Herkenbaar, maar das wel de kern van het verhaal jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebrachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat het ook is.. Ik wil nog te specifieke dingen van hem weten.. Wat hij gedaan heeft of hij me nog mist en zulk soort dingen.. Dat moet eerst weg zijn.. En dan heb je er misschien niet eens behoefte meer aan..
Ik wil hem dus niet meer terug.. Ja ergens diep in me wel maar ik weet toch dat het niet meer gaat werken..
Maar zou bijv wel een paar maanden terug willen gaan en wat dingen willen veranderen en kijken of het dan wel beter zou zijn gegaan.. Maarja dat is iets wat je nooit zult wetenEn jezelf zo'n dingen af gaan vragen is het jezef alleen maar moeilijker maken..
Ja opzich is daar niets mis mee..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef QCC het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.. maar veranderen kun je het nu niet meer, en fantaseren over hoe het anders had kunnen zijn en hoe je nog bij elkaar had kunnen zijn daar voel ik me alleen maar ongelukkiger door.. Helaas moet ik nog iedere dag langs haar flat rijden en dan kijk je toch stiekem schuin naar boven en herinner je al die tijd die je daar samen verliefd hebt doorgebracht![]()
Ik ben lid bij Ovum en het beruchte piekenfeest is woensdag in plaats van donderdag!! Zeker komen want wordt echt mooi...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag in ieder geval in Nijmegen, open feest bij Ovum!
Vandaag me weer totaal helemaal de tyfus verveeld. Gisteren ook al
Hoi, ja dat heb ik ook ik woonde samen, maar ga ook snel al weer weg na 2 jaar, wat waren bij jullie de problemen? bij mij waren het dat hij blow en gokverslaafd is............en hij heeft me belooft dat als we samen gingen wonen, hij zou stoppen! NOT!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG niet verwacht dat ik mezelf zou melden in dit topic![]()
2 jaar en 4 maanden een relatie... In december een huisje gekocht samen, helemaal naar toe geleefd, ingericht, verheugd...
In maart erin getrokken... Het voelde echt zo fijn!
Maar toen maakte hij het half april ineens uit!Ongelofelijk!
Het kwam na een dag of 3 weer goed, omdat ik al snel besloot dat ik hem niet kwijt wilde. Heb er keihard voor gewerkt, echt mn best gedaan...
Dat kwam helaas alleen van mijn kant, hij was vooral bezig met zichzelf en zag niet hoe slecht het ging.
Nu is het helemaal geëscaleerd en ben ik naar m'n ouders vertrokken...![]()
Hij weet niet wat hij wil en speelt met mijn gevoelens, hij geeft me hoop en walst er dan net zo hard weer overheen door te vragen wanneer ik ga verhuizenIk heb al een studentenkamer geregeld (een donker hol van 12 m2
)
Maar ik wil niet dat het over is tussen ons!! Het had zo anders kunnen zijn nu....![]()
Dit gaat heavy worden![]()
Net geprobeerd hem te bellen. Voel me echt rot over dat mailtje en had geen zin om me de hele avond kut te voelen dus leek me fijn om het gewoon op een normale volwassen manier uit te spreken. Sinds die mail zijn al mijn mooie herrinneringen in een klap weggevaagd en dat is toch zonde eigenlijk. Helaas leek het hem blijkbaar niet zo goed idee om er over te praten want hij drukte me gewoon weg. Vind ik echt kinderachtig en vooral lekker de makkelijkste weg kiezen. Wel mailen wat je vind maar als je er gewoon 1 op 1 over moet praten, het ontwijken! Naja ik weet nu in iedergeval zeker dat ik beter verdien dan hem en dat ik er ook geen energie meer in ga steken!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Niri het volgende:
Hmm ik heb net een super kut mailtje gehad van mn ex, waarin hij echt duidelijk maakt dat het compleet over is. Dat hij tijdens onze relatie (2 jaar) nooit het gevoel heeft gehad dat het misschien voor altijd was en dat hij met zn nieuwe vriendin (die hij al binnen 2 maanden had) dat gevoel wel heeft.
Jezus, wat ontzettend kut om zo geconfroneerd te worden met de waarheid. In mijn hoofd zat nog steeds het beeld dat het nog wel goed ging komen. Maargoed misschien is deze harde waarheid ook beter en kan ik nu echt proberen door te gaan. Want hoop houden dat het nog goed komt, heeft totaal geen zin meer..![]()
overdag op het werk heb ik helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
IOS - Mooie Woorden
[..]
Als ik realiseer dat dat wss gewoon de waarheid is. dat het alleen maar mooie woorden zijn.. doet dat best pijn.. Maar dat is waarschijnlijk iets waar ik gewoon doorheen moet.. Maar hoe![]()
Voelde me vanmiddag zo heerlijk en nu baal ik weer helemaal enzo..
Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dan weet ik al welk forumleuk je hier te zien!
Mijn relatie ligt ook aan scherven. Ik heb er zelf een punt achter gezet omdat ik niet meer verder wilde met hem. En ik moet zeggen dat het een enorme opluchting is, ik voel me er behoorlijk goed onder dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik was er al zo'n lange tijd helemaal klaar mee dat nu de stap daadwerkelijk gezet is ik me eigenlijk alleen maar opgelucht voel. Ik heb er best zin in om alleen door te gaan![]()
Hier zit ik nou dus ook nog altijd mee te stoeien ....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?
Ik voel me al weer wat beter.. Heerlijk die stemmingswisselingen.. Maar wat je zei hielp wel Kanna.. Ik moet hem gewoon als een gewone vriend gaan zien en dacht dat ik dat al deed maar toen je zei bij gewone vrienden heb je soms ook geen zin om te reageren en contact te zoeken drong het pas een beetje tot me door.. Toen ik laatst aan hem vroeg hoe hij mij nu zag zei hij ook jah gewoon als een vriendin.. dus hij is al wel zo ver.. en ik heb hem eik nog niet echt de kans gegeven om uitzichzelf contact te maken (niet dat ik er iedere keer meteen bovenop duik) maar dat zal dan bij hem zijn als hij wss een paar weken niks van me gehoord heeft ofzo..
Heb hem nu toch maar uit mijn msn verwijderd.. (wel op de manier dat hij mij nog wel aan kan spreken) Misschien geeft me dat toch meer rust.. kijken hoe lang ik dat volhoud.. we'll see
Naja ik ga slapen.. Hopen dat ik nu eens een keer niet over hem droom..
zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijke aanlooptijd nodig, maar ben er dan ook helemaal klaar mee. En knopen doorhakken is heerlijkHet valt me steeds meer op hoe 'heerlijk' ik het alleen heb. Misschien dat ik ooit nog eens iemand tegenkom die wel in mijn leven past en geen afbreuk doet aan mezelf.
Ik..euh... had het van jullie nou niet echt zien aankomen.... Toch ook nog niet al te lang geleden getrouwd?
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
zo denk ik er ook overalleen the best is good enough !
Ik was 8 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd, dus best een tijd, maar het is echt doodgebloed. Maar ik moet zeggen; ik voel me echt bevrijd dat ik er een punt achter heb gezet. Tijd voor mijzelf nu, heerlijk!
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar, succes met je vrijheid.
tsja 7 jaar is niet niets he?.........quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat.... ik heb nu wel even een enorme terugslag... overvalt me echt....we wonen nu nog samen, en hij is op zoek naar andere woonruimte maar het dringt steeds meer tot me door dat het straks echt voorbij is... best beangstigend ergens...
We zullen ongetwijfeld weleens met elkaar moeten praten. Zolang ik haar maar niet in de ogen kijk is het niet zo erg. Ze heeft van die mooie grote blauwe kijkers waar ik in kan verdrinken. Als ik dat vermijd zal het al een stuk makkelijker zijn voor mezelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel moeilijk dan als je met elkaar werkt.. dan zul je toch met elkaar moeten praten zo af en toe neem ik aan?
rest text
ZO herkenbaar zelfs dat ik er bijna van schrok toen ik het las - spijker op zijn kop! Herkenning van één jaar geleden, en ook het tijdelijk verdwijnen ervan als je erover hebt geschreven, zoals je in een latere post zei, had ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb nu de hele tijd zon irritante kriebel rond mijn borst.. Alsof je zenuwachig bent voor iets/ onrustig bent
Heel irritant.. Kent iemand dat gevoel?
je zegt het nu zo, alsof geen enkele relatie kans maakt om de 7-year-mark voorbij te komen. Ken toch meer dan genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen... (maar jij ook wel denk ik).quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
elke relatie bloedt wel dood of raakt zijn passie wel kwijt na 7 jaar, succes met je vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |