You'd be sorryquote:
Ik heb het toegevoegdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef Reya het volgende:
#cybernations op de FOK!-server (osiris.parse.nl) heb ik in ieder geval zojuist geregistreerd, dus wellicht is het een idee die in de OP te zetten
Juist, ik stel voor dat Whizz in ieder geval tijdelijk even het 'leiderschap' op zich neemt, vooral om cellectieve aids en oorlogszaken een beetje te overzienquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Chemvo het volgende:
Kan iemand na mijn goede tip (:P) even zeggen hoe ik dan zo´n alliance aanga, ik zal wel debiel zijn maar kan het niet vinden.
Heb me trouwens ook bij oranje aangesloten, de algemene stemming hier was een beetje dat dat de bedoeling was.
Whizz je lijkt me de aangewezen leider voor dit zooitje ongeregeld
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Chemvo het volgende:
Vol belangstelling deze topics aan het lezen laatste dagen en me ook aangemeld, bij deze wil ik me dan ook aansluiten bij de FOK-alliantie, ondanks het geweldige aanbod dat ik van een andere alliantie kreeg
Nation Name: Vozaan
Ruler: Chemvo
Weet je het inmiddels al?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef xtwarrior het volgende:
Ik heb zojuist ook maar eens een kijkje genomen bij Cyber Nations.
Ben nu de trotse leider van 'Lyrcanna' op de westkust van Ierland.
Awaiting Fok Alliance orders![]()
En nu nog ff uitvissen hoe ik me precies bij een Alliance kan voegen.
I don't get it..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
You'd be sorry
http://z10.invisionfree.com/Alliance_NONE/index.php?s=7b11efd68c20f74b1f3b5201e7e5cb5d&act=idx
Ok, wie heeft wel zin, ik in elk geval nietquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil wel in de raad/council zitten, maar een leider is me een beetje over the top
De leider geeft samen met de raad ordersquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil wel in de raad/council zitten, maar een leider is me een beetje over the top
Yups. Ik ben erachter. Nu mezelf maar eens gaan verdiepen in de details.quote:
Basically een soort van republiek dus?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Reya het volgende:
Idealiter heb je zowel een raad als een leider, die al dan niet ook in de raad zetelt. Ik vraag me echter af of het handig is die nu al te verkiezen, aangezien de alliantie nog in de kinderschoenen staat.
Whizzkith joined the clan!!!! Nobody can f**** with us NOWquote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Double-Helix het volgende:
hooi mensen alweer,nog wat nieuws,hou me updated
o godquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Whizzkith joined the clan!!!! Nobody can f**** with us NOW![]()
![]()
![]()
5 sounds goodquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Niek. het volgende:
Een raad van 5 mensen, heb je bij elke kwestie een meerderheid.
Even nogmaals. Ik heb het gevoel alsof er even overheen is gelezenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb nu als resources Pigs en Gold. Ik wil daar graaf Coal en Cattle bij (ik heb gelezen dat je 4 resources kan kiezen?). Hoe doe ik dit? Moet ik dan met iemand een verbinding aangaan? zoja, hoe dan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef xtwarrior het volgende:
[..]
Yups. Ik ben erachter. Nu mezelf maar eens gaan verdiepen in de details.
Must... create... genetically enhanced superwomen!![]()
Kunnen we daar niet een paar bureaucraten in kwijtquote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Reya het volgende:
Idealiter heb je zowel een raad als een leider, die al dan niet ook in de raad zetelt. Ik vraag me echter af of het handig is die nu al te verkiezen, aangezien de alliantie nog in de kinderschoenen staat.
Ja vanaf nu wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Niek. het volgende:
Is oranje trouwens de team kleur?
mishien op sterkte gesorteerdquote:
sorry dat kan ik niet doen want ik heb al me trades met blauwquote:
Het geldt voorlopig alleen voor de nieuwe leden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
sorry dat kan ik niet doen want ik heb al me trades met blauw![]()
waarom heb je nog geen nukesquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
En wie heeft er tijd teveel om er even 1 te bouwenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Whizzkith het volgende:
Als we echt een goede structuur willen, hebben we een apart forum nodig
Maar natuurlijk wel dit topic in leven houden, voor nieuwe leden
Verzin een slogan ofzo.. dan zet ik het in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Double-Helix het volgende:
Waarom zet niet iedereen in zijn beschrijving dat hij een trotse lid is van de confederetie der souvereine landen van FOK!
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigquote:
zodra je Uranium nodig hebt hoor ik het wel, ik verander mijn kleur wel naar oranjequote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Whizzkith het volgende:
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigDat is een hoop geregel en moet ik even goed voor gaan zitten
Je zou mijn uranium wel tijdelijk mogen gebruikenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ben er pas net groot genoeg voor, en heb een (tijdelijke) uranium trade nodigDat is een hoop geregel en moet ik even goed voor gaan zitten
Ik heb nog wel een hele 'Rules of War' tekst, erg tofquote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef Double-Helix het volgende:
ik ben niet zo held in dingen verzinnen
Ga mensen zoeken die resources hebben die je wil ( kan simpel via het zoekbalkje onderaan )quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Even nogmaals. Ik heb het gevoel alsof er even overheen is gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |