abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49110643
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Kn0x het volgende:
Knoxville the nation is gecreeerd met als hoofdstad La Gabriel
Heb je je al aangemeld bij de FOK-clan? Je kan wel wat bescherming gebruiken if you know what I mean
  maandag 7 mei 2007 @ 18:46:23 #52
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49110657
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!

morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Elke schurkenstaat kan wel wat geld gebruiken, oorlog voeren is immers een dure aangelegenheid.
pi_49110662
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Sargon het volgende:

die combinatie is grappig
  maandag 7 mei 2007 @ 18:46:32 #54
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_49110664
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Shawn het volgende:

[..]

-
- Ik zal een overzicht van de FOK-clan resources maken en toevoegen in de OP
ja dat is slim!
pi_49110670
Oja, voor alle mensen die morgen aid krijgen: een harbor kopen idd!
En zo snel mogelijk die 5 trades volkrijgen Liever geen taxes collecten voordat ze alle 5 vol zijn
pi_49110687
ben effe trainen ik praat strx wel verder over die trade
hoooi
pi_49110688
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef thettes het volgende:
Ik ook aangemeld en wil bij fok, heb dat oook ergens ingevuld. username is Demolisher en landnaam is Islamoville (Franse islamieten :p)
Welkom
  maandag 7 mei 2007 @ 18:47:43 #58
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_49110726
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Whizzkith het volgende:
En zo snel mogelijk die 5 trades volkrijgen Liever geen taxes collecten voordat ze alle 5 vol zijn
Held! Die tips komen goed van pas
pi_49110740
quote:
Thx 4 de tip. Ik moet nog een harbor kopen!
pi_49110770
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Uhm....ik kan de FOK alliantie niet vinden. Ik kan maar een beperkt aantal allianties zien, en de Fok zit daar niet tussen.
=> specify other
  maandag 7 mei 2007 @ 18:49:33 #61
135430 Sargon
pi_49110806
een harbor is 200.000 dus die kan je ook niet na de aid kopen
pi_49110918
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
een harbor is 200.000 dus die kan je ook niet na de aid kopen
Even sparen dus .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:53:10 #63
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_49110953
Government Type:

Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.

Wat kan ik dan het beste doen?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_49110988
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Sargon het volgende:

morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Peraeus
  maandag 7 mei 2007 @ 18:54:06 #65
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_49110993
Religion net zo:

Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire to follow a religion that seeks freedom from greed, hatred and delusion, and enlightenment through realizing the Four Noble Truths and following the Eightfold Path.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_49110995
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Kn0x het volgende:
Government Type:

Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.

quote:
Capitalist - They desire a government that will invest heavily in business ventures.

Communist - They desire a government that supports common ownership of all national possessions.

Democracy - They desire a form of government where all the state's decisions are exercised directly or indirectly by a majority of its citizenry through a fair elective process.

Dictatorship - They desire a supreme ruler who is in charge or all national matters.

Federal Government - They desire a government of strong central powers that will reside over issues such as national defense, disaster relief, and foreign affairs.

Monarchy - They wish to be ruled by a royal family.

Republic - They do not wish to be ruled by a royal family but instead by the people themselves.

Revolutionary Government - They desire a government that is based on radical change.

Totalitarian State - They desire a government that exercises total control over its subjects.

Transitional - They do not desire a permanent government but instead prefer something more temporary.
pi_49111001
zit er volgens mij ook bij:

Nation Name: Tillyburg
Ruler: Tommy
pi_49111032
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Kn0x het volgende:
Government Type:

op monarchy zetten..... das de beste goverment type.............. tenzij je hapiness nodig hebt dan moet je even opzoeken welke goverment juist is
pi_49111084
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
zit er volgens mij ook bij:

Nation Name: Tillyburg
Ruler: Tommy
Welkom 24 leden alweer
pi_49111093
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef Kn0x het volgende:
Religion net zo:

Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire to follow a religion that seeks freedom from greed, hatred and delusion, and enlightenment through realizing the Four Noble Truths and following the Eightfold Path.
Buddhism
pi_49111096
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Reya het volgende:
Halland is van mij, ik heb als rescources water en wijn
Bedankt voor het melden, heb je info in de OP gewijzigd
pi_49111102
heb nu dit:
quote:
_:. Nation Information
Tillyburg is a small and new nation at 0 days old with citizens primarily of Caucasian ethnicity whose religion is Christianity. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens enjoy freedom from high taxation and as a result tend to earn more money. The citizens of Tillyburg work diligently to produce Pigs and Cattle as tradable resources for their nation. The government has no definite position on foreign affairs at this time. Tillyburg is currently researching nuclear technology for the use of nuclear power plants but believes nuclear weapons should be banned. Plans are on the way within Tillyburg to open new rehabilitation centers across the nation and educate its citizens of the dangers of drug use. Tillyburg allows its citizens to protest their government but uses a strong police force to monitor things and arrest lawbreakers. It has an open border policy, but in order for immigrants to remain in the country they will have to become citizens first. Tillyburg believes in the freedom of speech and feels that it is every citizens right to speak freely about their government. The government gives foreign aid when it can, but looks to take care of its own people first. The government of Tillyburg will trade with any other country regardless of ethical consequences.
_:. Private Nation Messages
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also make your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. Your population density of 73.99 population per mile is at a good level at this time. Your military of 19 soldiers is considered adequate strength for the size of Tillyburg. The infrastructure of Tillyburg is adequate at the time with a level of 1.10.
goed begin?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:56:46 #73
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_49111103
Ik ga eens een poging doen om een inactieve gast, die niet bij een of andere alliance hoort, te plunderen

Hoelang duurt het overigens voordat de uitslag van zo'n oorlog bekend is ?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:57:10 #74
135430 Sargon
pi_49111124

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
pi_49111150
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:54 schreef BadBadPresident het volgende:
op monarchy zetten..... das de beste goverment type.............. tenzij je hapiness nodig hebt dan moet je even opzoeken welke goverment juist is
Ik doe altijd de Wouter Bos approach
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 7 mei 2007 @ 18:59:11 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49111218

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
pi_49111232
hoe doe ik dat met die aid vrijhouden enzo?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:59:38 #78
135430 Sargon
pi_49111235
he Republic of Dutchies gaat die nog lid worden?
pi_49111268
Ben ook lid

Nation Name: Deconia
Ruler: IFASS

miss slim idee om IRC channeltje open te zetten?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:01:14 #80
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_49111302
Ik geloof niet dat ik al geschikt ben om mee te doen met deze ruil, of wel? Ik ben net gestart, maar als er iemand is die me wil helpen, go your gang

Ik heb trouwens als resoruces Gold and Pig.
pi_49111350
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Sargon het volgende:
he Republic of Dutchies gaat die nog lid worden?
Ik heb nog even een morele verplichting tegen over m'n huidige alliance. Ik zal iig even vragen hoe het zit met het providen van aid. Dan vooral of ik nog support krijg als ik een van jullie provide met aid en ik word daarop aangevallen. Sowieso switch ik niet van kleur, heb vier team trades nu dus tja
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 7 mei 2007 @ 19:02:50 #82
135430 Sargon
pi_49111374
zet je land naam op de lijst
  maandag 7 mei 2007 @ 19:03:44 #83
135430 Sargon
pi_49111404
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik heb nog even een morele verplichting tegen over m'n huidige alliance. Ik zal iig even vragen hoe het zit met het providen van aid. Dan vooral of ik nog support krijg als ik een van jullie provide met aid en ik word daarop aangevallen. Sowieso switch ik niet van kleur, heb vier team trades nu dus tja
je meot het wel voor vanavond weten anders kan je niet doorsturen
pi_49111417
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef FJD het volgende:

Alliance Affiliation: None

Join the FOK-Clan
pi_49111453
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Cardiff het volgende:
Ben ook lid

Welkom
  maandag 7 mei 2007 @ 19:05:18 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49111464
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Cardiff het volgende:
Ben ook lid

#cybernations op de FOK!-server (osiris.parse.nl) heb ik in ieder geval zojuist geregistreerd, dus wellicht is het een idee die in de OP te zetten
pi_49111561
Vol belangstelling deze topics aan het lezen laatste dagen en me ook aangemeld, bij deze wil ik me dan ook aansluiten bij de FOK-alliantie, ondanks het geweldige aanbod dat ik van een andere alliantie kreeg

Nation Name: Vozaan
Ruler: Chemvo

Resources: Oil and Coal

Ik hoef nog niet mee te doen in de donatie, zou wel erg gierig zijn

Alleen begint naar mijn idee het allemaal wel wat onoverzichtelijk te worden, is er al een "baas" van deze alliantie? Misschien is het handig er iets meer structuur in te brengen, of is er al zoiets en heb ik iets gemist?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:07:48 #88
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49111596
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Sargon het volgende:

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
ijsjesland nog 4 slots vrij
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49111629
Ik heb zojuist ook maar eens een kijkje genomen bij Cyber Nations.

Ben nu Arleston, de trotse leider van 'Lyrcanna' (op de westkust van Ierland). Een land dat wheat (voor verse broodjes) en heerlijke wijn produceerd.

Ook heb ik me zojuist bij de Fok Alliance aangesloten, maar schaar ik me bij Chemvo. Nu al naar aid gaan zitten azen doe ik ook maar niet. Ik ben liever geen profiteur

[ Bericht 37% gewijzigd door xtwarrior op 07-05-2007 19:23:38 ]
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
  maandag 7 mei 2007 @ 19:08:38 #90
135430 Sargon
pi_49111640

Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
ijsjesland
  maandag 7 mei 2007 @ 19:08:47 #91
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
  maandag 7 mei 2007 @ 19:09:00 #92
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49111653
quote:
waarom eigenlijk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:10:37 #93
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49111723
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef DiviFilius het volgende:
Wow de FoK alliantie groeit snel
vind je het gek met die miljoenen fokkers
  maandag 7 mei 2007 @ 19:11:03 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49111748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Vol belangstelling deze topics aan het lezen laatste dagen en me ook aangemeld, bij deze wil ik me dan ook aansluiten bij de FOK-alliantie, ondanks het geweldige aanbod dat ik van een andere alliantie kreeg

Nation Name: Vozaan
Ruler: Chemvo

Resources: Oil and Coal

Ik hoef nog niet mee te doen in de donatie, zou wel erg gierig zijn

Alleen begint naar mijn idee het allemaal wel wat onoverzichtelijk te worden, is er al een "baas" van deze alliantie? Misschien is het handig er iets meer structuur in te brengen, of is er al zoiets en heb ik iets gemist?
Oil for water of wijn traden?
pi_49111757
quote:
Precies, vind ik ook Er moet een duidelijke structuur (een leiding in de vorm van een council misschien?), één kleur waar iedereen verplicht (?) naar toe moet, regels met de betrekking tot het aanvallen van andere landen (we zijn immers een alliance, als 1 iemand iets verkeerds doet, wordt de hele alliance daar op aangekeken), etc etc.

Ik heb btw net afscheid genomen van mijn alliance, kom heel gauw bij FOK dus.
pi_49111758
quote:

Ten eerste: Welkom!

Ten tweede heb je wel een goed punt. Dit topic is ongelooflijk chaotisch, er is totaal niet duidelijk wat er nou allemaal gaande is. Structuur zou gewenst zijn.
Bovendien zou een leider van deze alliance ook handig zijn, die kan dan gewoon duidelijk in een post zetten wat er moet gebeuren (Wie er aangevallen moet worden, hoe de Aid moet worden verdeeld etc.)
pi_49111826
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

waarom eigenlijk
Sommige resources geven happiness, happiness = extra inkomsten (ik geloof 2.50 per 1 happiness)

edit: Misschien is het zo duidelijker:

Stel je hebt een inkomen van 20 euro pp, maar wanneer je al je trade slots vult 30 euro pp. Als je dus wacht met het innen van je taxes krijg je dus bijvoorbeeld 5x (dagen) 30 euro (=150) in plaats van 4x 20 en 1x 30 (=110)
  maandag 7 mei 2007 @ 19:14:14 #98
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49111900
Ik zou zeggen dat er door alle leden van de alliantie een soort van raad wordt verkozen, die uit haar midden weer een leider kiest. Uiteraard dient de leider regelmatig vervangen te worden.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:14:25 #99
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_49111906
Je kan in theorie een kleine miniregering maken. Een leider met twee raadgevers om zich heen. Een economisch minister, minister voor de Militaire divisie. Dan kan je alles een beetje ordenen en zo alles goed regelen...

Jullie hebben nog mensen nodig voor die aid. Kan i kdaar aan meedoen, of juist niet. Zoja, hoe dan, wat moet ik ervoor doen dan?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:14:40 #100
135430 Sargon
pi_49111915
en dan te bedenken dat ik de oprichter ben ik word er emotioneel van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')