt van Nijmegen opgegroeid, dus Nijmegen was voor ons De Stad!
Ga je leuk vinden, Lakai! zeker een hele leuke studentenstad!

en goed voor je verwerkingsproces, om maar weer On Topic te gaan... verandering van omgeving, nieuwe mensen en zo.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:33:51 #106
67670 Skv
Cynist.
pi_49334974
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef Lakai het volgende:
oke
dus jij vind dat wel een leuke studentenstad ?
ik ben er ooit geweest....en ik vond de innenstad ook heel gezellig!

hoe zit dat daar met studentenverenigingen? wordt daar veel aan gedaan?
Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!

Vandaag me weer totaal helemaal de tyfus verveeld. Gisteren ook al

[ Bericht 12% gewijzigd door Skv op 13-05-2007 17:40:26 ]
pi_49337472

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49338529
het is toch typisch hoe vervelend alleen zijn ineens is als je geen vriendin meer hebt. normaal heb ik geen enkel probleem met alleen zijn, maar nou heb ik er een hekel aan.
  zondag 13 mei 2007 @ 18:38:08 #109
67670 Skv
Cynist.
pi_49338816
Is er hier overigens al iemand actief op zoek gegaan naar een volgende vriend/vriendin? Of alleen voor een nachtje ofzo?

Ik iig niet, niet bepaald behoefte aan..
pi_49339120
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:38 schreef Skv het volgende:
Is er hier overigens al iemand actief op zoek gegaan naar een volgende vriend/vriendin? Of alleen voor een nachtje ofzo?

Ik iig niet, niet bepaald behoefte aan..
niet op zoek gegaan, wel tegen gekomen. maar niks serieus, gewoon een lekkere rebound (als het daadwerkelijk wat wordt).
pi_49340298

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49340874
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
hoor ik hier Nijmegen?
ben zelf in de buurt van Nijmegen opgegroeid, dus Nijmegen was voor ons De Stad!
Ga je leuk vinden, Lakai! zeker een hele leuke studentenstad!

en goed voor je verwerkingsproces, om maar weer On Topic te gaan... verandering van omgeving, nieuwe mensen en zo.
Wijchen?
uit een aspergernest
  zondag 13 mei 2007 @ 19:56:19 #113
94676 Garisson72
pi_49340982
nèt niet... Molenhoek.
  zondag 13 mei 2007 @ 19:56:26 #114
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_49340987
http://www.youtube.com/watch?v=jG6TS2huZpI

woon nu nog samen, maar ben eind mei ook vertrokken vanwege het feit dat blow/gok beloftes niet worden nagekomen, hebben een jaar samenwonen geprobeerd en in totaal 2 jaar een relatie
khou jullie op de hoogte groetjesss
Waving.....can be positive or negative!..:)
  zondag 13 mei 2007 @ 21:04:09 #115
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49343221
Op zich zou ik wel graag een nieuwe vriendin willen, maar sta er volgens mij nog niet echt open voor..

TIjdens uitgaan wel wat leuke dames gezien maar erop af stappen is weer zo'n grote stap (die ik pas 1x heb hoeven ondernemen, inmiddels meer dan 2 jaar geleden), en toen 'kende' ik haar al een beetje via msn. Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan (ook weer zoiets, waarom proberen andere gasten met een meisje aan te praten die al de hele avond met haar vriendje staat te dansen/flikflooien?).

AFgelopen week minder druk geweest dan week ervoor, maar denk minder aan haar dus gaat wel de goede kant op denk ik.
pi_49343640
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan
nee joh, wij mannen kunnen tenminste iedereen aanspreken. vrouwen moeten maar wachten wat zich aanbiedt. nou ja, moeten, ze moeten natuurlijk niet, maar zo gaat het meestal wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 13-05-2007 21:42:44 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 21:15:01 #117
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49343652
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Op zich zou ik wel graag een nieuwe vriendin willen, maar sta er volgens mij nog niet echt open voor..

TIjdens uitgaan wel wat leuke dames gezien maar erop af stappen is weer zo'n grote stap (die ik pas 1x heb hoeven ondernemen, inmiddels meer dan 2 jaar geleden), en toen 'kende' ik haar al een beetje via msn. Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan (ook weer zoiets, waarom proberen andere gasten met een meisje aan te praten die al de hele avond met haar vriendje staat te dansen/flikflooien?).

AFgelopen week minder druk geweest dan week ervoor, maar denk minder aan haar dus gaat wel de goede kant op denk ik.
En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.

Herken het wel hoor, door iets wat me van de week even aan vandaag deed herinneren (vandaag zou ze aankomen voor een weekje samen in NY) zat ik ook onderhuids een beetje mezelf teveel aan het denken te zetten. Mogelijkheden zat, nauwelijk de stap gemaakt. Stom, maar goed.
pi_49344901
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef NiTiN het volgende:

[..]

En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.
ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.
quote:
Herken het wel hoor, door iets wat me van de week even aan vandaag deed herinneren (vandaag zou ze aankomen voor een weekje samen in NY) zat ik ook onderhuids een beetje mezelf teveel aan het denken te zetten. Mogelijkheden zat, nauwelijk de stap gemaakt. Stom, maar goed.
ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?
pi_49346300
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Hoolie2k6 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...
gewoon alles dr uit, msn, hyves (helemaal een drama die site), telefoon etc etc
Heb ik ook, dus die neiging had ik namelijk, dus mijn hyves verwijderd enzovoort, voel je meer rust namelijk
pi_49347254

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 23:54:39 #121
67670 Skv
Cynist.
pi_49349206
Ik snap trouwens niet waarom iedereen elke herinnering aan zijn/haar ex weggooit.. Ik kijk terug op een superfijne tijd met haar. Ze was echt top
Zou het dan ook zonde vinden om dat allemaal direct weg te mikken door het contact helemaal te verbreken. Ik spreek haar nu veel minder dan eerst, maar als ik haar spreek is het erg leuk
Gelukkig heeft ze (nog) geen nieuw vriendje, dat lijkt me wel een redelijke dooddoener.
Maar daar heb ik verder natuurlijk ook geen invloed op..
pi_49349646

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
pi_49350153
herkenbaar. ik heb met bijna al mn exen nog goed contact, en als ik alles waar een herinnering aan vast zat weg zou moeten doen, zou ik in een leeg huis leven. ik geloof ook nooit zo in het contact verbreken als het net uit is. je moet geen uren per dag gaan bellen, maar af en toe een beetje chatten is bij mij zelfs goed voor het verwerkingsproces. bovendien helpt het erbij dat je elkaar niet uit het oog verliest, waardoor je nadat alle pijn voorbij is, vrienden kunt zijn.
  maandag 14 mei 2007 @ 00:41:28 #124
67670 Skv
Cynist.
pi_49350430
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
pi_49350680
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
Dat is heel kut..

Offtopic: Wat trouwens bizar is, ik studeer ook al in Nijmegen! Zou t iets in de lucht zijn dat we niet over exen heen komen :p

Ontopic: Ik vind trouwens wel iemand al soort van leuk, ik weet alleen niet of het nou een echte verliefdheid is, of een soort van geprojecteerde verliefdheid, want t is wel snel, een maandje nadat het uit is..
  maandag 14 mei 2007 @ 00:59:25 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_49350742
Ik studeer zelf in Enschede trouwens, ga volgende week avondje naar Nijmegen
pi_49350947
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
  maandag 14 mei 2007 @ 01:52:45 #128
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49351412
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.
[..]
Boh het is meer advies, hij geeft aan wel een nieuwe te willen maar de stap niet te kunnen/willen zetten. Mocht ie dat wel kunnen/willen, dan moet je er gewoon voor gaan.
quote:
ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?
Mjah ik zit sinds Feb. in NY, en dingen zijn onverwachts anders gelopen. Hele verhaal is wat ingewikkelder. En vandaag, de komende week, was iets waar we ons beiden vanaf voor mijn vertrek al op richtten... "NiTiN kom terug, en *naam ex* komt langs"...

Gelukkig wel tot het inzicht dat ik zelf mijn geluk moet maken Ook al is dat een beetje tegen wil en dank.
De goede kant van mezelf heeft inmiddels al 90% de overhand, soms zijn er momentjes van maar dat waait gauw over. Gelukkig.

[ Bericht 12% gewijzigd door NiTiN op 14-05-2007 01:59:15 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 01:56:49 #129
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49351442
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen elke herinnering aan zijn/haar ex weggooit.. Ik kijk terug op een superfijne tijd met haar. Ze was echt top
Zou het dan ook zonde vinden om dat allemaal direct weg te mikken door het contact helemaal te verbreken. Ik spreek haar nu veel minder dan eerst, maar als ik haar spreek is het erg leuk
Gelukkig heeft ze (nog) geen nieuw vriendje, dat lijkt me wel een redelijke dooddoener.
Maar daar heb ik verder natuurlijk ook geen invloed op..
Inderdaad, mee eens. Heb een geweldige zorgeloze tijd gehad met haar, en voordat we relatie kregen zou je kunnen zeggen dat ik van haar hield, en vice versa. Toen veranderde die gevoelens, nog steeds houden van maar dan een ander gevoel, en nu de relatie over is, is het nog steeds een fijn persoon die waar ik nog steeds heel veel om geef en van hou, maar dat steeds meer op een andere, namelijk de oude manier.

Of en hoe contact dat zien we in NL wel. Ik zou het fijn vinden, maar als het niet werkt of van 1 kant komt blijft zal er toch realisme moeten zijn.
  maandag 14 mei 2007 @ 08:34:40 #130
94676 Garisson72
pi_49352912
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
  maandag 14 mei 2007 @ 09:12:43 #131
67670 Skv
Cynist.
pi_49353464
Ik hoopte overigens deze reeks na #47 achter me te kunnen laten.

Stel het even bij naar #52.
pi_49353697
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
pi_49353754
Zoek je die foto's zelf op? Zo ja, dan moet je idd niet zeiken maar als je ze toevallig tegenkomt dan is het normaal. Soort schrikreactie zeg maar. Trekt ook wel weer weg hoe meer het gebeurt.
Smart went Crazy....
  maandag 14 mei 2007 @ 10:02:08 #134
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49354639
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
Gast, ga dan ook geen foto's kijken, je weet dat je het tegen kan komen dus je vraagt er zelf om op die manier..
Vaak zijn dergelijke foto's vrij onschuldig overigens, gewoon even leuk met zn tweeen koppen bij elkaar en lachen voor de camera.

Verder heb ik zelf alle foto's en andere persoonlijke dingetjes opgeborgen onderin m'n kast, andere dingen die ik van haar heb zijn niet zo persoonlijk dus daar kan ik gewoon naar kijken zonder heel erg naar haar te verlangen.
pi_49354818
Ik kwam een tijdje geleden nog foto's en spullen tegen van m'n eerste liefde (alweer een jaartje of 9 geleden) toen ik de kast op aan het ruimen was. Totaal vergeten dat ik die nog had hehe. Wel raar om die brieven terug te lezen. Vreemd genoeg heb ik alles weggeflikkerd. Niet omdat het me pijn deed, maar omdat ik er totaal geen band meer mee had.
Smart went Crazy....
pi_49355040
ik kreeg een link via via
pi_49355046
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:22:08 #138
67670 Skv
Cynist.
pi_49355169
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Anyway, van mij mag ze ook gewoon, als ze maar mooi van dr leven en vrijheid geniet en niet wat neemt met een of andere hufter die haar niet waardig is.. Gun 't haar wel
pi_49355268
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
Smart went Crazy....
pi_49355316
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Dat heb ik dus nu ook en kan het totaal niet hebben als ik dr met andere zie, wordt er gewoon letterlijk opgefokt van
ik moet nog komen in de fase dat ik het haar gewoon gun
  maandag 14 mei 2007 @ 10:29:40 #141
179358 Leylal84
Leyla1984
pi_49355371
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
HumoR
  maandag 14 mei 2007 @ 10:34:15 #142
67670 Skv
Cynist.
pi_49355496
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef kanna het volgende:
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
Ja, klopt. Ik ga ook nergens aan beginnen waarbij ik niet verliefd ben ofzo, voor dat weer lukt ben ik toch wel geruime tijd verder.
pi_49355615
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Leylal84 het volgende:
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
graag

Maar ik denk dat zij er niet echt open voor staat
(letterlijk en figuurlijk )
pi_49355629
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
pi_49356947

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 11:35:54 #146
94676 Garisson72
pi_49357170
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Byte_Me het volgende:
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
zoiets kán erg louterend werken ja.
Ik heb dat ook gehad - ff ontzettend kut maar al snel blijkt dat het je verwerkingsproces aanzienlijk versnelt.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:53:15 #147
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49359986
Het lijkt me ook heel pijnlijk, maar niks aan te doen..

Sexrelatie zie ik niet zitten, moet wel gevoel bij zitten anders is het toch niet hetzelfde.. Laatste keer dat we 'het' deden was dat gevoel bij mij al deels weg, dus de sex was niet zo 'enjoyable' als voorheen.
pi_49360465
volgens mij werkt een sexrelatie met een ex alleen als het uit elkaar gaan van beide kanten kwam en je als vrienden uit elkaar gaat. ik zou het met mn huidige ex niet kunnen, dan kom ik nooit over dr heen (figuurlijk dan ). maar volgens mij is dit zelden de situatie in een seksrelatie en hoopt een van beiden tegen beter weten in dat het weer goed komt.
pi_49361894

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
pi_49362311
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister had hij nog wel op men msn gereageerd.. maar toen lag ik al in bed.. dus jah..

Kvind het zo stom van mezelf dat ik me maar af blijf vragen waar hij is op zo'n moment..
(Hij is best wel een thuisblijver e.d. dus dat hij nu wel ineens veel weg is vind ik ook een beetje raar)
Kweet ook wel dat dat er niet zomaar uitgaat na 2 jaar relatie maar toch.. Kheb er niks meer aan om het te weten..

Kwas er net met een vriendin over aant praten dus ik zei zo misschien heeft ie wel iemand anders ontmoet en toen ik dat zo zei draaide mijn maag echt om..
Waarom kun je zo'n dingen niet gewoon uitzetten en er niet meer over nadenken..
zou erg relaxed zijn ja, als je een knopje op je hoofd had zitten om bepaalde gedachtes uit te kunnen schakelen. maar goed, wen er maar vast aan dat ie een ander heeft, dat zal toch een keer gebeuren. uiteindelijk moet je gewoon zorgen dat jouw leven bevredigend is, en accepteren dat je niks meer te zeggen hebt over het leven van je ex. maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. succes ermee.
pi_49364454
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook.... )...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem....... ...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
  maandag 14 mei 2007 @ 15:20:16 #152
94676 Garisson72
pi_49366383
ah joh, minor setback.
no worries!
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:31:26 #153
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49366861
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.
pi_49366967
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ah joh, minor setback.
no worries!
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!
dank je.... ...moest ff kwijt...
pi_49366979
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef NZYM het volgende:
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.
pi_49369195
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook.... )...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem....... ...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
En wat zegt de huidige vlam daarvan?
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_49370718
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..

We hebben nog steeds contact en dat voelt voor mij beter dan elkaar niet meer zien of spreken. Misschien duurt het proces zo wel langer, maar ik heb haar gewoon graag in mijn leven. En ja, het zou zomaar kunnen dat ik mezelf daarmee voor de gek houd.

Edit: er zijn nog geen dagen dat ik haar vergeet.

[ Bericht 6% gewijzigd door girlfriend op 14-05-2007 17:53:59 ]
pi_49371409

[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
pi_49372137
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net ook even met hem gesproken.. Hij zegt dat hij het wel comfortabel vind dat we niet zo heel veel contact hebben.. Ook heeft hij genoeg te doen dus is hij er niet meer zo mee bezig..
Logisch wss hij is ook degene die het uitgemaakt heeft..
Maar hij vind het wel leuk om met me te praten.. gewoon zo af en toe om te kijken hoe het met elkaar gaat..

Ik weet niet wat ik heb deze week.. heb het er gewoon wat moeiljker mee.. Waarschijnlijk niet genoeg afleiding.. maar heb ook geen zin om dat te zoeken.. moet er maar een keer doorheen..
Ik haal daar eigenlijk totaaaaal geen voldoening uit....
Ik heb eerder maffe gesprekken waar we met elkaar kunnen lachen....(maar eigenlijk he, nou ik er zo over nadenk....ze heeft mij niet vaak aan het lachen gemaakt...het was gewoon mijn eerste keer dat iemand mij meer dan normaal aandacht gaf....en dat heeft zich 14 maanden goed gebleken )
pi_49372190

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49372327
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat het bij mij ook wel een beetje zo gegaan is... "iemand die mij meer dan normaal aandacht gaf"

En het ook eindelijk eens een vriendje hebben e.d.

maarja dat is wel uitgegroeid tot meer anders heb je geen twee jaar met elkaar..
Eindig nou niet met die laatste zin
dat klinkt meteen depri!!
eindig met.....
ik heb het 2 jaar superleuk gehad met em
ofzoiets
pi_49372503
Of bedoelde je dat daarmee
pi_49372581
Het slurpt zoveel energie om het van me af te zetten dat de rest echt versloft dat is zo moeilijk, die klik maken om je weer op andere zaken te richten ...
  maandag 14 mei 2007 @ 18:15:07 #164
67670 Skv
Cynist.
pi_49372664
Ik verveel me wederom helemaal de tyfus.
pi_49372766

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49372801
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik bedoelde als je het alleen doet om een vriendje te hebben houdt je het niet 2 jaar lang met een persoon vol..

Dus ja dan heb je 2 jaar lang een leuke tijd met die persoon gehad

no gezeur van mij
  maandag 14 mei 2007 @ 19:13:42 #167
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49374366
Straks sporten, misschien meteen wat vastleggen om uit te gaan deze week.. Vorige week relatief weinig aan haar gedacht, vandaag haast ieder moment dat ik alleen was.

Ook meer afleiding nodig, maar tentamens vanaf volgende week dus zal vast wel veel tijd alleen studerend doorbrengen, en dan dwalen de gedachten toch af
pi_49374442
Het is nu 3,5 maand uit na een relatie van 2 jaar met mijn ex. Hij had binnen 2 maanden een ander, echt zo ontzettend kut! Maargoed het heeft wel geholpen met over hem heen te komen. Heb inderdaad ook alle 5 de stages doorlopen en eigelijk ging het wel redelijk goed. Tot dit weekend, alles kwam weer naar boven en besef nu weer hoeveel ik voor hem voel en hem gewoon nog steeds terug wil. Ondanks dat hij een nieuwe vriendin heeft en hij als vriendje niet eens goed genoeg voor me was. Ben dus weer helemaal terug bij af, wordt er gek van!! Iemand nog tips wat ik eraan kan doen of wat ik absoluut niet moet doen. Echt geen zin om weer ruim een maand naar de klote te zijn en alles opnieuw te moeten verwerken....
  maandag 14 mei 2007 @ 19:25:42 #169
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49374776
Afleiding zoeken, jezelf eraan blijven herinneren dat hij niet goed voor je was.. Werkt bij mij het beste, als ik een vlaag voel opkomen van terugverlangen naar haar dan denk ik aan de dagen voordat het uitging, dat het niet meer ging tussen ons en dat ik iemand verdien die me waardeert om wat ik voor haar doe.
pi_49375203
Dat is het probleem, het ging gewoon goed tussen Ik was zelfs druk bezig met een weekendje weg te plannen, dat doe je alleen als je echt denk dat het goed zit. Hij maakte het gewoon opeens onverwachts uit omdat hij 'niet meer verliefd was'. Neem mezelf nog steeds kwalijk dat je ik het niet heb zien aankomen. Na 2 jaar denk je iemand volledig te kennen en dan komt hij opeens met zo'n verrassing. Afleiding zoeken helpt inderdaad voor een tijdje, maar dat kun je niet eeuwig blijven doen. Heb gewoon nog zo sterk het gevoel dat het allemaal goed gaat komen dat wat we hadden zo 'speciaal' was. Hij heeft nu dan wel een nieuwe relatie en zegt dat hij stapel verliefd is, maar kan me niet voorstellen dat dat zo is. Kan me niet indenken dat ik zo snel vervangvaar ben door een ander. Volgens mij is het voor hem ook gewoon een soort van afleiding, wat hij verward met verliefdheid. Ik ben eigelijk ook niet echt meer verliefd op hem ofzo, maar hou gewoon zo ontzettend veel van em en kan me echt niet voorstellen dat ik dat ooit voor iemand anders kan hebben of dat ik met een ander zo goed kan klikken. Grrr wou gewoon dat er een knopje bestond dat mijn gevoel voor hem kon uitschakelen ofzo maar dat kan niet, ook niet met afleiding zoeken!!
pi_49375723

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49376320
Precies, iedereen zegt gewoon geen contact meer hebben en je bent hem zo vergeten. Klinkt allemaal lekker makkelijk maar helpt gewoon echt niet. Ik raak er juist alleen maar meer van overtuigt dat ik hem terug wil en dat er echt veeel meer in onze relatie had gezeten dan alleen deze 2 jaar. Als ik me kut voel omdat ik hem zo mis, wil ik nog steeds het liefst bij hem gaan uithuilen terwijl hij juist de oorzaak is van alle ellende. Naja volgens mij moet je ook gewoon niet proberen je eigen gevoelens te snappen, want er is geen touw aan vast te knopen. Maar ik weet gewoon zeker dat hij mijn grote liefde is en het is ontzettend moeilijk te beseffen dat jij dat niet van hem bent. Ergens heb ik nog steeds zo iets van 'hij komt er nog wel achter'. Als ik zoals nu een dip heb, bedenk ik ook altijd maar;
dat eigelijk ik niett diegene moet zijn die verdrietig is, want hij gooit een meisje weg wat alles voor hem over heeft en mega gek op hem is en zo een vind hij echt niet meer terug. En tja ook al vind ik dan niemand meer waar ik zo onbeschrijfelijk veel om geef, er zijn zat mannen die meer tijd, energie en liefde in mij willen steken dan hij heeft gedaan.

Maargoed dan voel ik me weer 2 uur goed en daarna begint het weer van voor af aan. Ze zeggen dat liefdesverdriet tijd nodig heeft om te slijten, maar ik vraag me echt af of dit ooit weg gaat en ik heb al helemaal geen zin om zo lang te wachten. Ben het echt!!
pi_49376974
zat?

je moet successen boeken op andere fronten, werk, school sport... dan voel je je extra sterk doordat het zonder haar gebeurd...
  maandag 14 mei 2007 @ 21:05:41 #174
67670 Skv
Cynist.
pi_49378739
Ze doet deze week examens.. Hoop van harte dat ze het haalt
pi_49379184
Hmm ik wou dat ik mijn ex ook al het geluk van de wereld zou kunnen gunnen. Tuurlijk gun je je ex het halen van examen, want dat is ontzettend belangrijk. Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik ook gewoon hoop dat mijn ex zich ook een keertje kut voelt over 'ons'. Dat hij ook eens een dag naar de klote zou zijn en een keer enorm zou moeten janken. Zou zo graag keer een dagje willen ruilen, zodat hij zich eens kan indenken hoe het voor mij is. Zo kut dat hij zich absoluut niet klote voelt. Aan de ene kant gun ik hem al het geluk van de wereld maar tegelijkertijd wens ik hem ook al het verdriet wat ik heb toe !!
  maandag 14 mei 2007 @ 21:42:58 #176
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49380479
Pff, toen ik net bij een vriend wegfietste dacht ik dat ik haar op een afstandje zag staan (ze woont nl in dezelfde straat), pratend met iemand.. Kon haar gezicht niet zien maar wel een soort van 'huispak' dat ze altijd droeg als ze de hele dag binnen bleef.. Kan best zijn dat het haar helemaal niet was maar m'n hart sloeg gewoon over.. Ik fietste de andere kant op maar had sterk de neiging om met een of ander smoesje die kant op de fietsen, kijken of zij het was en met wie ze stond te praten.

En om met de trend mee te doen, zou ook graag eens een dagje haar willen zijn, kijken hoe zij zich nu voelt en hoe ver zij is met verwerken.. Had wel laatst via via gehoord dat ze bij me langs wilde komen, puur voor de gezelschap (volgens mij ook voor haar, we waren haast iedere avond samen) omdat ik me best rot voelde die week, heeft ze uiteindelijk niet gedaan, gelukkig maar denk ik omdat ik anders weer valse hoop zou krijgen.
pi_49384484

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49399327
hmmm, ik weet het niet meer. krijg steeds meer het gevoel dat onzo breakup misschien niet zo definitief is. Ik spreek mn ex nog bijna dagelijks via msn en ik heb het idee dat we daar allebei veel behoefte aan hebben. probleem is dat ik mijn ex wel gevoelsmatig terug wil, maar mijn verstand roept nee. lekker verwarrend allemaal. het is uitgegaan door de lange afstand, ik weet zeker dat we anders nog bij elkaar waren geweest. in november zouden we weer samen kunnen zijn, als ik daarvoor kies. maar wat moet ik in godsnaam kiezen? voor mezelf in ieder geval, maar dat kan net zo goed betekenen dat we het nog eens moeten proberen. nou ja, eerst maar eens vragen hoe zij hier allemaal over denkt.
pi_49412059
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuws werd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer )
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01:54 #180
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49414538
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ruikert het volgende:
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuws werd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer )

Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:47:10 #181
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49419339
Merk dat ik na een periode van alleen maar opwaarts nu even een tijdje lang nogal zweverig stilsta qua herstel -_- Zou zelfs zeggen dat het een stap terug is.
Zoals al eerder beschreven zit ik onderhuids blijkbaar toch nog steeds met dit weekje in mn buik. Blah.

Merk gelukkig wel dat ik een stuk meer werk verricht dan voorheen (is ook wel nodig), maar nog steeds kan dat nog beter
pi_49419967
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef QCC het volgende:

[..]

Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook
kom op joh, 2,5 week is niks. ik ben al 6 maanden single, en begin nu pas weer een beetje naar andere vrouwen te kijken.

en juist nu krijg ik het idee dat mn ex me terug wil

oh en een erg toepasselijk nummer voor velen in dit topic: incubus - love hurts
heb het vandaag zeker 50 keer gedraaid

[ Bericht 12% gewijzigd door Byte_Me op 15-05-2007 22:12:43 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:15:37 #183
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49420852
Tja, 2,5 week is kort, en ben echt nog niet over haar heen, maar voel me vaak eenzaam op tijden waar je gewend was bij haar te zijn.. Deze week leek begint weer vrij slecht vergeleken met vorige week.. Misschien moet ik met haar praten, maar heeft waarschijnlijk toch geen zin.. Ik denk dat zij niet meer in de onderhandelingsfase zit, maar weet dat niet zeker omdat ik haar niet wil zien, zou te moeilijk voor me zijn om bij haar te zijn op een andere manier dan we altijd gedaan hebben.
pi_49421354

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:35:50 #185
103012 Nies
Die hekse
pi_49421878
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:15 schreef girlfriend het volgende:
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..
Ik weet niet waar ik slinger.... hij had al ver voor, tijdens en nu nog dezelfde ander....
Vind het op zich nog wel opmerkelijk dat zo iemand met zichzelf kan leven, maar ik voel mezelf met de dag beter.... heel erg goed zelfs. Ik zit steeds beter in m'n vel en vermaak me ontzettend goed zo in mijn eentje.
Stiekem vraag ik me wel eens af of er ooit een vent komt waar ik op lange termijn wél mee uit de voeten kan
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_49424320
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef Nies het volgende:

[..]

[..]
ken jij mij?
  woensdag 16 mei 2007 @ 00:57:16 #187
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49427065
handige en zeer effectieve terugvind unit
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:14:44 #188
103012 Nies
Die hekse
pi_49430545
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

ken jij mij?
Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
pi_49434538
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Nies het volgende:

[..]

Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
Dan weet ik al welk forum leuk je hier te zien!

Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan
pi_49434866
Hmm elke dag dat het langer uit is, wordt ik er zekerder van dat ik hem terug wil. Hopelijk gaat dat gevoel niet nog veel langer duren, want word er echt gek van!!!!!!
  woensdag 16 mei 2007 @ 12:01:10 #191
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49436934
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
pi_49437236
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef 1603 het volgende:
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
De tijd die gaat je helpen en accepteren dat je je nu kut voelt helpt ook wel een beetje
pi_49437825
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..
pi_49438059
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..
Blijkt wel dat jullie "niet voor elkaar gemaakt zijn". Hoe hard het ook klinkt, nu gewoon accepteren en door met je leven. Je komt echt iemand tegen die beter bij je past en die wel een toekomt met jou ziet
pi_49438178
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
pi_49438292
quote:
Wat een enorme lul om dat zo te zeggen, als ik het even zo mag zeggen . Wat kan jij hier nou mee? Om te horen dat het nooit voor hem "echt" is geweest? Ik vind het tamelijk onbeschoft en respectloos eigenlijk.
Sterkte
  woensdag 16 mei 2007 @ 12:39:40 #197
94676 Garisson72
pi_49438353
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Niri het volgende:
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
maak je maar niet te druk over zijn beweegredenen om zo'n mailtje aan je te sturen; in extreme situaties doen mensen soms rare, onbegrijpelijke dingen en waar jullie in zitten, is een redelijk extreme situatie (maar goed, dat wist je al ws.)

Probeer het niet te verklaren, maar leg het naast je neer. Ga om met je eigen verdriet, laat hem links liggen - tijd om ook een beetje egoistisch te worden!
pi_49438494
Ik zou graag terug kijken op een mooie tijd, maar nu hij dit heeft gezegt zijn alle mooie herrinneringen in een klap weggevaagt!! Eigelijk was het dus gewoon 2 jaar lang een grote illusie..
pi_49438545
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
pi_49438628
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Niri het volgende:
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
Goed zo afkappen die handel! Wees maar lekker boos!
pi_49439407
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic

2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!

Maar toen maakte hij het half april ineens uit! Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geëscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...

Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizen Ik heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2 )

Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....

Dit gaat heavy worden
pi_49439580
Wat ik persoonlijk best kut vind, ik ben niet zo'n player en dan ga je denken van pfff wanneer kom je weer een ander tegen ...
pi_49439659

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440002
hmm Yashaa.. ik hoor net dat onze ex'en elkaar kennen!! Wat is de wereld toch klein..
pi_49440330
Kwam er achter toen mijn ex dat net tegen me zei. Blijkbaar heeft ie dus lekker op het forum mee zitten lezen...
pi_49440418

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440491
ok nou dit word ff een leuk verhaal voor jullie zeg
pi_49440538

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440629

[ Bericht 100% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:46:04 ]
pi_49440668

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49440722
Oww uitleg staat eronder haha. Ik heb dan dus ook een aantal jaar bij jou ex in de klas gezeten, oeioei...
pi_49440757
owjaaa dat ene spel is dat toch!! Dan ken jij ook . Jezus wat een kleine wereld haha.

[ Bericht 3% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:14:15 ]
pi_49440834

[ Bericht 41% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49440983
hoe lang is het dan eigenlijk uit met jullie?
hmm ja ik merk voor mezelf dat ik het niet echt relaxt vind als mn ex hier dingen loopt te lezen. Praat nu toch een stuk minder 'vrij' over hem. Naja eigelijk maakt het ook allemaal niets uit, hij mag best weten dat ik hem nu een enorme lul vind en dr zijn hier genoeg mensen die dat bevestigen haha.
pi_49441104

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49441362
Precies! Eerlijkheid duurt uiteindelijk ook het langst. Maarja kan ook te eerlijk zijn, zoals hij sprak over zn nieuwe vriendin!!

In het begin had ik ook heel erg de behoefte om vrienden te zijn, maar ergens denk ik toch dat het nooit zal werken. Ik zal altijd jaloers zijn op zn nieuwe vriendinnen of hem toch stiekem terug willen. Mis onze gesprekken en vriendschap ook nog elke dag( al 3,5 maanden), maar daarbij mis ik ook alle dingen van onze relatie. Misschien kunnen we over een lange tijd proberen vrienden te zijn, maar voorlopig gaat het gewoon niet werken, dus moet je het eigelijk ook niet proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:12:57 ]
pi_49441448

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49443561
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Herkenbaar, maar das wel de kern van het verhaal ja
Smart went Crazy....
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:05:21 #219
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49444186
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat het ook is.. Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..

Ik wil hem dus niet meer terug.. Ja ergens diep in me wel maar ik weet toch dat het niet meer gaat werken..
Maar zou bijv wel een paar maanden terug willen gaan en wat dingen willen veranderen en kijken of het dan wel beter zou zijn gegaan.. Maarja dat is iets wat je nooit zult weten En jezelf zo'n dingen af gaan vragen is het jezef alleen maar moeilijker maken..
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht
pi_49444396
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef QCC het volgende:

[..]

Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht
Ja opzich is daar niets mis mee..

Het is wederom het welbekende verhaal van het afwegen van de situaties.. (negatief tov positief) herinneren doe je jezelf alleen maar aan de leuke situaties.. en terecht..
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:39:35 #221
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49445600
Probeer dan toch iedere keer weer de negatieve dingen naar boven te brengen, dan ben ik sneller van die andere gedachtes af.
pi_49448138
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!

Vandaag me weer totaal helemaal de tyfus verveeld. Gisteren ook al
Ik ben lid bij Ovum en het beruchte piekenfeest is woensdag in plaats van donderdag!! Zeker komen want wordt echt mooi...
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:08:31 #223
165333 misslady83
pi_49449316
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic

2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!

Maar toen maakte hij het half april ineens uit! Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geëscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...

Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizen Ik heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2 )

Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....

Dit gaat heavy worden
Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!
veel sterkte laura en hou ons op de hoogte!

groetjesss

[ Bericht 14% gewijzigd door misslady83 op 16-05-2007 17:26:13 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:11:51 #224
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49449428
Als je je reactie nu onder de quote plaatst ipv erin typt dan is het wat duidelijker denk je niet?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:26:39 #225
165333 misslady83
pi_49449943
haaaaaaa ja danku ik zag t al en is nu bijgewerkt!
pi_49451635
quote:
Net geprobeerd hem te bellen. Voel me echt rot over dat mailtje en had geen zin om me de hele avond kut te voelen dus leek me fijn om het gewoon op een normale volwassen manier uit te spreken. Sinds die mail zijn al mijn mooie herrinneringen in een klap weggevaagd en dat is toch zonde eigenlijk. Helaas leek het hem blijkbaar niet zo goed idee om er over te praten want hij drukte me gewoon weg. Vind ik echt kinderachtig en vooral lekker de makkelijkste weg kiezen. Wel mailen wat je vind maar als je er gewoon 1 op 1 over moet praten, het ontwijken! Naja ik weet nu in iedergeval zeker dat ik beter verdien dan hem en dat ik er ook geen energie meer in ga steken!!
pi_49452536

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49452814
kan me voorstellen dat je dat denkt niri. Toen ik hoorde dat men ex erg boos op me is wilde ik ook het liefst meteen contact zoeken, zo erg dat ik wel 10 x op het punt heb gestaan om haar te bellen. Gelukkig werkten men hersens nog steeds en heb ik het niet gedaan. Ben gisteren bij haar langsgeweest (ze woont nog in ons oude appartement) en heb wat dingen opgehaald. Ze deed best aardig etc en het kwam er op neer dat we elkaar in de toekomst wel weer spreken, eerst maar ff rust.

moraal van het verhaal, emoties kunnen hoog oplopen in het begin maar je kan het beter allemaal ff laten bezinken. Hoe langer je wacht met hem er op aan spreken hoe beter je alles op een rijtje hebt voor jezelf. Geef jezelf ook ff de tijd om alles helder te krijgen. spreek voor jezelf gewoon af dat je gedachtes moet laten varen en over bijv. een week gaat kijken hoe je er dan over denkt.

Wat bij mij ook erg hielp was een soort brieven dagboek bijhouden. Elke keer als ik contact wilde zoeken kroop ik achter men pc en schreef ik een brief aan haar. onder het motto nu geen contact maar ik schrijf alles gewoon op en als ik het haar wil laten lezen dan doe ik dat nog wel, weet ze iig wat ik tegen haar wilde zeggen. afijn, na een aantal dagen werden de verhaaltjes korter en heb er nu al bijna week geen meer geschreven. Ga het ook niet aan haar geven denk ik ben denk ik al een heel eind met verwerken.
pi_49457357
Hier nog iemand die zich meldt

Na anderhalf jaar is het sinds 3/4 weken uit. Merk ook idd dat je die fases doorloopt en laatste paar dagen heb ik ook meer dat ik het accepteer. En dan vandaag tegen collega zeggen dat het uit is en maar je best doen om niet emotioneel te worden. Op sommige momenten komt ook gelijk alles terug en wat je mist allemaal Het samenzijn en leuke dingen e.d.

Maargoed, misschien dat er hoop is maar daar probeer ik niet vanuit te gaan.
Heb ook telkens de neiging om haar te sms' en of te bellen maar kan me gelukkig weerhouden om dat te doen. We hebben wel besloten om verder hele goede vrienden te blijven maar wil op dit moment toch even een soort van ''afstand'' nog hebben.

Nu de volgende verveel-avond tegemoet
pi_49457829
Krezip - Ordinary Day
pi_49458142

[ Bericht 41% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49458845
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IOS - Mooie Woorden
[..]

Als ik realiseer dat dat wss gewoon de waarheid is. dat het alleen maar mooie woorden zijn.. doet dat best pijn.. Maar dat is waarschijnlijk iets waar ik gewoon doorheen moet.. Maar hoe

Voelde me vanmiddag zo heerlijk en nu baal ik weer helemaal enzo..

Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
overdag op het werk heb ik helemaal nergens last van.
Zit ik in de auto ga ik weer aan overal denken en de rest van de avond

Zo gaat het bijna dag in dag uit. Gelukkig wel iets minder dan in het begin...
pi_49458930
@Yashaaa

Misschien het gevoel dat het echt door begint te dringen? Zal wel hetzelfde gevoel zijn als je hem opeens weer ziet ofzo. Die negatieve vlinders in je buik
Smart went Crazy....
pi_49459044

[ Bericht 59% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49459460
Klinkt cru, maar wat wou je eraan doen als hij niet met je wil afspreken hoe jij dat zou willen?
Smart went Crazy....
pi_49459558

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49459849
Ik snap het wel hoor en hoe je je voelt. Wat bij mij hielp is om haar ook echt als een gewone vriend te zien. Ik voel bij mijn vrienden ook niet constant te drang om te bellen/sms/msn'en. Als zij me aanspreken heb ik ook niet altijd zin om terug te praten ofzo. Probeer dat ook te doen en hem zo te gaan zien (als een gewone vriend dus).

En op den duur ook gewoon accepteren dat het niet van 1 kant moet komen. Als hij vrienden wil blijven zal hij ook jou heus wel eens benaderen. Nu heb je idd nog constant die behoefte om contact te zoeken, omdat je bang bent om een vriendschap kwijt te raken. Maar volgens mij is het op dit moment stiekum nog een vorm van hoop om hem terug te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door kanna op 16-05-2007 21:56:23 ]
Smart went Crazy....
pi_49460330

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49460979
Vriendin van me heeft het ook uitgemaakt. Poging gewaagd om vrienden te blijven omdat ze dat zo graag wilde. Maarja slecht plan, het heeft geen goed gedaan voor me gevoel.

Ik heb dus 2 dagen geleden gezegt dat ik haar gewoon een poos niet meer wil zien zodat ik mijn gevoelens op een rijtje kan zetten. Was ze niet blij mee dat ik het zei maar ze zal niets tegen mij zeggen totdat ik de stap weer zet...

Nadeel is dat we collega's zijn in een kleine bakkerij waar je constant bij elkaar op de lip zit

Kan dus nog leuk worden
pi_49461280

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49461584
Ze zegt dat ze het onwijs vervelend en jammer vind dat ik het contact verbreek met haar...dat snap ik dus nou echt niet

Het lijkt me niet dat ze me zal mist of zal missen aangezien zei het uitgemaakt heeft. Toch denk ik dat soms weleens.

vrouwen zijn onbegrijpbaar...

[ Bericht 3% gewijzigd door dikke_donder op 16-05-2007 22:42:18 ]
pi_49463993

[ Bericht 51% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:58:20 #243
103012 Nies
Die hekse
pi_49465789
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dan weet ik al welk forum leuk je hier te zien!

Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijk Het valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.

Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
pi_49468387
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?

Ik voel me al weer wat beter.. Heerlijk die stemmingswisselingen.. Maar wat je zei hielp wel Kanna.. Ik moet hem gewoon als een gewone vriend gaan zien en dacht dat ik dat al deed maar toen je zei bij gewone vrienden heb je soms ook geen zin om te reageren en contact te zoeken drong het pas een beetje tot me door.. Toen ik laatst aan hem vroeg hoe hij mij nu zag zei hij ook jah gewoon als een vriendin.. dus hij is al wel zo ver.. en ik heb hem eik nog niet echt de kans gegeven om uitzichzelf contact te maken (niet dat ik er iedere keer meteen bovenop duik) maar dat zal dan bij hem zijn als hij wss een paar weken niks van me gehoord heeft ofzo..

Heb hem nu toch maar uit mijn msn verwijderd.. (wel op de manier dat hij mij nog wel aan kan spreken) Misschien geeft me dat toch meer rust.. kijken hoe lang ik dat volhoud.. we'll see

Naja ik ga slapen.. Hopen dat ik nu eens een keer niet over hem droom..
Hier zit ik nou dus ook nog altijd mee te stoeien ....

en iedere keer als ik door mijn lijst scroll denk ik wel een keer: zal ik d'r weer toevoegen, en met haar praten???
maar dat heeft toch allemaal geen zin....
pi_49469084
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijk Het valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.

Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
zo denk ik er ook over alleen the best is good enough !

Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:42:37 #246
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49469219
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over alleen the best is good enough !

Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar , succes met je vrijheid.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_49469270
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar , succes met je vrijheid.
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt.... we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:50:48 #248
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49469384
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:45 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt.... we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
tsja 7 jaar is niet niets he?.........
verliefdheid (vlinders, hartkloppingen, roze wolk) duurt maximaal eenjaar (volgens een Italiaans onderzoek) , daarna komt de overgangsfase, na 5 jaar gaat de relatie meestal over in het (meestal saaiere) minder passievolle en gewonere "houden van"..

met elke nieuwe relatie herhaalt zich deze trent, er kunnen natuurlijk afwijkingen van een paar maanden inzitten

...sterkte ermee
pi_49471535
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?

rest text
We zullen ongetwijfeld weleens met elkaar moeten praten. Zolang ik haar maar niet in de ogen kijk is het niet zo erg. Ze heeft van die mooie grote blauwe kijkers waar ik in kan verdrinken. Als ik dat vermijd zal het al een stuk makkelijker zijn voor mezelf.

Ik probeer niet teveel erover na te denken hoe zei erover voelt. Had gehoord dat ze probeert het langs haar heen te laten gaan. Beetje de harde meid uit te hangen, maar dat kan ze toch niet ze is echt een softie
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:41:37 #250
94676 Garisson72
pi_49477084
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
ZO herkenbaar zelfs dat ik er bijna van schrok toen ik het las - spijker op zijn kop! Herkenning van één jaar geleden, en ook het tijdelijk verdwijnen ervan als je erover hebt geschreven, zoals je in een latere post zei, had ik ook.
Het lijkt erop dat jouw verwerkingsproces nu pas echt losgaat, Yasha.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:

je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).

wat hierin volgens mij vaak meespeelt, is de leeftijd. Vooral bij relaties die op jonge leeftijd zijn begonnen (eind tiener, begin twintiger) komt er vaak het 'is dit alles?'-moment na ongeveer 7 jaar, omdat dan de 30 in zicht komt bijvoorbeeld.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:53:04 #251
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49477458
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef Garisson72 het volgende:

je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).

wat hierin volgens mij vaak meespeelt, is de leeftijd. Vooral bij relaties die op jonge leeftijd zijn begonnen (eind tiener, begin twintiger) komt er vaak het 'is dit alles?'-moment na ongeveer 7 jaar, omdat dan de 30 in zicht komt bijvoorbeeld.
ik bedoel juist dat het wel kans maakt, als je maar door hebt dat het qua passie niet zo zal zijn in het begin. je kent elkaar immers door en door..

met dat in het achterhoofd moet je er het beste van maken. het is eenmaal een feit.

wat je zegt over jong beginnen kan ik ook volledig inkomen, nog erger is als zo'n relatie nog jonger start als je elkaars eerste liefde bent..bijvoorbeeld 16/17 jaar ofzo..

maar het is erg normaal dat een relatie na 7 jaar passie kwijtraakt en gewoontjes wordt en ik ken veel mensen die het daarom niet hebben opgegeven en er toch voor zijn gegaan.
pi_49477887

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:15:38 #253
94676 Garisson72
pi_49478185
Yasha, volgens mij valt daar geen knop om te zetten. Althans, als ik voor mezelf spreek - ms kan jij het wel.
Zoals ik het zie, is het een strijd tussen gevoel en verstand. Een deel van je gemoedstoestand van dit moment zit in je gevoel, en daar kun je tegen proberen te vechten door zoiets te forceren, maar uiteindelijk komt het toch terug en slaat je alsnog om je oren. (volgens mij maak jij dat deze week een beetje mee)

Een ander deel kun je wel de baas door verstandelijk rationaliseren, en wat je zult zien is dat dit aandeel langzaamaan steeds groter wordt terwijl het gevoels-aandeel steeds kleiner wordt - totdat de dag komt dat je je gevoel de baas bent!

Zo ver ben jij nog niet, te oordelen naar je schrijfsels hier, als ik even zo eerlijk mag zijn. Ik denk niet dat 'je ex als vriend gaan zien' een doel op zich moet zijn. Jij moet jezelf weer terugvinden, jij hebt met jou te maken, en je hebt daarin nog een stuk te gaan. Als je daar doorheen bent, en aan het eind is je ex een goede vriend geworden, dan is dat mooi meegenomen.
pi_49478443

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
pi_49478473
Ik heb die knop in die zin omgezet door geen contact meer te zoeken en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Je moet vooral naar de toekomst kijken en voor jezelf uitmaken of het zin heeft om vrienden te blijven en wat je er precies van verwacht. In mijn geval heb ik er 9 van de 10 keer na een paar maanden geen behoefte aan om nog wat met m'n ex te ondernemen terwijl ik dat in het begin heel graag wou.

En Yashaa. Je moet inderdaad gewoon leuke dingen blijven doen. Je kunt ook wel alleen leuke dingen doen, maar blijf niet hangen in de gedachten "wat als het contact helemaal verwaterd". Als dat gebeurt, gebeurt het en daar doe je weinig aan. Contact gaan forceren omdat je daar bang voor bent werkt alleen maar averecht denk ik.
Smart went Crazy....
pi_49478541

[ Bericht 54% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:54:25 #257
94676 Garisson72
pi_49479383
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:24 schreef kanna het volgende:

In mijn geval heb ik er 9 van de 10 keer na een paar maanden geen behoefte aan om nog wat met m'n ex te ondernemen terwijl ik dat in het begin heel graag wou.
dat is waar het meestal op uitdraait ja. Je denkt dat je nevernooitniet meer zonder die persoon zult kunnen, maar als het verwerkingscircus voorbij is, hoeft het ineens niet meer...
quote:
Als dat gebeurt, gebeurt het en daar doe je weinig aan. Contact gaan forceren omdat je daar bang voor bent werkt alleen maar averecht denk ik.
heel goed gezegd.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja dit zeiden jullie een maand geleden al dat ik dat moest doen.. Maar toen ging het gewoon echt goed met me en vond ik het fijn om op zo'n manier met hem te praten..
iedereen doet dat toch op zijn eigen tempo en manier, Yasha. Geen probleem toch?
pi_49479604

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:48:56 #259
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49480902
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het is gewoon wat Kanna gister al zei.. Ik ben gewoon bang dat als ik hem nu "loslaat" qua contact enzo.. Ik hem voor altijd kwijt ben.. en ik denk dan wel dat ik dat bedoel als vriend..
Het is gewoon zo raar om de persoon waar je 2 jaar mee samen bent geweest te verliezen.. op alle gebieden..

vanavond ga ik lekker bij mijn lievelingstante en oom eten en daarna een gezellig avondje ervan maken.. Dat zal me waarschijnlijk wel goed doen.. En aangezien mijn ouders weg zijn kan zij even een vervangende mama voor me zijn

Ik doe ook gewoon te weinig.. kan me niet meer echt motiveren naar college te gaan en dergelijke.. (dat komt ook omdat ik me helemaal op een online spelletje heb gestort )

Gister vroeg een vriendin ook aan me hoe het met me ging.. Dus ik zo jah eik niet zo goed.. Toen zei ze "Ja dat dachten we al.. Zeg dat dan gewoon eerlijk en ga niet tegen ons schone schijn lopen spelen" Omdat ik al zovaak dingen afgewezen heb met een smoesje.. Ze zei ook: "nu ik weet dat het niet goed met je gaat weet ik dat ik je gewoon mee moet sleuren ik was al bang dat je saai werd"
Herkenbaar, hoewel ik nu wel flink inzie dat de tijd krapper wordt... en ik ook nog zin heb om leuke dingen hier te doen voor ik terugga, dus mezelf wel steeds meer eraan kan zetten (ook vooral omdat ik weer in mn good mood kom )
pi_49484400
Het is weer uit met dat meisje waar mn ex ,2 weken nadat t met ons uit was, verkering mee kreeg. Nu wil ik hem weer terug
pi_49484775
Iets wat ik gewoon van me af moet schrijven. Het is dan wel geen ex, maar toch heb ik zwaar veel moeite met het loslaten van iemand van 't andere geslacht. Ik ben smoor op diegene, maar diegene niet op mij. Daar ben ik inmiddels al enkele maanden geleden achter gekomen, en heb destijds ook met haar afgesproken om minder met elkaar om te gaan, te praten, enzo en dat gaat ook wel, maar toch kan ik niet accepteren en wil ik niet accepteren dat het nooit iets wordt. (Ik merk ook dat ik nog steeds veel hoop heb, valse hoop waarschijnlijk).

Een feit is gewoon dat we teveel verschillen, op allerlei gebieden, maar in mijn ogen is ze echt de ware. Hoe kan ik met zo iemand vriendschap blijven houden? (Ze wil verder wel gewoon vriendschap enzo omdat we toch vele leuke, minder leuke (over problemen e.d.) en ook interesante gesprekken hebben gehad, maar ze snapt ook wel dat ik daar veel moeite mee heb).

Uiteindelijk hebben we elkaar toch nodig voor bepaalde dingen die we organiseren enzo en dat wil ik niet zomaar opgeven, maar van de andere kant als ik daar niet meer aan mee zou doen dan zou ik haar compleet kunnen vergeten (in theorie), want dan is er geen reden meer waarvoor ik haar zou moeten spreken. Maar zoals ik zei, iets waar je veel aan gewerkt en gedaan hebt wil je niet zomaar opgeven.

Dilemma dus...

[ Bericht 4% gewijzigd door armedwithhonor op 17-05-2007 18:07:18 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:18:56 #262
94676 Garisson72
pi_49485325
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef armedwithhonor het volgende:

<verhaal>

Dilemma dus...
het enige wat je gaat helpen, is afstand nemen. Dat weet je al. Je bent er alleen kennelijk nog niet aan toe om voor jezelf te kiezen. Daar kom je nog wel -- hoe sneller hoe beter!

sterkte ermee.
pi_49485445
nou, volgens mij heb ik alle stadia al wel doorlopen. verdriet, woede, etc, het is allemaal grotendeels weg. alleen lijkt het wel alsof ik mn ex met de dag meer ga missen. en dat terwijl ik helemaal niet gauw mensen mis. ik heb nog nooit iemand zo erg gemist als ik mn ex de laatste tijd doe. ik hoop dat dit ook weer voorbij gaat, ken dit gevoel iig niet ze sterk van eerdere relaties.
pi_49488808
Gister fantaseerde ik heel even dat mijn ex en ik weer bij elkaar terecht zouden komen omdat we ons best alleen voelden zonder elkaar.
De waarheid ligt wat anders denk ik, maar soms ook niet.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:45:41 #265
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49492661
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
Gister fantaseerde ik heel even dat mijn ex en ik weer bij elkaar terecht zouden komen omdat we ons best alleen voelden zonder elkaar.
De waarheid ligt wat anders denk ik, maar soms ook niet.
Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..

Ook de constante strijd tussen rationeel denken en het gevoel dat je hebt dat je nog gewoon bij elkaar moet zijn is vreselijk
pi_49493260
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef Byte_Me het volgende:
nou, volgens mij heb ik alle stadia al wel doorlopen. verdriet, woede, etc, het is allemaal grotendeels weg. alleen lijkt het wel alsof ik mn ex met de dag meer ga missen. en dat terwijl ik helemaal niet gauw mensen mis. ik heb nog nooit iemand zo erg gemist als ik mn ex de laatste tijd doe. ik hoop dat dit ook weer voorbij gaat, ken dit gevoel iig niet ze sterk van eerdere relaties.
hier ook zoiets...

mijn vriendin was eigenlijk de enige bij wie ik alles kwijt kon enzo.
Laatst weer aardig wat dingen met werk enzo meegemaakt en dan twijfelen of ik het haar ga zeggen of niet. Op zo'n moment baal je er enorm van.

[ Bericht 23% gewijzigd door Braafja op 17-05-2007 22:09:58 ]
pi_49494340
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef QCC het volgende:

[..]

Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..

Ook de constante strijd tussen rationeel denken en het gevoel dat je hebt dat je nog gewoon bij elkaar moet zijn is vreselijk
Ja, dat dromen...dat had ik vooral in het begin. Vond dat wel prettig, want dan was ie toch een beetje bij me en kon ik hem vasthouden
pi_49496386

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:53:14 #269
94676 Garisson72
pi_49499111
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier word ik 's ochtends altijd wakker door een droom over hem en in die droom hebben we dan echt 9 van de 10 keer seks.. Waar dat dan ineens weer op slaat geen idee..
ik heb weleens gelezen dat sex in je dromen met iemand, betekent dat je heel dichtbij diegene wil zijn of diegene heel graag in je leven wil hebben. Zo kun je in je droom dus ook sex hebben met een gewone vriend. Weet niet of het echt zo is, maar het zou in dit geval wel kunnen dus.
Aan de andere kant, het kan ook wel gewoon zo zijn dat je dit (intimiteit) gewoon onbewust heel erg mist. Dus deel van je verwerking.
quote:
Heb hem nog steeds niet gemaild omdat ik geen flauw idee heb hoe ik het moet zeggen en wat ik precies wil zeggen.. Heb meer zin om gewoon op msn te vragen van Hee als ik nu gewoon ff het contact met je verbreek denk je dat we dan over een paar maanden nog genoeg hebben om vrienden te zijn? Maarja om die vraag er zo direct in te ketsen..
zie je, kom je toch weer op die sex uit.
pi_49499258

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49499869
zeggen jullie eens, heeft mijn ex ook nog gevoelens voor mij?

de situatie: we wonen momenteel, tot oktober, 500 km uit elkaar. voor haar was het niet meer op te brengen. ook wat problemen laten liggen, omdat je in de weekenden dat je elkaar ziet je eigenlijk zoveel mogelijk leuke dingen wil doen. uiteindelijk heeft zij het een half jaar geleden uitgemaakt.

Nu: we spreken elkaar dagelijks via MSN, initiatief komt van beiden. hele leuke gesprekken, we vertellen elkaar alles. we zien elkaar af en toe nog, aangezien zij in ons appartement woont en ik daar slaap als ik vrienden/familie bezoek. daar heeft ze nog een grote foto van ons boven het bed hangen. ik had dezelfde foto, maar die heb ik al lang weggehaald. heb haar gevraagd waarom ze die nog heeft hangen. antwoord, omdat ze het niet over haar hard kan krijgen hem weg te halen. als ik daar slaap wil ze het liefst dat ik bij haar in bed slaap, ipv de logeerkamer. aangezien ik nog een zwak voor haar heb ga ik daar altijd op in. niet dat er verder iets gebeurt, maar misschien moet ik het gewoon proberen. ze heeft dan wel een nieuwe vriend, maar daar heb ik schijt aan, aangezien ik hem een klootzak vind ( ). bovendien zegt ze ook dat het eigenlijk niks voorsteld. kan natuurlijk een leugentje voor mijn bestwil zijn.

tsja, als ik alles bij elkaar op tel, kom ik tot de conclusie dat ze waarschijnlijk ook nog steeds gevoelens voor mij heeft en dat we misschien in november, als we weer bij elkaar kunnen wonen, de draad weer op kunnen pakken. wat denken jullie?
pi_49500291
Ik zou het er (nog) niet op wagen....
pas als je het echt echt echt zeker weet misschien wel weer

het komt zo vaak voor dat als het weer te ver gaat met contact en intimiteit dat de vrouw weer afhaakt....
pi_49501618
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:30 schreef Byte_Me het volgende:
zeggen jullie eens, heeft mijn ex ook nog gevoelens voor mij?

--verhaal--
Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....
Smart went Crazy....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:29:20 #274
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49502601
Je kunt het beste wachten tot november, als je nu weer begint met iets dan loopt het uiteindelijk toch weer stuk op de afstand..

Maar wat ik uit je verhaal kan opmaken is dat ze volgens mij inderdaad nog wel gevoelens voor je heeft: samen slapen, foto prominent boven d'r bed, zeggen dat haar nieuwe vriendje niks voorstelt zijn toch allemaal signalen lijkt me.
pi_49502614
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!
veel sterkte laura en hou ons op de hoogte!

groetjesss
Hee Misslady,

jij hebt tenminste nog een vrij goede reden...

Bij ons zijn het allemaal kleine dingetjes die nu INEENS belangrijk zijn voor hem. Hij kan daar niet mee omgaan en behandelt me daarom al een maand kil en zakelijk... Ik kon dáár niet mee omgaan en ben nu bij m'n ouders...

Maar ik wil het liefst dat het gewoon weer wordt zoals het was!!
Alleen lijkt hij het wel prima te vinden zo....
pi_49502998

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49503996
En ik zit nu te vechten om niet te kijken of ze ook in de stad was gister, om te checken of ze niet met een ander op de foto staat ofzo, dat alleen zijn weer joh echt verschrikkelijk!:( (ja ik weet dat ik het zelf heb uitgemaakt, maar toch dan kan je ook die trekken vertonen)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:05:00 #278
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49504466
Blokkeer die site anders, je schiet er niks mee op Hoolie.

En Yasha, met zo'n mailtje is niks mis. Contact verbreken is voor jou blijkbaar nodig om echt los van hem te komen (bij mij ook het geval), probeer er dan ook bij te blijven en niet te snel op te geven wanneer je het iets moeilijker hebt en toch weer met hem wil spreken, dan duurt het loslaten alleen maar langer.. Je moet leren dat je op het moment vooral alleen jezelf hebt om op terug te vallen (en evt. familie/vrienden/Fok!), ipv dat je altijd op je ex kon rekenen om je te steunen als je het moeilijk had, dat patroon moet je doorbreken (en dat is lastig, heb er zelf ook moeite mee).
pi_49504667
Helemaal goed gezegt qcc, ik weet dat het op lange termijn niet gaat werken maar voor dit moment associeer je haar nog met intimiteit, samen zijn, knuffelen etc en bij andere is die link er even niet en dan voldoet zij nog even aan die eis, terwijl als je die ander waarbij het wel goed zit tegenkomt, dan word dat rotgevoel opgeheven.. of gewoon door er los van te komen
pi_49506275
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 06:52 schreef kanna het volgende:

[..]

Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....
ja dat is ook zo, en als ik het zo allemaal op een rijtje zet, lijkt het me ook wel duidelijk. nu nog een geschikt moment en een goed plan
pi_49507772
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm en nu heb k weer zoiets van jah waarom heb ik gemaild.. Maarja aan de andere kant ik ging vanochtend wel kijken hoe laat hij is gaan slapen en dergelijke.. Dus jah dat is de reden..
Omdat ik daar vanaf moet.. En ik wel vind dat hij mag weten dat ik het contact verbreek en waarom..

Ik word af en toe zo gek van mezelf mijn stemming lijkt met de minuut te veranderen..
Waarom vond je eigenlijk dat hij het moest weten?
Smart went Crazy....
pi_49508384

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49509651
Ok, da's netjes. En nou volhouden he
Smart went Crazy....
pi_49509882

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
pi_49509968
Als ik jou was zou ik er niet teveel meer achteraan zitten. Je hebt je mail gestuurd met je bedoelingen. Hou de eer dan aan je eigen en doe wat je in die mail geschreven hebt. Hij zal het heus wel lezen en als hij het nodig vindt om daarop te reageren doet hij dat wel. Nogmaals: Forceer geen antwoorden bij hem, dat heeft geen zin. Werkt alleen maar averechts.
Smart went Crazy....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:01:44 #286
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510054
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef kanna het volgende:
Als ik jou was zou ik er niet teveel meer achteraan zitten. Je hebt je mail gestuurd met je bedoelingen. Hou de eer dan aan je eigen en doe wat je in die mail geschreven hebt. Hij zal het heus wel lezen en als hij het nodig vindt om daarop te reageren doet hij dat wel. Nogmaals: Forceer geen antwoorden bij hem, dat heeft geen zin. Werkt alleen maar averechts.
Precies. (Ik heb dus ook zo op zo'n mailtje terug gewacht toenertijd en ik kreeg niks trug, dus wachten kan alleen maar tegenvallen).
pi_49510127

[ Bericht 46% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:07:20 #288
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510197
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar tis niet dat ik een onredelijke mail stuur en ik heb er een vraag instaan en ik vind dat ik na 2 jaar relatie daar best een antwoord op mag krijgen.. Maarja ik snap wel wat jullie bedoelen.. Vanavond en morgen overdag werken.. Afleiding Dan zondag nog iets verzinnen om te doen.. maandag lange collegedag en dinsdag zijn mijn ouders gelukkig weer thuis
Lol, is dit geen ge-quote post van mij uit een ouder "De kunst van het loslaten van een ex"-topic?

Maak je niet druk, vergeet die mail en move on. Ik heb nu alweer zo lang niks van me ex gehoord en ben blij toe eigenlijk, heeft het leven makkelijker gemaakt.
pi_49510329
Ik heb ook toen een mail gestuurd....waarin ik de bal in haar kamp legde....
alleen zij heeft em nooit terug gekaatst.....nog niet eens antwoord of niks....
ze had gewoon geen zin meer in mij
pi_49510604

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:25:40 #291
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510707
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal gelijk.. het is alleen altijd makkelijker gezegd dan gedaan..
Naja het komt vast wel goed allemaal
Precies, ik wist ook wel dat iederreen gelijk had ik deed alleen toch gewoon wat ik zelf wilde en wat mij goed leek te doen! Dus... waarom denk je dat dit topic al 48 delen heeft?
pi_49510842
Onthechten heeft zn tijd nodig...

PS Yashaaaaa doe je pm eens checken...
pi_49511017

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
pi_49512447
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:31 schreef dark80 het volgende:
Onthechten heeft zn tijd nodig...

PS Yashaaaaa doe je pm eens checken...
Onthechten is een proces van tijd en zo iritant en zorgt bij mij voor twijfels... bah
pi_49512611
Onhechten kan gepaard gaan met een tijdelijk verlies van een stukje zelfvertrouwen (twijfels) .
Heb er zelf ook last en ga me bijna inderdaad aan mijzelf irriteren, waar blijft die jongen die staat voor zijn principes blakend van zelfvertrouwen... Allemaal de vernieling ingeschopt door 1 persoon..
Ach komt wel weer, i guess
pi_49513133
ik heb t zelf uitgemaakt en dat klote onthechten maakt het tot een hel soms , die ik overigens ook wel zelf beetje in stand hou

klote dingen vind ik echt weer dat alleen stappen enzo damn

[ Bericht 21% gewijzigd door Hoolie2k6 op 18-05-2007 16:05:03 ]
pi_49515552
Ik meld me ook weer ff, ging allemaal goed met me, dacht minder aan haar en voelde me er niet meer kut bij, notabene al een "rebound girl" (zo heet dat toch?) gehad. Maarjah, had wat spullen bij haar opgehaald en later nog ff gemaild wat ik nog van haar had. daar bij nog wat practische dingen uitgelegd waarvan ik dacht dat het nuttig kon zijn + verteld dat ik altijd voor haar klaar zou staan als ze ergens problemen mee zou hebben... Heeft ze me daarna weer lekker in de grond geboord met het afstandelijkste en kloterigste mailtje ooit. Dus heb haar boos gebeld en ff lekker half uur ruzie geschopt over de telefoon (kwam overigens wel weer beetje goed)...

Maar mis haar nu weer ^@#*%$#@
pi_49515827

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
pi_49516052
De naam (ik spreek uit ervaring hehe)
Smart went Crazy....
pi_49516237

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
pi_49516389
Wel eens gedacht dat hij het er ook moeilijk mee heeft? MIsschien dat hij daarom afstand wil houden en niet reageert. Daarom zeg ik al, laat het even voor wat het is, voordat je misschien dingen voor later verknald. Less=more.
Smart went Crazy....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')