abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49371334
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_49373369
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe hard je fietst.
Mijn tempo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49373383
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat er geen kamer te vinden is zonder gekeurd te worden door gladde ballen met kraagjes?
Nee, je word gekeurd OF je gladde ballen hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49373464
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Mijn tempo
2 kilometer haal jij niet in 10 minuten?
pi_49380423
ok geen levenslied voor mij dit jaar
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_49383587
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
ok geen levenslied voor mij dit jaar
Wrom?
pi_49384296
bagger, ingebroken in mijn studentenhuis mijn ps2 is weg
pi_49390220
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Wrom?
scouting had een weekend gepland eind mei, maar is het meimarkt en krijgen we voor betaald.
dus moest verschoven worden
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_49390582
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bagger, ingebroken in mijn studentenhuis mijn ps2 is weg
that sucks!
pi_49392581
Zo... weer snel naar t ziekenhuis
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_49392710
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
voor daar
pi_49393955
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:56 schreef vamperotica het volgende:
sterkte!
pi_49415190
Vanavond weer de kroegen onveilig maken!
pi_49415260
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet
maar als je niemand kent moet je dan via zo'n bureau of geluk hebben en via een bureau zijn ze vaak een stuk duurder
Een vriendin van mij werd bij de eerste kijkavond toegelaten! Was in de noordstraat, leuke kamer!
pi_49415323
bij ons in de Koestraat staan momenteel 2 kamers leeg... dus plaatsgebrek zal het niet zijn.
pi_49418942
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bij ons in de Koestraat staan momenteel 2 kamers leeg... dus plaatsgebrek zal het niet zijn.
pi_49419074
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef existenz het volgende:

[..]

wat? Je hebt iets tegen een ex hoerenbuurt? Je komt zeker uit de Blaak of zo!
pi_49419227
En waarschijnlijk moet t miniminimonster tot donderdag blijven..
pi_49420146
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
En waarschijnlijk moet t miniminimonster tot donderdag blijven..
hoe komt ?
Ik luister NL-Talig
pi_49421148
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hoe komt ?
Even gekopiedingest van t moederdagtopic in oud....

Mijn moederdag begon goed... Ik moest werken en om 4 uur 's morgens beginnen... Nix geen ontbijtje op bed dus! Ik moest wel bellen als ik klaar was en naar huis kwam... Daar stonden toen dus heerlijke broodjes klaar! Na die opgesmikkeld te hebben werden de kadootjes tevoorschijn getoverd... Van de kids en de zoessie en vriend heerlijke "luchtjessets" gekregen... Van mn oudste zoon een geweldig geknutseld tasje met gedicht en dochterlief besloot dat het bij zoesie geknutselde knutselwerk niet helemaal af was en dat ze die af ging maken en aan de moeder van mn vriendje wilde geven... Van alle kids ook nog een mooie roos gekregen en van vriendlief een kaartje...

T was ons ondertussen allemaal opgevallen dat het oortje van de kleinste enorm dik en rood was en dat er een bult achter zat.. Nou was ie al een weekje aan het sukkelen... Eerst dachten we dat het waterpokken waren maar dat bleek een ander virusje te zijn en met wat paracetamol mocht ie t doen... Later in de week viel het me op dat ie begon te jammeren als ik aan zn oortje kwam... Aangezien ie een flinke geschiedenis van oorontstekingkjes heeft ben ik zaterdag met m naar de HAP gegaan en daar zei men dat het wel wat rood zag, maar niet ontstoken... Druppeltjes om de boel "open" te houden meegekregen en dan zou het wel goed komen.... Oortje was toen al wel wat dikkig, maar niet extreem... Tot zondag dus! HAP weer gebeld en vriendlief met t kleine monster langs gestuurd... Ik ondertussen de rest vand e kids een beetje netjes zien te krijgen voor een bezoekje aan de mama van vriendlief...
Daar zijn we dus nooit aangekomen want vriendlief belde vanuit het ziekenhuis dat miniminimonster opgenomen moest worden!! Flinke middenoorontsteking en men was bang voor een abces... Mannetje moest aant infuus en een paar daagjes blijven... Die paar daagjes zijn tot nu toe bekend tot iig donderdag
pi_49421783
Sterkte
pi_49426494
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet
kamernet? ik heb iets van 4x mezelf aangemeld voor een kijkavond.. 4x uitgenodigd, 1x vond ik niks, 1x klikte niet echt, 1x wilde ze mij niet ( ) en 1x wilde ze me wel

lukt best makkelijk hoor
pi_49426576
kut hoor vamp, hopelijk gaat het snel weer beter met m!
pi_49430103
Sterkte ermee Vamp

hopelijk mag hij donderdag dus gewoon naar huis...
Sterkte in elk geval
Ik luister NL-Talig
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:32:15 #100
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49440228
Prominente inwoner van Tilburg meldt zich.

Wanneer is dat levenslied festival? Ik kan niet wachten tot ik m'n dansmoves kan tonen, tussen alle volksbuurtpaupers die de stad rijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')