show us the details en pics.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:38 schreef MasthaX het volgende:
ik woon daaronder zoGoirle! En nog wel in de straat waar die gijzeling was. Straat... ernaast zelfs
die is inderdaad superquote:
Aanrijding-met persoon Gilze-Rijen-Bredaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Joenes het volgende:
Er is weer iemand voor de trein gesprongen. Treinverkeer tussen breda en tilburg ligt plat
staat erbij!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die is inderdaad super
misschien iets voor in de OP ???
hier wel hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Chillburg #8: Cityring FTW! die is nog niet eens vol trouwens! dat is vreemd!!
zag het nu ook, maar in search was ie nog maar bij pagina 3 :S heel bizar!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier wel hoor
laatste reply in februari
Jaja, schuin gekeken hequote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zag het nu ook, maar in search was ie nog maar bij pagina 3 :S heel bizar!
Nix mis met (mijn stukkie) Noor hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef mcwops het volgende:
[..]
show us the details en pics.
anders zeg ik dat je in Tilburg Noord woont![]()
Zeggen we dat dan (A)quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nix mis met (mijn stukkie) Noor hoor!
Gelukkig viel de "schade" wel mee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
gister avond naar de album release van starkoo geweest... was nog best goed en druk in de 013 heel de grote zaal vol gewoon! zeker een aanrader zijn nieuwe album!
hehequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gelukkig viel de "schade" wel mee!
merge!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
Goeie merge......
is weer stil hier, en is nog eens geen mooi weer
Ik vind die VGZ-toren ook niet echt mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef Hanenwurger het volgende:
Die Westpointtoren moet toch ook pure frustatie van de architectes liefdeleven weerspiegelen, lijkt me..
niks tegen de kerstboom hequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind die VGZ-toren ook niet echt mooi.![]()
Tja.... Denk dat je dan toch al gauw bij "peperduur" uitkomt.... Direct wonen ofzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef TheFes het volgende:
Ik ben op zoek naar een zelfstandige woning in Tilburg, maar ik ben pas sinds een week ingeschreven wij een woningbouwcooperatie, ofwel naar elke fatsoenlijke woning via de gangbare weg (www.woninginzicht.nl) kan ik fluiten. Weet iemand een manier waar ik een mooie woning, bij voorkeur een leuk studiootje, kan vinden en ik niet al minstens een paar jaar ingeschreven moet zijn? Op kamernet staat ook wel het een en ander, maar alleen onwijs duur.. Dus als iemand een tip heeft, graag!!
je zult of geluk moeten hebben of inderdaad bij direct wonen ofzo terecht komen en dan betaal je meestal maanden aan kosten etcquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef TheFes het volgende:
Ik ben op zoek naar een zelfstandige woning in Tilburg, maar ik ben pas sinds een week ingeschreven wij een woningbouwcooperatie, ofwel naar elke fatsoenlijke woning via de gangbare weg (www.woninginzicht.nl) kan ik fluiten. Weet iemand een manier waar ik een mooie woning, bij voorkeur een leuk studiootje, kan vinden en ik niet al minstens een paar jaar ingeschreven moet zijn? Op kamernet staat ook wel het een en ander, maar alleen onwijs duur.. Dus als iemand een tip heeft, graag!!
Waaaaaaaaaar dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
En ik weet nu waar ik sta met via del mondo
Ja... da schiet weer nie op dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
en programma van het levenslied is ook onlineJEUJ
ehm sta inrichten Kleedkamers voor de artiesten en bewaking
Dan heeft hij 100% mazzel gehad en zit hij waarschijnlijk in een wijk waar je niet wil wonen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:13 schreef ghizzer het volgende:
Vergeten lijkt me wat overdreven. Mijn broertje woont al in Tilburg en die heeft een kamer van 12 m2. (190 pleuri incl.)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef existenz het volgende:
max 250 incl. kun je vergeten in Tilburg. Tilburg is een studentenstad en heeft net als vrijwel alle andere studentensteden een te kort aan kamers.
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betaal 95 exclusief. Wel een super kleine kamer maar relaxe woonkamer enzo..![]()
Onder de 250 is echt super makkelijk te vinden, zelfs in een goede wijk. Ik woon 5 min van 't centrum en 10 van de uni.![]()
Je kan niet tussen de uni en het centrum wonen? Ik doe er echt niet langer over..quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....
De wijk waar hij woont (Tuindorp heet het geloof ik.. allemaal bloemennamen e.d.) staat geloof ik niet heel goed bekend, maar het is (nog) niet zo erg als Tilburg Noord (of in de Tilburgse voksmond "Klein Mogadishu")quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heeft hij 100% mazzel gehad en zit hij waarschijnlijk in een wijk waar je niet wil wonen.
Ligt eraan hoe hard je fietst.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
je kunt er echt wel een kamer voor vinden hoor alleen die kijkavonden zijn zo vreselijk
niemand wil mij hebben iig
nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
Mijn tempoquote:
Nee, je word gekeurd OF je gladde ballen hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
Wrom?quote:
scouting had een weekend gepland eind mei, maar is het meimarkt en krijgen we voor betaald.quote:
that sucks!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bagger, ingebroken in mijn studentenhuismijn ps2 is weg
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Zo... weer snel naar t ziekenhuis
sterkte!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Zo... weer snel naar t ziekenhuis
Een vriendin van mij werd bij de eerste kijkavond toegelaten! Was in de noordstraat, leuke kamer!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bij ons in de Koestraat staan momenteel 2 kamers leeg... dus plaatsgebrek zal het niet zijn.
hoe komt ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
En waarschijnlijk moet t miniminimonster tot donderdag blijven..
Even gekopiedingest van t moederdagtopic in oud....quote:
kamernet? ik heb iets van 4x mezelf aangemeld voor een kijkavond.. 4x uitgenodigd, 1x vond ik niks, 1x klikte niet echt, 1x wilde ze mij niet (quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
9 en 10 Juni.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef BrauN het volgende:
Prominente inwoner van Tilburg meldt zich.
Wanneer is dat levenslied festival? Ik kan niet wachten tot ik m'n dansmoves kan tonen, tussen alle volksbuurtpaupers die de stad rijk is.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef BrauN het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik m'n dansmoves kan tonen, tussen alle volksbuurtpaupers die de stad rijk is.
Nog steeds in het ziekenhuis... maar als alles een klein beetje meezit mag ie dan vandaag toch echt naar huis om hier nog even verder te "kuren"....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
o javamp... hoe gaat het met je kleine ?
Dank je..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
succes ermee.. en hopelijk mag hij dan ook naar huis ..
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:19 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop het ook! vooral dat ie dan voor het weekend ook thuis is, en dan wordt deze dag toch een beetje fijn!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi hebben we het lekker allebei gezegd!
sssssstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi pssst jij hebt nog best lang spelletjes gespeeld.....
Ik moest best even grinnikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
en hij is meteen naar bed gestuurd?
maar fijn dat ie weer thuis is.... kan je hem goed de oren wassen....
ja ik moet ook eigenlijk niet oom mezelf lachen...
Mocht je niet binnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
(slapen)
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.quote:
wat ontzettend kansloosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.
Doen ze iedere vrijdag in de zomermaanden. Vertrek om 20:00 uur bij 't Vaticaan op de korte Heuvel (langs 013)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mcwops het volgende:
so, komt net de fridaynightskate van FEEST voorbij mijn huis. met z'n pakweg 40-en. leuk moet ik ook een keer doen, ....uh als ik wat conditie heb![]()
nee dankjequote:
dat had ie dan ook niet hoeven doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat had ie dan ook niet hoeven doen!
das waar....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite mee
goh wat een leukigheid!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij wilde eerst een paar meiden gaan verkrachten. Ik ben blij dat ie is gaan slapen.
Mogguh!quote:Op maandag 21 mei 2007 06:29 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vamp... hoe is het met de kleine?
al thuis ?
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef liefie_ het volgende:
als dat humor voor moet stellen is dat nog kanslozer dan buiten slapen
Lieve fototquote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
juist achter tralies dat ontstekende tuig!quote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..
Verkrachtingen niet, maar er de spot mee drijven wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoor
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huisquote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verkrachtingen niet, maar er de spot mee drijven wel.
echt te kansloos, kinderachtig en respectloosquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huis
dan laten ze de shoarma staan en nemen een broodje ritz?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt te kansloos, kinderachtig en respectloos
ach als ze ouder worden worden ze meestal ook wijzer gelukkig
Jij hebt echt een serieus humor-probleem vrees ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoor
Wie doen dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huis
oeh broodje warme kaassaldequote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan laten ze de shoarma staan en nemen een broodje ritz?
ow ze zijn stervens duur, maar hebben wel heerlijk brood!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef liefie_ het volgende:
net een lekker broodje gegeten bij dat martins brodega of zoiets
jummie
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
jahaaa mogen we toch geen topic over openen...
Honger?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Honger?
heb vanaf 12:00 niet gegeten :s
quote:Jong Oranje - Jong Marokko eindigt in chaos
Gepubliceerd: dinsdag 22 mei 2007 @ 23:29
Icoon Nederlands ElftalHet chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is vanavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen. Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.
In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald. De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd.
Jong Marokko won het duel overigens met 2-0.
mja was pas om 22:00 thuis van het werkquote:
Mja is inderdaad triest,quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
sow dat waren de spiegels van mijn auto en de ruit ligt eruit
kutlijers!
[..]
Een veel werken weekeind jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow hier! bijna weekend....
Bron: www.politiemwb.nlquote:TILBURG, 24 mei 2007
Twee verdachten aangehouden na achtervolging gestolen auto
TILBURG: Vanmiddag zijn in Tilburg na een achtervolging twee inzittenden van een gestolen auto aangehouden. Het gaat om een man uit Sprang Capelle (19) en een Tilburger (19) Twee verdachten wisten te ontkomen. Tijdens de achtervolging hebben voorzover nu bekend zeker drie aanrijdingen plaats gevonden. Daarbij is één 44-jarige Tilburgse gewond geraakt. Zij is met een ambulance met rug- en nekklachten overgebracht naar een ziekenhuis. De politie kreeg tijdens de actie veel aanwijzingen van burgers die de vluchtrichting van de daders doorgaven.
Vanmiddag kreeg de politie omstreeks 16.41 uur een melding dat op de Reitse Hoevenstraat, een gisteren in Berkel-Enschot gestolen auto, merk Jaguar, was gesignaleerd. Twee motoragenten zagen de auto rijden op de Hart van Brabantlaan en vervolgens de Ringbaan West oprijden. Op de kruising met de Professor Cobbenhagenlaan negeerde de bestuurder het rode verkeerslicht. Op dat moment besloten de motorrijders hun optische- en geluidssignalen en de stoptransparant aan de voorzijde van de motorfiets in werking te stellen. Zij stelden een achtervolging in en gaven hun positie door aan de Gemeenschappelijke Meldkamer, waarna meer eenheden zich bij de achtervolging aansloten. Ook werd een politievliegtuig ingezet.
Tijdens de verdere achtervolging maakte de bestuurder een groot aantal forse verkeersovertredingen. Zo negeerde hij diverse keren het rode licht, reed over een busbaan, passeerde vluchtheuvels langs de verkeerde zijde, reed over een fietspad en over een doorgetrokken streep waarbij hij op de rijstrook voor tegemoetkomend verkeer kwam. Diverse weggebruikers zoals fietsers moesten uitwijken naar het trottoir. Automobilisten moesten sterk afremmen om aanrijdingen te voorkomen.
Op de Dongenseweg reed de bestuurder van de Jaquar in een poging een file voorbij te rijden tegen de linkerzijde van een in die file rijdende personenauto. Op de Stokhasseltlaan kwam de vluchtauto tijdens een inhaalmanoeuvre in aanrijding met een auto die uit tegengestelde richting kwam. De bestuurster van deze auto, een 44-jarige Tilburgse, had last van nek- en rugklachten en werd naar het ziekenhuis gebracht. Na deze aanrijding reed de Jaquar terug naar de rechterrijstrook en kwam daar in aanrijding met de achterzijde van een auto bestuurd door een 76-jarige Tilburger. Het slachtoffer van deze aanrijding klaagde over duizeligheid. Hij werd ter plaatse behandeld door de GGD.
Op de kruising met de Dirigentenlaan verloor de bestuurder macht over het stuur en reed tegen een lichtmast op een vluchtheuvel. Daarop kwam de Jaguar tot stilstand.
Er sprongen vier mannen uit de auto die vluchtten in de richting van de Monteverdistraat. Twee mannen zijn aangehouden, het gaat om een 19-jarige Tilburger en een 19-jarige man uit Sprang Capelle. De verdachten zijn in verzekering gesteld. De politie stelt een onderzoek in naar de andere twee betrokkenen.
quote:Tilburger gepakt met 2500 dvd-kopieën (= middelgrote vangst)
22 mei 2007 17:06
De politie is bij een huiszoeking in Tilburg onverwacht op 2500 gekopieerde dvd's gestuit. De woning werd maandagochtend doorzocht op gestolen goederen, waarbij de politie de dvd's en professionele kopieerapparatuur aantrof.
De 46-jarige bewoner van het huis is opgepakt. Hem hangt maximaal zes jaar cel boven het hoofd.
De man werd door de politie verdacht van het helen van gestolen goederen. Bij de huiszoeking werden onder meer mobiele telefoons en laptops aangetroffen. Maar de rechercheurs ontdekten ook een grote hoeveelheid kopieën van dvd-films. Daarop schakelde de politie de Stichting Brein in om technische ondersteuning te verlenen bij de huiszoeking. Deze stichting bestrijdt het illegaal kopiëren van auteursrechtelijk beschermde media.
Spiderman 3
De man beschikte in zijn huis over professionele kopieerapparatuur. Hij maakte volgens de politie gebruik van drie copyboxes waarmee meerdere dvd's in één keer kunnen worden gekopieerd. De politie vond onder meer films die nog maar net of nog niet in Nederland zijn uitgebracht, zoals Spiderman 3. Vermoedelijk leverde de man de kopieën op bestelling.
Stichting Brein spreekt van een 'middelgrote vangst'. De stichting doet namens de gedupeerde filmmaatschappijen aangifte tegen de man, maar weet nog niet precies wat de eis zal zijn. Dat wordt volgens een woordvoerder pas duidelijk wanneer de omvang van de kopieerpraktijken van de Tilburger in kaart is gebracht.
(c) Novum
En er zitten er twee met hun hand in t verbandquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef draculettetje het volgende:
oe zoessie veel werken.....
schade inhalen????
ow da's nie zo mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En er zitten er twee met hun hand in t verband
Keb je nie gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 07:48 schreef Crazy-M het volgende:
Hehe eindelijk thuis van de meimarkt.
was weer lekker werken
heb ongeveer van 21:00 tot 2:00 op de oversteek gestaan van katterug naar de koningsplein.quote:
om 7.00 was ik bij 013quote:Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ongeveer van 21:00 tot 2:00 op de oversteek gestaan van katterug naar de koningsplein.
en daarna tot 7:00 rond gelopen op terrein
hmm 7:00 stond ik al weer op het CP...quote:
inderdaadquote:
ik bedoelde dat de schop met grote letters was geschreven en dan ineens sorry zeggen omdat je er meerdere iemanden pijn mee hebt gedaan....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef draculettetje het volgende:
alsof je het meent heb je gezien hoe groot je letters zijn! da's met al je innerlijke woede gegaan!
owwwwww dat was helemaal niet mn bedoeling! durf het bijna niet te zeggen, ijsje (al ben ik pas over 2 weken weer even in tilburg)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
heb ik dus wel gedaan
wilde weten wat je bedoelde
nou dan zegt ie je hebt al deze reactie gepost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
aaah hoezo niet ?
spreek voor jezelf!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat de schop met grote letters was geschreven en dan ineens sorry zeggen omdat je er meerdere iemanden pijn mee hebt gedaan....![]()
ok is goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owwwwww dat was helemaal niet mn bedoeling! durf het bijna niet te zeggen, ijsje (al ben ik pas over 2 weken weer even in tilburg)
doe ik! wil je dan ook de post er boven lezen en misschien een beetje door de regels heenquote:
kan je dan nu weer slapen vannacht?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik! wil je dan ook de post er boven lezen en misschien een beetje door de regels heen![]()
nee want moet vannacht werken :pquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik! wil je dan ook de post er boven lezen en misschien een beetje door de regels heen![]()
[..]
kan je dan nu weer slapen vannacht?![]()
Mooi was dat ja! Ik fietste naar de UvT om te sporten en toen zag ik m al langs blazen met heel ver er achter pas agenten. Toen stond ik later op de crosstrainer en toen kwamen ze weer langsrazen waarbij een motoragent nog bijna op zijn plaat ging.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
spanning en sensatie alom in tilburg:
[..]
Bron: www.politiemwb.nl
Mn zus heeft een deel meegekregen, werd ingehaald door de jaguar, en zag vervolgens 3 motorrijders van de politie erachter hangen. ze zat op de fiets en heeft dus geluk gehad als je verhaal zo leest
was om 6:00 uit adam geslapen tot 12:30...quote:
quote:22:54:22 03-06-07 17 G BRAN PRIO 1 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Classificatie: grote,brand)
706032254221201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706032254221201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706032254221201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706032254221201334 1201334 BRW Tilburg-Centrum ( TS-2 )
706032254221200827 1200827 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwilligersploeg 3 )
706032254221200826 1200826 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwilligersploeg 2 )
706032254221200825 1200825 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwilligersploeg 1 )
706032254221200824 1200824 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwillige Brandmeesters )
706032250251201999
22:50:25 03-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6890 6891 6865 6331 DPHOTW 6863 6895 6199 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Classificatie: grote,brand)
706032250251201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706032250251201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706032250251201955 1201955 BRW Oisterwijk ( Lichtkrant )
706032250251201939 1201939 BRW Goirle ( Lichtkrant )
706032250251201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706032250251201335 1201335 BRW Tilburg-Centrum ( SB )
706032250251200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
706032250251200668 1200668 BRW Oisterwijk ( Bezetting OTW )
706032250251200478 1200478 BRW Midden en West Brabant
706032250251200477 1200477 BRW Goirle ( Groep 2 )
706032250251200461 1200461 BRW Goirle ( Commandant )
706032250251200099 1200099 BRW Midden en West Brabant ( OCM van Dienst GMK )
706032250251200087 1200087 BRW Midden en West Brabant ( VC Centralisten Tilburg )
706032250251200085 1200085 BRW Midden en West Brabant ( Coordinator VC )
706032250251200037 1200037 BRW Midden en West Brabant ( Alarm HOvD Oost )
706032250251200009 1200009 BRW Midden en West Brabant ( ROGS Oost )
706032250251200005 1200005 BRW Midden en West Brabant ( RCvD Midden )
706032235551201999
22:35:55 03-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6741 6893 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Classificatie: middel,brand)
706032235551201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706032235551201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706032235551201924 1201924 BRW Berkel-Enschot ( Lichtkrant )
706032235551201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706032235551201334 1201334 BRW Tilburg-Centrum ( TS-2 )
706032235551200858 1200858 BRW Berkel Enschot ( Groep 2 )
706032235551200857 1200857 BRW Berkel Enschot ( Groep 1 )
706032235551200827 1200827 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwilligersploeg 3 )
706032235551200824 1200824 BRW Tilburg-Centrum ( Vrijwillige Brandmeesters )
706032235551200801 1200801 BRW Tilburg ( Commandant )
706032235551200047 1200047 BRW Midden en West Brabant ( Alarm OvD Zuid-Oost )
706032235551200007 1200007 BRW Midden en West Brabant ( HOvD Oost )
706032232161201999
22:32:16 03-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6731 6751 HILVARENBEEKSE WEG TILBURG BINNENBRAND (INC: 06)
706032232161201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706032232161201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706032232161201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706032232161201332 1201332 BRW Tilburg-Centrum ( HW )
706032232161201331 1201331 BRW Tilburg-Centrum ( TS-1 )
706032232161200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
706032232161200818 1200818 BRW Tilburg-Centrum ( Bezetting TS )
706032232161200817 1200817 BRW Tilburg-Centrum ( Springbemanning )
706032232161200017 1200017 BRW Midden en West Brabant ( Info OvD Zuid-Oost )
23:14:03 03-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6752 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Classificatie: grote,brand)
706032314031201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706032314031201976 1201976 BRW Tilburg-Vossenberg ( Lichtkrant )
706032314031201346 1201346 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernetechniek )
706032314031201342 1201342 BRW Tilburg-Vossenberg ( HW )
706032314031200839 1200839 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernealarm )
706032314031200837 1200837 BRW Tilburg-Vossenberg ( Springbemanning )
Zag 'm daarstraks al ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef Fredo55 het volgende:
Tilburg,waar er altijd wel een brand te vinden is!
[..]
!
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:45 schreef existenz het volgende:
net even wezen kijken, maar er was niet veel meer te zien.
Tja als er weinig te beleven valt, dan organiseer je zelf toch wat.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
We hebben de laatste tijd wel patent op dit soort branden in (semi)leegstaande grote objecten... Pyromaantje in Tilburg
Tis een binnenbrand, weinig te zien aan de buitenkant dusquote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is nu nogsteeds een grote brand.
[..]
Tja als er weinig te beleven valt, dan organiseer je zelf toch wat.![]()
![]()
Oh ik dacht dat je er dan toch nog wel wat van zou zienquote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Tis een binnenbrand, weinig te zien aan de buitenkant dus
sorry zal het niet meer doenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
We hebben de laatste tijd wel patent op dit soort branden in (semi)leegstaande grote objecten... Pyromaantje in Tilburg
Neem daarbij ook nog het feit dat er nog wateroverlast was in de Medelhosstraat en een gaslek (die er NU nog is in Goirkesekanaaldijkquote:00:37:16 04-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6874 6867 DPHRY 6864 ABHBD 6181 6894 6892 6198 693 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Grip: 1) (Classificatie: zeer,grote,brand)
706040037161200838 1200838 BRW Tilburg-Vossenberg ( Bezetting TS )
706040037161200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
706040037161200817 1200817 BRW Tilburg-Centrum ( Springbemanning )
706040037161200678 1200678 BRW Oisterwijk ( Groep 4 )
706040037161200677 1200677 BRW Oisterwijk ( Groep 3 )
706040037161200676 1200676 BRW Oisterwijk ( Groep 2 )
706040037161200672 1200672 BRW Oisterwijk ( Bevelvoerder )
706040037161200488 1200488 BRW Riel ( Groep 1 )
706040037161200461 1200461 BRW Goirle ( Commandant )
706040037161200458 1200458 BRW Gilze ( Groep 1 )
706040037161200445 1200445 BRW Midden en West Brabant
706040037161200444 1200444 BRW Midden en West Brabant
706040037161200431 1200431 BRW Gilze-Rijen ( Commandant )
706040037161200207 1200207 BRW Breda ( Reserve Algemeen )
706040037161200198 1200198 BRW Breda ( Kazernealarm )
706040037161200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
706040037161200186 1200186 BRW Breda ( Logistiek )
706040037161200184 1200184 BRW Breda ( Alarm OvD )
706040037161200183 1200183 BRW Breda ( Info OvD )
706040037161200049 1200049 BRW Midden en West Brabant ( Alarm OvD Noord-Oost )
706040037161200048 1200048 BRW Midden en West Brabant ( Alarm OvD West-oost )
706040034391201999
00:34:39 04-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6941 HILVARENBEEKSE WEG/berglandweg TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 06) (Grip: 1) (Classificatie: zeer,grote,brand)
706040034391201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706040034391201953 1201953 BRW Moergestel ( Lichtkrant )
706040034391200688 1200688 BRW Moergestel ( Groep 1 )
706040034391200682 1200682 BRW Moergestel ( BvD )
quote:07:10:57 04-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6874 ABC TILBURG (TIL002) GOIRKEKANAALDIJK 28 TILBURG GASLEK (INC: 07)
706040710571201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706040710571201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706040710571201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706040710571201333 1201333 BRW Tilburg-Centrum ( HV )
706040710571200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
706040710571200817 1200817 BRW Tilburg-Centrum ( Springbemanning )
706040708141201333
07:08:14 04-06-07 17 I BRAN HV uitrukken naar goikesekanaaldijk
706040708141201333 1201333 BRW Tilburg-Centrum ( HV )
706040707571201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706040703181201999
07:03:18 04-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6731 6770 6894 6895 GOIRKEKANAALDIJK 30 TILBURG GASLEK (INC: 07)
706040703181201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
706040703181201976 1201976 BRW Tilburg-Vossenberg ( Lichtkrant )
706040703181201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
706040703181201346 1201346 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernetechniek )
706040703181201343 1201343 BRW Tilburg-Vossenberg ( HV )
706040703181201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
706040703181201331 1201331 BRW Tilburg-Centrum ( TS-1 )
706040703181200839 1200839 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernealarm )
706040703181200837 1200837 BRW Tilburg-Vossenberg ( Springbemanning )
706040703181200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
706040703181200818 1200818 BRW Tilburg-Centrum ( Bezetting TS )
706040703181200048 1200048 BRW Midden en West Brabant ( Alarm OvD West-oost )
706040703181200009 1200009 BRW Midden en West Brabant ( ROGS Oost )
quote:Papieropslag Tilburg uitgebrand
Uitgegeven: 4 juni 2007 09:37
TILBURG - Een papierbedrijf aan de Oude Hilvarenbeekseweg in Tilburg is in de nacht van zondag op maandag uitgebrand. De brand ontstond zondagavond laat en was pas uren later onder controle, aldus een woordvoerder van de politie. In het bedrijf lagen 150 ton rollen geperst papier opgeslagen.
De hulpdiensten rukten massaal uit. In totaal werden zeventig brandweerlieden ingezet. De brand veroorzaakte flinke rookontwikkeling. Metingen in de naastgelegen wijk en in het naburige Goirle wezen alleen op stankoverlast en niet op gevaarlijke stoffen.
De politie sluit brandstichting niet uit. De brandweer is waarschijnlijk nog een groot deel van maandag bezig met blussen. Er hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan.
quote:Tilburgs publiek zingt eigen ringtone
Uitgegeven: 7 juni 2007 17:38
Laatst gewijzigd: 7 juni 2007 17:50
TILBURG - Op het Festival van het levenslied in Tilburg gaat het publiek zaterdagavond een eigen ringtone zingen die een half uur later te downloaden is via twee speciale zuilen op het festivalterrein. Dat heeft een woordvoerster van de gemeente Tilburg donderdag gezegd.
De happening onder de naam 'T-ring' begint om 20.00 uur. De festivalgangers krijgen een kwartier de tijd om onder leiding van componist Clemens van Bracht een lied in te studeren. De opnames gaan direct door naar een bedrijf in Amsterdam dat vervolgens een arrangement van 15 seconden maakt.
Vervolgens wordt de bewerking teruggezonden naar Tilburg en kunnen deelnemers hun eigen productie via twee zuilen met bluetooth-techniek op hun mobiele telefoon downloaden. Zodra ze daarna worden gebeld gaat hun eigen gezang klinken.
'Geen spam'
De zelfgemaakte ringtone wordt eerst aangeboden aan degene die zich bij een van beide zuilen begeeft. "Het is dus mogelijk om te weigeren, waardoor we niet het verwijt krijgen dat we spam aanbieden," aldus de woordvoerster.
Calamiteit
De gemeente Tilburg verwacht niet dat het telefoonverkeer door massaal gebruik plat gaat. Mocht zich een calamiteit voordoen, dan worden de zuilen direct uitgeschakeld.
Festival Mundial
Tijdens het Festival Mundial, een week later, worden ringtones via vier zuilen aangeboden. Het gaat om creaties van artiesten die tijdens het festival optreden.
Kermis
Verder zullen gedurende de kermis in Tilburg op tien locaties in de stad zuilen verrijzen die behalve een ringtone ook een animatie aanbieden voor gebruik op de display van een mobiele telefoon.(nu.nl)
Dus jij gaat ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
ow god zo kansloos die tros muziek dinges
Teringquote:
daar zul je me nog niet dood vindenquote:
Ik ga denk ik welquote:
Het is watquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef vamperotica het volgende:
goph... zomaar een brandje gemist...
Ja wat een kutweer was het he, tering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
http://home.planet.nl/~witte814/
Fotos van reuckertbaan met noodweer :p
sommige zijn van mindere kwaliteit
Gewoon Goirle dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
de bliksem is in een mens geslagen...
letterlijk 2 straten bij me vandaag (oeh nu verraad ik wel veel over mn verblijfplaats)
same herequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
de bliksem is in een vrouw geslagen...
letterlijk 1 straat bij me vandaag
en jouw Corsa kon al dat water verdragen?quote:
Hehe tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef mcwops het volgende:
[..]
en jouw Corsa kon al dat water verdragen?
Goirle West: GEEN tv-sginaal sinds inslagen om 17.30
bij wie nog meer niet?
quote:
Tis da jij naar de kastanjehof verhuist bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
zomaar een weekend niks gebeurd in tilburg??? of heb ik wat gemist???
wij hebben nu ook brand
[upd]Grote brand in ziekenhuis Apeldoorn
hek mooi op tijd gedaan he....quote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tis da jij naar de kastanjehof verhuist bent...
ghehehequote:Op maandag 11 juni 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hek mooi op tijd gedaan he....
mij zie je sowieso niet snel in een liftschagt
ik breng mijn pakken voor te verstellen naar een turkse kleermaker op de Besterdring. weet niet hoe ie heet, maar is een keurige vakman. Levert goed werk en zit in een (uiteraard) klein winkeltje aan de kant van Bartels audio. Dushalverwege Besterdplein en de splitsing met Veldhovenring-molenstraat. Ongeveer tegenover galerie Contrast.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een kleermaker in Tilburg. waar je gewoon je kleren voor verstelwerkzaamheden met een rust hart heen kan brengen... Iemand ideeën?
quote:BOOGSCHUTTERSTRAAT 10 TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 16) (Classificatie: grote,brand)
Idd, ik heb de hele lijst in het p2000 topic gepost, alleen de boogschutterstraat dan. Ik had wel zo'n vermoeden dat de wegastraat erbij hoorde, omdat dat zo dichtbij is, maarja ik wist het niet zeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Inderdaad wegastraat boogschutterstraat.
wegastraat kan ik alleen een labo vinden, boogschutterstraat zit een paco ofzoiets
die is inderdaad goed, maar ook goed is die zit aan het einde van de telegraafstraat, dus als je tatio (1 of 2) uitloopt schuin naar rechts oversteken op de hoek!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik breng mijn pakken voor te verstellen naar een turkse kleermaker op de Besterdring. weet niet hoe ie heet, maar is een keurige vakman. Levert goed werk en zit in een (uiteraard) klein winkeltje aan de kant van Bartels audio. Dushalverwege Besterdplein en de splitsing met Veldhovenring-molenstraat. Ongeveer tegenover galerie Contrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |