Het nut van die aanpassing ontgaat mij volledig.quote:
Je gordijnen hangen nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
"zit je aan de kant van de spaceboxen dan? dan is het het derde blok. linkerkant en dan de derde vanaf de verste kant bij jou vandaan, die blauwe
Ik zit trouwens in de hoogbouw, van jou uit helemaal rechts boven in de hoek, en dan eentje naar onderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
"zit je aan de kant van de spaceboxen dan? dan is het het derde blok. linkerkant en dan de derde vanaf de verste kant bij jou vandaan, die blauwe
Gelukkig maar, dan heb ik het goed gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Het nut van die aanpassing ontgaat mij volledig.
welke 3e rij linkerkant 3e van achteren trouwens? zit jij tegen de HU aan of juist tegen de straat?quote:
Nou ik blijf hier het komende kwartier zitten, mn voetenbadje is net warmquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga btw zo mn raam uithangen om beschuitn te voeren aan eendjes
Ow dan zie ik alleen de gang dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
meer tegen de straat
je hebt dus 3 blokken en dan zit ik van het derde blok aan de linkerkant, en dan vanaf jullie flat gezien de derde vanaf het meest verre punt van jullie af dusquote:
Het derde blok van jou uit, en dan de linkerkant van mij uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt dus 3 blokken en dan zit ik van het derde blok aan de linkerkant, en dan vanaf jullie flat gezien de derde vanaf het meest verre punt van jullie af dus![]()
Bannen die bitchquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:11 schreef es70 het volgende:
Zo. Laatste waarschuwing uitgedeeld. Als ze nu de vogelnestjes niet uit haar haar borstelt (of daar hulp bij vraagt) gaat de schaar erin.
owja das een goedequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het derde blok van jou uit, en dan de linkerkant van mij uit?
Ow dan wordt "dichter bij de straat" ook iets anders meteenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
owja das een goedehet eerste blok vanaf de HU
ik zei het net verkeerd
ja, ik bedoelde eigenlijk heul een andere straatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ja precies maar mijn box zit dichter aan de straatkant dan aan jouw kant zeg maar
Ik wilde vanavond nog even gaan, over 5 minuten. Nu nog even toetjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
Te lui om vanavond naar de sportschool te gaan. Dat wordt donderdag dan maar
NJa, heb ook nog een afwas die gedaan moet worden en zooi hier opruimen. Toch af en toe wel lastig die 40urige werkwekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond nog even gaan, over 5 minuten. Nu nog even toetje
Heb je meteen een housewarming kado voor MMquote:
Mwoa, kratje heeft ze meer aan denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je meteen een housewarming kado voor MM
Das ook lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, kratje heeft ze meer aan denk ik
Als jullie tietenbakken nogeens ruimtelijk inzicht krijgen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Rode vakje ben ik zo ongeveer
trust?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef skippy22 het volgende:
M,n router kan blijbaar ook niet tegen de regen Goedkoop rot ding![]()
Binnen zetten danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef skippy22 het volgende:
M,n router kan blijbaar ook niet tegen de regen Goedkoop rot ding![]()
quote:
ja ik ook. Morgenavond bedoelde ik ook.quote:
Morgenavond dus werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Morgenavond bedoelde ik ook.
wanneer is het geen koopavond dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgenavond dus werkenben een KOZA
koopavond/zaterdagkracht
de teringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou bij ikea elke dagmaar ik werk er meestal maar 2
of 1 koopavond en de zaterdag
Dat heb ik verdiend ja, zeker na een dag als vandaagquote:
Wel weinig file.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, vroeg weg betekent te vroeg op je werk. De tering
Ja, maar niet vroeger naar huis. Ik gade dagen aftellen dat ik hier weg mag. Kenkerzooi. En natuurlijk ook geen compensatie voor teveel gewerkte uren. Ik fok welquote:
Prima compensatie-alternatief.quote:
Ach, ik weet dat mijn normale werktijd van 8.30-17u is; dan moet ik aanwezig zijn zeg maar (tot dan is de helldesk open). De extra minuutjes ach..quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar niet vroeger naar huis. Ik gade dagen aftellen dat ik hier weg mag. Kenkerzooi. En natuurlijk ook geen compensatie voor teveel gewerkte uren. Ik fok wel
8.30 hier ook, maar ja, ik ben er dus al om 7.30. Als ik maar een kwartiertje later vertrek dan is er chaos in het verkeer. Achterlijke badmongolen, ze moeten eens met de fiets gaan als ze 4 wielen te lastig vinden! Dus het is geen kwestie van minuutjes, maar een uur. Dat is vrij veel. Als ik dichterbij huis werk ga ik weer verder met mijn motorrijbewijsquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat mijn normale werktijd van 8.30-17u is; dan moet ik aanwezig zijn zeg maar (tot dan is de helldesk open). De extra minuutjes ach..
Ik compenseer iets meer dan een uur alleenquote:
Je bent laatquote:
Ik heb ook gemerkt dat ik vast sta als ik later (15-30 min) vertrek. Richting a'dam is het gewoon huilen met de pet op..quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
8.30 hier ook, maar ja, ik ben er dus al om 7.30. Als ik maar een kwartiertje later vertrek dan is er chaos in het verkeer. Achterlijke badmongolen, ze moeten eens met de fiets gaan als ze 4 wielen te lastig vinden! Dus het is geen kwestie van minuutjes, maar een uur. Dat is vrij veel. Als ik dichterbij huis werk ga ik weer verder met mijn motorrijbewijs
Ja, ooit mee bezig gegaan, maar wegens drukte ....enfin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat ik vast sta als ik later (15-30 min) vertrek. Richting a'dam is het gewoon huilen met de pet op..
Was je bezig met je motorrijbewijs dan?
En wat is het tijdverschil?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch ben ik al sinds 6 uur mijn tijd wakker
Tudududuquote:
5 uur later als in Nederlandquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En wat is het tijdverschil?
Wat heb je in de tussentijd gedaan dan?
Dat wordt een hit!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Flash en Kuukske: het lalatudu lied.
Moet wel met zoeen fenomenaal duo. En veel bier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef JDude het volgende:
Dat wordt een hit!
Hip dansje erbij, zooooquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Flash en Kuukske: het lalatudu lied.
Dan zal die plaat er de komende maanden nog wel niet van komen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Moet wel met zoeen fenomenaal duo. En veel bier.
Zullen wij een tof plaatje maken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef JDude het volgende:
Dan zal die plaat er de komende maanden nog wel niet van komen!
Zoeen vertrouwenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan zal die plaat er de komende maanden nog wel niet van komen!
Neuh, Kuuk heeft het bier voor drie maanden afgezworenquote:
Nude pics?quote:
Oja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef JDude het volgende:
Neuh, Kuuk heeft het bier voor drie maanden afgezworen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef TrenTs het volgende:
DrFlash topic.
geen idee, hij wordt slechts genoemd in het topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Een Dr Flash naakt topique?
drie maanden?!?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, Kuuk heeft het bier voor drie maanden afgezworen.
Ja. Ik zit nu op 3 dagen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
drie maanden?!?!
Nou..quote:
Moet je even een kan zetten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, geen nieuwe koffie?
Daar offer ik me wel weer voor op.quote:
Laat het ze daar niet horen.quote:
Mooi. Dan geniet ik wel van de bierlucht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
Daar offer ik me wel weer voor op.
ja, dat ging ik bijna denkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet je even een kan zetten.
Of bedoel je dat die reeks is opgeheven?
Daar staan ze primaquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou..Er staan 6 HJ'tjes in de koelkast.
Ze heeft het zelf opgegeven, dus blijkbaar wel. Of ze was dronken toen ze dat zei, dan telt het niet natuurlijkquote:
dat laatste is idd mogelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf opgegeven, dus blijkbaar wel. Of ze was dronken toen ze dat zei, dan telt het niet natuurlijk
Als ik dronken ben roep ik meestal andere dingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ze heeft het zelf opgegeven, dus blijkbaar wel. Of ze was dronken toen ze dat zei, dan telt het niet natuurlijk
Dan vraag je dus om meer bierquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik dronken ben roep ik meestal andere dingen.
Onder andere.quote:
quote:
Dat jaquote:
quote:
Oeh, spannend. Heb je al reacties op andere sollicitaties?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ja
Maar de volgende sollicitatie gaat er vandaag nog uit
2x afwijzing en 1 dat de mail is doorgestuurd naar de verantwoordelijk manager.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Heb je al reacties op andere sollicitaties?
Hm, jammer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
2x afwijzing en 1 dat de mail is doorgestuurd naar de verantwoordelijk manager.
Yep, maar niet allemaal helemaal verrassendquote:
Euh, heart.gif niet?quote:
31 augustusquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nogeens een dag dat ik hier gewoon opsta en het pand uit loop.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je al wel gekeken naar iets anders?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Detachering he, ik irriteer me bij de klant, niet zo zeer bij de werkgeverquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je je zo ergert, waarom blijf je dan bij de werkgever?
Mja, maar dan nog. Het is dan niet een project wat echt leuk is dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Detachering he, ik irriteer me bij de klant, niet zo zeer bij de werkgever
Ik zég ook wel eens letterlijk "O-plus"quote:
Naah, ik vind dat dan weer teveel lijken op "Zero-positief"quote:
Dat is je geroaje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
Ik zég ook wel eens letterlijk "O-plus". Alleen tegen Kuuk hoor, dat dan weer wel
.
Wat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef Pheno het volgende:
Neukzooi
Kutgevoel en het wil niet overquote:
Schiet niet op nee. Eerder naar huis gaan vandaag zit er niet in zeker?quote:
Niet meteen zo jaloersquote:
Ik ben heul nie jaloers. Slechts territoriaal ingesteld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef JDude het volgende:
Niet meteen zo jaloers.
Ik wilde alleen even voorkomen dat jullie gaan denken dat ik zoiets ook tegen niet-Fokkers zou gaan zeggen, ofzo.
Nope, wie immerquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiet niet op nee. Eerder naar huis gaan vandaag zit er niet in zeker?
Ik wil dood. Hoe krijg je de apocalypse een paar jaar eerder?quote:
Buffy bellen, vragen of ze de slechterik wil laten leven deze keer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik wil dood. Hoe krijg je de apocalypse een paar jaar eerder?
Fotograaf worden bij vulkanen die op uitbarsten staan? Moet je alleen niet dat huillie ding van indah nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dood. Hoe krijg je de apocalypse een paar jaar eerder?
Ik neuk buffy dan welquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Buffy bellen, vragen of ze de slechterik wil laten leven deze keer.
Prima, die behoefte heb ik niet zo namelijk.quote:
Ik eigenlijk ook niet. En marc, ik heb een D70 met een dikke zoomlens, dat schiet dus niet opquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima, die behoefte heb ik niet zo namelijk.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. En marc, ik heb een D70 met een dikke zoomlens, dat schiet dus niet op
hetisnaadje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat Marc die huilie VULKAAN bedoelde
Die van indah jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat Marc die huilie VULKAAN bedoelde
lekker likkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
kut
Alleen als het niet verzorgd zou zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
smaakt dat niet naar vis dan?
Een onverzorgde kut die te lang op het naaktstrand heeft gelegen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Een gebakken scholletje gaat er prima in trouwens
Ah, okquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, ik bedoelde dat vis ook lekker kan zijn
Doe maar een lekkerbekje danquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Een gebakken scholletje gaat er prima in trouwens
Ga je wat etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me dood, ook op internet, en ik heb honger.
Je weet dat scripts niet meer mogen en kunnen hier?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Het kantinevoer was te eten vandaag!
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat scripts niet meer mogen en kunnen hier?
Bordje bambixquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Nu dan wel, en verklaart ook met je probleemquote:
Wa hedde gegeten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Jot, waarom niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je tortellini ook gratineren denk je? Gewoon in een ovenschaal mikken, pot saus erbij, geraspte kaas erop en grillen maar?
Nou, weet niet waar dat vandaan kwam, maar het is in elk geval over. Pizza ligt in de ovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef JDude het volgende:
Mijn maag doet vervelend. Ik eet straks wel ofzo.
Ja, vast wel. Specs?quote:
Oh ja da wik nie hoor Fles. Ik doe alles volgens het pakje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, vast wel. Specs?Hoe lang? hoeveul graaje? Hoe dun moet de saus zijn? Hoe lang moet de pasta voorgekookt worden?
Ah mooi zo. Anders moest ik mezelf weer in mijn zustersoutfitje hijsen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef JDude het volgende:
Nou, weet niet waar dat vandaan kwam, maar het is in elk geval over.
Dat wordt een week lang mislukt voer vreten en steeds sleutelen aan de setupquote:
dat gebruiken we al heel lang. iig de olie ervanquote:
Oei, krijg ik me daar toch weer even een terugval!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah mooi zo. Anders moest ik mezelf weer in mijn zustersoutfitje hijsen.
De kantine hier heeft het pas ontdekt. Kreeg zo'n tof wit bakje met rijst en groenteprut en een sausje. Heel erg lekker. Aangezien ik vorige week ontzettend misselijk was van het eten wat ze toen hebben voorgeschoteld staan ze bij mij niet zo hoog in het vaandel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef Pheno het volgende:
dat gebruiken we al heel lang. iig de olie ervanvoor de rest....
zusteroutfitsquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Oei, krijg ik me daar toch weer even een terugval!
Net als van de Wokdinges daar bij jou om de hoek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef Kuukske het volgende:
De kantine hier heeft het pas ontdekt. Kreeg zo'n tof wit bakje met rijst en groenteprut en een sausje.
Mja vast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
Oei, krijg ik me daar toch weer even een terugval!
Geile monsters in strakke pakjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Anders moest ik mezelf weer in mijn zustersoutfitje hijsen.
Ja dat idee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef JDude het volgende:
Net als van de Wokdinges daar bij jou om de hoek?
Nah zo strak zit het pakje niet.quote:
Dus "heel erg lekker" betekent "bij uitzondering binnen te houden"?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef Kuukske het volgende:
De kantine hier heeft het pas ontdekt. Kreeg zo'n tof wit bakje met rijst en groenteprut en een sausje. Heel erg lekker. Aangezien ik vorige week ontzettend misselijk was van het eten wat ze toen hebben voorgeschoteld staan ze bij mij niet zo hoog in het vaandel.
pokemon?quote:
Ik bedoelde eerder dat ik de laatste tijd al dacht of ik iets verkeerd had gezegd/gedaan hierquote:
Och arme tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef leonieke het volgende:
Ik bedoelde eerder dat ik de laatste tijd al dacht of ik iets verkeerd had gezegd/gedaan hier
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och arme toch
Maar stiekem weet je heul goed da ik ernstig van u hou en zo
Echt hoor
Nou vooruit dan, even een hele lange warme diepe tongzoenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef leonieke het volgende:
Een vrouw hoort het trouwens af en toe wel eens graag
Jep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus "heel erg lekker" betekent "bij uitzondering binnen te houden"?
Ik kom er zo bijquote:
Geloof het nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of een of andere kutzender straks de playoffs live uitzendt?
zo fout, dus hij past wel bij je danquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
Mijn zonnebril is binnen. Nou ja, pas als Pat thuiskomt is 'ie echt binnen natuurlijk
maar hij is iig onderweg (als in, in de tas... Pat nog niet
). Zo fout
.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zo fout, dus hij past wel bij je dan
Sport zequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
En richting sportveld, een zien of we nu wel eens een trainer hebben
Afwachten maar dus. En Pat moet gewoon in de bus gaan zitten, al dat werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hij is wel tof
, met bling
.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afwachten maar dus. En Pat moet gewoon in de bus gaan zitten, al dat werk
Doe maar foto's van jou met die bril op van de weekquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die met zwarte veren (87).
Tja, ik kan 'm moeilijk uit de winkel gaan sleuren of thuishouden... En er is niemand anders die dat doet ook. Het gaat niet goed als je op zondag al tegen dinsdag opziet
. Ik hoop dat de baas snel weer aan het werk kan iig...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar foto's van jou met die bril op van de week
En tuurlijk kan dat wel. Al zou het beter zijn als het niet nodig was nee.
Dat kan ook prima binnen. Je hebt nu toch een nieuwe cameraquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Foto's van mij met die bril op
.
Het regent de hele week
.
Replace user, press any key when readyquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef skippy22 het volgende:
En dat hoerending crasht een keer meteen dat achterlijke $u$e helemaal van het rit Zelfs windows ME is stabieler![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar die gast over lult.
Z'n pc is naar de bliksem en hij broddelt nu een eind ins Blaue hinein zoals de Fransen zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
Een computer van me is kaputquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
skipje8219@hotmail.comquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie een reeks aankomen
"Een mailtje sturen met Skippy"
skippy of de briefquote:
Dat ding is zeker te groot om in je kamer te zettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het treinpics, -nieuws en praattopic deel 66
Dat niet eens, maar hij keert wat lastig in het trappenhuisquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ding is zeker te groot om in je kamer te zetten
Kraantje huren en door het raamquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar hij keert wat lastig in het trappenhuis
En dan net als met dat ene filmpje met die koelkastquote:
Leuk stoffig dingquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het treinpics, -nieuws en praattopic deel 66
Geloof niet dat ik weet welk filmpje jij bedoeltquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan net als met dat ene filmpje met die koelkast
Douw nog ff een schep kolen in je modemquote:
Tis geen treinquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douw nog ff een schep kolen in je modem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |