Wat heb je tegen tongzoenen???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Marrije het volgende:
Lieke en Huub weer te tongzoenen. Bah.
Zolang die tongen binnenboord blijven niks. Maar dat Lieke haar tong uit d rmond hangt en Huub hetzelfde doet en dan buitensmonds die tongen tegen elkaar gaan kletsen, yuk!quote:
Ik voel een speltechnisch verlangen omhoog komen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Huub het maar om speltechnische redenen doet.![]()
Jammer dat je er zo over denkt, ik hou er wel van om af en toe zo lekker ongeneerd te gaan zitten lebberenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang die tongen binnenboord blijven niks. Maar dat Lieke haar tong uit d rmond hangt en Huub hetzelfde doet en dan buitensmonds die tongen tegen elkaar gaan kletsen, yuk!
Natasja een waarschuwing? Of mag ze er nu uit? Want dit is hete thee gooien! De volgende keer is het kokende olie zoals natasja al eens een keer beloofd heeft te zullen gaan gooien!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef FSR het volgende:
Hierbij de link
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=218159
De eerste van Natasja kreeg ze in de nacht dat Ilona terug was. Ik weet niet of dat al een maand geleden is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat zou de 2e zijn.. Exit... Mits niet de oude al weer vervallen is
btw, laat wel zien dat Tasia niet tegen Lieke opkan
Daarom watermerkje erin verstoppen he? Dan had je het zeker geweten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef getl0st het volgende:
Of ze hebben exact op hetzelfde moment een cap gemaakt.. of mijn cap staat op DGK site (geknipt)
[afbeelding]
Dat je dat zelf doet is nog wat anders dan dat je toekijkt hoe een ander dat doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt, ik hou er wel van om af en toe zo lekker ongeneerd te gaan zitten lebberen![]()
Dan hadden ze hem niet gebruiktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom watermekrje erin verstoppen he? Dan had je het zeker geweten.
Waarom trekt Lieke uberhaubt nog wat aan? Ze krijgt thee over zich heen, Huub over zich heen en alle bewoners inclusief het personeel over zich heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef sjerren het volgende:
en trouwens, waarom trekt Lieke zulke jurkjes aan terwijl t buiten 15 graden is? :/
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Lieve het volgende:
Is het wachten op nog verder doorslaan met olie gooien of kan de zwakke redactie eens echt ingrijpen bij het godenkindjeskoppeltje troetels van pannekoek?
Brian gooit met wijn over avondjurken, spuugt met van zijn soa's doortrokken spuug in Amanda's gezicht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Waarom trekt Lieke uberhaubt nog wat aan? Ze krijgt thee over zich heen, Huub over zich heen en alle bewoners inclusief het personeel over zich heen.
Daar worden je kleren smerig van!
Zoals zo vaak. Eric wil gewoon de eerste back up van Amanda (zijn en hebben) en doet alles om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Amanda niet met Huub is gaan zoenen uit wraak, want zo zit Amanda niet in elkaar volgens Eric. Daar zit Eric dus fout, want dat was juist de reden om met Huub te gaan zoenen. Pure wraakactie. Eric zit er nu volkomen naast.
dan kennen ze amanda dus echt niet, dat is de enige manier van wraaknemen die ze kent, en ws al jaren toepast.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zegt dat Amanda niet met Huub is gaan zoenen uit wraak, want zo zit Amanda niet in elkaar volgens Eric. Daar zit Eric dus fout, want dat was juist de reden om met Huub te gaan zoenen. Pure wraakactie. Eric zit er nu volkomen naast.
Dat dacht ik ook. Maar Eric heeft ook tegen Amanda gezegd dat hij haar set up niet zou verlinken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft echt iets niet helemaal begrepen van gisteren. Volgens mij weet Eric zelfs dat het een wraakactie van Amanda was, want ze had hem verteld over wat Lieke zogenaamd zou hebben geschreven.
Eric heeft Amanda beloofd te doen alsof hij daar niets van weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Even teruggezocht: Natasja kreeg de OW voor het verstoppen van Loontjes koffers in de nacht van zondag op maandag tijdens Pasen. Ze kreeg hem na middernacht, dus toen was het de 9 april.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De eerste van Natasja kreeg ze in de nacht dat Ilona terug was. Ik weet niet of dat al een maand geleden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |