Verzondenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Niek. het volgende:
Ik weet wel wat van excel, [adres]
Het is zegmaar een online excel, ook met dezelfde formules etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef BadBadPresident het volgende:
wil het wel invullen ... gewoon met excell?
Verzondenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef BadBadPresident het volgende:
really, ja ben er nu naar aan het kijken bij google! nodig me maar uit![]()
[adres]
ik kan een .com domeinnaam snel registreren, ik heb namelijk al een hostingaccountquote:Op maandag 7 mei 2007 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je er het volle pond voor moet betalen dan blijf ik bij m'n suggestie dat t beter is om mij de naam te laten registreren omdat je de kosten van hosting dan niet meer hebt (is toch de helft v/d kosten) en dan maak je die kosten weer naar mij over.
Als je een goede deal hebt dan zeg ik go for it
Ik wil het met alle plezier zo voor je opzetten heb ik wel de FTP gegevens nodig en die van het control panel (of je moet zelf even een database aanmaken).
Het is op dit moment gewoon namen/resources/strength invullen ergensquote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef DiviFilius het volgende:
Ik ben opzich best bereid te helpen met iets, maar ben geen held met programma's als excel
Kun je ze niet in een HTML-code tabel gooien? Dan kunnen ze zo direct het forum opquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Whizzkith het volgende:
Het is op dit moment gewoon namen/resources/strength invullen ergensBest makkelijk
Ben benieuwdquote:
Heyquote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef FJD het volgende:
Shawn ik heb je maar op MSN toegevoegd want volgens mij lopen we redelijk door elkaar heen met die website ')
Dat heb ik met wielewaalmarathon.nl ook geprobeerd met allerlei .htaccess codering e.d. nu ben ik daar geen wonder in dus dat scheelt maar ik kreeg t niet voor elkaar. Ik bouw t forum wel verder uit en dan kijken we later nog even.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef Shawn het volgende:
We gaan ervoor zorgen dat de domeinnaam fokalliance.com blijft en niet verandert naar wielewaalmarathon.nl, mocht dat niet lukken dan draag ik de domeinnaam wel over aan jou (transfer?), dan kan jij het verder regelen
Stage @ Roemenie ?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb ik met wielewaalmarathon.nl ook geprobeerd met allerlei .htaccess codering e.d. nu ben ik daar geen wonder in dus dat scheelt maar ik kreeg t niet voor elkaar. Ik bouw t forum wel verder uit en dan kijken we later nog even.
Over twee uurtjes lig ik namelijk zeker te maffen dan is t hier half 1
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Double-Helix het volgende:
ik wil best moderator worden,heb daar altijd van gedroomt!
Nog steeds jaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Shawn het volgende:
Stage @ Roemenie ?
Geeft niet, we hebben iig een forum, nu nog een moderator zodat we de losers kunnen bannen
Yepquote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Sargon het volgende:
kan ik me al registreren op dat forum?
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog steeds ja
De verschillende ministers krijgen moderator rights op hun subforumUitvechten dus maar
Mocht iemand nog een mooie template hebben dan hoor ik dat ook graag
phpBB : Critical Errorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Shawn het volgende:
template-update? ziet er veel mooier uit nu
www.fokalliance.com
Errors kloppen. Ik kreeg m niet te zien dus ik dacht dat ik wat fout had gedaan dus ging de delete knop er opquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Shawn het volgende:
template-update? ziet er veel mooier uit nu
www.fokalliance.com
Check my editquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
phpBB : Critical Error
Could not open BBLite template config file
DEBUG MODE
Line : 503
File : functions.php
Oja :p
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef FJD het volgende:
Errors kloppen. Ik kreeg m niet te zien dus ik dacht dat ik wat fout had gedaan dus ging de delete knop er opKomt goed
Nu nog de ministers kiezenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef Niek. het volgende:
integratie
oorlogsvoering
buitenlandse relaties
binnenlands beleid
financien
Ik dacht eigenlijk dat PHPBB automatisch terug zou keren op t std. theme maar dat bleek niet zo te zijnquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef Double-Helix het volgende:
god dat word net 18 hongerige zombies 5 lijken geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |