dank je....quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ah joh, minor setback.
no worries!![]()
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef NZYM het volgende:
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.![]()
![]()
En wat zegt de huidige vlam daarvan?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook....![]()
)...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem.......
...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
![]()
![]()
Ik haal daar eigenlijk totaaaaal geen voldoening uit....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net ook even met hem gesproken.. Hij zegt dat hij het wel comfortabel vind dat we niet zo heel veel contact hebben.. Ook heeft hij genoeg te doen dus is hij er niet meer zo mee bezig..
Logisch wss hij is ook degene die het uitgemaakt heeft..
Maar hij vind het wel leuk om met me te praten.. gewoon zo af en toe om te kijken hoe het met elkaar gaat..
Ik weet niet wat ik heb deze week.. heb het er gewoon wat moeiljker mee.. Waarschijnlijk niet genoeg afleiding.. maar heb ook geen zin om dat te zoeken.. moet er maar een keer doorheen..
Eindig nou niet met die laatste zinquote:Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat het bij mij ook wel een beetje zo gegaan is... "iemand die mij meer dan normaal aandacht gaf"
En het ook eindelijk eens een vriendje hebben e.d.
maarja dat is wel uitgegroeid tot meer anders heb je geen twee jaar met elkaar..
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je het alleen doet om een vriendje te hebben houdt je het niet 2 jaar lang met een persoon vol..
Dus ja dan heb je 2 jaar lang een leuke tijd met die persoon gehad
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ruikert het volgende:
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuwswerd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer
)
kom op joh, 2,5 week is niks. ik ben al 6 maanden single, en begin nu pas weer een beetje naar andere vrouwen te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef QCC het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
Ik weet niet waar ik slinger.... hij had al ver voor, tijdens en nu nog dezelfde ander....quote:Op maandag 14 mei 2007 17:15 schreef girlfriend het volgende:
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..
Van een ander forum nog, jaren geleden.....quote:
Dan weet ik al welk forumquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Nies het volgende:
[..]
Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
De tijd die gaat je helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef 1603 het volgende:
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
Blijkt wel dat jullie "niet voor elkaar gemaakt zijn". Hoe hard het ook klinkt, nu gewoon accepteren en door met je leven. Je komt echt iemand tegen die beter bij je past en die wel een toekomt met jou zietquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..![]()
Wat een enorme lul om dat zo te zeggen, als ik het even zo mag zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..![]()
maak je maar niet te druk over zijn beweegredenen om zo'n mailtje aan je te sturen; in extreme situaties doen mensen soms rare, onbegrijpelijke dingen en waar jullie in zitten, is een redelijk extreme situatie (maar goed, dat wist je al ws.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Niri het volgende:
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
Goed zo afkappen die handel! Wees maar lekker boos!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Niri het volgende:
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |