'k Wist het..... Nicolaas zegt niets dus is het zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas heeft electro-magnetische kracht.
Volgens Natasja heeft Nic helende handen.
Aha, daar komt die lieflijkheid vandaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef pullup het volgende:
Natasia is soms te aardig volgens een knobbel aan de rechterkant
Heb je streams!?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]Die heeft iets te veel naar Startrek gekeken..
Door simpelweg de router er tussen uit te halen! Een geniaal idee uit eigen doos!!!quote:
Ze heeft een vorm van reuma, deze beugels zijn ter ondersteuning en door een kunstenaar ontworpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar dienen die zilveren beugels voor op haar handen![]()
Ze heeft ernstig reuma. Die beugels zijn braces. Meestal gemaakt van kunststof, de vorige keer vertelde ze dat een vriend (kunstenaar) deze voor haar had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar dienen die zilveren beugels voor op haar handen![]()
Ook breed boven je oren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef laffer het volgende:
kunnen ze niet een limburgse vlaai in die bek van dat ouwe wijf proppen?![]()
De logica der zweefdames!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
'k Wist het..... Nicolaas zegt niets dus is het zo.
quote:
Als dat nodig was om te kunnen betalen, zou je kunnen proberen nu de router er weer tussen te zetten. (ik denk aan een firewall probleem in de betaal-procedure).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef demins het volgende:
[..]
Door simpelweg de router er tussen uit te halen! Een geniaal idee uit eigen doos!!!![]()
![]()
![]()
Jij hebt duidelijk twee hoornvormige uitstulpingen op je schedel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef laffer het volgende:
kunnen ze niet een limburgse vlaai in die bek van dat ouwe wijf proppen?![]()
quote:
Gewoon een grote oplichtster en leugenaar. Dat is dat mens!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft ernstig reuma. Die beugels zijn braces. Meestal gemaakt van kunststof, de voige keer vertelde ze dat een vriend (kunstenaar) deze voor haar had gemaakt.
Uw genialiteit uit eigen doos is node gemist, mijn waarde!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef demins het volgende:
[..]
Door simpelweg de router er tussen uit te halen! Een geniaal idee uit eigen doos!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk twee hoornvormige uitstulpingen op je schedel.
Dat verklaard je agressie richting dat ouwe wijf![]()
U is een kenner ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Gewoon een grote oplichtster en leugenaar. Dat is dat mens!
Nog even en ze heeft me ook weggekregenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
ik snapte het al niet, ik had het geluid van de streams al uitgezet![]()
Mijn idee ook! Ga ik straks proberen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als dat nodig was om te kunnen betalen, zou je kunnen proberen nu de router er weer tussen te zetten. (ik denk aan een firewall probleem in de betaal-procedure).
Hoe ziet het hoofd van een opgever er uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef pullup het volgende:
Ik geef het op
Dat weet ik wel zeker. Was vorige keer ook zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Clank het volgende:
Krijg bij deze mevrouw toch meer het idee dat ze de personen via de streams enzo bestudeerd heeft en daar haar wijsheid uithaalt.
Dat is er een met de neus ongeveer in het midden van het gezicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe ziet het hoofd van een opgever er uit?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Ik raak altijd zo in de war van Anette. Ben ik nou geil of niet![]()
Niet, want anders zat je niet achter het scherm..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Ik raak altijd zo in de war van Anette. Ben ik nou geil of niet![]()
De vorige keer dacht ik dat en nu weer. Maar ja, zolang ze er geld mee kan verdienen ........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:32 schreef Clank het volgende:
Krijg bij deze mevrouw toch meer het idee dat ze de personen via de streams enzo bestudeerd heeft en daar haar wijsheid uithaalt.
Ik zag toch duidelijk twee grote bulten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een hele grote bult, dus wil alleen maar sex.
Van FOK kun je ook opgewonden raken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet, want anders zat je niet achter het scherm..![]()
![]()
Misschien dat deze vrouw interessante wetenwaardigheidjes vertelt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef Copycat het volgende:
Ik mis niet echt iets, is het wel?
Nee hoor, echt niet. Zweefteverij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef Copycat het volgende:
Ik mis niet echt iets, is het wel?
Neem dit als nieuwe mantra, tot je verlichting voelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien dat deze vrouw interessante wetenwaardigheidjes vertelt?
Ach, er zal best iets van waarheid in schuilen hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop. Dat geneuzel over de die Tokkies heeft ze gewoon van de FEBO.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ben alhier geloof ik de enige die waarde hecht aan wat mevrouw zegt.....![]()
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ben alhier geloof ik de enige die waarde hecht aan wat mevrouw zegt.....![]()
Mits die kont gespiegeld is aan de fontanelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......
per bil?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)
Die hij zeker met zijn kenmerkende zachte, bedachtzame, levenservaring suggererende stem in ontvangst nam.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef demins het volgende:
OT: Brian wordt weer gematst met ego-boosts en gevoelige-minnaar-kwalificaties...![]()
dan moet het allemaal waar zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)
En, heb je lol ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb er toch maar een spiegel bijgepakt.
quote:
De onderkant van mijn neus is verkleurd, dus........quote:
Sorry, heb even wat gemist denk..... snap je reaktie niet zo goed.quote:
Wit poeder of groene massa ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
De onderkant van mijn neus is verkleurd, dus........
Als ik mijn gezichtsvormen goed interpreteer heb ik maar één levensdoel. Ecila111 volledig uitwonen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ben idd wel verkouden.quote:
Ben ook wat smalletjes in de hoofdbreedte..... wacht het dus even af, kan niet meteen reagerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik mijn gezichtsvormen goed interpreteer heb ik maar één levensdoel. Ecila111 volledig uitwonen.![]()
Verzet je niet tegen de machtige krachten van de natuur en de verdiepingen daarboven en pm me je NAW gegevens!!!![]()
Ik denk dat ze bij VOL wel uitgebreid in de streamverslagen genotuleerd zullen worden!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
Kan iemand straks even de tips van deze mevrouw op een rijtje zetten, voor de mensen die streamloos op hun werk zitten?
Ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft hier een dikke onderlip?
Dank voor je tip!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij VOL wel uitgebreid in de streamverslagen genotuleerd zullen worden!![]()
Dan ben je erg lijfelijkquote:
Dat klopt nog ook!quote:
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
Even off-topic: weet iemand trouwens hoe het met Catwoman gaat? Niets meer over gehoord.
Dankuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Hier wel ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
alle streams in de buffer geslagen?
Twee keer nu al bij mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Mooi, ik denk al wat krijgen we nou weer, ik schakel net in en hoppa zwart beel buffer dde buffer. . .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
en met een beetje geluk is die saaie muts opgerot als ze het weer doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Het is net TiTa Tovenaar......en alles staat stil.
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier ook geen streams meer. Zal wel door een van die zelfverzonnen experimenten van demins komen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?
ik wacht lekker een maandje of zo met betalen voor die bagger, mss dat ze het dan beter voor elkaar hebben.quote:
Je hebt gelijk ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wacht lekker een maandje of zo met betalen voor die bagger, mss dat ze het dan beter voor elkaar hebben.
welke streams?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen lsast van de streams?
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef demins het volgende:
Ben ik nou de enige die goede streams heeft???
close up van natasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee werkt hiet ook, maar alles is ZWART nu
De beelden zijn niet mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee werkt hiet ook, maar alles is ZWART nu
Ik heb voor de verandering eens géén last van de streams.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen lsast van de streams?
Ik geloof het nietquote:
als Wilgo denkt aan wat hij er allemaal voor terug krijgt, denkt Wilgo helemaal niks. Alles heeft zijn prijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Villalux het volgende:
wat zal wilgo hier wel van moeten denken!?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik geloof het niet![]()
mensen met dikke billen zijn goedgelovig. En mijn hummie heeft me vanmorgen nog wel bij hoog en laag verzekerd dat ik prachtige heerlijke billen heb, helemaaaaal niet te dik of te dun dus..... ik KAN dit niet geloven. Misschien moet ik er toch ook maar een spiegel bijpakken?![]()
quote:
Ik heb het niet gezien maar het klinkt als OWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef FSR het volgende:
Ik zie net het filmpje terug (op dgk site) en Tasia gooit wel degelijk de thee over Lieke heen.. !!!
stekker er in ... ik zie niets meer...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Marrije het volgende:
Als alles in huis vernieuwd wordt dan duurt het vast nog wel ff voor de stekker eruit gaat. . .
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef FSR het volgende:
Ik zie net het filmpje terug (op dgk site) en Tasia gooit wel degelijk de thee over Lieke heen.. !!!
Dat zou de 2e zijn.. Exit... Mits niet de oude al weer vervallen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwing
Yes! dank je copycatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuis
waarschuwingen?... waarvoor?... we kijken toch naar DGK van j. de mol?...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwing
omdat het binnen door alle verlichting 28 graden isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef sjerren het volgende:
en trouwens, waarom trekt Lieke zulke jurkjes aan terwijl t buiten 15 graden is? :/
ik hoop dat ie t doet!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, zijn Lieke en Huub nu een verbintenis aangegaan of kan ie zo weer doorlopen naar Amanda en daarmee gaan zoenen?
De rest heeft toch ook lange mouwen? dus 28 graden zal t daar wel niet zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
omdat het binnen door alle verlichting 28 graden is
Zolang Huub het maar om speltechnische redenen doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, zijn Lieke en Huub nu een verbintenis aangegaan of kan ie zo weer doorlopen naar Amanda en daarmee gaan zoenen?
Wat heb je tegen tongzoenen???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Marrije het volgende:
Lieke en Huub weer te tongzoenen. Bah.
Zolang die tongen binnenboord blijven niks. Maar dat Lieke haar tong uit d rmond hangt en Huub hetzelfde doet en dan buitensmonds die tongen tegen elkaar gaan kletsen, yuk!quote:
Ik voel een speltechnisch verlangen omhoog komen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Huub het maar om speltechnische redenen doet.![]()
Jammer dat je er zo over denkt, ik hou er wel van om af en toe zo lekker ongeneerd te gaan zitten lebberenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang die tongen binnenboord blijven niks. Maar dat Lieke haar tong uit d rmond hangt en Huub hetzelfde doet en dan buitensmonds die tongen tegen elkaar gaan kletsen, yuk!
Natasja een waarschuwing? Of mag ze er nu uit? Want dit is hete thee gooien! De volgende keer is het kokende olie zoals natasja al eens een keer beloofd heeft te zullen gaan gooien!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef FSR het volgende:
Hierbij de link
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=218159
De eerste van Natasja kreeg ze in de nacht dat Ilona terug was. Ik weet niet of dat al een maand geleden is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat zou de 2e zijn.. Exit... Mits niet de oude al weer vervallen is
btw, laat wel zien dat Tasia niet tegen Lieke opkan
Daarom watermerkje erin verstoppen he? Dan had je het zeker geweten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef getl0st het volgende:
Of ze hebben exact op hetzelfde moment een cap gemaakt.. of mijn cap staat op DGK site (geknipt)
[afbeelding]
Dat je dat zelf doet is nog wat anders dan dat je toekijkt hoe een ander dat doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt, ik hou er wel van om af en toe zo lekker ongeneerd te gaan zitten lebberen![]()
Dan hadden ze hem niet gebruiktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom watermekrje erin verstoppen he? Dan had je het zeker geweten.
Waarom trekt Lieke uberhaubt nog wat aan? Ze krijgt thee over zich heen, Huub over zich heen en alle bewoners inclusief het personeel over zich heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef sjerren het volgende:
en trouwens, waarom trekt Lieke zulke jurkjes aan terwijl t buiten 15 graden is? :/
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Lieve het volgende:
Is het wachten op nog verder doorslaan met olie gooien of kan de zwakke redactie eens echt ingrijpen bij het godenkindjeskoppeltje troetels van pannekoek?
Brian gooit met wijn over avondjurken, spuugt met van zijn soa's doortrokken spuug in Amanda's gezicht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Waarom trekt Lieke uberhaubt nog wat aan? Ze krijgt thee over zich heen, Huub over zich heen en alle bewoners inclusief het personeel over zich heen.
Daar worden je kleren smerig van!
Zoals zo vaak. Eric wil gewoon de eerste back up van Amanda (zijn en hebben) en doet alles om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Amanda niet met Huub is gaan zoenen uit wraak, want zo zit Amanda niet in elkaar volgens Eric. Daar zit Eric dus fout, want dat was juist de reden om met Huub te gaan zoenen. Pure wraakactie. Eric zit er nu volkomen naast.
dan kennen ze amanda dus echt niet, dat is de enige manier van wraaknemen die ze kent, en ws al jaren toepast.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Amanda niet met Huub is gaan zoenen uit wraak, want zo zit Amanda niet in elkaar volgens Eric. Daar zit Eric dus fout, want dat was juist de reden om met Huub te gaan zoenen. Pure wraakactie. Eric zit er nu volkomen naast.
Dat dacht ik ook. Maar Eric heeft ook tegen Amanda gezegd dat hij haar set up niet zou verlinken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft echt iets niet helemaal begrepen van gisteren. Volgens mij weet Eric zelfs dat het een wraakactie van Amanda was, want ze had hem verteld over wat Lieke zogenaamd zou hebben geschreven.
Eric heeft Amanda beloofd te doen alsof hij daar niets van weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Even teruggezocht: Natasja kreeg de OW voor het verstoppen van Loontjes koffers in de nacht van zondag op maandag tijdens Pasen. Ze kreeg hem na middernacht, dus toen was het de 9 april.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De eerste van Natasja kreeg ze in de nacht dat Ilona terug was. Ik weet niet of dat al een maand geleden is.
Toch jammer, want hij heeft gister wel hele verstandige dingen tegen Lieke gezegd toen ze beneden op bed lag te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft echt iets niet helemaal begrepen van gisteren. Volgens mij weet Eric zelfs dat het een wraakactie van Amanda was, want ze had hem verteld over wat Lieke zogenaamd zou hebben geschreven.
Wat een timingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Even teruggezocht: Natasja kreeg de OW voor het verstoppen van Loontjes koffers in de nacht van zondag op maandag tijdens Pasen. Ze kreeg hem na middernacht, dus toen was het de 9 april.
Die OW zou dus nog van kracht moeten zijn.
Dus binnen een maand 2 OW-en..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Even teruggezocht: Natasja kreeg de OW voor het verstoppen van Loontjes koffers in de nacht van zondag op maandag tijdens Pasen. Ze kreeg hem na middernacht, dus toen was het de 9 april.
En vervolgens gortdroog zeggen dat Lieke moet uitkijken met die thee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien, maar dat is inderdaad thee over Lieke gooien, ook al had Lieke de thee in haar hand. Ik vraag me af wat de redactie daarmee gaat doen.
Wat denk je zelf, gezien de voorgaande gebeurtenissen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien, maar dat is inderdaad thee over Lieke gooien, ook al had Lieke de thee in haar hand. Ik vraag me af wat de redactie daarmee gaat doen.
Niks. Anders moet ze eruit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Ben bang dat het helemaal niets wordt aangezien het haar 2e zou zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Walgelijk heh?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens gortdroog zeggen dat Lieke moet uitkijken met die thee.
Precies... en dat wist Eric ook. Dat maakt het nog een beetje erger. Hij wist precies waarom Amanda dat wilde gaan doen en was het daar ook wel mee eens (Lieke pikt Huub van hem af natuurlijk). En dan nu zeggen dat Amanda absoluut niet wraakzuchtig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef getl0st het volgende:
Eric zegt dat als Lieke iemand de schuld moet geven van het zoenen ze bij Huub moet zijn..
Best lullig aangezien Amanda dit al de hele dag van plan was
Vooralsnog niets. Lieke had de telefoon moeten pakken, maar dat heeft ze niet gedaan. Dus doet de redactie niks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub/Nena het doorgebelt toen hetzelfde hen overkwam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorals nog niets. Lieke had de telefoon moeten pakken, maar dat heeft ze niet gedaan. Dus doet de redactie niks.
What else is new, het is Natasja toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit staat op de TIEN site:
“Het enige wat je moet doen, is op je hoede zijn”, antwoordt Lieke. De kop thee valt op de grond. Ze geven elkaar de schuld, maar is hier wel een schuld? De diva heeft klaarblijkelijk een nieuwe vijand gevonden binnen de Villa. Houdt ze het nog vol? Met de opkomst van diva 3 wordt het steeds zwaarder voor de diva van het allereerste uur...
Niets over opzet dus, wat het duidelijk wel was. Ik meen zelfs te hebben gezien dat Natasia schrok van haar eigen actie. Maar TIEN veegt dit wel weer onder het kleed.
ZWAAI NATASJA UIT!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach ik zit nog op de free-ride van 10, ik ga hier dus never nooit voor betalen. Het is helemaal niks geweest sinds we moeten betalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef getl0st het volgende:
En het is na 1-en! Ik eis 4 streams!
Oftewel.. ze gaat er niet uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit staat op de TIEN site:
“Het enige wat je moet doen, is op je hoede zijn”, antwoordt Lieke. De kop thee valt op de grond. Ze geven elkaar de schuld, maar is hier wel een schuld? De diva heeft klaarblijkelijk een nieuwe vijand gevonden binnen de Villa. Houdt ze het nog vol? Met de opkomst van diva 3 wordt het steeds zwaarder voor de diva van het allereerste uur...
Niets over opzet dus, wat het duidelijk wel was. Ik meen zelfs te hebben gezien dat Natasia schrok van haar eigen actie. Maar TIEN veegt dit wel weer onder het kleed.
Is dat dan een regel, dat een OW maar een maand geldig blijft? Ik kreeg het idee dat de vorige keren de OW'en een beetje 'ad hoc' zijn kwijtgescholden door 'achter'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus binnen een maand 2 OW-en..
Dus die 2e zal niet gegeven wordenAls staat het flimpje toch echt op de site.. alleen dan weer jammer van de titel ervan. 'Thee incidentje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |