abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49439407
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic

2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!

Maar toen maakte hij het half april ineens uit! Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geėscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...

Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizen Ik heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2 )

Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....

Dit gaat heavy worden
pi_49439580
Wat ik persoonlijk best kut vind, ik ben niet zo'n player en dan ga je denken van pfff wanneer kom je weer een ander tegen ...
pi_49439659
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440002
hmm Yashaa.. ik hoor net dat onze ex'en elkaar kennen!! Wat is de wereld toch klein..
pi_49440330
Kwam er achter toen mijn ex dat net tegen me zei. Blijkbaar heeft ie dus lekker op het forum mee zitten lezen...
pi_49440418

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440491
ok nou dit word ff een leuk verhaal voor jullie zeg
pi_49440538

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:07 ]
pi_49440629

[ Bericht 100% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:46:04 ]
pi_49440668

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49440722
Oww uitleg staat eronder haha. Ik heb dan dus ook een aantal jaar bij jou ex in de klas gezeten, oeioei...
pi_49440757
owjaaa dat ene spel is dat toch!! Dan ken jij ook . Jezus wat een kleine wereld haha.

[ Bericht 3% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:14:15 ]
pi_49440834

[ Bericht 41% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49440983
hoe lang is het dan eigenlijk uit met jullie?
hmm ja ik merk voor mezelf dat ik het niet echt relaxt vind als mn ex hier dingen loopt te lezen. Praat nu toch een stuk minder 'vrij' over hem. Naja eigelijk maakt het ook allemaal niets uit, hij mag best weten dat ik hem nu een enorme lul vind en dr zijn hier genoeg mensen die dat bevestigen haha.
pi_49441104

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49441362
Precies! Eerlijkheid duurt uiteindelijk ook het langst. Maarja kan ook te eerlijk zijn, zoals hij sprak over zn nieuwe vriendin!!

In het begin had ik ook heel erg de behoefte om vrienden te zijn, maar ergens denk ik toch dat het nooit zal werken. Ik zal altijd jaloers zijn op zn nieuwe vriendinnen of hem toch stiekem terug willen. Mis onze gesprekken en vriendschap ook nog elke dag( al 3,5 maanden), maar daarbij mis ik ook alle dingen van onze relatie. Misschien kunnen we over een lange tijd proberen vrienden te zijn, maar voorlopig gaat het gewoon niet werken, dus moet je het eigelijk ook niet proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niri op 16-05-2007 16:12:57 ]
pi_49441448

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49443561
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Herkenbaar, maar das wel de kern van het verhaal ja
Smart went Crazy....
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:05:21 #219
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49444186
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat het ook is.. Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..

Ik wil hem dus niet meer terug.. Ja ergens diep in me wel maar ik weet toch dat het niet meer gaat werken..
Maar zou bijv wel een paar maanden terug willen gaan en wat dingen willen veranderen en kijken of het dan wel beter zou zijn gegaan.. Maarja dat is iets wat je nooit zult weten En jezelf zo'n dingen af gaan vragen is het jezef alleen maar moeilijker maken..
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht
pi_49444396
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef QCC het volgende:

[..]

Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht
Ja opzich is daar niets mis mee..

Het is wederom het welbekende verhaal van het afwegen van de situaties.. (negatief tov positief) herinneren doe je jezelf alleen maar aan de leuke situaties.. en terecht..
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:39:35 #221
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49445600
Probeer dan toch iedere keer weer de negatieve dingen naar boven te brengen, dan ben ik sneller van die andere gedachtes af.
pi_49448138
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!

Vandaag me weer totaal helemaal de tyfus verveeld. Gisteren ook al
Ik ben lid bij Ovum en het beruchte piekenfeest is woensdag in plaats van donderdag!! Zeker komen want wordt echt mooi...
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:08:31 #223
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_49449316
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic

2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!

Maar toen maakte hij het half april ineens uit! Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geėscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...

Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizen Ik heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2 )

Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....

Dit gaat heavy worden
Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!
veel sterkte laura en hou ons op de hoogte!

groetjesss

[ Bericht 14% gewijzigd door misslady83 op 16-05-2007 17:26:13 ]
Waving.....can be positive or negative!..:)
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:11:51 #224
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49449428
Als je je reactie nu onder de quote plaatst ipv erin typt dan is het wat duidelijker denk je niet?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:26:39 #225
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_49449943
haaaaaaa ja danku ik zag t al en is nu bijgewerkt!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_49451635
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..
Net geprobeerd hem te bellen. Voel me echt rot over dat mailtje en had geen zin om me de hele avond kut te voelen dus leek me fijn om het gewoon op een normale volwassen manier uit te spreken. Sinds die mail zijn al mijn mooie herrinneringen in een klap weggevaagd en dat is toch zonde eigenlijk. Helaas leek het hem blijkbaar niet zo goed idee om er over te praten want hij drukte me gewoon weg. Vind ik echt kinderachtig en vooral lekker de makkelijkste weg kiezen. Wel mailen wat je vind maar als je er gewoon 1 op 1 over moet praten, het ontwijken! Naja ik weet nu in iedergeval zeker dat ik beter verdien dan hem en dat ik er ook geen energie meer in ga steken!!
pi_49452536

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:08 ]
pi_49452814
kan me voorstellen dat je dat denkt niri. Toen ik hoorde dat men ex erg boos op me is wilde ik ook het liefst meteen contact zoeken, zo erg dat ik wel 10 x op het punt heb gestaan om haar te bellen. Gelukkig werkten men hersens nog steeds en heb ik het niet gedaan. Ben gisteren bij haar langsgeweest (ze woont nog in ons oude appartement) en heb wat dingen opgehaald. Ze deed best aardig etc en het kwam er op neer dat we elkaar in de toekomst wel weer spreken, eerst maar ff rust.

moraal van het verhaal, emoties kunnen hoog oplopen in het begin maar je kan het beter allemaal ff laten bezinken. Hoe langer je wacht met hem er op aan spreken hoe beter je alles op een rijtje hebt voor jezelf. Geef jezelf ook ff de tijd om alles helder te krijgen. spreek voor jezelf gewoon af dat je gedachtes moet laten varen en over bijv. een week gaat kijken hoe je er dan over denkt.

Wat bij mij ook erg hielp was een soort brieven dagboek bijhouden. Elke keer als ik contact wilde zoeken kroop ik achter men pc en schreef ik een brief aan haar. onder het motto nu geen contact maar ik schrijf alles gewoon op en als ik het haar wil laten lezen dan doe ik dat nog wel, weet ze iig wat ik tegen haar wilde zeggen. afijn, na een aantal dagen werden de verhaaltjes korter en heb er nu al bijna week geen meer geschreven. Ga het ook niet aan haar geven denk ik ben denk ik al een heel eind met verwerken.
pi_49457357
Hier nog iemand die zich meldt

Na anderhalf jaar is het sinds 3/4 weken uit. Merk ook idd dat je die fases doorloopt en laatste paar dagen heb ik ook meer dat ik het accepteer. En dan vandaag tegen collega zeggen dat het uit is en maar je best doen om niet emotioneel te worden. Op sommige momenten komt ook gelijk alles terug en wat je mist allemaal Het samenzijn en leuke dingen e.d.

Maargoed, misschien dat er hoop is maar daar probeer ik niet vanuit te gaan.
Heb ook telkens de neiging om haar te sms' en of te bellen maar kan me gelukkig weerhouden om dat te doen. We hebben wel besloten om verder hele goede vrienden te blijven maar wil op dit moment toch even een soort van ''afstand'' nog hebben.

Nu de volgende verveel-avond tegemoet
pi_49457829
Krezip - Ordinary Day
pi_49458142

[ Bericht 41% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49458845
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IOS - Mooie Woorden
[..]

Als ik realiseer dat dat wss gewoon de waarheid is. dat het alleen maar mooie woorden zijn.. doet dat best pijn.. Maar dat is waarschijnlijk iets waar ik gewoon doorheen moet.. Maar hoe

Voelde me vanmiddag zo heerlijk en nu baal ik weer helemaal enzo..

Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
overdag op het werk heb ik helemaal nergens last van.
Zit ik in de auto ga ik weer aan overal denken en de rest van de avond

Zo gaat het bijna dag in dag uit. Gelukkig wel iets minder dan in het begin...
pi_49458930
@Yashaaa

Misschien het gevoel dat het echt door begint te dringen? Zal wel hetzelfde gevoel zijn als je hem opeens weer ziet ofzo. Die negatieve vlinders in je buik
Smart went Crazy....
pi_49459044

[ Bericht 59% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49459460
Klinkt cru, maar wat wou je eraan doen als hij niet met je wil afspreken hoe jij dat zou willen?
Smart went Crazy....
pi_49459558

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49459849
Ik snap het wel hoor en hoe je je voelt. Wat bij mij hielp is om haar ook echt als een gewone vriend te zien. Ik voel bij mijn vrienden ook niet constant te drang om te bellen/sms/msn'en. Als zij me aanspreken heb ik ook niet altijd zin om terug te praten ofzo. Probeer dat ook te doen en hem zo te gaan zien (als een gewone vriend dus).

En op den duur ook gewoon accepteren dat het niet van 1 kant moet komen. Als hij vrienden wil blijven zal hij ook jou heus wel eens benaderen. Nu heb je idd nog constant die behoefte om contact te zoeken, omdat je bang bent om een vriendschap kwijt te raken. Maar volgens mij is het op dit moment stiekum nog een vorm van hoop om hem terug te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door kanna op 16-05-2007 21:56:23 ]
Smart went Crazy....
pi_49460330

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49460979
Vriendin van me heeft het ook uitgemaakt. Poging gewaagd om vrienden te blijven omdat ze dat zo graag wilde. Maarja slecht plan, het heeft geen goed gedaan voor me gevoel.

Ik heb dus 2 dagen geleden gezegt dat ik haar gewoon een poos niet meer wil zien zodat ik mijn gevoelens op een rijtje kan zetten. Was ze niet blij mee dat ik het zei maar ze zal niets tegen mij zeggen totdat ik de stap weer zet...

Nadeel is dat we collega's zijn in een kleine bakkerij waar je constant bij elkaar op de lip zit

Kan dus nog leuk worden
pi_49461280

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:09 ]
pi_49461584
Ze zegt dat ze het onwijs vervelend en jammer vind dat ik het contact verbreek met haar...dat snap ik dus nou echt niet

Het lijkt me niet dat ze me zal mist of zal missen aangezien zei het uitgemaakt heeft. Toch denk ik dat soms weleens.

vrouwen zijn onbegrijpbaar...

[ Bericht 3% gewijzigd door dikke_donder op 16-05-2007 22:42:18 ]
pi_49463993

[ Bericht 51% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:58:20 #243
103012 Nies
Die hekse
pi_49465789
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dan weet ik al welk forum leuk je hier te zien!

Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijk Het valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.

Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_49468387
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?

Ik voel me al weer wat beter.. Heerlijk die stemmingswisselingen.. Maar wat je zei hielp wel Kanna.. Ik moet hem gewoon als een gewone vriend gaan zien en dacht dat ik dat al deed maar toen je zei bij gewone vrienden heb je soms ook geen zin om te reageren en contact te zoeken drong het pas een beetje tot me door.. Toen ik laatst aan hem vroeg hoe hij mij nu zag zei hij ook jah gewoon als een vriendin.. dus hij is al wel zo ver.. en ik heb hem eik nog niet echt de kans gegeven om uitzichzelf contact te maken (niet dat ik er iedere keer meteen bovenop duik) maar dat zal dan bij hem zijn als hij wss een paar weken niks van me gehoord heeft ofzo..

Heb hem nu toch maar uit mijn msn verwijderd.. (wel op de manier dat hij mij nog wel aan kan spreken) Misschien geeft me dat toch meer rust.. kijken hoe lang ik dat volhoud.. we'll see

Naja ik ga slapen.. Hopen dat ik nu eens een keer niet over hem droom..
Hier zit ik nou dus ook nog altijd mee te stoeien ....

en iedere keer als ik door mijn lijst scroll denk ik wel een keer: zal ik d'r weer toevoegen, en met haar praten???
maar dat heeft toch allemaal geen zin....
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49469084
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijk Het valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.

Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
zo denk ik er ook over alleen the best is good enough !

Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:42:37 #246
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49469219
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over alleen the best is good enough !

Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar , succes met je vrijheid.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_49469270
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar , succes met je vrijheid.
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt.... we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:50:48 #248
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49469384
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:45 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt.... we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
tsja 7 jaar is niet niets he?.........
verliefdheid (vlinders, hartkloppingen, roze wolk) duurt maximaal eenjaar (volgens een Italiaans onderzoek) , daarna komt de overgangsfase, na 5 jaar gaat de relatie meestal over in het (meestal saaiere) minder passievolle en gewonere "houden van"..

met elke nieuwe relatie herhaalt zich deze trent, er kunnen natuurlijk afwijkingen van een paar maanden inzitten

...sterkte ermee
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_49471535
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?

rest text
We zullen ongetwijfeld weleens met elkaar moeten praten. Zolang ik haar maar niet in de ogen kijk is het niet zo erg. Ze heeft van die mooie grote blauwe kijkers waar ik in kan verdrinken. Als ik dat vermijd zal het al een stuk makkelijker zijn voor mezelf.

Ik probeer niet teveel erover na te denken hoe zei erover voelt. Had gehoord dat ze probeert het langs haar heen te laten gaan. Beetje de harde meid uit te hangen, maar dat kan ze toch niet ze is echt een softie
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:41:37 #250
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49477084
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
ZO herkenbaar zelfs dat ik er bijna van schrok toen ik het las - spijker op zijn kop! Herkenning van één jaar geleden, en ook het tijdelijk verdwijnen ervan als je erover hebt geschreven, zoals je in een latere post zei, had ik ook.
Het lijkt erop dat jouw verwerkingsproces nu pas echt losgaat, Yasha.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:

je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).

wat hierin volgens mij vaak meespeelt, is de leeftijd. Vooral bij relaties die op jonge leeftijd zijn begonnen (eind tiener, begin twintiger) komt er vaak het 'is dit alles?'-moment na ongeveer 7 jaar, omdat dan de 30 in zicht komt bijvoorbeeld.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:53:04 #251
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_49477458
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef Garisson72 het volgende:

je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).

wat hierin volgens mij vaak meespeelt, is de leeftijd. Vooral bij relaties die op jonge leeftijd zijn begonnen (eind tiener, begin twintiger) komt er vaak het 'is dit alles?'-moment na ongeveer 7 jaar, omdat dan de 30 in zicht komt bijvoorbeeld.
ik bedoel juist dat het wel kans maakt, als je maar door hebt dat het qua passie niet zo zal zijn in het begin. je kent elkaar immers door en door..

met dat in het achterhoofd moet je er het beste van maken. het is eenmaal een feit.

wat je zegt over jong beginnen kan ik ook volledig inkomen, nog erger is als zo'n relatie nog jonger start als je elkaars eerste liefde bent..bijvoorbeeld 16/17 jaar ofzo..

maar het is erg normaal dat een relatie na 7 jaar passie kwijtraakt en gewoontjes wordt en ik ken veel mensen die het daarom niet hebben opgegeven en er toch voor zijn gegaan.
pi_49477887

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:15:38 #253
94676 Garisson72
pi_49478185
Yasha, volgens mij valt daar geen knop om te zetten. Althans, als ik voor mezelf spreek - ms kan jij het wel.
Zoals ik het zie, is het een strijd tussen gevoel en verstand. Een deel van je gemoedstoestand van dit moment zit in je gevoel, en daar kun je tegen proberen te vechten door zoiets te forceren, maar uiteindelijk komt het toch terug en slaat je alsnog om je oren. (volgens mij maak jij dat deze week een beetje mee)

Een ander deel kun je wel de baas door verstandelijk rationaliseren, en wat je zult zien is dat dit aandeel langzaamaan steeds groter wordt terwijl het gevoels-aandeel steeds kleiner wordt - totdat de dag komt dat je je gevoel de baas bent!

Zo ver ben jij nog niet, te oordelen naar je schrijfsels hier, als ik even zo eerlijk mag zijn. Ik denk niet dat 'je ex als vriend gaan zien' een doel op zich moet zijn. Jij moet jezelf weer terugvinden, jij hebt met jou te maken, en je hebt daarin nog een stuk te gaan. Als je daar doorheen bent, en aan het eind is je ex een goede vriend geworden, dan is dat mooi meegenomen.
pi_49478443

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
pi_49478473
Ik heb die knop in die zin omgezet door geen contact meer te zoeken en proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Je moet vooral naar de toekomst kijken en voor jezelf uitmaken of het zin heeft om vrienden te blijven en wat je er precies van verwacht. In mijn geval heb ik er 9 van de 10 keer na een paar maanden geen behoefte aan om nog wat met m'n ex te ondernemen terwijl ik dat in het begin heel graag wou.

En Yashaa. Je moet inderdaad gewoon leuke dingen blijven doen. Je kunt ook wel alleen leuke dingen doen, maar blijf niet hangen in de gedachten "wat als het contact helemaal verwaterd". Als dat gebeurt, gebeurt het en daar doe je weinig aan. Contact gaan forceren omdat je daar bang voor bent werkt alleen maar averecht denk ik.
Smart went Crazy....
pi_49478541

[ Bericht 54% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:54:25 #257
94676 Garisson72
pi_49479383
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:24 schreef kanna het volgende:

In mijn geval heb ik er 9 van de 10 keer na een paar maanden geen behoefte aan om nog wat met m'n ex te ondernemen terwijl ik dat in het begin heel graag wou.
dat is waar het meestal op uitdraait ja. Je denkt dat je nevernooitniet meer zonder die persoon zult kunnen, maar als het verwerkingscircus voorbij is, hoeft het ineens niet meer...
quote:
Als dat gebeurt, gebeurt het en daar doe je weinig aan. Contact gaan forceren omdat je daar bang voor bent werkt alleen maar averecht denk ik.
heel goed gezegd.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja dit zeiden jullie een maand geleden al dat ik dat moest doen.. Maar toen ging het gewoon echt goed met me en vond ik het fijn om op zo'n manier met hem te praten..
iedereen doet dat toch op zijn eigen tempo en manier, Yasha. Geen probleem toch?
pi_49479604

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:10 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:48:56 #259
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49480902
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het is gewoon wat Kanna gister al zei.. Ik ben gewoon bang dat als ik hem nu "loslaat" qua contact enzo.. Ik hem voor altijd kwijt ben.. en ik denk dan wel dat ik dat bedoel als vriend..
Het is gewoon zo raar om de persoon waar je 2 jaar mee samen bent geweest te verliezen.. op alle gebieden..

vanavond ga ik lekker bij mijn lievelingstante en oom eten en daarna een gezellig avondje ervan maken.. Dat zal me waarschijnlijk wel goed doen.. En aangezien mijn ouders weg zijn kan zij even een vervangende mama voor me zijn

Ik doe ook gewoon te weinig.. kan me niet meer echt motiveren naar college te gaan en dergelijke.. (dat komt ook omdat ik me helemaal op een online spelletje heb gestort )

Gister vroeg een vriendin ook aan me hoe het met me ging.. Dus ik zo jah eik niet zo goed.. Toen zei ze "Ja dat dachten we al.. Zeg dat dan gewoon eerlijk en ga niet tegen ons schone schijn lopen spelen" Omdat ik al zovaak dingen afgewezen heb met een smoesje.. Ze zei ook: "nu ik weet dat het niet goed met je gaat weet ik dat ik je gewoon mee moet sleuren ik was al bang dat je saai werd"
Herkenbaar, hoewel ik nu wel flink inzie dat de tijd krapper wordt... en ik ook nog zin heb om leuke dingen hier te doen voor ik terugga, dus mezelf wel steeds meer eraan kan zetten (ook vooral omdat ik weer in mn good mood kom )
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49484400
Het is weer uit met dat meisje waar mn ex ,2 weken nadat t met ons uit was, verkering mee kreeg. Nu wil ik hem weer terug
pi_49484775
Iets wat ik gewoon van me af moet schrijven. Het is dan wel geen ex, maar toch heb ik zwaar veel moeite met het loslaten van iemand van 't andere geslacht. Ik ben smoor op diegene, maar diegene niet op mij. Daar ben ik inmiddels al enkele maanden geleden achter gekomen, en heb destijds ook met haar afgesproken om minder met elkaar om te gaan, te praten, enzo en dat gaat ook wel, maar toch kan ik niet accepteren en wil ik niet accepteren dat het nooit iets wordt. (Ik merk ook dat ik nog steeds veel hoop heb, valse hoop waarschijnlijk).

Een feit is gewoon dat we teveel verschillen, op allerlei gebieden, maar in mijn ogen is ze echt de ware. Hoe kan ik met zo iemand vriendschap blijven houden? (Ze wil verder wel gewoon vriendschap enzo omdat we toch vele leuke, minder leuke (over problemen e.d.) en ook interesante gesprekken hebben gehad, maar ze snapt ook wel dat ik daar veel moeite mee heb).

Uiteindelijk hebben we elkaar toch nodig voor bepaalde dingen die we organiseren enzo en dat wil ik niet zomaar opgeven, maar van de andere kant als ik daar niet meer aan mee zou doen dan zou ik haar compleet kunnen vergeten (in theorie), want dan is er geen reden meer waarvoor ik haar zou moeten spreken. Maar zoals ik zei, iets waar je veel aan gewerkt en gedaan hebt wil je niet zomaar opgeven.

Dilemma dus...

[ Bericht 4% gewijzigd door armedwithhonor op 17-05-2007 18:07:18 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:18:56 #262
94676 Garisson72
pi_49485325
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef armedwithhonor het volgende:

<verhaal>

Dilemma dus...
het enige wat je gaat helpen, is afstand nemen. Dat weet je al. Je bent er alleen kennelijk nog niet aan toe om voor jezelf te kiezen. Daar kom je nog wel -- hoe sneller hoe beter!

sterkte ermee.
pi_49485445
nou, volgens mij heb ik alle stadia al wel doorlopen. verdriet, woede, etc, het is allemaal grotendeels weg. alleen lijkt het wel alsof ik mn ex met de dag meer ga missen. en dat terwijl ik helemaal niet gauw mensen mis. ik heb nog nooit iemand zo erg gemist als ik mn ex de laatste tijd doe. ik hoop dat dit ook weer voorbij gaat, ken dit gevoel iig niet ze sterk van eerdere relaties.
pi_49488808
Gister fantaseerde ik heel even dat mijn ex en ik weer bij elkaar terecht zouden komen omdat we ons best alleen voelden zonder elkaar.
De waarheid ligt wat anders denk ik, maar soms ook niet.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:45:41 #265
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49492661
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
Gister fantaseerde ik heel even dat mijn ex en ik weer bij elkaar terecht zouden komen omdat we ons best alleen voelden zonder elkaar.
De waarheid ligt wat anders denk ik, maar soms ook niet.
Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..

Ook de constante strijd tussen rationeel denken en het gevoel dat je hebt dat je nog gewoon bij elkaar moet zijn is vreselijk
pi_49493260
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef Byte_Me het volgende:
nou, volgens mij heb ik alle stadia al wel doorlopen. verdriet, woede, etc, het is allemaal grotendeels weg. alleen lijkt het wel alsof ik mn ex met de dag meer ga missen. en dat terwijl ik helemaal niet gauw mensen mis. ik heb nog nooit iemand zo erg gemist als ik mn ex de laatste tijd doe. ik hoop dat dit ook weer voorbij gaat, ken dit gevoel iig niet ze sterk van eerdere relaties.
hier ook zoiets...

mijn vriendin was eigenlijk de enige bij wie ik alles kwijt kon enzo.
Laatst weer aardig wat dingen met werk enzo meegemaakt en dan twijfelen of ik het haar ga zeggen of niet. Op zo'n moment baal je er enorm van.

[ Bericht 23% gewijzigd door Braafja op 17-05-2007 22:09:58 ]
pi_49494340
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:45 schreef QCC het volgende:

[..]

Herkenbaar, vooral in dromen.. De ene droom is dat we weer bij elkaar komen, de andere dat we ruzie hebben en dan weet ik weer waarom we niet meer samen zijn..

Ook de constante strijd tussen rationeel denken en het gevoel dat je hebt dat je nog gewoon bij elkaar moet zijn is vreselijk
Ja, dat dromen...dat had ik vooral in het begin. Vond dat wel prettig, want dan was ie toch een beetje bij me en kon ik hem vasthouden
pi_49496386

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:53:14 #269
94676 Garisson72
pi_49499111
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op de een of andere manier word ik 's ochtends altijd wakker door een droom over hem en in die droom hebben we dan echt 9 van de 10 keer seks.. Waar dat dan ineens weer op slaat geen idee..
ik heb weleens gelezen dat sex in je dromen met iemand, betekent dat je heel dichtbij diegene wil zijn of diegene heel graag in je leven wil hebben. Zo kun je in je droom dus ook sex hebben met een gewone vriend. Weet niet of het echt zo is, maar het zou in dit geval wel kunnen dus.
Aan de andere kant, het kan ook wel gewoon zo zijn dat je dit (intimiteit) gewoon onbewust heel erg mist. Dus deel van je verwerking.
quote:
Heb hem nog steeds niet gemaild omdat ik geen flauw idee heb hoe ik het moet zeggen en wat ik precies wil zeggen.. Heb meer zin om gewoon op msn te vragen van Hee als ik nu gewoon ff het contact met je verbreek denk je dat we dan over een paar maanden nog genoeg hebben om vrienden te zijn? Maarja om die vraag er zo direct in te ketsen..
zie je, kom je toch weer op die sex uit.
pi_49499258

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49499869
zeggen jullie eens, heeft mijn ex ook nog gevoelens voor mij?

de situatie: we wonen momenteel, tot oktober, 500 km uit elkaar. voor haar was het niet meer op te brengen. ook wat problemen laten liggen, omdat je in de weekenden dat je elkaar ziet je eigenlijk zoveel mogelijk leuke dingen wil doen. uiteindelijk heeft zij het een half jaar geleden uitgemaakt.

Nu: we spreken elkaar dagelijks via MSN, initiatief komt van beiden. hele leuke gesprekken, we vertellen elkaar alles. we zien elkaar af en toe nog, aangezien zij in ons appartement woont en ik daar slaap als ik vrienden/familie bezoek. daar heeft ze nog een grote foto van ons boven het bed hangen. ik had dezelfde foto, maar die heb ik al lang weggehaald. heb haar gevraagd waarom ze die nog heeft hangen. antwoord, omdat ze het niet over haar hard kan krijgen hem weg te halen. als ik daar slaap wil ze het liefst dat ik bij haar in bed slaap, ipv de logeerkamer. aangezien ik nog een zwak voor haar heb ga ik daar altijd op in. niet dat er verder iets gebeurt, maar misschien moet ik het gewoon proberen. ze heeft dan wel een nieuwe vriend, maar daar heb ik schijt aan, aangezien ik hem een klootzak vind ( ). bovendien zegt ze ook dat het eigenlijk niks voorsteld. kan natuurlijk een leugentje voor mijn bestwil zijn.

tsja, als ik alles bij elkaar op tel, kom ik tot de conclusie dat ze waarschijnlijk ook nog steeds gevoelens voor mij heeft en dat we misschien in november, als we weer bij elkaar kunnen wonen, de draad weer op kunnen pakken. wat denken jullie?
pi_49500291
Ik zou het er (nog) niet op wagen....
pas als je het echt echt echt zeker weet misschien wel weer

het komt zo vaak voor dat als het weer te ver gaat met contact en intimiteit dat de vrouw weer afhaakt....
pi_49501618
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:30 schreef Byte_Me het volgende:
zeggen jullie eens, heeft mijn ex ook nog gevoelens voor mij?

--verhaal--
Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....
Smart went Crazy....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:29:20 #274
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49502601
Je kunt het beste wachten tot november, als je nu weer begint met iets dan loopt het uiteindelijk toch weer stuk op de afstand..

Maar wat ik uit je verhaal kan opmaken is dat ze volgens mij inderdaad nog wel gevoelens voor je heeft: samen slapen, foto prominent boven d'r bed, zeggen dat haar nieuwe vriendje niks voorstelt zijn toch allemaal signalen lijkt me.
pi_49502614
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!
veel sterkte laura en hou ons op de hoogte!

groetjesss
Hee Misslady,

jij hebt tenminste nog een vrij goede reden...

Bij ons zijn het allemaal kleine dingetjes die nu INEENS belangrijk zijn voor hem. Hij kan daar niet mee omgaan en behandelt me daarom al een maand kil en zakelijk... Ik kon dįįr niet mee omgaan en ben nu bij m'n ouders...

Maar ik wil het liefst dat het gewoon weer wordt zoals het was!!
Alleen lijkt hij het wel prima te vinden zo....
pi_49502998

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49503996
En ik zit nu te vechten om niet te kijken of ze ook in de stad was gister, om te checken of ze niet met een ander op de foto staat ofzo, dat alleen zijn weer joh echt verschrikkelijk!:( (ja ik weet dat ik het zelf heb uitgemaakt, maar toch dan kan je ook die trekken vertonen)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:05:00 #278
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49504466
Blokkeer die site anders, je schiet er niks mee op Hoolie.

En Yasha, met zo'n mailtje is niks mis. Contact verbreken is voor jou blijkbaar nodig om echt los van hem te komen (bij mij ook het geval), probeer er dan ook bij te blijven en niet te snel op te geven wanneer je het iets moeilijker hebt en toch weer met hem wil spreken, dan duurt het loslaten alleen maar langer.. Je moet leren dat je op het moment vooral alleen jezelf hebt om op terug te vallen (en evt. familie/vrienden/Fok!), ipv dat je altijd op je ex kon rekenen om je te steunen als je het moeilijk had, dat patroon moet je doorbreken (en dat is lastig, heb er zelf ook moeite mee).
pi_49504667
Helemaal goed gezegt qcc, ik weet dat het op lange termijn niet gaat werken maar voor dit moment associeer je haar nog met intimiteit, samen zijn, knuffelen etc en bij andere is die link er even niet en dan voldoet zij nog even aan die eis, terwijl als je die ander waarbij het wel goed zit tegenkomt, dan word dat rotgevoel opgeheven.. of gewoon door er los van te komen
pi_49506275
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 06:52 schreef kanna het volgende:

[..]

Ik denk dat daar maar één iemand antwoord op kan geven....
ja dat is ook zo, en als ik het zo allemaal op een rijtje zet, lijkt het me ook wel duidelijk. nu nog een geschikt moment en een goed plan
pi_49507772
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm en nu heb k weer zoiets van jah waarom heb ik gemaild.. Maarja aan de andere kant ik ging vanochtend wel kijken hoe laat hij is gaan slapen en dergelijke.. Dus jah dat is de reden..
Omdat ik daar vanaf moet.. En ik wel vind dat hij mag weten dat ik het contact verbreek en waarom..

Ik word af en toe zo gek van mezelf mijn stemming lijkt met de minuut te veranderen..
Waarom vond je eigenlijk dat hij het moest weten?
Smart went Crazy....
pi_49508384

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:11 ]
pi_49509651
Ok, da's netjes. En nou volhouden he
Smart went Crazy....
pi_49509882

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
pi_49509968
Als ik jou was zou ik er niet teveel meer achteraan zitten. Je hebt je mail gestuurd met je bedoelingen. Hou de eer dan aan je eigen en doe wat je in die mail geschreven hebt. Hij zal het heus wel lezen en als hij het nodig vindt om daarop te reageren doet hij dat wel. Nogmaals: Forceer geen antwoorden bij hem, dat heeft geen zin. Werkt alleen maar averechts.
Smart went Crazy....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:01:44 #286
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510054
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef kanna het volgende:
Als ik jou was zou ik er niet teveel meer achteraan zitten. Je hebt je mail gestuurd met je bedoelingen. Hou de eer dan aan je eigen en doe wat je in die mail geschreven hebt. Hij zal het heus wel lezen en als hij het nodig vindt om daarop te reageren doet hij dat wel. Nogmaals: Forceer geen antwoorden bij hem, dat heeft geen zin. Werkt alleen maar averechts.
Precies. (Ik heb dus ook zo op zo'n mailtje terug gewacht toenertijd en ik kreeg niks trug, dus wachten kan alleen maar tegenvallen).
Thinking about thinking of you.
pi_49510127

[ Bericht 46% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:07:20 #288
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510197
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar tis niet dat ik een onredelijke mail stuur en ik heb er een vraag instaan en ik vind dat ik na 2 jaar relatie daar best een antwoord op mag krijgen.. Maarja ik snap wel wat jullie bedoelen.. Vanavond en morgen overdag werken.. Afleiding Dan zondag nog iets verzinnen om te doen.. maandag lange collegedag en dinsdag zijn mijn ouders gelukkig weer thuis
Lol, is dit geen ge-quote post van mij uit een ouder "De kunst van het loslaten van een ex"-topic?

Maak je niet druk, vergeet die mail en move on. Ik heb nu alweer zo lang niks van me ex gehoord en ben blij toe eigenlijk, heeft het leven makkelijker gemaakt.
pi_49510329
Ik heb ook toen een mail gestuurd....waarin ik de bal in haar kamp legde....
alleen zij heeft em nooit terug gekaatst.....nog niet eens antwoord of niks....
ze had gewoon geen zin meer in mij
pi_49510604

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:12 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:25:40 #291
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49510707
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal gelijk.. het is alleen altijd makkelijker gezegd dan gedaan..
Naja het komt vast wel goed allemaal
Precies, ik wist ook wel dat iederreen gelijk had ik deed alleen toch gewoon wat ik zelf wilde en wat mij goed leek te doen! Dus... waarom denk je dat dit topic al 48 delen heeft?
pi_49510842
Onthechten heeft zn tijd nodig...

PS Yashaaaaa doe je pm eens checken...
pi_49511017

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
pi_49512447
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:31 schreef dark80 het volgende:
Onthechten heeft zn tijd nodig...

PS Yashaaaaa doe je pm eens checken...
Onthechten is een proces van tijd en zo iritant en zorgt bij mij voor twijfels... bah
pi_49512611
Onhechten kan gepaard gaan met een tijdelijk verlies van een stukje zelfvertrouwen (twijfels) .
Heb er zelf ook last en ga me bijna inderdaad aan mijzelf irriteren, waar blijft die jongen die staat voor zijn principes blakend van zelfvertrouwen... Allemaal de vernieling ingeschopt door 1 persoon..
Ach komt wel weer, i guess
pi_49513133
ik heb t zelf uitgemaakt en dat klote onthechten maakt het tot een hel soms , die ik overigens ook wel zelf beetje in stand hou

klote dingen vind ik echt weer dat alleen stappen enzo damn

[ Bericht 21% gewijzigd door Hoolie2k6 op 18-05-2007 16:05:03 ]
pi_49515552
Ik meld me ook weer ff, ging allemaal goed met me, dacht minder aan haar en voelde me er niet meer kut bij, notabene al een "rebound girl" (zo heet dat toch?) gehad. Maarjah, had wat spullen bij haar opgehaald en later nog ff gemaild wat ik nog van haar had. daar bij nog wat practische dingen uitgelegd waarvan ik dacht dat het nuttig kon zijn + verteld dat ik altijd voor haar klaar zou staan als ze ergens problemen mee zou hebben... Heeft ze me daarna weer lekker in de grond geboord met het afstandelijkste en kloterigste mailtje ooit. Dus heb haar boos gebeld en ff lekker half uur ruzie geschopt over de telefoon (kwam overigens wel weer beetje goed)...

Maar mis haar nu weer ^@#*%$#@
pi_49515827

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
pi_49516052
De naam (ik spreek uit ervaring hehe)
Smart went Crazy....
pi_49516237

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties