Neem dit als nieuwe mantra, tot je verlichting voelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien dat deze vrouw interessante wetenwaardigheidjes vertelt?
Ach, er zal best iets van waarheid in schuilen hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop. Dat geneuzel over de die Tokkies heeft ze gewoon van de FEBO.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ben alhier geloof ik de enige die waarde hecht aan wat mevrouw zegt.....![]()
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ben alhier geloof ik de enige die waarde hecht aan wat mevrouw zegt.....![]()
Mits die kont gespiegeld is aan de fontanelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan heb je vast een dikke kont. Mensen met een dikke kont zijn goedgelovig......
per bil?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)
Die hij zeker met zijn kenmerkende zachte, bedachtzame, levenservaring suggererende stem in ontvangst nam.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef demins het volgende:
OT: Brian wordt weer gematst met ego-boosts en gevoelige-minnaar-kwalificaties...![]()
dan moet het allemaal waar zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
34-36..... (volgens de standaard klledingsmaten, niet de telling die Natasia hanteert)
En, heb je lol ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb er toch maar een spiegel bijgepakt.
quote:
De onderkant van mijn neus is verkleurd, dus........quote:
Sorry, heb even wat gemist denk..... snap je reaktie niet zo goed.quote:
Wit poeder of groene massa ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
De onderkant van mijn neus is verkleurd, dus........
Als ik mijn gezichtsvormen goed interpreteer heb ik maar één levensdoel. Ecila111 volledig uitwonen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ben idd wel verkouden.quote:
Ben ook wat smalletjes in de hoofdbreedte..... wacht het dus even af, kan niet meteen reagerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik mijn gezichtsvormen goed interpreteer heb ik maar één levensdoel. Ecila111 volledig uitwonen.![]()
Verzet je niet tegen de machtige krachten van de natuur en de verdiepingen daarboven en pm me je NAW gegevens!!!![]()
Ik denk dat ze bij VOL wel uitgebreid in de streamverslagen genotuleerd zullen worden!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
Kan iemand straks even de tips van deze mevrouw op een rijtje zetten, voor de mensen die streamloos op hun werk zitten?
Ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft hier een dikke onderlip?
Dank voor je tip!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij VOL wel uitgebreid in de streamverslagen genotuleerd zullen worden!![]()
Dan ben je erg lijfelijkquote:
Dat klopt nog ook!quote:
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef getl0st het volgende:
Even off-topic: weet iemand trouwens hoe het met Catwoman gaat? Niets meer over gehoord.
Dankuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is thuis: CartWOman opgenomen in ziekenhuis
Hier wel ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
alle streams in de buffer geslagen?
Twee keer nu al bij mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Mooi, ik denk al wat krijgen we nou weer, ik schakel net in en hoppa zwart beel buffer dde buffer. . .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Carlaa het volgende:
en met een beetje geluk is die saaie muts opgerot als ze het weer doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Het is net TiTa Tovenaar......en alles staat stil.
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier ook geen streams meer. Zal wel door een van die zelfverzonnen experimenten van demins komen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De camera is op kruishoogte van Natasia gericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |