Tja.... Denk dat je dan toch al gauw bij "peperduur" uitkomt.... Direct wonen ofzo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef TheFes het volgende:
Ik ben op zoek naar een zelfstandige woning in Tilburg, maar ik ben pas sinds een week ingeschreven wij een woningbouwcooperatie, ofwel naar elke fatsoenlijke woning via de gangbare weg (www.woninginzicht.nl) kan ik fluiten. Weet iemand een manier waar ik een mooie woning, bij voorkeur een leuk studiootje, kan vinden en ik niet al minstens een paar jaar ingeschreven moet zijn? Op kamernet staat ook wel het een en ander, maar alleen onwijs duur.. Dus als iemand een tip heeft, graag!!
je zult of geluk moeten hebben of inderdaad bij direct wonen ofzo terecht komen en dan betaal je meestal maanden aan kosten etcquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef TheFes het volgende:
Ik ben op zoek naar een zelfstandige woning in Tilburg, maar ik ben pas sinds een week ingeschreven wij een woningbouwcooperatie, ofwel naar elke fatsoenlijke woning via de gangbare weg (www.woninginzicht.nl) kan ik fluiten. Weet iemand een manier waar ik een mooie woning, bij voorkeur een leuk studiootje, kan vinden en ik niet al minstens een paar jaar ingeschreven moet zijn? Op kamernet staat ook wel het een en ander, maar alleen onwijs duur.. Dus als iemand een tip heeft, graag!!
Waaaaaaaaaar dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
En ik weet nu waar ik sta met via del mondo
Ja... da schiet weer nie op dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
en programma van het levenslied is ook onlineJEUJ
ehm sta inrichten Kleedkamers voor de artiesten en bewaking
Dan heeft hij 100% mazzel gehad en zit hij waarschijnlijk in een wijk waar je niet wil wonen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:13 schreef ghizzer het volgende:
Vergeten lijkt me wat overdreven. Mijn broertje woont al in Tilburg en die heeft een kamer van 12 m2. (190 pleuri incl.)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef existenz het volgende:
max 250 incl. kun je vergeten in Tilburg. Tilburg is een studentenstad en heeft net als vrijwel alle andere studentensteden een te kort aan kamers.
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betaal 95 exclusief. Wel een super kleine kamer maar relaxe woonkamer enzo..![]()
Onder de 250 is echt super makkelijk te vinden, zelfs in een goede wijk. Ik woon 5 min van 't centrum en 10 van de uni.![]()
Je kan niet tussen de uni en het centrum wonen? Ik doe er echt niet langer over..quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....
De wijk waar hij woont (Tuindorp heet het geloof ik.. allemaal bloemennamen e.d.) staat geloof ik niet heel goed bekend, maar het is (nog) niet zo erg als Tilburg Noord (of in de Tilburgse voksmond "Klein Mogadishu")quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan heeft hij 100% mazzel gehad en zit hij waarschijnlijk in een wijk waar je niet wil wonen.
Ligt eraan hoe hard je fietst.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is best knap aangezien dat minimaal 20 minuten fietsen is....
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef liefie_ het volgende:
je kunt er echt wel een kamer voor vinden hoor alleen die kijkavonden zijn zo vreselijk
niemand wil mij hebben iig
nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
Mijn tempoquote:
Nee, je word gekeurd OF je gladde ballen hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
Wrom?quote:
scouting had een weekend gepland eind mei, maar is het meimarkt en krijgen we voor betaald.quote:
that sucks!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bagger, ingebroken in mijn studentenhuismijn ps2 is weg
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Zo... weer snel naar t ziekenhuis
sterkte!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Zo... weer snel naar t ziekenhuis
Een vriendin van mij werd bij de eerste kijkavond toegelaten! Was in de noordstraat, leuke kamer!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bij ons in de Koestraat staan momenteel 2 kamers leeg... dus plaatsgebrek zal het niet zijn.
hoe komt ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
En waarschijnlijk moet t miniminimonster tot donderdag blijven..
Even gekopiedingest van t moederdagtopic in oud....quote:
kamernet? ik heb iets van 4x mezelf aangemeld voor een kijkavond.. 4x uitgenodigd, 1x vond ik niks, 1x klikte niet echt, 1x wilde ze mij niet (quote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |