Teringquote:
daar zul je me nog niet dood vindenquote:
Ik ga denk ik welquote:
Het is watquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef vamperotica het volgende:
goph... zomaar een brandje gemist...
Ja wat een kutweer was het he, tering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
http://home.planet.nl/~witte814/
Fotos van reuckertbaan met noodweer :p
sommige zijn van mindere kwaliteit
Gewoon Goirle dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
de bliksem is in een mens geslagen...
letterlijk 2 straten bij me vandaag (oeh nu verraad ik wel veel over mn verblijfplaats)
same herequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
de bliksem is in een vrouw geslagen...
letterlijk 1 straat bij me vandaag
en jouw Corsa kon al dat water verdragen?quote:
Hehe tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef mcwops het volgende:
[..]
en jouw Corsa kon al dat water verdragen?
Goirle West: GEEN tv-sginaal sinds inslagen om 17.30
bij wie nog meer niet?
quote:
Tis da jij naar de kastanjehof verhuist bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
zomaar een weekend niks gebeurd in tilburg??? of heb ik wat gemist???
wij hebben nu ook brand
[upd]Grote brand in ziekenhuis Apeldoorn
hek mooi op tijd gedaan he....quote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tis da jij naar de kastanjehof verhuist bent...
ghehehequote:Op maandag 11 juni 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hek mooi op tijd gedaan he....
mij zie je sowieso niet snel in een liftschagt
ik breng mijn pakken voor te verstellen naar een turkse kleermaker op de Besterdring. weet niet hoe ie heet, maar is een keurige vakman. Levert goed werk en zit in een (uiteraard) klein winkeltje aan de kant van Bartels audio. Dushalverwege Besterdplein en de splitsing met Veldhovenring-molenstraat. Ongeveer tegenover galerie Contrast.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een kleermaker in Tilburg. waar je gewoon je kleren voor verstelwerkzaamheden met een rust hart heen kan brengen... Iemand ideeën?
quote:BOOGSCHUTTERSTRAAT 10 TILBURG BINBR INDUSTRIE (INC: 16) (Classificatie: grote,brand)
Idd, ik heb de hele lijst in het p2000 topic gepost, alleen de boogschutterstraat dan. Ik had wel zo'n vermoeden dat de wegastraat erbij hoorde, omdat dat zo dichtbij is, maarja ik wist het niet zeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Inderdaad wegastraat boogschutterstraat.
wegastraat kan ik alleen een labo vinden, boogschutterstraat zit een paco ofzoiets
die is inderdaad goed, maar ook goed is die zit aan het einde van de telegraafstraat, dus als je tatio (1 of 2) uitloopt schuin naar rechts oversteken op de hoek!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik breng mijn pakken voor te verstellen naar een turkse kleermaker op de Besterdring. weet niet hoe ie heet, maar is een keurige vakman. Levert goed werk en zit in een (uiteraard) klein winkeltje aan de kant van Bartels audio. Dushalverwege Besterdplein en de splitsing met Veldhovenring-molenstraat. Ongeveer tegenover galerie Contrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |