Mocht je niet binnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
(slapen)
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.quote:
wat ontzettend kansloosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee een huisgenoot had geen sleutel en ging maar voor de voordeur slapen tot ik van het centrum terug kwam.
Doen ze iedere vrijdag in de zomermaanden. Vertrek om 20:00 uur bij 't Vaticaan op de korte Heuvel (langs 013)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:37 schreef mcwops het volgende:
so, komt net de fridaynightskate van FEEST voorbij mijn huis. met z'n pakweg 40-en. leuk moet ik ook een keer doen, ....uh als ik wat conditie heb![]()
nee dankjequote:
dat had ie dan ook niet hoeven doen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dankje
ik val niet op types die op straat slapen
quote:
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat had ie dan ook niet hoeven doen!
das waar....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
blijkbaar heeft ie er ook niet echt moeite mee
goh wat een leukigheid!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij wilde eerst een paar meiden gaan verkrachten. Ik ben blij dat ie is gaan slapen.
Mogguh!quote:Op maandag 21 mei 2007 06:29 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vamp... hoe is het met de kleine?
al thuis ?
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef liefie_ het volgende:
als dat humor voor moet stellen is dat nog kanslozer dan buiten slapen
Lieve fototquote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
juist achter tralies dat ontstekende tuig!quote:Op maandag 21 mei 2007 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mogguh!
Yup... sinds vrijdagmiddag is ie weer thuis... Moet nog tot woensdag medicijnen en een niet te veel naar buiten en 1 juni naar de KNO arts...
Zie hier het flapoormonster
[afbeelding]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Begin opeens te snappen waarom jij nog geen kamer hebt..
Verkrachtingen niet, maar er de spot mee drijven wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat er nog wel meer mensen zijn die verkrachtingen niet zo grappig vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |