Maroon?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef Originele_Naam het volgende:
de strength is niks, ik zeg we volgen de sterkste kleur
Orange it is!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zou gewoon Orange nemen als ik jullie wasKan ik er straks makkelijker bij
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
wat is de naam van je landquote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
dat zei Sargon toch ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Originele_Naam het volgende:
en als we er niet uitkomen gewoon iedereen zijn kleur blijven
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef du_ke het volgende:
Nation Name: Modderschuit
Ruler: duke81
Mag er dus bij in de OP.
Als we onderling gaan handelen is het wel handig om zoveel mogelijk de zelfde kleur te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
dat zei Sargon toch ook?
Alleen de nieuwe leden moesten voor blauw kiezen..
Mij maakt het niets uit hoor, ik wil mijn kleur best veranderen
Toevallig belang bij Cattle en Wheat? Ik namelijk wel bij Iron en Marblequote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Zorg dat je je even aanmeldt bij de fok alliantie (bij edit my nation, Alliance Affiliation: Specify other en dan FOK intypen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Kn0x het volgende:
*heeft zich aangemeld maar geen idee wat die meot doen*
Blauwquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Kn0x het volgende:
Welke kleur moet ik pakken als team?
Als we op iedereen moeten wachten dan kunnen we eeuwen gaan wachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Join de FOK-clan dan verander ik de OP gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
Als oranje de Alliance kleur wordt, stap ik vanavond nog over naar de FOK Alliance
[afbeelding]
Ben bang dat ik binnenkort m'n trade met je opzegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef BadBadPresident het volgende:
ik heb gems en uranium en ben blauw
meen je dat=quote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
Als oranje de Alliance kleur wordt, stap ik vanavond nog over naar de FOK Alliance
[afbeelding]
Heb het toegevoegd in de OP, zeer handig, TYquote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Originele_Naam het volgende:
http://www.crrnstuff.com/2007/03/cybernations-101.html
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef BadBadPresident het volgende:
misschien moeten we hier een overzicht maken met wat voor rescources iedereen heeft zodat iedereen kan planne hoe die wilt traden
Ja maar wil je voorlopig geen Cattle en wheat met me tradenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb marble en iron alleen heb een paar contracten tot het eind van de maand lopen dan kan ik chil traden
OMG, met stip op nummer 1: Vlatherlands: Whizzkithquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Whizzkith het volgende:
JaHeb toch niks meer met IRON
Ik aid liever jullie
fuck doe maar, ik koop morgen van me aid harbour dan kan ik met jou traden, dus wacht effe tot morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar wil je voorlopig geen Cattle en wheat met me traden?
die combinatie is grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Reya het volgende:
Halland is van mij, ik heb als rescources water en wijn
-quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Terecht het volgende:
Zo wat gaat dit topic hard, ben je ff 2 uur aan het squashen is alles alweer volgespamd.
Goede trades vinden is wel lastig trouwens, heb nog niet 1 waardevolle trade gevonden![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
heb je een voorstel gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
fuck doe maar, ik koop morgen van me aid harbour dan kan ik met jou traden, dus wacht effe tot morgen![]()
De onderste optie aanklikken en dan fok typen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Uhm....ik kan de FOK alliantie niet vinden. Ik kan maar een beperkt aantal allianties zien, en de Fok zit daar niet tussen.
Heb je je al aangemeld bij de FOK-clan? Je kan wel wat bescherming gebruiken if you know what I meanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Kn0x het volgende:
Knoxville the nation is gecreeerd met als hoofdstad La Gabriel
Elke schurkenstaat kan wel wat geld gebruiken, oorlog voeren is immers een dure aangelegenheid.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
ja dat is slim!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Shawn het volgende:
[..]
-![]()
- Ik zal een overzicht van de FOK-clan resources maken en toevoegen in de OP
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef thettes het volgende:
Ik ook aangemeld en wil bij fok, heb dat oook ergens ingevuld. username is Demolisher en landnaam is Islamoville (Franse islamieten :p)
Held!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Whizzkith het volgende:
Oja, voor alle mensen die morgen aid krijgen: een harbor kopen idd!
En zo snel mogelijk die 5 trades volkrijgenLiever geen taxes collecten voordat ze alle 5 vol zijn
Thx 4 de tip. Ik moet nog een harbor kopen!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Whizzkith het volgende:
En zo snel mogelijk die 5 trades volkrijgenLiever geen taxes collecten voordat ze alle 5 vol zijn
=> specify otherquote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Uhm....ik kan de FOK alliantie niet vinden. Ik kan maar een beperkt aantal allianties zien, en de Fok zit daar niet tussen.
Even sparen dusquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
een harbor is 200.000 dus die kan je ook niet na de aid kopen
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Sargon het volgende:
Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Peraeus
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Kn0x het volgende:
Government Type:
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
Wat kan ik dan het beste doen?
quote:Capitalist - They desire a government that will invest heavily in business ventures.
Communist - They desire a government that supports common ownership of all national possessions.
Democracy - They desire a form of government where all the state's decisions are exercised directly or indirectly by a majority of its citizenry through a fair elective process.
Dictatorship - They desire a supreme ruler who is in charge or all national matters.
Federal Government - They desire a government of strong central powers that will reside over issues such as national defense, disaster relief, and foreign affairs.
Monarchy - They wish to be ruled by a royal family.
Republic - They do not wish to be ruled by a royal family but instead by the people themselves.
Revolutionary Government - They desire a government that is based on radical change.
Totalitarian State - They desire a government that exercises total control over its subjects.
Transitional - They do not desire a permanent government but instead prefer something more temporary.
op monarchy zetten..... das de beste goverment type.............. tenzij je hapiness nodig hebt dan moet je even opzoeken welke goverment juist isquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Kn0x het volgende:
Government Type:
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
Wat kan ik dan het beste doen?
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
zit er volgens mij ook bij:
Nation Name: Tillyburg
Ruler: Tommy
Buddhismquote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Kn0x het volgende:
Religion net zo:
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire to follow a religion that seeks freedom from greed, hatred and delusion, and enlightenment through realizing the Four Noble Truths and following the Eightfold Path.
Bedankt voor het melden, heb je info in de OP gewijzigdquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Reya het volgende:
Halland is van mij, ik heb als rescources water en wijn
goed begin?quote:_:. Nation Information
Tillyburg is a small and new nation at 0 days old with citizens primarily of Caucasian ethnicity whose religion is Christianity. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens enjoy freedom from high taxation and as a result tend to earn more money. The citizens of Tillyburg work diligently to produce Pigs and Cattle as tradable resources for their nation. The government has no definite position on foreign affairs at this time. Tillyburg is currently researching nuclear technology for the use of nuclear power plants but believes nuclear weapons should be banned. Plans are on the way within Tillyburg to open new rehabilitation centers across the nation and educate its citizens of the dangers of drug use. Tillyburg allows its citizens to protest their government but uses a strong police force to monitor things and arrest lawbreakers. It has an open border policy, but in order for immigrants to remain in the country they will have to become citizens first. Tillyburg believes in the freedom of speech and feels that it is every citizens right to speak freely about their government. The government gives foreign aid when it can, but looks to take care of its own people first. The government of Tillyburg will trade with any other country regardless of ethical consequences.
_:. Private Nation Messages
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also make your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. Your population density of 73.99 population per mile is at a good level at this time. Your military of 19 soldiers is considered adequate strength for the size of Tillyburg. The infrastructure of Tillyburg is adequate at the time with a level of 1.10.
Ik doe altijd de Wouter Bos approachquote:Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef BadBadPresident het volgende:
op monarchy zetten..... das de beste goverment type.............. tenzij je hapiness nodig hebt dan moet je even opzoeken welke goverment juist is
Ik heb nog even een morele verplichting tegen over m'n huidige alliance. Ik zal iig even vragen hoe het zit met het providen van aid. Dan vooral of ik nog support krijg als ik een van jullie provide met aid en ik word daarop aangevallen. Sowieso switch ik niet van kleur, heb vier team trades nu dus tjaquote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Sargon het volgende:
he Republic of Dutchies gaat die nog lid worden?
je meot het wel voor vanavond weten anders kan je niet doorsturenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog even een morele verplichting tegen over m'n huidige alliance. Ik zal iig even vragen hoe het zit met het providen van aid. Dan vooral of ik nog support krijg als ik een van jullie provide met aid en ik word daarop aangevallen. Sowieso switch ik niet van kleur, heb vier team trades nu dus tja
Alliance Affiliation: Nonequote:Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog even een morele verplichting tegen over m'n huidige alliance. Ik zal iig even vragen hoe het zit met het providen van aid. Dan vooral of ik nog support krijg als ik een van jullie provide met aid en ik word daarop aangevallen. Sowieso switch ik niet van kleur, heb vier team trades nu dus tja
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Cardiff het volgende:
Ben ook lid
Nation Name: Deconia
Ruler: IFASS
miss slim idee om IRC channeltje open te zetten?
#cybernations op de FOK!-server (osiris.parse.nl) heb ik in ieder geval zojuist geregistreerd, dus wellicht is het een idee die in de OP te zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Cardiff het volgende:
Ben ook lid
Nation Name: Deconia
Ruler: IFASS
miss slim idee om IRC channeltje open te zetten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Sargon het volgende:
Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
ijsjesland nog 4 slots vrij
waarom eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Whizzkith het volgende:
vind je het gek met die miljoenen fokkersquote:
Oil for water of wijn traden?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Vol belangstelling deze topics aan het lezen laatste dagen en me ook aangemeld, bij deze wil ik me dan ook aansluiten bij de FOK-alliantie, ondanks het geweldige aanbod dat ik van een andere alliantie kreeg
Nation Name: Vozaan
Ruler: Chemvo
Resources: Oil and Coal
Ik hoef nog niet mee te doen in de donatie, zou wel erg gierig zijn
Alleen begint naar mijn idee het allemaal wel wat onoverzichtelijk te worden, is er al een "baas" van deze alliantie? Misschien is het handig er iets meer structuur in te brengen, of is er al zoiets en heb ik iets gemist?
Precies, vind ik ookquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Alleen begint naar mijn idee het allemaal wel wat onoverzichtelijk te worden, is er al een "baas" van deze alliantie? Misschien is het handig er iets meer structuur in te brengen, of is er al zoiets en heb ik iets gemist?
Ten eerste: Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Sommige resources geven happiness, happiness = extra inkomsten (ik geloof 2.50 per 1 happiness)quote:
You'd be sorryquote:
Ik heb het toegevoegdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef Reya het volgende:
#cybernations op de FOK!-server (osiris.parse.nl) heb ik in ieder geval zojuist geregistreerd, dus wellicht is het een idee die in de OP te zetten
Juist, ik stel voor dat Whizz in ieder geval tijdelijk even het 'leiderschap' op zich neemt, vooral om cellectieve aids en oorlogszaken een beetje te overzienquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Chemvo het volgende:
Kan iemand na mijn goede tip (:P) even zeggen hoe ik dan zo´n alliance aanga, ik zal wel debiel zijn maar kan het niet vinden.
Heb me trouwens ook bij oranje aangesloten, de algemene stemming hier was een beetje dat dat de bedoeling was.
Whizz je lijkt me de aangewezen leider voor dit zooitje ongeregeld
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Vol belangstelling deze topics aan het lezen laatste dagen en me ook aangemeld, bij deze wil ik me dan ook aansluiten bij de FOK-alliantie, ondanks het geweldige aanbod dat ik van een andere alliantie kreeg
Nation Name: Vozaan
Ruler: Chemvo
Weet je het inmiddels al?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef xtwarrior het volgende:
Ik heb zojuist ook maar eens een kijkje genomen bij Cyber Nations.
Ben nu de trotse leider van 'Lyrcanna' op de westkust van Ierland.
Awaiting Fok Alliance orders![]()
En nu nog ff uitvissen hoe ik me precies bij een Alliance kan voegen.
I don't get it..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
You'd be sorry
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.php?s=7b11efd68c20f74b1f3b5201e7e5cb5d&act=idx
Ok, wie heeft wel zin, ik in elk geval nietquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil wel in de raad/council zitten, maar een leider is me een beetje over the top
De leider geeft samen met de raad ordersquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil wel in de raad/council zitten, maar een leider is me een beetje over the top
Yups. Ik ben erachter. Nu mezelf maar eens gaan verdiepen in de details.quote:
Basically een soort van republiek dus?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Reya het volgende:
Idealiter heb je zowel een raad als een leider, die al dan niet ook in de raad zetelt. Ik vraag me echter af of het handig is die nu al te verkiezen, aangezien de alliantie nog in de kinderschoenen staat.
Whizzkith joined the clan!!!! Nobody can f**** with us NOWquote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Double-Helix het volgende:
hooi mensen alweer,nog wat nieuws,hou me updated
o godquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Whizzkith joined the clan!!!! Nobody can f**** with us NOW![]()
![]()
![]()
5 sounds goodquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Niek. het volgende:
Een raad van 5 mensen, heb je bij elke kwestie een meerderheid.
Even nogmaals. Ik heb het gevoel alsof er even overheen is gelezenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb nu als resources Pigs en Gold. Ik wil daar graaf Coal en Cattle bij (ik heb gelezen dat je 4 resources kan kiezen?). Hoe doe ik dit? Moet ik dan met iemand een verbinding aangaan? zoja, hoe dan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Yups. Ik ben erachter. Nu mezelf maar eens gaan verdiepen in de details.
Must... create... genetically enhanced superwomen!![]()
Kunnen we daar niet een paar bureaucraten in kwijtquote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Reya het volgende:
Idealiter heb je zowel een raad als een leider, die al dan niet ook in de raad zetelt. Ik vraag me echter af of het handig is die nu al te verkiezen, aangezien de alliantie nog in de kinderschoenen staat.
Ja vanaf nu wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Niek. het volgende:
Is oranje trouwens de team kleur?
mishien op sterkte gesorteerdquote:
sorry dat kan ik niet doen want ik heb al me trades met blauwquote:
Het geldt voorlopig alleen voor de nieuwe leden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
sorry dat kan ik niet doen want ik heb al me trades met blauw![]()
waarom heb je nog geen nukesquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
En wie heeft er tijd teveel om er even 1 te bouwenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Whizzkith het volgende:
Als we echt een goede structuur willen, hebben we een apart forum nodig
Maar natuurlijk wel dit topic in leven houden, voor nieuwe leden
Verzin een slogan ofzo.. dan zet ik het in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Double-Helix het volgende:
Waarom zet niet iedereen in zijn beschrijving dat hij een trotse lid is van de confederetie der souvereine landen van FOK!
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigquote:
zodra je Uranium nodig hebt hoor ik het wel, ik verander mijn kleur wel naar oranjequote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Whizzkith het volgende:
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigDat is een hoop geregel en moet ik even goed voor gaan zitten
Je zou mijn uranium wel tijdelijk mogen gebruikenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigDat is een hoop geregel en moet ik even goed voor gaan zitten
Ik heb nog wel een hele 'Rules of War' tekst, erg tofquote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben niet zo held in dingen verzinnen
Ga mensen zoeken die resources hebben die je wil ( kan simpel via het zoekbalkje onderaan )quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Even nogmaals. Ik heb het gevoel alsof er even overheen is gelezen
Ik ga het dan na morgen even regelen met een van mijn trade-partnersquote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
zodra je Uranium nodig hebt hoor ik het wel, ik verander mijn kleur wel naar oranje
ik wil me wel bezig houden met de defensie zakenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Sargon het volgende:
Whizz, sargon shawn double helix en nog iemand voor de raad. Misschien Serbia
een combinatie van leden die de clan hebben gesticht en de sterken
jah inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Sargon het volgende:
laten we eerst maar uberhaupt iets van een structuur krijgen.
Is goed wmb.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Sargon het volgende:
Whizz, sargon shawn double helix en nog iemand voor de raad. Misschien Serbia
een combinatie van leden die de clan hebben gesticht en de sterken
je gaat hard gepwned worden denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 19:54 schreef Niek. het volgende:
De mensen van NEO zijn weer wakker geworden,
5/7/2007 12:31:08 PM Marshal War Declared!
5/7/2007 12:32:29 PM Marshal Unescorted Bombing Attack Report
5/7/2007 12:32:52 PM Marshal Unescorted Bombing Attack Report
5/7/2007 12:33:10 PM Marshal Battle Report
5/7/2007 12:34:19 PM Marshal Battle Report
5/7/2007 12:39:34 PM Marshal Cruise Missile Attack
Maarja, zoveel schade hebben ze nog neit gedaan dus valt nog best wel te overleven, was voor de 400k geld van hun rond de 100 of 200 strength en nu toch zeker 4 keer zoveel![]()
ik heb ook anarchie tot 10 meiquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef Niek. het volgende:
Ze zullen me misschien nog paar dagen aanvallen, en er is een anarchy tot 10 mei, daarna zal het wel weer goedkomenzolang ik er met een nation strength van minstens 200 uit kom vind ik het wel ok.
Als eerste een forum, dit allemaal in 1 topic regelen werkt niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef Whizzkith het volgende:
Wat we nodig hebben:
- Een raad
- Een afdeling dat nieuwe leden recruit, en eentje dat alle leden in een overzichtelijk tabel zet met zoveel mogelijk informatie over die leden
- Financiele zaken (Aid, een centrale bank, leningen, etc)
- Defensieve afdeling (leden verdelen onder strenght, per afdeling eigen targets)
- Offensieve afdeling (goedkeuring tot aanvallen geven, zoeken naar geschikte doelen, etc)
- Buitenlandse politiek (tegenover andere alliances)
- Opleidingscentrum nieuwe leden
En alles wat ik nog ben vergeten
No shitquote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als eerste een forum, dit allemaal in 1 topic regelen werkt niet.
14.gifquote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Sargon het volgende:
niet te veel regels anders kan je nooit plunderen
Als jullie willen heb ik binnen een half uur bv. een PHPbb forum online op bv fok.wielewaalmarathon.nl moet je maar wel net die URL willen natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef Niek. het volgende:
Als eerste een forum, dit allemaal in 1 topic regelen werkt niet.
quote:To: Doublehelix From: Brummels
your a dick and i hate you!!!
Je kunt ook aanvankelijk een gratis adres regelen, en evt. in de loop van de tijd gezamenlijk de kosten van een domeinnaam opbrengen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jullie willen heb ik binnen een half uur bv. een PHPbb forum online op bv fok.wielewaalmarathon.nl moet je maar wel net die URL willen natuurlijkDat "fok." gedeelte kun je aanpassen, dat andere deel niet
Of iemand moet voor 9,- een domeinnaam willen kopen dan kan die bij mijn hosting geparked worden
Ow ja en ik zou het fijn vinden als er, in overleg en niet zwaar storend, een paar Google Adsense reclames op mogen zodat ik de opbrengsten daarvan mee kan nemen in de sponsorloop die ik ga doen
geen idee maar gaat dat niet de handlopenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Niek. het volgende:
Is een subdomein van fok.nl geen mogelijkheid welke dan word gelinkt naar iemand zn eigen hosting?
De kans dat dat lukt acht ik bijzonder kleinquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Niek. het volgende:
Is een subdomein van fok.nl geen mogelijkheid welke dan word gelinkt naar iemand zn eigen hosting?
Zoiets als een .tk adres?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Reya het volgende:
Je kunt ook aanvankelijk een gratis adres regelen, en evt. in de loop van de tijd gezamenlijk de kosten van een domeinnaam opbrengen.
Ook dat kun je vergeten op korte termijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
misschien een sub gedeelte in POL zoals nu al in VenA is
Lijkt mij een prima deal. Anders kan ik tijdelijk ook wel ergens wat opzetten denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jullie willen heb ik binnen een half uur bv. een PHPbb forum online op bv fok.wielewaalmarathon.nl moet je maar wel net die URL willen natuurlijkDat "fok." gedeelte kun je aanpassen, dat andere deel niet
Of iemand moet voor 9,- een domeinnaam willen kopen dan kan die bij mijn hosting geparked worden
Ow ja en ik zou het fijn vinden als er, in overleg en niet zwaar storend, een paar Google Adsense reclames op mogen zodat ik de opbrengsten daarvan mee kan nemen in de sponsorloop die ik ga doen
Is dat incl. hosting of laat je die doorlinken naar mijn hosting?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Shawn het volgende:
Ik heb liever een .com adres
Kies/bedenk maar 1, ik registreer 'm wel![]()
Die vind ik wel goed jaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:21 schreef Niek. het volgende:
fokalliance.com ?
great minds think alikequote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
lol, ik wilde 'sounds good' posten.. jij was eerder
Ja incl. hosting maar ik kan het ook doorlinken..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef FJD het volgende:
Is dat incl. hosting of laat je die doorlinken naar mijn hosting?
Verder weet ik niet of je de domeinnaam goedkoper kunt registreren of dat je m gewoon registreert? In het laatste geval is het misschien handiger om het via m'n provider te doen dan zie je namelijk ook niets meer van www.wielewaalmarathon.nl terugDie domeinnaam staat bv. ook weer op het hosting pakket van een andere domeinnaam
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef Shawn het volgende:
Ja incl. hosting maar ik kan het ook doorlinken..
Of wilt iemand anders een forum voor ons installeren?
Aliminum en pgs,en ik heb een trade met jouw btwquote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik ben defacto Btw.
Maar mensen even centraaaaaaaalwe moeten even een lijst maken met wie welke resources heeft! en we moeten allemaal dezelfde kleur aannemen..
Qoute dit en vul het lijstje aan met je naam en rescources! zo dat de TS het in de OP kan zetten!
ik begin wel!
Peraeus: Uranium, Gems.
Verzondenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Niek. het volgende:
Ik weet wel wat van excel, [adres]
Het is zegmaar een online excel, ook met dezelfde formules etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef BadBadPresident het volgende:
wil het wel invullen ... gewoon met excell?
Verzondenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef BadBadPresident het volgende:
really, ja ben er nu naar aan het kijken bij google! nodig me maar uit![]()
[adres]
ik kan een .com domeinnaam snel registreren, ik heb namelijk al een hostingaccountquote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je er het volle pond voor moet betalen dan blijf ik bij m'n suggestie dat t beter is om mij de naam te laten registreren omdat je de kosten van hosting dan niet meer hebt (is toch de helft v/d kosten) en dan maak je die kosten weer naar mij over.
Als je een goede deal hebt dan zeg ik go for it
Ik wil het met alle plezier zo voor je opzetten heb ik wel de FTP gegevens nodig en die van het control panel (of je moet zelf even een database aanmaken).
Het is op dit moment gewoon namen/resources/strength invullen ergensquote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef DiviFilius het volgende:
Ik ben opzich best bereid te helpen met iets, maar ben geen held met programma's als excel
Kun je ze niet in een HTML-code tabel gooien? Dan kunnen ze zo direct het forum opquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Whizzkith het volgende:
Het is op dit moment gewoon namen/resources/strength invullen ergensBest makkelijk
Ben benieuwdquote:
Heyquote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef FJD het volgende:
Shawn ik heb je maar op MSN toegevoegd want volgens mij lopen we redelijk door elkaar heen met die website ')
Dat heb ik met wielewaalmarathon.nl ook geprobeerd met allerlei .htaccess codering e.d. nu ben ik daar geen wonder in dus dat scheelt maar ik kreeg t niet voor elkaar. Ik bouw t forum wel verder uit en dan kijken we later nog even.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef Shawn het volgende:
We gaan ervoor zorgen dat de domeinnaam fokalliance.com blijft en niet verandert naar wielewaalmarathon.nl, mocht dat niet lukken dan draag ik de domeinnaam wel over aan jou (transfer?), dan kan jij het verder regelen
Stage @ Roemenie ?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb ik met wielewaalmarathon.nl ook geprobeerd met allerlei .htaccess codering e.d. nu ben ik daar geen wonder in dus dat scheelt maar ik kreeg t niet voor elkaar. Ik bouw t forum wel verder uit en dan kijken we later nog even.
Over twee uurtjes lig ik namelijk zeker te maffen dan is t hier half 1
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Double-Helix het volgende:
ik wil best moderator worden,heb daar altijd van gedroomt!
Nog steeds jaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Shawn het volgende:
Stage @ Roemenie ?
Geeft niet, we hebben iig een forum, nu nog een moderator zodat we de losers kunnen bannen
Yepquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Sargon het volgende:
kan ik me al registreren op dat forum?
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog steeds ja
De verschillende ministers krijgen moderator rights op hun subforumUitvechten dus maar
Mocht iemand nog een mooie template hebben dan hoor ik dat ook graag
phpBB : Critical Errorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Shawn het volgende:
template-update? ziet er veel mooier uit nu
www.fokalliance.com
Errors kloppen. Ik kreeg m niet te zien dus ik dacht dat ik wat fout had gedaan dus ging de delete knop er opquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Shawn het volgende:
template-update? ziet er veel mooier uit nu
www.fokalliance.com
Check my editquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
phpBB : Critical Error
Could not open BBLite template config file
DEBUG MODE
Line : 503
File : functions.php
Oja :p
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef FJD het volgende:
Errors kloppen. Ik kreeg m niet te zien dus ik dacht dat ik wat fout had gedaan dus ging de delete knop er opKomt goed
Nu nog de ministers kiezenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Niek. het volgende:
integratie
oorlogsvoering
buitenlandse relaties
binnenlands beleid
financien
Ik dacht eigenlijk dat PHPBB automatisch terug zou keren op t std. theme maar dat bleek niet zo te zijnquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef Double-Helix het volgende:
god dat word net 18 hongerige zombies 5 lijken geven
lolquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef FJD het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat PHPBB automatisch terug zou keren op t std. theme maar dat bleek niet zo te zijn
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stel voor om Niek niet op financieen of op buitenlandse relaties te zettenOwja en oorlogsvoering ook niet.
quote:
Ben bezig maar het werkt nog niet zo goed meequote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Shawn het volgende:
ga je de template weer veranderen nu?
vreemdquote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Niek. het volgende:
enige wat tegenvalt zijn mijn buitenlandse relaties, die zijn er nou niet bepaald op vooruit gegeaan![]()
lol, geeft nietquote:
samenvatting: een topic op Fok! is onoverzichtelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik heb gemist afgelopen topic?
http://spreadsheets.google.com/pub?key=p7oPQM-If5MhDo03RgBsuHgquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik heb gemist afgelopen topic?
Ik blijf de topics openen op FOK!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef Sargon het volgende:
ik wil wel minister worden
hihih ik stuen jouw ookquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik blijf de topics openen op FOK!ik ben de schakel tussen de clan-website en FOK!..
Ik steun de kandidatuur van Sargon (oprichter FOK! clan) en ook die van Whizzkith (Financieen)
Double-Helix, nee ik ben je niet vergeten.. jij mag ook een minister worden
100K per persoonquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
ijsjesland
Luutje
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Whizzkith het volgende:
Nadat ik nukes heb gekocht ga ik een harbor-aid-cascade maken10 mensen 200k voor een harbor oid.
Als je (nep)geld doneert, sure why notquote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef Document1 het volgende:
Damn dudes jullie gaan snel.... en mogen mensen die niet in de alliance zitten ook in de OP?
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef DiviFilius het volgende:
Is het nu officieel, die teamkleur ORANJE?
We bespreken hier wie we gaan kiezen als premier/minister etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef DiviFilius het volgende:
Is het nu officieel, die teamkleur ORANJE?
Goed ideequote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef Whizzkith het volgende:
Nu nog een OP dat goed mensen trektWat informatie over het spel en onze alliance?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |