9 en 10 Juni.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef BrauN het volgende:
Prominente inwoner van Tilburg meldt zich.
Wanneer is dat levenslied festival? Ik kan niet wachten tot ik m'n dansmoves kan tonen, tussen alle volksbuurtpaupers die de stad rijk is.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef BrauN het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik m'n dansmoves kan tonen, tussen alle volksbuurtpaupers die de stad rijk is.
Nog steeds in het ziekenhuis... maar als alles een klein beetje meezit mag ie dan vandaag toch echt naar huis om hier nog even verder te "kuren"....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
o javamp... hoe gaat het met je kleine ?
Dank je..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
succes ermee.. en hopelijk mag hij dan ook naar huis ..
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:19 schreef draculettetje het volgende:
ik hoop het ook! vooral dat ie dan voor het weekend ook thuis is, en dan wordt deze dag toch een beetje fijn!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi hebben we het lekker allebei gezegd!
sssssstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi pssst jij hebt nog best lang spelletjes gespeeld.....
Ik moest best even grinnikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
en hij is meteen naar bed gestuurd?
maar fijn dat ie weer thuis is.... kan je hem goed de oren wassen....
ja ik moet ook eigenlijk niet oom mezelf lachen...
Mocht je niet binnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
(slapen)
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.quote:
wat ontzettend kansloosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.
Doen ze iedere vrijdag in de zomermaanden. Vertrek om 20:00 uur bij 't Vaticaan op de korte Heuvel (langs 013)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mcwops het volgende:
so, komt net de fridaynightskate van FEEST voorbij mijn huis. met z'n pakweg 40-en. leuk moet ik ook een keer doen, ....uh als ik wat conditie heb![]()
nee dankjequote:
dat had ie dan ook niet hoeven doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat had ie dan ook niet hoeven doen!
das waar....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite mee
goh wat een leukigheid!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij wilde eerst een paar meiden gaan verkrachten. Ik ben blij dat ie is gaan slapen.
Mogguh!quote:Op maandag 21 mei 2007 06:29 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vamp... hoe is het met de kleine?
al thuis ?
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef liefie_ het volgende:
als dat humor voor moet stellen is dat nog kanslozer dan buiten slapen
Lieve fototquote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
juist achter tralies dat ontstekende tuig!quote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..
Verkrachtingen niet, maar er de spot mee drijven wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoor
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huisquote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verkrachtingen niet, maar er de spot mee drijven wel.
echt te kansloos, kinderachtig en respectloosquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huis
dan laten ze de shoarma staan en nemen een broodje ritz?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt te kansloos, kinderachtig en respectloos
ach als ze ouder worden worden ze meestal ook wijzer gelukkig
Jij hebt echt een serieus humor-probleem vrees ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoor
Wie doen dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja vind het ook redelijk zieke geesten als je gaat roepen in de stad paar vrouwen verkrachten, shoarma eten en naar huis
oeh broodje warme kaassaldequote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan laten ze de shoarma staan en nemen een broodje ritz?
ow ze zijn stervens duur, maar hebben wel heerlijk brood!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef liefie_ het volgende:
net een lekker broodje gegeten bij dat martins brodega of zoiets
jummie
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
jahaaa mogen we toch geen topic over openen...
Honger?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Honger?
heb vanaf 12:00 niet gegeten :s
quote:Jong Oranje - Jong Marokko eindigt in chaos
Gepubliceerd: dinsdag 22 mei 2007 @ 23:29
Icoon Nederlands ElftalHet chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is vanavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen. Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.
In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald. De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd.
Jong Marokko won het duel overigens met 2-0.
mja was pas om 22:00 thuis van het werkquote:
Mja is inderdaad triest,quote:Op woensdag 23 mei 2007 05:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
sow dat waren de spiegels van mijn auto en de ruit ligt eruit
kutlijers!
[..]
Een veel werken weekeind jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef draculettetje het volgende:
hellow hier! bijna weekend....
Bron: www.politiemwb.nlquote:TILBURG, 24 mei 2007
Twee verdachten aangehouden na achtervolging gestolen auto
TILBURG: Vanmiddag zijn in Tilburg na een achtervolging twee inzittenden van een gestolen auto aangehouden. Het gaat om een man uit Sprang Capelle (19) en een Tilburger (19) Twee verdachten wisten te ontkomen. Tijdens de achtervolging hebben voorzover nu bekend zeker drie aanrijdingen plaats gevonden. Daarbij is één 44-jarige Tilburgse gewond geraakt. Zij is met een ambulance met rug- en nekklachten overgebracht naar een ziekenhuis. De politie kreeg tijdens de actie veel aanwijzingen van burgers die de vluchtrichting van de daders doorgaven.
Vanmiddag kreeg de politie omstreeks 16.41 uur een melding dat op de Reitse Hoevenstraat, een gisteren in Berkel-Enschot gestolen auto, merk Jaguar, was gesignaleerd. Twee motoragenten zagen de auto rijden op de Hart van Brabantlaan en vervolgens de Ringbaan West oprijden. Op de kruising met de Professor Cobbenhagenlaan negeerde de bestuurder het rode verkeerslicht. Op dat moment besloten de motorrijders hun optische- en geluidssignalen en de stoptransparant aan de voorzijde van de motorfiets in werking te stellen. Zij stelden een achtervolging in en gaven hun positie door aan de Gemeenschappelijke Meldkamer, waarna meer eenheden zich bij de achtervolging aansloten. Ook werd een politievliegtuig ingezet.
Tijdens de verdere achtervolging maakte de bestuurder een groot aantal forse verkeersovertredingen. Zo negeerde hij diverse keren het rode licht, reed over een busbaan, passeerde vluchtheuvels langs de verkeerde zijde, reed over een fietspad en over een doorgetrokken streep waarbij hij op de rijstrook voor tegemoetkomend verkeer kwam. Diverse weggebruikers zoals fietsers moesten uitwijken naar het trottoir. Automobilisten moesten sterk afremmen om aanrijdingen te voorkomen.
Op de Dongenseweg reed de bestuurder van de Jaquar in een poging een file voorbij te rijden tegen de linkerzijde van een in die file rijdende personenauto. Op de Stokhasseltlaan kwam de vluchtauto tijdens een inhaalmanoeuvre in aanrijding met een auto die uit tegengestelde richting kwam. De bestuurster van deze auto, een 44-jarige Tilburgse, had last van nek- en rugklachten en werd naar het ziekenhuis gebracht. Na deze aanrijding reed de Jaquar terug naar de rechterrijstrook en kwam daar in aanrijding met de achterzijde van een auto bestuurd door een 76-jarige Tilburger. Het slachtoffer van deze aanrijding klaagde over duizeligheid. Hij werd ter plaatse behandeld door de GGD.
Op de kruising met de Dirigentenlaan verloor de bestuurder macht over het stuur en reed tegen een lichtmast op een vluchtheuvel. Daarop kwam de Jaguar tot stilstand.
Er sprongen vier mannen uit de auto die vluchtten in de richting van de Monteverdistraat. Twee mannen zijn aangehouden, het gaat om een 19-jarige Tilburger en een 19-jarige man uit Sprang Capelle. De verdachten zijn in verzekering gesteld. De politie stelt een onderzoek in naar de andere twee betrokkenen.
quote:Tilburger gepakt met 2500 dvd-kopieën (= middelgrote vangst)
22 mei 2007 17:06
De politie is bij een huiszoeking in Tilburg onverwacht op 2500 gekopieerde dvd's gestuit. De woning werd maandagochtend doorzocht op gestolen goederen, waarbij de politie de dvd's en professionele kopieerapparatuur aantrof.
De 46-jarige bewoner van het huis is opgepakt. Hem hangt maximaal zes jaar cel boven het hoofd.
De man werd door de politie verdacht van het helen van gestolen goederen. Bij de huiszoeking werden onder meer mobiele telefoons en laptops aangetroffen. Maar de rechercheurs ontdekten ook een grote hoeveelheid kopieën van dvd-films. Daarop schakelde de politie de Stichting Brein in om technische ondersteuning te verlenen bij de huiszoeking. Deze stichting bestrijdt het illegaal kopiëren van auteursrechtelijk beschermde media.
Spiderman 3
De man beschikte in zijn huis over professionele kopieerapparatuur. Hij maakte volgens de politie gebruik van drie copyboxes waarmee meerdere dvd's in één keer kunnen worden gekopieerd. De politie vond onder meer films die nog maar net of nog niet in Nederland zijn uitgebracht, zoals Spiderman 3. Vermoedelijk leverde de man de kopieën op bestelling.
Stichting Brein spreekt van een 'middelgrote vangst'. De stichting doet namens de gedupeerde filmmaatschappijen aangifte tegen de man, maar weet nog niet precies wat de eis zal zijn. Dat wordt volgens een woordvoerder pas duidelijk wanneer de omvang van de kopieerpraktijken van de Tilburger in kaart is gebracht.
(c) Novum
En er zitten er twee met hun hand in t verbandquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:33 schreef draculettetje het volgende:
oe zoessie veel werken.....
schade inhalen????
ow da's nie zo mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En er zitten er twee met hun hand in t verband
Keb je nie gezienquote:Op zondag 27 mei 2007 07:48 schreef Crazy-M het volgende:
Hehe eindelijk thuis van de meimarkt.
was weer lekker werken
heb ongeveer van 21:00 tot 2:00 op de oversteek gestaan van katterug naar de koningsplein.quote:
om 7.00 was ik bij 013quote:Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ongeveer van 21:00 tot 2:00 op de oversteek gestaan van katterug naar de koningsplein.
en daarna tot 7:00 rond gelopen op terrein
hmm 7:00 stond ik al weer op het CP...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |