quote:
Even gekopiedingest van t moederdagtopic in oud....
Mijn moederdag begon goed... Ik moest werken en om 4 uur 's morgens beginnen... Nix geen ontbijtje op bed dus! Ik moest wel bellen als ik klaar was en naar huis kwam... Daar stonden toen dus heerlijke broodjes klaar! Na die opgesmikkeld te hebben werden de kadootjes tevoorschijn getoverd... Van de kids en de zoessie en vriend heerlijke "luchtjessets" gekregen... Van mn oudste zoon een geweldig geknutseld tasje met gedicht en dochterlief besloot dat het bij zoesie geknutselde knutselwerk niet helemaal af was en dat ze die af ging maken en aan de moeder van mn vriendje wilde geven... Van alle kids ook nog een mooie roos gekregen en van vriendlief een kaartje...
T was ons ondertussen allemaal opgevallen dat het oortje van de kleinste enorm dik en rood was en dat er een bult achter zat.. Nou was ie al een weekje aan het sukkelen... Eerst dachten we dat het waterpokken waren maar dat bleek een ander virusje te zijn en met wat paracetamol mocht ie t doen... Later in de week viel het me op dat ie begon te jammeren als ik aan zn oortje kwam... Aangezien ie een flinke geschiedenis van oorontstekingkjes heeft ben ik zaterdag met m naar de HAP gegaan en daar zei men dat het wel wat rood zag, maar niet ontstoken... Druppeltjes om de boel "open" te houden meegekregen en dan zou het wel goed komen.... Oortje was toen al wel wat dikkig, maar niet extreem... Tot zondag dus! HAP weer gebeld en vriendlief met t kleine monster langs gestuurd... Ik ondertussen de rest vand e kids een beetje netjes zien te krijgen voor een bezoekje aan de mama van vriendlief...
Daar zijn we dus nooit aangekomen want vriendlief belde vanuit het ziekenhuis dat miniminimonster opgenomen moest worden!! Flinke middenoorontsteking en men was bang voor een abces... Mannetje moest aant infuus en een paar daagjes blijven... Die paar daagjes zijn tot nu toe bekend tot iig donderdag
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...