EK -21 is natuurlijk ook niet zo'n groot toernooi als WK '06. Tuurlijk krijgt het dan meer aandacht, maar een filter ervoor lijkt me overdreven. Het lijkt me ook dat er buiten enkele livetopics en pouletopics het rustig blijft, een beetje zoals met de CL topics.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
EK onder de 21's?. Denk je dat echt?
Lijkt me heel sterk - dan zou eerder de autosporten of wielrennen een apart forum verdienen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een paar topics die meer aandacht krijgen, maar te klein zijn voor een apart subforum (WK, EK), vind ik ook wel de moeite waard om centraal (onderin dus) te maken. Voor een apart filter is het denk ik te weinig (kom je misschien tot 10-15 topics). Effe overleggen met andere mods. Meningen van anderen zijn hier trouwens welkom.
Een filter vind je te overdreven maar een eigen subforum is niet too much?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
EK -21 is natuurlijk ook niet zo'n groot toernooi als WK '06. Tuurlijk krijgt het dan meer aandacht, maar een filter ervoor lijkt me overdreven. Het lijkt me ook dat er buiten enkele livetopics en pouletopics het rustig blijft, een beetje zoals met de CL topics.
Je begrijpt me niet.quote:[..]
Een filter vind je te overdreven maar een eigen subforum is niet too much?. Goed dat jij niet meer blauw bent zeg
.
[FEEDBACK #51]Met argumenten....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet.
een EK-21 is voor mijn gevoel niet groot genoeg voor een filter, maar ook niet voor een eigen subforum.
SOORT. Ik zeg niet expliciet dat het EK -21 dat is, right? Leer lezen man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[FEEDBACK #51]Met argumenten....
Wat zeg je daar dan?.
En ik heb het toch duidelijk over EK-21. Ik loop ook wel lang genoeg hier rond dat EK's en WK's een eigen subforum hebben, jokerquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
SOORT. Ik zeg niet expliciet dat het EK -21 dat is, right? Leer lezen man.
Ik ook, aas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En ik heb het toch duidelijk over EK-21. Ik loop ook wel lang genoeg hier rond dat EK's en WK's een eigen subforum hebben, joker.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Ik ben ook gek om het aan te passen ook.
Zoietsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK -21] Voorlopige selectie Oranje bekend tagje krijgen? En wellicht Centraal EK U21 2007 nieuws topic TT oid?
[EK -21] Voorlopige selectie Oranje bekend
En die dan ook [EK U21] en dan Oranje U21 topic #1 oid? Dan heb je alvast een topic voor alleen het nederlands elftal.
Lijstjesoverzicht is het terrein van RayManiaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK U21] zou relaxter zijn, dan hebben alle topics dezelfde tag. En nog Oranje U21 #1?
Maar dit is ook prima.
Of als je dan toch bezig bent, die twee topics, met de poule topics in het lijstjesoverzicht?
Dag jorien. Deze krijg je terug, geloof ik...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:26 schreef anna43 het volgende:
Foto's van FC Groningen - Feyenoord online op www.fr-fotopage.nl
is de site van mijn neefje
Je bent veeel te laatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dag jorien. Deze krijg je terug, geloof ik...
[EK U21] Oranje topic #1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |