lolquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef FJD het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat PHPBB automatisch terug zou keren op t std. theme maar dat bleek niet zo te zijn
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stel voor om Niek niet op financieen of op buitenlandse relaties te zettenOwja en oorlogsvoering ook niet.
quote:
Ben bezig maar het werkt nog niet zo goed meequote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Shawn het volgende:
ga je de template weer veranderen nu?
vreemdquote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Niek. het volgende:
enige wat tegenvalt zijn mijn buitenlandse relaties, die zijn er nou niet bepaald op vooruit gegeaan![]()
lol, geeft nietquote:
samenvatting: een topic op Fok! is onoverzichtelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik heb gemist afgelopen topic?
http://spreadsheets.google.com/pub?key=p7oPQM-If5MhDo03RgBsuHgquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik heb gemist afgelopen topic?
Ik blijf de topics openen op FOK!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef Sargon het volgende:
ik wil wel minister worden
hihih ik stuen jouw ookquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik blijf de topics openen op FOK!ik ben de schakel tussen de clan-website en FOK!..
Ik steun de kandidatuur van Sargon (oprichter FOK! clan) en ook die van Whizzkith (Financieen)
Double-Helix, nee ik ben je niet vergeten.. jij mag ook een minister worden
100K per persoonquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
Terechtistan
Peraeus
Halland
ijsjesland
Luutje
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef Whizzkith het volgende:
Nadat ik nukes heb gekocht ga ik een harbor-aid-cascade maken10 mensen 200k voor een harbor oid.
Als je (nep)geld doneert, sure why notquote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef Document1 het volgende:
Damn dudes jullie gaan snel.... en mogen mensen die niet in de alliance zitten ook in de OP?
jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef DiviFilius het volgende:
Is het nu officieel, die teamkleur ORANJE?
We bespreken hier wie we gaan kiezen als premier/minister etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef DiviFilius het volgende:
Is het nu officieel, die teamkleur ORANJE?
Goed ideequote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef Whizzkith het volgende:
Nu nog een OP dat goed mensen trektWat informatie over het spel en onze alliance?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |