En nog een flinke uiteenzetting over hoe je met een break-up kunt omgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik denk ik zou willen zou ik ook een sex-relatie met mijn ex kunnen krijgen.. Maar dan kan ik volgens mij net zo goed meteen van een brug springen want ik weet zeker dat ik daar helemaal van naar de klote ga..
Dit is in mijn geval ook erg herkenbaar. Mijn ex en ik zijn ook goed uit elkaar gegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan er ook niet tegen om geen contact te hebben.. zeker niet omdat we gewoon goed uit elkaar zijn gegaan.. Dus ik heb er voor gekozen om wel beetje contact te houden.. Merk bij mezelf dat de behoefte toch al wel steeds minder wordt.. Alhoewel dat ook van dag tot dag verschilt..
Uhuh, die 9 jaar bij ons hebben er bij mij ook wel mee te maken gehad denk ik. En daarom dat ik het zo wel zo prettig vinden om elkaar nog te spreken...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Damn idd.. ik heb dat ook dat ik gewoon wil weten hoe het met hem gaat.. en als ik dan met hem praat ik wil weten hoe die zich voelt.. dus idd hoe ver hij in het proces zit.. Vind het ook fijn als we ongeveer in dezelfde fase zitten ook al is hij degene die het uitgemaakt heeft.. Toch denk ik wel dat hij daarom er eerder overheen is.. Hij zegt me nog wel te missen maarja dat is ook logisch.. Iemand waar je 2 jaar lang bij bent geweest..
Ik merk wel dat ik het ook leuk vind om weer gewoon met hem te praten.. zonder dat ik zit te vissen hoe hij zich voelt jah.. Langzaam aan gaan we de goede kant op![]()
Idd WZZquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon lekker doen Liebe als jij je er beter door voelt toch
Nee eigenlijk (duurde we even hoor voor dat dat besef er was) heb ik geen twijfels over wat ik met mijn ex heb gedeeld. Hat waren leerzame, oprechte, leuke, spannende, emotionele, moeilijke, makkelijke jaren. En waarom het is missgegaan? Uitgeleerd van elkaar en uit elkaar gegroeid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef QCC het volgende:
Hebben jullie geen twijfels aan wat je met je ex gedeeld hebt? Als ik nu kaarten lees e.d. vraag ik me echt af waarom het ooit is misgegaan.. Ook voelt het soms een beetje alsof we maar tijdelijk uit elkaar zijn en we binnenkort weer bij elkaar zijn, alsof we gewoon nog steeds bij elkaar horen..
Tis niet makkelijk, dat uit elkaar gaan![]()
Geen twijfels over wat ik met haar gedeeld heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef QCC het volgende:
Hebben jullie geen twijfels aan wat je met je ex gedeeld hebt? Als ik nu kaarten lees e.d. vraag ik me echt af waarom het ooit is misgegaan.. Ook voelt het soms een beetje alsof we maar tijdelijk uit elkaar zijn en we binnenkort weer bij elkaar zijn, alsof we gewoon nog steeds bij elkaar horen..
Tis niet makkelijk, dat uit elkaar gaan![]()
Jeetje. Toch wel een bizar verhaal eigenlijk. Wat was de reden voor haar om te breken...of wil je dat niet kwijt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef brooklynzoo het volgende:
Het is vandaag exact 1 jaar geleden dat mijn ex plotseling naar het buitenland vertrok en daar vrijwel direct een relatie aanging terwijl de onze nog niet over was. De intentie om naar het buitenland te gaan was nooit om de relatie te verbreken, ik steunde haar volledig in haar avontuur, vandaar dat ik dit plotselinge verlies altijd heb ervaren alsof ze ineens gestorven was. Ze verdween letterlijk in een klap uit mijn leven en ik heb haar daarna, in het laatste jaar, nog 2 korte momenten gezien (niet langer dan 10 minuten per keer). En nu, exact een jaar later, kan ik melden dat ik over mijn rouwgevoelens heen ben. Een relatie van 4 jaar verwerken kost in mijn geval dus 1 jaar. Fair enough, zou ik zeggen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Helemaal waar, als iemand nog een presentatie wil hierover dan kan ik hoolie als voorbeeld fungerenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Garisson72 het volgende:
ik blijf erbij, contact houden met je ex verlengt je verwerkingsproces alleen maar.
Avontuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:33 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Jeetje. Toch wel een bizar verhaal eigenlijk. Wat was de reden voor haar om te breken...of wil je dat niet kwijt?
Wij zijn ook trots op jequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
(gister wel een smsje getypt over mijn tentamen maar toch niet verstuurd -Trots op zichzelf is)
Wil het nog niet accepteren....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:39 schreef QCC het volgende:
Wat maakt het uit of ze boos is, ze is ook aan het verwerken, daar hoort boos zijn bij. Je kunt haar het beste alleen laten, het is voorbij en dat moet je kunnen accepteren, het is lastig en het zal nog wel even duren voordat het zover is (geldt voor mij hetzelfde)
Hoort er nou eenmaal bij, gaat vanzelf wel weer over. Accepteren is moeilijk..quote:
Idem, wil/kan.. je móet het accepteren, het ging niet meer, maar toch denk je nog steeds dat je bij elkaar moet zijn, dat je bij elkaar hoort.. Maar dat is niet zo, nu niet, misschien wel nooit meer niet. Die gedachte moet je mee leren leven en accepteren, iedereen die door deze periode gaat moet dat, maar als dat niet zo verdomde moeilijk zou zijn zou dit topic niet al aan zijn 48e editie toe zijn.quote:
Je bent ook van harte welkom om je verhaal hier kwijt te kunnen.. Voordeel is dat de meeste reacties ook gewoon serieus zijn en waar je ook iets mee kuntquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Idd vind het toch fijn mijn verhaal hier kwijt te kunnen.. Gewoon kleine dingetjes waar je je vrienden niet weer mee lastig wilt vallen..
(ik ben zo'n typ dat als ze niet zeker over iets is 1000 keer over hetzelfde onderwerp wil pratenVond mijn ex ook altijd zo leuk.. maar hij ging er wel goed mee om
)
Hm en ik heb hem toch mijn tentamenuitslag gesmst..ach ja hij was er sowieso heel benieuwd naar en als vrienden moet je zoiets toch kunnen delen
Maar khad wel gewoon een heel zakelijk berichtje.. zo vn hee k wilde je even laten weten dat ik mijn tentamen gehaald heb x
Kreeg wel ook gewoon een berichtje terug dus jah
Hm wat ik wel positief vond! Ik schrik me sowieso altijd rot als ik een smsje krijg.. Ineens zon trillend ding hele bureau triltEn eerst dacht ik altijd oeh
vriendje.. En dat was de laatste tijd eik nog steeds een beetje zo.. Maar toen ik dus toen straks dat smsje kreeg dacht ik totaal niet aan hem.. was zelfs een beetje verbaasd dat hij me smste (was vergeten dat ik hem gesmst had
) Dus dat vond ik wel een positief punt
en heeft ze ook aanleiding om dat te geloven? geloof jij dat het wel heel anders zou zijn, àls je nog een kans zou krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef NZYM het volgende:
Gisteravond nog met me *ex* gepraat... of er nog een kans was. Maar dat is niet het geval. Ze blijft volhouden dat ze denkt dat er niets veranderd aan onze relatie.
hoeft niet natuurlijk. Voordeel is dat je van jezelf nog niet weet hoe je zal reageren, hoelang het allemaal gaat duren, etc. Wacht het maar rustig af, zou ik zeggen.quote:Wat een kutgevoel is dit zeg. Na 2 jaar elkaar DAGELIJKS zien, opeens is het gewoon over.
Al die herinneringen waar ik ook ben, ik blijf er maar aan denken, onbewust.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dus dat maakt het wat moeilijker neem ik aan.
Dat kan ik niet zeggen. Zij kan dat ook niet zeggen. Niemand kan zeggen wat er in de toekomst gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en heeft ze ook aanleiding om dat te geloven? geloof jij dat het wel heel anders zou zijn, àls je nog een kans zou krijgen?
Inderdaad. Meer kan er niet van zeggen hehehe, je hebt gelijk. Zo is het gegaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
het kan zijn dat jij de overtuiging hebt dat áls je nog een kans zou krijgen, je echt zou veranderen of dat alles tussen jullie anders zou zijn. Het kan zijn dat je dat aanvoert als overtuigingsmiddel naar haar toe, om het nog eens te proberen.
Het zou betekenen dat je in de onderhandelingsfase zit, zoals op pagina 1 beschreven.
maar dan nu de échte vraag: denk je dat je echt zou kunnen veranderen, of dat de situatie beter zou zijn? of beloof je verbetering omdat je haar gewoon terugwil, terwijl je eigenlijk stiekem best weet dat je die verbetering niet kan waarmaken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:50 schreef NZYM het volgende:
[..]
Inderdaad. Meer kan er niet van zeggen hehehe, je hebt gelijk. Zo is het gegaan.
Nu is het mij nu wel duidelijk dat ze niets meer wilt, ik heb verdriet en ik ben boos tegelijk, echt fucked up.
Ik zou ECHT kunnen veranderen. Maar ik weet van mezelf niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar dan nu de échte vraag: denk je dat je echt zou kunnen veranderen, of dat de situatie beter zou zijn? of beloof je verbetering omdat je haar gewoon terugwil, terwijl je eigenlijk stiekem best weet dat je die verbetering niet kan waarmaken?
Dit gebeurt namelijk nogal eens - je denkt dat je anders kan zijn, voor haar, maar je houdt jezelf voor de gek. Na verloop van tijd zou je toch weer terugvallen in je oude gedrag. Waar het nl op neer komt, is dat het te maken heeft met de persoon die jij nou eenmaal bent.![]()
Knap dat de knoop doorgehakt is.. Je kan nu nog niet zeggen hoe je je over een tijdje gaat voelen als je haar weer ziet.. dat moet je dan maar over je heen laten komen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef NZYM het volgende:
Het is sinds afgelopen zaterdagmiddag uit.
Zaterdagavond drong het pas eigelijk tot me door.
Ik stuurde zelfs 2 smsjes ofzo... en toen heb ik mezelf beloofd om nix meer te sturen.
En toen gister afgesproken om het uit te praten. Zodat we niet later ruzie krijgen om iets wat in 'het verleden' is gebeurd. Zij gaf toen aan dat het gewoon echt over is, omdat ze het gezeik wat we hadden niet nog een keer mee wil maken.
Zij wilt echter wel vrienden blijven (uiteraard). Zij geeft me ook alle tijd om het te verwerken, dat begrijpt ze ook. Ik wil ook wel vrienden blijven enzo, maar ik weet niet hoe ik me eigen ga voelen als ik haar weer zie na een tijdje.
Mooi voor je!! Wel even je dans kunsten op poetsen voor je gaat hé!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef Byte_Me het volgende:
nou, maar weer eens een update van mij. Een half jaar geleden is het uit gegaan met mn verloofde. We woonden toen al een jaar 500km uit elkaar na eerst 1,5 jaar samengewoond te hebben. We moesten nog een jaar uit elkaar wonen en dan konden we weer samen zIjn. Helaas hebben we dat niet gehaald, mn vriendin kon het niet meer aan, en langzaam aan is haar liefde voor mij verdwenen. Door de afstand is het ook verschrikkelijk moelijk hier iets aan te doen of dit proces om te keren, en helaas heeft ze het me ook veel te laat verteld. Ik had wel in de gaten dat er iets niet klopte en vaak gevraagd wat er aan de hand was, maar nooit een antwoord gekregen waar ik iets mee kon.
Maar goed, toen het uit ging had ik daar echt verrassend weinig moeite mee. Daarover heb ik me erg vaak verbaasd, want ik hield echt zielsveel van haar. Ik heb het toegeschreven aan de afstand, ik was er al aan gewend haar te missen dus zoveel veranderde er niet. In die 6 maanden hebben we nog regelmatig contact gehad, als ik zo eens in de maand naar huis ga, slaap ik gewoon in ons appartement, dus we zagen elkaar ook nog. Allemaal prima.
Tot afgelopen week. Ik kreeg te horen dat ze een nieuwe vriend had. Mijn wereld storte in. Ik heb mezelf gewoon al die tijd voor de gek gehouden. Rationeel wilde ik haar niet meer terug, maar kennelijk was ik emotioneel gewoon nog samen met haar. Maar goed, ik ben blij dat het gebeurd is, nu ben ik eindelijk aan het verwerken geslagen. We hebben ook eindelijk alles uitgepraat, en ik snap het eigenlijk ook allemaal wel, waarom het zo gelopen is. En de verwerking gaat nu ook wel in sneltreinvaart. Het is nu 10 dagen later, en het doet nog wel pijn, maar het is goed te doen. Vorige week was het wat minder, niet eten, niet slapen, geen concentratie, typisch liefdesverdriet.
Nu begin ik eindelijk ook weer eens naar andere vrouwen te kijken. Inmiddels al een leuke amerikaanse au pair ontmoet, eens kijken of dat iets wordt. Binnenkort gaan we salsadansen
tsja, we zagen elkaar om het weekend, dus toch vrij regelmatig. maar het probleem is dat je dan die tijd wilt benutten voor leuke dingen, waardoor je de problemen laat liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef QCC het volgende:
Het zit allemaal in de heupen bij salsa
Zo'n afstand voor zo'n lange tijd is inderdaad erg moeilijk, haast niet te doen tenzij je elkaar regelmatig kunt zien, maar je gaat niet ieder weekend even 500km afleggen..
Succes met verwerken!
Leuk he verslavingenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis alleen.. kheb zo'n sterke behoefte om hem te zienen kweet dat dat gewoon niet mag
! iig nog niet.. want dan beginnen die vlindertjes wss weer te fladderen e.d.
worked for mequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en salsadansen leek me een uitermate geschikt methode om "dichter tot elkaar te komen"
ik moest ff denken op welke datum we iets kregenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm omdat we begin mei wat met elkaar kregen zijn er nu zoveel "speciale data" af en toe wel lastig.. Maar als ik mezelf gewoon toesta om er eventjes bij stil te staan is toch makkelijker dan het iedere keer weer verdringen..
Tis alleen.. kheb zo'n sterke behoefte om hem te zienen kweet dat dat gewoon niet mag
! iig nog niet.. want dan beginnen die vlindertjes wss weer te fladderen e.d.
Als praten niet meer werkt moet je stoppen met praten en afstand nemen, alleen zo kan het rusten en kan je later misschien eens praten... Je moet niet te veel willen als het zo vers is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Liebe het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat ik voor mezelf moet kiezen en mogelijkheden moet scheppen, btw. Ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon schone lucht tussen ons hebben, ik ben zo'n persoon die daar echt mee zit.
Maar elke keer als ik dingen uit probeer te praten wordt het alleen maar erger. en dat komt echt omdat hij niks toegeeft en ik besloten heb dat niet meer te pikken.
heb ik eigenlijk helemaal niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Skv het volgende:
En ik voel me dan ook direct de hele dag weer klote
Soms word ik echt niet goed van mezelf!
Vannacht deels over haar gedroomd, ging in dromenland ook niet zo goed tussen ons. Ook nog over 'anderen' gedroomd, zonder vreemd soort schuldgevoel dat ik normaal aan dergelijke dromen overhieldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
same 'ere...quote:Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef QCC het volgende:
Hans Teeuwen, toch?
<zucht> weer alleen vanavond
Idd en is ook een deel van het verwerkingsproces.. ik heb het ook gehad na verloop van tijd gaat het over...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...quote:Op zondag 13 mei 2007 08:33 schreef Nijntjes het volgende:
Gewoon geen contact zoeken en blokkeren en hyves weghalen enzovoort, dan gaat het goed hoor!
En niet zoeken naar die persoon.
Enige oplossing is negeren en leuke dingen doen......
Ik ga psychologie studerenquote:Op zondag 13 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Offtopic: Studeren in nijmegen is zeker leukWat ga je doen?
Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef Lakai het volgende:
oke
dus jij vind dat wel een leuke studentenstad ?
ik ben er ooit geweest....en ik vond de innenstad ook heel gezellig!
hoe zit dat daar met studentenverenigingen? wordt daar veel aan gedaan?
niet op zoek gegaan, wel tegen gekomen. maar niks serieus, gewoon een lekkere rebound (als het daadwerkelijk wat wordt).quote:Op zondag 13 mei 2007 18:38 schreef Skv het volgende:
Is er hier overigens al iemand actief op zoek gegaan naar een volgende vriend/vriendin? Of alleen voor een nachtje ofzo?
Ik iig niet, niet bepaald behoefte aan..
Wijchen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
hoor ik hier Nijmegen?![]()
ben zelf in de buurt van Nijmegen opgegroeid, dus Nijmegen was voor ons De Stad!
Ga je leuk vinden, Lakai! zeker een hele leuke studentenstad!
en goed voor je verwerkingsproces, om maar weer On Topic te gaan...verandering van omgeving, nieuwe mensen en zo.
nee joh, wij mannen kunnen tenminste iedereen aanspreken. vrouwen moeten maar wachten wat zich aanbiedt. nou ja, moeten, ze moeten natuurlijk niet, maar zo gaat het meestal wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan
En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef QCC het volgende:
Op zich zou ik wel graag een nieuwe vriendin willen, maar sta er volgens mij nog niet echt open voor..
TIjdens uitgaan wel wat leuke dames gezien maar erop af stappen is weer zo'n grote stap (die ik pas 1x heb hoeven ondernemen, inmiddels meer dan 2 jaar geleden), en toen 'kende' ik haar al een beetje via msn. Volgens mij is het voor vrouwen sowieso makkelijker, mijn vriendin werd meerdere keren per avond aangesproken als we samen uitgaan (ook weer zoiets, waarom proberen andere gasten met een meisje aan te praten die al de hele avond met haar vriendje staat te dansen/flikflooien?).
AFgelopen week minder druk geweest dan week ervoor, maar denk minder aan haar dus gaat wel de goede kant op denk ik.
ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef NiTiN het volgende:
[..]
En toch is dit wel erg belangrijk. Zonder contact, of eerste stap, geen kans op meer.
ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?quote:Herken het wel hoor, door iets wat me van de week even aan vandaag deed herinneren (vandaag zou ze aankomen voor een weekje samen in NY) zat ik ook onderhuids een beetje mezelf teveel aan het denken te zetten. Mogelijkheden zat, nauwelijk de stap gemaakt. Stom, maar goed.
Heb ik ook, dus die neiging had ik namelijk, dus mijn hyves verwijderd enzovoort, voel je meer rust namelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Hoolie2k6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...
gewoon alles dr uit, msn, hyves (helemaal een drama die site), telefoon etc etc
Dat is heel kut..quote:Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
Boh het is meer advies, hij geeft aan wel een nieuwe te willen maar de stap niet te kunnen/willen zetten. Mocht ie dat wel kunnen/willen, dan moet je er gewoon voor gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach ja, het duurt wel even hoor, voordat je er aan toe bent. al springen sommigen meteen op de volgende, ikzelf kan dat niet.
[..]
Mjah ik zit sinds Feb. in NY, en dingen zijn onverwachts anders gelopen. Hele verhaal is wat ingewikkelder. En vandaag, de komende week, was iets waar we ons beiden vanaf voor mijn vertrek al op richtten... "NiTiN kom terug, en *naam ex* komt langs"...quote:ook een lange afstands relatie die stuk is gelopen?
Inderdaad, mee eens. Heb een geweldige zorgeloze tijd gehad met haar, en voordat we relatie kregen zou je kunnen zeggen dat ik van haar hield, en vice versa. Toen veranderde die gevoelens, nog steeds houden van maar dan een ander gevoel, en nu de relatie over is, is het nog steeds een fijn persoon die waar ik nog steeds heel veel om geef en van hou, maar dat steeds meer op een andere, namelijk de oude manier.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen elke herinnering aan zijn/haar ex weggooit.. Ik kijk terug op een superfijne tijd met haar. Ze was echt top
Zou het dan ook zonde vinden om dat allemaal direct weg te mikken door het contact helemaal te verbreken. Ik spreek haar nu veel minder dan eerst, maar als ik haar spreek is het erg leuk
Gelukkig heeft ze (nog) geen nieuw vriendje, dat lijkt me wel een redelijke dooddoener.
Maar daar heb ik verder natuurlijk ook geen invloed op..
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
Gast, ga dan ook geen foto's kijken, je weet dat je het tegen kan komen dus je vraagt er zelf om op die manier..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef Hoolie2k6 het volgende:
Nou ik zie fotos van dr dat ze weer met kerels op de foto staat, wat een gevoel zeg... kan er niet mee omgaan het idee dat ze een ander heeft straks maak mezelf helemaal gek dr mee...
maar goed, heb t zelf uitgemaakt , kmoe nie zeiken
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Skv het volgende:
Is het dan niet ontzettend kut dat, als je vrienden bent en het is uit, zij na een tijdje een nieuwe vriend heeft?
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat hebquote:Op maandag 14 mei 2007 10:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is heel kut, maar dat gevoel duurt niet zo lang.
Dat heb ik dus nu ook en kan het totaal niet hebben als ik dr met andere zie, wordt er gewoon letterlijk opgefokt vanquote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ik de eerste zal zijn met een nieuwe lover, dan voel ik me er niet zo klote onder iig. Maar volgens mij heeft zij ze meer voor het uitzoeken dan ik dat heb
Ja, klopt. Ik ga ook nergens aan beginnen waarbij ik niet verliefd ben ofzo, voor dat weer lukt ben ik toch wel geruime tijd verder.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:25 schreef kanna het volgende:
Zoals al eerder gezegd. Het is geen wedstrijd. Als je een vriendin hebt en dan denkt van "he, gelukkig ik ben eerder" zul je je nog steeds klote voelen als zij een vriend krijgt.
graagquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Leylal84 het volgende:
Ja maar als je geaccepteerd hebt dat het over is, kan je toch weer gewoon een sex-relatie hebben.
Ik bedoel als je toch geaccepteerd hebt......
zoiets kán erg louterend werken ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Byte_Me het volgende:
mijn ex doet het met een vent die een goede vriendin van haar een keer of 5 heeft bedrogen. daar wordt je ook niet vrolijk van, maar ja, na een paar dagen deed het me niks meer.
zou erg relaxed zijn ja, als je een knopje op je hoofd had zitten om bepaalde gedachtes uit te kunnen schakelen. maar goed, wen er maar vast aan dat ie een ander heeft, dat zal toch een keer gebeuren. uiteindelijk moet je gewoon zorgen dat jouw leven bevredigend is, en accepteren dat je niks meer te zeggen hebt over het leven van je ex. maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. succes ermee.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister had hij nog wel op men msn gereageerd.. maar toen lag ik al in bed.. dus jah..
Kvind het zo stom van mezelf dat ik me maar af blijf vragen waar hij is op zo'n moment..
(Hij is best wel een thuisblijver e.d. dus dat hij nu wel ineens veel weg is vind ik ook een beetje raar)
Kweet ook wel dat dat er niet zomaar uitgaat na 2 jaar relatie maar toch.. Kheb er niks meer aan om het te weten..
Kwas er net met een vriendin over aant praten dus ik zei zo misschien heeft ie wel iemand anders ontmoet en toen ik dat zo zei draaide mijn maag echt om..
Waarom kun je zo'n dingen niet gewoon uitzetten en er niet meer over nadenken..
dank je....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ah joh, minor setback.
no worries!![]()
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef NZYM het volgende:
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.![]()
![]()
En wat zegt de huidige vlam daarvan?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook....![]()
)...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem.......
...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
![]()
![]()
Ik haal daar eigenlijk totaaaaal geen voldoening uit....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net ook even met hem gesproken.. Hij zegt dat hij het wel comfortabel vind dat we niet zo heel veel contact hebben.. Ook heeft hij genoeg te doen dus is hij er niet meer zo mee bezig..
Logisch wss hij is ook degene die het uitgemaakt heeft..
Maar hij vind het wel leuk om met me te praten.. gewoon zo af en toe om te kijken hoe het met elkaar gaat..
Ik weet niet wat ik heb deze week.. heb het er gewoon wat moeiljker mee.. Waarschijnlijk niet genoeg afleiding.. maar heb ook geen zin om dat te zoeken.. moet er maar een keer doorheen..
Eindig nou niet met die laatste zinquote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat het bij mij ook wel een beetje zo gegaan is... "iemand die mij meer dan normaal aandacht gaf"
En het ook eindelijk eens een vriendje hebben e.d.
maarja dat is wel uitgegroeid tot meer anders heb je geen twee jaar met elkaar..
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je het alleen doet om een vriendje te hebben houdt je het niet 2 jaar lang met een persoon vol..
Dus ja dan heb je 2 jaar lang een leuke tijd met die persoon gehad
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ruikert het volgende:
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuwswerd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer
)
kom op joh, 2,5 week is niks. ik ben al 6 maanden single, en begin nu pas weer een beetje naar andere vrouwen te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef QCC het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
Ik weet niet waar ik slinger.... hij had al ver voor, tijdens en nu nog dezelfde ander....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:15 schreef girlfriend het volgende:
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..
Van een ander forum nog, jaren geleden.....quote:
Dan weet ik al welk forumquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Nies het volgende:
[..]
Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
De tijd die gaat je helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef 1603 het volgende:
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
Blijkt wel dat jullie "niet voor elkaar gemaakt zijn". Hoe hard het ook klinkt, nu gewoon accepteren en door met je leven. Je komt echt iemand tegen die beter bij je past en die wel een toekomt met jou zietquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..![]()
Wat een enorme lul om dat zo te zeggen, als ik het even zo mag zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..![]()
maak je maar niet te druk over zijn beweegredenen om zo'n mailtje aan je te sturen; in extreme situaties doen mensen soms rare, onbegrijpelijke dingen en waar jullie in zitten, is een redelijk extreme situatie (maar goed, dat wist je al ws.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Niri het volgende:
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
Goed zo afkappen die handel! Wees maar lekker boos!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Niri het volgende:
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
Herkenbaar, maar das wel de kern van het verhaal jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebrachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat het ook is.. Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Ik wil hem dus niet meer terug.. Ja ergens diep in me wel maar ik weet toch dat het niet meer gaat werken..
Maar zou bijv wel een paar maanden terug willen gaan en wat dingen willen veranderen en kijken of het dan wel beter zou zijn gegaan.. Maarja dat is iets wat je nooit zult wetenEn jezelf zo'n dingen af gaan vragen is het jezef alleen maar moeilijker maken..
Ja opzich is daar niets mis mee..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef QCC het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht![]()
Ik ben lid bij Ovum en het beruchte piekenfeest is woensdag in plaats van donderdag!! Zeker komen want wordt echt mooi...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!
Vandaag me weer totaal helemaal de tyfus verveeld. Gisteren ook al
Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic![]()
2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!
Maar toen maakte hij het half april ineens uit!Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geëscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...![]()
Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizenIk heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2
)
Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....![]()
Dit gaat heavy worden![]()
Net geprobeerd hem te bellen. Voel me echt rot over dat mailtje en had geen zin om me de hele avond kut te voelen dus leek me fijn om het gewoon op een normale volwassen manier uit te spreken. Sinds die mail zijn al mijn mooie herrinneringen in een klap weggevaagd en dat is toch zonde eigenlijk. Helaas leek het hem blijkbaar niet zo goed idee om er over te praten want hij drukte me gewoon weg. Vind ik echt kinderachtig en vooral lekker de makkelijkste weg kiezen. Wel mailen wat je vind maar als je er gewoon 1 op 1 over moet praten, het ontwijken! Naja ik weet nu in iedergeval zeker dat ik beter verdien dan hem en dat ik er ook geen energie meer in ga steken!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
overdag op het werk heb ik helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IOS - Mooie Woorden
[..]
Als ik realiseer dat dat wss gewoon de waarheid is. dat het alleen maar mooie woorden zijn.. doet dat best pijn.. Maar dat is waarschijnlijk iets waar ik gewoon doorheen moet.. Maar hoe![]()
Voelde me vanmiddag zo heerlijk en nu baal ik weer helemaal enzo..
Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dan weet ik al welk forumleuk je hier te zien!
Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan![]()
Hier zit ik nou dus ook nog altijd mee te stoeien ....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?
Ik voel me al weer wat beter.. Heerlijk die stemmingswisselingen.. Maar wat je zei hielp wel Kanna.. Ik moet hem gewoon als een gewone vriend gaan zien en dacht dat ik dat al deed maar toen je zei bij gewone vrienden heb je soms ook geen zin om te reageren en contact te zoeken drong het pas een beetje tot me door.. Toen ik laatst aan hem vroeg hoe hij mij nu zag zei hij ook jah gewoon als een vriendin.. dus hij is al wel zo ver.. en ik heb hem eik nog niet echt de kans gegeven om uitzichzelf contact te maken (niet dat ik er iedere keer meteen bovenop duik) maar dat zal dan bij hem zijn als hij wss een paar weken niks van me gehoord heeft ofzo..
Heb hem nu toch maar uit mijn msn verwijderd.. (wel op de manier dat hij mij nog wel aan kan spreken) Misschien geeft me dat toch meer rust.. kijken hoe lang ik dat volhoud.. we'll see
Naja ik ga slapen.. Hopen dat ik nu eens een keer niet over hem droom..
zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijkHet valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.
Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
zo denk ik er ook overalleen the best is good enough !
Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar, succes met je vrijheid.
tsja 7 jaar is niet niets he?.........quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt....we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
We zullen ongetwijfeld weleens met elkaar moeten praten. Zolang ik haar maar niet in de ogen kijk is het niet zo erg. Ze heeft van die mooie grote blauwe kijkers waar ik in kan verdrinken. Als ik dat vermijd zal het al een stuk makkelijker zijn voor mezelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?
rest text
ZO herkenbaar zelfs dat ik er bijna van schrok toen ik het las - spijker op zijn kop! Herkenning van één jaar geleden, en ook het tijdelijk verdwijnen ervan als je erover hebt geschreven, zoals je in een latere post zei, had ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar, succes met je vrijheid.
ik bedoel juist dat het wel kans maakt, als je maar door hebt dat het qua passie niet zo zal zijn in het begin. je kent elkaar immers door en door..quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).
wat hierin volgens mij vaak meespeelt, is de leeftijd. Vooral bij relaties die op jonge leeftijd zijn begonnen (eind tiener, begin twintiger) komt er vaak het 'is dit alles?'-moment na ongeveer 7 jaar, omdat dan de 30 in zicht komt bijvoorbeeld.
dat is waar het meestal op uitdraait ja. Je denkt dat je nevernooitniet meer zonder die persoon zult kunnen, maar als het verwerkingscircus voorbij is, hoeft het ineens niet meer...quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:24 schreef kanna het volgende:
In mijn geval heb ik er 9 van de 10 keer na een paar maanden geen behoefte aan om nog wat met m'n ex te ondernemen terwijl ik dat in het begin heel graag wou.
heel goed gezegd.quote:Als dat gebeurt, gebeurt het en daar doe je weinig aan. Contact gaan forceren omdat je daar bang voor bent werkt alleen maar averecht denk ik.
iedereen doet dat toch op zijn eigen tempo en manier, Yasha. Geen probleem toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja dit zeiden jullie een maand geleden al dat ik dat moest doen.. Maar toen ging het gewoon echt goed met me en vond ik het fijn om op zo'n manier met hem te praten..
Herkenbaar, hoewel ik nu wel flink inzie dat de tijd krapper wordt... en ik ook nog zin heb om leuke dingen hier te doen voor ik terugga, dus mezelf wel steeds meer eraan kan zetten (ook vooral omdat ik weer in mn good mood komquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het is gewoon wat Kanna gister al zei.. Ik ben gewoon bang dat als ik hem nu "loslaat" qua contact enzo.. Ik hem voor altijd kwijt ben.. en ik denk dan wel dat ik dat bedoel als vriend..
Het is gewoon zo raar om de persoon waar je 2 jaar mee samen bent geweest te verliezen.. op alle gebieden..
vanavond ga ik lekker bij mijn lievelingstante en oom eten en daarna een gezellig avondje ervan maken.. Dat zal me waarschijnlijk wel goed doen.. En aangezien mijn ouders weg zijn kan zij even een vervangende mama voor me zijn
Ik doe ook gewoon te weinig.. kan me niet meer echt motiveren naar college te gaan en dergelijke.. (dat komt ook omdat ik me helemaal op een online spelletje heb gestort)
Gister vroeg een vriendin ook aan me hoe het met me ging.. Dus ik zo jah eik niet zo goed.. Toen zei ze "Ja dat dachten we al.. Zeg dat dan gewoon eerlijk en ga niet tegen ons schone schijn lopen spelen" Omdat ik al zovaak dingen afgewezen heb met een smoesje.. Ze zei ook: "nu ik weet dat het niet goed met je gaat weet ik dat ik je gewoon mee moet sleuren ik was al bang dat je saai werd"![]()
![]()
het enige wat je gaat helpen, is afstand nemen. Dat weet je al. Je bent er alleen kennelijk nog niet aan toe om voor jezelf te kiezen. Daar kom je nog wel -- hoe sneller hoe beter!quote:
Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
Gister fantaseerde ik heel even dat mijn ex en ik weer bij elkaar terecht zouden komen omdat we ons best alleen voelden zonder elkaar.![]()
De waarheid ligt wat anders denk ik, maar soms ook niet.![]()
hier ook zoiets...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef Byte_Me het volgende:
nou, volgens mij heb ik alle stadia al wel doorlopen. verdriet, woede, etc, het is allemaal grotendeels weg. alleen lijkt het wel alsof ik mn ex met de dag meer ga missen. en dat terwijl ik helemaal niet gauw mensen mis. ik heb nog nooit iemand zo erg gemist als ik mn ex de laatste tijd doe. ik hoop dat dit ook weer voorbij gaat, ken dit gevoel iig niet ze sterk van eerdere relaties.
Ja, dat dromen...dat had ik vooral in het begin. Vond dat wel prettig, want dan was ie toch een beetje bij me en kon ik hem vasthoudenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef QCC het volgende:
[..]
Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..
Ook de constante strijd tussen rationeel denken en het gevoel dat je hebt dat je nog gewoon bij elkaar moet zijn is vreselijk![]()
ik heb weleens gelezen dat sex in je dromen met iemand, betekent dat je heel dichtbij diegene wil zijn of diegene heel graag in je leven wil hebben. Zo kun je in je droom dus ook sex hebben met een gewone vriend. Weet niet of het echt zo is, maar het zou in dit geval wel kunnen dus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier word ik 's ochtends altijd wakker door een droom over hem en in die droom hebben we dan echt 9 van de 10 keer seks..Waar dat dan ineens weer op slaat geen idee..
zie je, kom je toch weer op die sex uit.quote:Heb hem nog steeds niet gemaild omdat ik geen flauw idee heb hoe ik het moet zeggen en wat ik precies wil zeggen.. Heb meer zin om gewoon op msn te vragen van Hee als ik nu gewoon ff het contact met je verbreek denk je dat we dan over een paar maanden nog genoeg hebben om vrienden te zijn? Maarja om die vraag er zo direct in te ketsen..
Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:30 schreef Byte_Me het volgende:
zeggen jullie eens, heeft mijn ex ook nog gevoelens voor mij?
--verhaal--
Hee Misslady,quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!
veel sterkte laura en hou ons op de hoogte!
groetjesss
ja dat is ook zo, en als ik het zo allemaal op een rijtje zet, lijkt het me ook wel duidelijk. nu nog een geschikt moment en een goed planquote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:52 schreef kanna het volgende:
[..]
Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....
Waarom vond je eigenlijk dat hij het moest weten?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm en nu heb k weer zoiets van jah waarom heb ik gemaild.. Maarja aan de andere kant ik ging vanochtend wel kijken hoe laat hij is gaan slapen en dergelijke.. Dus jah dat is de reden..
Omdat ik daar vanaf moet.. En ik wel vind dat hij mag weten dat ik het contact verbreek en waarom..
Ik word af en toe zo gek van mezelf mijn stemming lijkt met de minuut te veranderen..
Precies. (Ik heb dus ook zo op zo'n mailtje terug gewacht toenertijd en ik kreeg niks trug, dus wachten kan alleen maar tegenvallen).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef kanna het volgende:
Als ik jou was zou ik er niet teveel meer achteraan zitten. Je hebt je mail gestuurd met je bedoelingen. Hou de eer dan aan je eigen en doe wat je in die mail geschreven hebt. Hij zal het heus wel lezen en als hij het nodig vindt om daarop te reageren doet hij dat wel. Nogmaals: Forceer geen antwoorden bij hem, dat heeft geen zin. Werkt alleen maar averechts.
Lol, is dit geen ge-quote post van mij uit een ouder "De kunst van het loslaten van een ex"-topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar tis niet dat ik een onredelijke mail stuur en ik heb er een vraag instaan en ik vind dat ik na 2 jaar relatie daar best een antwoord op mag krijgen.. Maarja ik snap wel wat jullie bedoelen.. Vanavond en morgen overdag werken.. AfleidingDan zondag nog iets verzinnen om te doen.. maandag lange collegedag en dinsdag zijn mijn ouders gelukkig weer thuis
Precies, ik wist ook wel dat iederreen gelijk had ik deed alleen toch gewoon wat ik zelf wilde en wat mij goed leek te doen! Dus... waarom denk je dat dit topic al 48 delen heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal gelijk.. het is alleen altijd makkelijker gezegd dan gedaan..
Naja het komt vast wel goed allemaal
Onthechten is een proces van tijd en zo iritant en zorgt bij mij voor twijfels... bahquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:31 schreef dark80 het volgende:Onthechten heeft zn tijd nodig...
PS Yashaaaaa doe je pm eens checken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |