quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?
ik wacht lekker een maandje of zo met betalen voor die bagger, mss dat ze het dan beter voor elkaar hebben.quote:
Je hebt gelijk ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wacht lekker een maandje of zo met betalen voor die bagger, mss dat ze het dan beter voor elkaar hebben.
welke streams?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen lsast van de streams?
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef demins het volgende:
Ben ik nou de enige die goede streams heeft???
close up van natasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee werkt hiet ook, maar alles is ZWART nu
De beelden zijn niet mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee werkt hiet ook, maar alles is ZWART nu
Ik heb voor de verandering eens géén last van de streams.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen lsast van de streams?
Ik geloof het nietquote:
als Wilgo denkt aan wat hij er allemaal voor terug krijgt, denkt Wilgo helemaal niks. Alles heeft zijn prijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef Villalux het volgende:
wat zal wilgo hier wel van moeten denken!?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik geloof het niet![]()
mensen met dikke billen zijn goedgelovig. En mijn hummie heeft me vanmorgen nog wel bij hoog en laag verzekerd dat ik prachtige heerlijke billen heb, helemaaaaal niet te dik of te dun dus..... ik KAN dit niet geloven. Misschien moet ik er toch ook maar een spiegel bijpakken?![]()
quote:
Ik heb het niet gezien maar het klinkt als OWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef FSR het volgende:
Ik zie net het filmpje terug (op dgk site) en Tasia gooit wel degelijk de thee over Lieke heen.. !!!
stekker er in ... ik zie niets meer...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Marrije het volgende:
Als alles in huis vernieuwd wordt dan duurt het vast nog wel ff voor de stekker eruit gaat. . .
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef FSR het volgende:
Ik zie net het filmpje terug (op dgk site) en Tasia gooit wel degelijk de thee over Lieke heen.. !!!
Dat zou de 2e zijn.. Exit... Mits niet de oude al weer vervallen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwing
Yes! dank je copycatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuis
waarschuwingen?... waarvoor?... we kijken toch naar DGK van j. de mol?...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja ik heb het ook net gezien... duidelijk dat ze het over haar heen gooide... niet dat ik het erg vind voor lieke maar natasia mag wel een waarschuwing
omdat het binnen door alle verlichting 28 graden isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef sjerren het volgende:
en trouwens, waarom trekt Lieke zulke jurkjes aan terwijl t buiten 15 graden is? :/
ik hoop dat ie t doet!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, zijn Lieke en Huub nu een verbintenis aangegaan of kan ie zo weer doorlopen naar Amanda en daarmee gaan zoenen?
De rest heeft toch ook lange mouwen? dus 28 graden zal t daar wel niet zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
omdat het binnen door alle verlichting 28 graden is
Zolang Huub het maar om speltechnische redenen doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, zijn Lieke en Huub nu een verbintenis aangegaan of kan ie zo weer doorlopen naar Amanda en daarmee gaan zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |