abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49364454
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook.... )...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem....... ...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
  maandag 14 mei 2007 @ 15:20:16 #152
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49366383
ah joh, minor setback.
no worries!
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:31:26 #153
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49366861
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_49366967
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ah joh, minor setback.
no worries!
en gefelischap met je verjaardag alsnog ook!
dank je.... ...moest ff kwijt...
pi_49366979
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef NZYM het volgende:
Ik ben inmiddels weer terug bij me 'ex' hehehe, na wat wilde sex hebbe we nog een keer gepraat.
pi_49369195
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk je behoorlijk over je ex te zijn, verliefd op een ander (en niet zo zuinig ook.... )...krijg ik een dag voor mijn verjaardag een subtiele felicitaie via FOK! van hem....... ...doet toch wel meer dan ik gedacht had...
En wat zegt de huidige vlam daarvan?
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_49370718
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..

We hebben nog steeds contact en dat voelt voor mij beter dan elkaar niet meer zien of spreken. Misschien duurt het proces zo wel langer, maar ik heb haar gewoon graag in mijn leven. En ja, het zou zomaar kunnen dat ik mezelf daarmee voor de gek houd.

Edit: er zijn nog geen dagen dat ik haar vergeet.

[ Bericht 6% gewijzigd door girlfriend op 14-05-2007 17:53:59 ]
pi_49371409
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:05 ]
pi_49372137
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net ook even met hem gesproken.. Hij zegt dat hij het wel comfortabel vind dat we niet zo heel veel contact hebben.. Ook heeft hij genoeg te doen dus is hij er niet meer zo mee bezig..
Logisch wss hij is ook degene die het uitgemaakt heeft..
Maar hij vind het wel leuk om met me te praten.. gewoon zo af en toe om te kijken hoe het met elkaar gaat..

Ik weet niet wat ik heb deze week.. heb het er gewoon wat moeiljker mee.. Waarschijnlijk niet genoeg afleiding.. maar heb ook geen zin om dat te zoeken.. moet er maar een keer doorheen..
Ik haal daar eigenlijk totaaaaal geen voldoening uit....
Ik heb eerder maffe gesprekken waar we met elkaar kunnen lachen....(maar eigenlijk he, nou ik er zo over nadenk....ze heeft mij niet vaak aan het lachen gemaakt...het was gewoon mijn eerste keer dat iemand mij meer dan normaal aandacht gaf....en dat heeft zich 14 maanden goed gebleken )
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49372190

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49372327
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat het bij mij ook wel een beetje zo gegaan is... "iemand die mij meer dan normaal aandacht gaf"

En het ook eindelijk eens een vriendje hebben e.d.

maarja dat is wel uitgegroeid tot meer anders heb je geen twee jaar met elkaar..
Eindig nou niet met die laatste zin
dat klinkt meteen depri!!
eindig met.....
ik heb het 2 jaar superleuk gehad met em
ofzoiets
pi_49372503
Of bedoelde je dat daarmee
pi_49372581
Het slurpt zoveel energie om het van me af te zetten dat de rest echt versloft dat is zo moeilijk, die klik maken om je weer op andere zaken te richten ...
  maandag 14 mei 2007 @ 18:15:07 #164
67670 Skv
Cynist.
pi_49372664
Ik verveel me wederom helemaal de tyfus.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49372766

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49372801
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik bedoelde als je het alleen doet om een vriendje te hebben houdt je het niet 2 jaar lang met een persoon vol..

Dus ja dan heb je 2 jaar lang een leuke tijd met die persoon gehad

no gezeur van mij
  maandag 14 mei 2007 @ 19:13:42 #167
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49374366
Straks sporten, misschien meteen wat vastleggen om uit te gaan deze week.. Vorige week relatief weinig aan haar gedacht, vandaag haast ieder moment dat ik alleen was.

Ook meer afleiding nodig, maar tentamens vanaf volgende week dus zal vast wel veel tijd alleen studerend doorbrengen, en dan dwalen de gedachten toch af
pi_49374442
Het is nu 3,5 maand uit na een relatie van 2 jaar met mijn ex. Hij had binnen 2 maanden een ander, echt zo ontzettend kut! Maargoed het heeft wel geholpen met over hem heen te komen. Heb inderdaad ook alle 5 de stages doorlopen en eigelijk ging het wel redelijk goed. Tot dit weekend, alles kwam weer naar boven en besef nu weer hoeveel ik voor hem voel en hem gewoon nog steeds terug wil. Ondanks dat hij een nieuwe vriendin heeft en hij als vriendje niet eens goed genoeg voor me was. Ben dus weer helemaal terug bij af, wordt er gek van!! Iemand nog tips wat ik eraan kan doen of wat ik absoluut niet moet doen. Echt geen zin om weer ruim een maand naar de klote te zijn en alles opnieuw te moeten verwerken....
  maandag 14 mei 2007 @ 19:25:42 #169
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49374776
Afleiding zoeken, jezelf eraan blijven herinneren dat hij niet goed voor je was.. Werkt bij mij het beste, als ik een vlaag voel opkomen van terugverlangen naar haar dan denk ik aan de dagen voordat het uitging, dat het niet meer ging tussen ons en dat ik iemand verdien die me waardeert om wat ik voor haar doe.
pi_49375203
Dat is het probleem, het ging gewoon goed tussen Ik was zelfs druk bezig met een weekendje weg te plannen, dat doe je alleen als je echt denk dat het goed zit. Hij maakte het gewoon opeens onverwachts uit omdat hij 'niet meer verliefd was'. Neem mezelf nog steeds kwalijk dat je ik het niet heb zien aankomen. Na 2 jaar denk je iemand volledig te kennen en dan komt hij opeens met zo'n verrassing. Afleiding zoeken helpt inderdaad voor een tijdje, maar dat kun je niet eeuwig blijven doen. Heb gewoon nog zo sterk het gevoel dat het allemaal goed gaat komen dat wat we hadden zo 'speciaal' was. Hij heeft nu dan wel een nieuwe relatie en zegt dat hij stapel verliefd is, maar kan me niet voorstellen dat dat zo is. Kan me niet indenken dat ik zo snel vervangvaar ben door een ander. Volgens mij is het voor hem ook gewoon een soort van afleiding, wat hij verward met verliefdheid. Ik ben eigelijk ook niet echt meer verliefd op hem ofzo, maar hou gewoon zo ontzettend veel van em en kan me echt niet voorstellen dat ik dat ooit voor iemand anders kan hebben of dat ik met een ander zo goed kan klikken. Grrr wou gewoon dat er een knopje bestond dat mijn gevoel voor hem kon uitschakelen ofzo maar dat kan niet, ook niet met afleiding zoeken!!
pi_49375723

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49376320
Precies, iedereen zegt gewoon geen contact meer hebben en je bent hem zo vergeten. Klinkt allemaal lekker makkelijk maar helpt gewoon echt niet. Ik raak er juist alleen maar meer van overtuigt dat ik hem terug wil en dat er echt veeel meer in onze relatie had gezeten dan alleen deze 2 jaar. Als ik me kut voel omdat ik hem zo mis, wil ik nog steeds het liefst bij hem gaan uithuilen terwijl hij juist de oorzaak is van alle ellende. Naja volgens mij moet je ook gewoon niet proberen je eigen gevoelens te snappen, want er is geen touw aan vast te knopen. Maar ik weet gewoon zeker dat hij mijn grote liefde is en het is ontzettend moeilijk te beseffen dat jij dat niet van hem bent. Ergens heb ik nog steeds zo iets van 'hij komt er nog wel achter'. Als ik zoals nu een dip heb, bedenk ik ook altijd maar;
dat eigelijk ik niett diegene moet zijn die verdrietig is, want hij gooit een meisje weg wat alles voor hem over heeft en mega gek op hem is en zo een vind hij echt niet meer terug. En tja ook al vind ik dan niemand meer waar ik zo onbeschrijfelijk veel om geef, er zijn zat mannen die meer tijd, energie en liefde in mij willen steken dan hij heeft gedaan.

Maargoed dan voel ik me weer 2 uur goed en daarna begint het weer van voor af aan. Ze zeggen dat liefdesverdriet tijd nodig heeft om te slijten, maar ik vraag me echt af of dit ooit weg gaat en ik heb al helemaal geen zin om zo lang te wachten. Ben het echt!!
pi_49376974
zat?

je moet successen boeken op andere fronten, werk, school sport... dan voel je je extra sterk doordat het zonder haar gebeurd...
  maandag 14 mei 2007 @ 21:05:41 #174
67670 Skv
Cynist.
pi_49378739
Ze doet deze week examens.. Hoop van harte dat ze het haalt
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49379184
Hmm ik wou dat ik mijn ex ook al het geluk van de wereld zou kunnen gunnen. Tuurlijk gun je je ex het halen van examen, want dat is ontzettend belangrijk. Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik ook gewoon hoop dat mijn ex zich ook een keertje kut voelt over 'ons'. Dat hij ook eens een dag naar de klote zou zijn en een keer enorm zou moeten janken. Zou zo graag keer een dagje willen ruilen, zodat hij zich eens kan indenken hoe het voor mij is. Zo kut dat hij zich absoluut niet klote voelt. Aan de ene kant gun ik hem al het geluk van de wereld maar tegelijkertijd wens ik hem ook al het verdriet wat ik heb toe !!
  maandag 14 mei 2007 @ 21:42:58 #176
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49380479
Pff, toen ik net bij een vriend wegfietste dacht ik dat ik haar op een afstandje zag staan (ze woont nl in dezelfde straat), pratend met iemand.. Kon haar gezicht niet zien maar wel een soort van 'huispak' dat ze altijd droeg als ze de hele dag binnen bleef.. Kan best zijn dat het haar helemaal niet was maar m'n hart sloeg gewoon over.. Ik fietste de andere kant op maar had sterk de neiging om met een of ander smoesje die kant op de fietsen, kijken of zij het was en met wie ze stond te praten.

En om met de trend mee te doen, zou ook graag eens een dagje haar willen zijn, kijken hoe zij zich nu voelt en hoe ver zij is met verwerken.. Had wel laatst via via gehoord dat ze bij me langs wilde komen, puur voor de gezelschap (volgens mij ook voor haar, we waren haast iedere avond samen) omdat ik me best rot voelde die week, heeft ze uiteindelijk niet gedaan, gelukkig maar denk ik omdat ik anders weer valse hoop zou krijgen.
pi_49384484

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
pi_49399327
hmmm, ik weet het niet meer. krijg steeds meer het gevoel dat onzo breakup misschien niet zo definitief is. Ik spreek mn ex nog bijna dagelijks via msn en ik heb het idee dat we daar allebei veel behoefte aan hebben. probleem is dat ik mijn ex wel gevoelsmatig terug wil, maar mijn verstand roept nee. lekker verwarrend allemaal. het is uitgegaan door de lange afstand, ik weet zeker dat we anders nog bij elkaar waren geweest. in november zouden we weer samen kunnen zijn, als ik daarvoor kies. maar wat moet ik in godsnaam kiezen? voor mezelf in ieder geval, maar dat kan net zo goed betekenen dat we het nog eens moeten proberen. nou ja, eerst maar eens vragen hoe zij hier allemaal over denkt.
pi_49412059
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuws werd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer )
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01:54 #180
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49414538
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Ruikert het volgende:
bij mij is het nu bijna 3 weken over... heb haar sinds mijn verhuizing niet meer gezien of gesproken. Vanavond nog even iets ophalen bij haar...
en dan nu het iets betere nieuws werd vanochtend bij een ander meisje wakker, heel apart maar weet definitief dat ik mijn ex niet meer terugwil (kan nu ook niet echt meer )

Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:47:10 #181
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49419339
Merk dat ik na een periode van alleen maar opwaarts nu even een tijdje lang nogal zweverig stilsta qua herstel -_- Zou zelfs zeggen dat het een stap terug is.
Zoals al eerder beschreven zit ik onderhuids blijkbaar toch nog steeds met dit weekje in mn buik. Blah.

Merk gelukkig wel dat ik een stuk meer werk verricht dan voorheen (is ook wel nodig), maar nog steeds kan dat nog beter
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49419967
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef QCC het volgende:

[..]

Bij mij is het nu 2,5 week uit.. Geen nieuwe meisjes inzicht of wat dan ook
kom op joh, 2,5 week is niks. ik ben al 6 maanden single, en begin nu pas weer een beetje naar andere vrouwen te kijken.

en juist nu krijg ik het idee dat mn ex me terug wil

oh en een erg toepasselijk nummer voor velen in dit topic: incubus - love hurts
heb het vandaag zeker 50 keer gedraaid

[ Bericht 12% gewijzigd door Byte_Me op 15-05-2007 22:12:43 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:15:37 #183
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49420852
Tja, 2,5 week is kort, en ben echt nog niet over haar heen, maar voel me vaak eenzaam op tijden waar je gewend was bij haar te zijn.. Deze week leek begint weer vrij slecht vergeleken met vorige week.. Misschien moet ik met haar praten, maar heeft waarschijnlijk toch geen zin.. Ik denk dat zij niet meer in de onderhandelingsfase zit, maar weet dat niet zeker omdat ik haar niet wil zien, zou te moeilijk voor me zijn om bij haar te zijn op een andere manier dan we altijd gedaan hebben.
pi_49421354

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:06 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:35:50 #185
103012 Nies
Die hekse
pi_49421878
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik plaats hier ook even voorzichtig een tvp
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:15 schreef girlfriend het volgende:
Ik slinger nu na een maand of 4 tussen fase 4 en 5. Denk ik.. hoop ik. De gedachte dat ze binnen een maand na onze breuk al een ander had, maakte me de afgelopen weken behoorlijk gek. Maar wat doe je er aan..
Ik weet niet waar ik slinger.... hij had al ver voor, tijdens en nu nog dezelfde ander....
Vind het op zich nog wel opmerkelijk dat zo iemand met zichzelf kan leven, maar ik voel mezelf met de dag beter.... heel erg goed zelfs. Ik zit steeds beter in m'n vel en vermaak me ontzettend goed zo in mijn eentje.
Stiekem vraag ik me wel eens af of er ooit een vent komt waar ik op lange termijn wél mee uit de voeten kan
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_49424320
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef Nies het volgende:

[..]

[..]
ken jij mij?
  woensdag 16 mei 2007 @ 00:57:16 #187
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49427065
handige en zeer effectieve terugvind unit
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:14:44 #188
103012 Nies
Die hekse
pi_49430545
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

ken jij mij?
Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_49434538
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:14 schreef Nies het volgende:

[..]

Van een ander forum nog, jaren geleden.....
Weet nie wat er exact an de hand is, maar hoop dat het gauw beter gaat... welke kant dan ook
Dan weet ik al welk forum leuk je hier te zien!

Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan
pi_49434866
Hmm elke dag dat het langer uit is, wordt ik er zekerder van dat ik hem terug wil. Hopelijk gaat dat gevoel niet nog veel langer duren, want word er echt gek van!!!!!!
  woensdag 16 mei 2007 @ 12:01:10 #191
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_49436934
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
pi_49437236
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef 1603 het volgende:
ik word ook GEK. NIKS helpt om die bladzijde van haar uit mn kop te verwijderen..
De tijd die gaat je helpen en accepteren dat je je nu kut voelt helpt ook wel een beetje
pi_49437825
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..
pi_49438059
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..
Blijkt wel dat jullie "niet voor elkaar gemaakt zijn". Hoe hard het ook klinkt, nu gewoon accepteren en door met je leven. Je komt echt iemand tegen die beter bij je past en die wel een toekomt met jou ziet
pi_49438178
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
pi_49438292
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Wat een enorme lul om dat zo te zeggen, als ik het even zo mag zeggen . Wat kan jij hier nou mee? Om te horen dat het nooit voor hem "echt" is geweest? Ik vind het tamelijk onbeschoft en respectloos eigenlijk.
Sterkte
  woensdag 16 mei 2007 @ 12:39:40 #197
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49438353
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Niri het volgende:
Pff maar je bent toch gewoon een egoistische klootzak als je dat gewoon zegt tewijl je pas 1 maand die nieuwe relatie hebt en hij weet dat ik nog super gek op hem ben. Gatver, ik begrijp serieus niet eens meer waarom ik hem terug wil!!
maak je maar niet te druk over zijn beweegredenen om zo'n mailtje aan je te sturen; in extreme situaties doen mensen soms rare, onbegrijpelijke dingen en waar jullie in zitten, is een redelijk extreme situatie (maar goed, dat wist je al ws.)

Probeer het niet te verklaren, maar leg het naast je neer. Ga om met je eigen verdriet, laat hem links liggen - tijd om ook een beetje egoistisch te worden!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49438494
Ik zou graag terug kijken op een mooie tijd, maar nu hij dit heeft gezegt zijn alle mooie herrinneringen in een klap weggevaagt!! Eigelijk was het dus gewoon 2 jaar lang een grote illusie..
pi_49438545
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
pi_49438628
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Niri het volgende:
Hij zou eigelijk zaterdag nog langskomen om een aantal spullen terug te geven en nog even wat geldzaken te regelen. Ik heb hem maar gezegt dat ie de spullen door de brievenbus kan gooien, want hoef hem absoluut niet meer te zien. Ben echt nog nooit zo gekwetst!! Grr tis echt een lul eigelijk inderdaad
Goed zo afkappen die handel! Wees maar lekker boos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')