Het nut van die aanpassing ontgaat mij volledig.quote:
Je gordijnen hangen nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
"zit je aan de kant van de spaceboxen dan? dan is het het derde blok. linkerkant en dan de derde vanaf de verste kant bij jou vandaan, die blauwe
Ik zit trouwens in de hoogbouw, van jou uit helemaal rechts boven in de hoek, en dan eentje naar onderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
"zit je aan de kant van de spaceboxen dan? dan is het het derde blok. linkerkant en dan de derde vanaf de verste kant bij jou vandaan, die blauwe
Gelukkig maar, dan heb ik het goed gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Het nut van die aanpassing ontgaat mij volledig.
welke 3e rij linkerkant 3e van achteren trouwens? zit jij tegen de HU aan of juist tegen de straat?quote:
Nou ik blijf hier het komende kwartier zitten, mn voetenbadje is net warmquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga btw zo mn raam uithangen om beschuitn te voeren aan eendjes
Ow dan zie ik alleen de gang dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
meer tegen de straat
je hebt dus 3 blokken en dan zit ik van het derde blok aan de linkerkant, en dan vanaf jullie flat gezien de derde vanaf het meest verre punt van jullie af dusquote:
Het derde blok van jou uit, en dan de linkerkant van mij uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt dus 3 blokken en dan zit ik van het derde blok aan de linkerkant, en dan vanaf jullie flat gezien de derde vanaf het meest verre punt van jullie af dus![]()
Bannen die bitchquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:11 schreef es70 het volgende:
Zo. Laatste waarschuwing uitgedeeld. Als ze nu de vogelnestjes niet uit haar haar borstelt (of daar hulp bij vraagt) gaat de schaar erin.
owja das een goedequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het derde blok van jou uit, en dan de linkerkant van mij uit?
Ow dan wordt "dichter bij de straat" ook iets anders meteenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
owja das een goedehet eerste blok vanaf de HU
ik zei het net verkeerd
ja, ik bedoelde eigenlijk heul een andere straatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ja precies maar mijn box zit dichter aan de straatkant dan aan jouw kant zeg maar
Ik wilde vanavond nog even gaan, over 5 minuten. Nu nog even toetjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
Te lui om vanavond naar de sportschool te gaan. Dat wordt donderdag dan maar
NJa, heb ook nog een afwas die gedaan moet worden en zooi hier opruimen. Toch af en toe wel lastig die 40urige werkwekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond nog even gaan, over 5 minuten. Nu nog even toetje
Heb je meteen een housewarming kado voor MMquote:
Mwoa, kratje heeft ze meer aan denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je meteen een housewarming kado voor MM
Das ook lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, kratje heeft ze meer aan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |