abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49091465
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  maandag 7 mei 2007 @ 10:02:04 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_49091523
o k
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 7 mei 2007 @ 10:04:12 #3
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49091576
Er zat bij mij op school een jongen met rood haar die ontzettend populair was bij de dames - ik heb zelf ook een tijd heimelijk een crush op hem gehad. Het verschilt heel erg per persoon - net als bij andere haarkleuren heb je supermooie roodharigen en wat minder aantrekkelijke.

Zou me er niet zo druk over maken. Als blondje krijg je ook van alles naar je hoofd - moet er altijd wel om lachen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:04:35 #4
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49091588
Een ex van me heeft rood haar en hem vond ik nou niet bepaald onaaantrekkelijk. In combinatie met mooie groene ogen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_49091599
Moet gelijk denken aan Harry Jekkers.

'Jouw vader, die heb roest in z'n pijp..."
  maandag 7 mei 2007 @ 10:06:43 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49091646
Ik vind mannen met rood haar meestal vrij lelijk, komt doordat ze ook nog eens van die lichte wimpers en wenkbrauwen hebben...no offence TS
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 mei 2007 @ 10:06:58 #7
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49091655
Roodharigen met een bril werden altijd Eppo genoemd. Eppo is cool, ergo roodharigen (al dan niet met bril) zijn cool.

maandag 7 mei 2007 @ 10:11:47 #8
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_49091787
Ik heb ook rood haar (met blauwe ogen, en dan niet met een bijna albino-lichte huid), maar sinds de basisschool ben ik daar niet meer mee 'gepest'. Aanduidingen als 'rooie' ofzo doen me dan ook niks, het is alleen dat, een aanduiding.

En ja, héél rood haar in combinatie met een hele bleke huid is in mijn optiek niet mooi, maar je hebt bij elke huid/haarkleur minder mooie varianten.

Zoek een manier om het in je voordeel te gebruiken zou ik zeggen
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_49091810
Mijn man en mijn dochter hebben rood (rossig) haar en ik vind het leuk. Kan me voorstellen dat het voor degene in kwestie niet leuk is als hij/zij ermee gepest wordt. Mijn man is vroeger er inderdaad wel mee gepest.
It's not going to stop 'till you wise up
  maandag 7 mei 2007 @ 10:13:23 #10
161938 wmml
Code Duello
pi_49091835
Mijn broertje heeft ook rood haar....en ik raak maar niet uitgescholden

Ik denk dat je je daar niet zo druk over moet maken, op een gegeven moment accepteer je wie je bent en dat je daar niet zo heel veel aan kan veranderen ( je kunt natuurlijk je haar laten verven maar dat geeft meestal ook niet het gewenste effect). Maw accepteer jezelf zodat andere je ook zullen accepteren...en doen ze dat niet, dan fuck ze.
Pistols at Dawn!
pi_49091863
alleen als er over me als rooie wordt gesproken vind ik het niet zo leuk. tegen me geen probleem!

(hey rooie komt bij mij net zo over als hey jordy (mits je iemand bent van wie ik het pik), maar als iemand zegt hey waar is die rooie bv.. dan hoor ik liever.. waar is jordy......)

en als iemand me er mee uit probeerd te schelden, tsjah, die woorden hoor ik al vanaf de basisschool... doet me niks als iemand tijdens een ruzie me haarkleur erbij haalt. gelijk heeft ie. zodra ik ruzie heb pak ik iemand ook op zijn "zwakkere" punten

en door zonnebankjes kan je ervoor zorgen dat je niet een al te bleke huid hebt...
pi_49091899
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef wmml het volgende:
Mijn broertje heeft ook rood haar....en ik raak maar niet uitgescholden
als hij op school e.d. gepest wordt of vaak voor rooie uitgescholden dan ben jij wel heel fout bezig dat snap je he?
helemaal thuis zou hij zich dan helemaal prettig moeten voelen (niet bang dat ze broer hem weer belachelijk gaat maken)
  maandag 7 mei 2007 @ 10:18:21 #13
161938 wmml
Code Duello
pi_49091941
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:16 schreef rival het volgende:

[..]

als hij op school e.d. gepest wordt of vaak voor rooie uitgescholden dan ben jij wel heel fout bezig dat snap je he?
helemaal thuis zou hij zich dan helemaal prettig moeten voelen (niet bang dat ze broer hem weer belachelijk gaat maken)
Dat was een grapje...
Pistols at Dawn!
pi_49091990
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:18 schreef wmml het volgende:

[..]

Dat was een grapje...
ach je weet maar nooit
  maandag 7 mei 2007 @ 10:22:44 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49092043
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:14 schreef rival het volgende:

en door zonnebankjes kan je ervoor zorgen dat je niet een al te bleke huid hebt...
is dat wel verstandig met zo'n 'tere' huid? ik bedoel, ik ben blond (ja grappenmaken mag ) en als ik me niet insmeer verbrand ik levend...OK, ik wordt daarna wel bruin, maar de meeste roodharigen niet volgens mij...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49092044
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef Werewolf het volgende:
Moet gelijk denken aan Harry Jekkers.

'Jouw vader, die heb roest in z'n pijp..."
goh, ook al wel 100x gehoord

OT: maar het is meer zo dat de haarkleur er al-tijd bijgehaald wordt... pfff . Bijv. als ik zeg 'rot eens op joh' ander natuurlijk gelijk 'Houdt je bek joh, kk rooie' of 'rot zelf op joh, stinkrooie'... wordt 'k zo onzeker/moe van. Ik vind dat echt een nadeel, want de 'tegenpartij' heeft ALTIJD een scheldwoord. Netzoals bij iemand die dik is (dikke), krom is (kromme), scheel is (schele)....

Overigens heb ik geen lichte maar juist héle donkere (bruine) ogen...
pi_49092107
Rood haar kan ik heeeel mooi vinden bij een iemand!! maar dan geen zwarte kleding dragen he, wel blauw en groen en rood enzo
Oh en ook een bleke huid vind ik mooi, als het bij je hoort dan moet je je zelf zeker niet veranderen. vooral met sproeten:)

Smaken verschillen zeker.

Verder, er zijn altijd mensen die aanmerkingen zullen hebben, jaloersheid zit er ook achter of omdat mensen snel labelen omdat ze het niet kunnen plaatsen (gemakzucht der dommen). Naarmate je ouder wordt ben je zekerder en kan je het van je af laten glijden. Het is een makkelijke manier om mensen snel te leren kennen (en verder te gaan)

[ Bericht 42% gewijzigd door liesell op 07-05-2007 10:30:16 ]
pi_49092110
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

is dat wel verstandig met zo'n 'tere' huid? ik bedoel, ik ben blond (ja grappenmaken mag ) en als ik me niet insmeer verbrand ik levend...OK, ik wordt daarna wel bruin, maar de meeste roodharigen niet volgens mij...
ik wordt bruin. minder snel dan de rest.. maar uiteindelijk wordt ik het wel.... als ik dan aant begin van het jaar begin... moet ik me de eerste 4-5 keer goed insmeren (zeker die eerste keer anders verbrand ik ook levend) en daarna kan ik zonder problemen onder de superbruiner....

als ik dan op vakantie ga hoef ik me ook niet zoveel meer in te smeren als normaal (ipv factor 20 kan ik dan gewoon met 10 aan de slag)
pi_49092125
Ik ken niet zoveel mensen met rood haar, maar kan begrijpen dat het lastig is. HOe je ermee om moet gaan zou ik ook niet weten, misschien altijd tegen jezelf zeggen dat 't alleen maar een aanduiding is en niet op de persoon gericht is?

Netzoals politiemensen.. niet té persoonlijk opvatten? Mja, 't blijft wel lastig... ook met meiden miss ja!
Haleloeja
pi_49092172
Stoere mannen met rood haar

Watjes met rood haar
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_49092189
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef imago het volgende:
Stoere mannen met rood haar [afbeelding]

Watjes met rood haar [afbeelding]
  maandag 7 mei 2007 @ 10:34:25 #22
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49092311
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef imago het volgende:
Stoere mannen met rood haar [afbeelding]

Watjes met rood haar [afbeelding]
Inderdaad,

type noorman

Type nerd
pi_49092319
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef rival het volgende:

[..]

Ja dat sowieso

Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen (zonder meteen een arrogante zak te zijn) aantrekkelijk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_49092363
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef imago het volgende:

[..]

Ja dat sowieso

Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen (zonder meteen een arrogante zak te zijn) aantrekkelijk
en zo is het ook met een bril of een beugel.. of als je dik bent en noem het maar op....
pi_49092498
quote:

[..]

Ja dat sowieso

en dat zekere ben ik (nog) niet altijd denk ik... vandaar ook de vraag hoe andere mannen met rood haar daarmee omgaan (ook wat betreft vrouwen)
pi_49092554
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Boeiend, je moet gewoon schijt hebben aan je uiterlijk. Genoeg vrienden die er niet uit zien doen het zeer goed bij de vrouwen. Wat jij nu doet is een excuus zoeken waarom je niet scoort en geef je je rode haren de schuld, zodat je niet echt actie hoeft te ondernemen om chickies te scoren.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:44:16 #27
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49092560
Rood haar kan best mooi zijn, het hangt van de rest af. Er zat vroeger een jongen bij mij op de middelbare school met rood haar en dat was een enorm lekker ding.

Off topic vraag ik me altijd af of je dan ook rood borsthaar en/of schaamhaar hebt?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49092642
Ik had tijdens mijn schooljaren liever een andere haarkleur gehad, gezien de lading opmerkingen ik heb gehad in mijn schooltijd. Je vraagt je af waarom mensen grappen maken over iemand's haarkleur wanneer ze zouden moeten weten dat elke opmerking al minstens 1500 keer is gemaakt. Ik werd er gewoonweg moe van.

Nu boeit het me allemaal niet meer zo. Volwassen mensen die nu nog grappen maken over iemand's haarkleur zijn niet helemaal wijs.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 7 mei 2007 @ 10:47:37 #29
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49092662
en zo heeft iedere haarkleur ook weer apparte positieve punten die je met een andere haar kleur (meestal) niet hebt.

Rood: Type noorman dus (of ander woest volk)
Blond: Waar veel vrouwen op vallen en er (te) veel van zijn
Bruin: Snel bruin kunnen worden, vaak wat groffere lichaamsbouw (mannelijk?) minder snel kaal worden (volgens mij)
pi_49092688
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

en dat zekere ben ik (nog) niet altijd denk ik... vandaar ook de vraag hoe andere mannen met rood haar daarmee omgaan (ook wat betreft vrouwen)
er zijn een hoop meiden die denken.. ohnee... een rooie die moet ik niet.... maar er zijn een hoop meiden die dat over negers, kale, gladde, turkse mannen denken.....

je bent toch een gewoon normaal mens? gedraag je daar dan naar.... (helemaal wat betreft vrouwen)
pi_49092689
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef karr-1 het volgende:Off topic vraag ik me altijd af of je dan ook rood borsthaar en/of schaamhaar hebt?
In mijn geval: Nee en ja in die order.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_49092720
Ohja, ik heb een keer een ongelooflijk lekker wijf versierd, zij was echt lekker. Terwijl ik een dikke veeg mosterd op mijn wang had zitten. Ze durfde niks te zeggen omdat ik haar dan niet meer leuk zou vinden (:?).

Maar het punt is: als ik me hier bewust van was geweest, had ik haar nooit versierd, ofwel sinds dien houd ik me totaal niet meer bezig met me uiterlijk (ik verzorg me zelf wel goed en dergelijke) maar niet tijdens het stappen van: "kut man, er kijken niet veel vrouwen naar me, me haar zit vast niet goed", heeft gewoon totaal geen zin. In plaats daarvan kun je beter bezig zijn met je energie, als ik een goede staat ben kun je elke vrouw versieren, het is net als mojo niet echt uit te leggen, maar hoevaak ik wel niet een vrouw heb geopend met "the claw" weet ik ook niet, werkt perfect als je in een goede staat bent (veel energie) anders komt het over als dom.
pi_49092908
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef maok het volgende:
en zo heeft iedere haarkleur ook weer apparte positieve punten die je met een andere haar kleur (meestal) niet hebt.

Rood: Type noorman dus (of ander woest volk)
Blond: Waar veel vrouwen op vallen en er (te) veel van zijn
Bruin: Snel bruin kunnen worden, vaak wat groffere lichaamsbouw (mannelijk?) minder snel kaal worden (volgens mij)
Is geheel afhankelijk van wat je van je ouders mee krijgt lijkt me.
Ik ben rood en ben overigens nooit woest. Ik denk/hoop niet dat ik kaal word gezien het niet voorkomt in mijn familie.
pi_49092914
en ik heb ook weleens dankzij mijn rode haren iemand geregeld.... (tenminste haar opmerking begon erover) ze vroeg of ik nou ook rood schaamhaar had en ik antwoorde heel stoer dat er maar 1 manier was om daar achter te komen.....
en ze is er achter gekomen hoor
  maandag 7 mei 2007 @ 11:04:24 #35
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49093150
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Is geheel afhankelijk van wat je van je ouders mee krijgt lijkt me.
Ik ben rood en ben overigens nooit woest. Ik denk/hoop niet dat ik kaal word gezien het niet voorkomt in mijn familie.
Ik bedoel niet letterlijk woest (dat moeten we niet hebben ) maar meer het uiterlijk. Als een roodharige half lang haar heeft vind ik meestal wel stoer, bij blondharige half lang haar heeft word het vaak zo ballerig. Bij roodharigen staat een klein sikje of stoppels vaak ook wel goed terwijl het bij bruinharigen snel te glad (als in iemand met gladde praatjes ed, om misverstanden te voorkomen) of onverzorgt oogt.
pi_49093449
ik ken wel wat rode mannen die ONTZETTEND aantrekkelijk zijn in mijn ogen, ik zou het er wel op kunnen
Maar ligt gewoon aan de man, niet aan z'n haarkleur
  maandag 7 mei 2007 @ 11:24:59 #37
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49093780
mannen met rood haar .
Tap tap tap
pi_49093817
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef CherryLips het volgende:
mannen met rood haar .
hier, mooie vrouwen genoeg
  maandag 7 mei 2007 @ 11:25:59 #39
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49093823
Rood haar
  maandag 7 mei 2007 @ 11:26:44 #40
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49093843
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef rival het volgende:

[..]

hier, mooie vrouwen genoeg
.
Maar sommige mannen staat rood haar echt prachtig, heerlijk, bloedmooi gewoon . Vroeger had ik zelf ook rood haar en ik was er altijd wel trots op. Maar toen werd ik steeds blonder .
Tap tap tap
pi_49093999
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Maar sommige mannen staat rood haar echt prachtig, heerlijk, bloedmooi gewoon . Vroeger had ik zelf ook rood haar en ik was er altijd wel trots op. Maar toen werd ik steeds blonder .
jij brengt hoop voor TS!
pi_49094997
Ik had vroeger erg rood haar en ben dan ook altijd ermee gepest op de basisschool, alhoewel toen ik in groep 8 zat iedereen die er nog wat van zei een klap op z'n bek kreeg.

In de brugklas/2e klas ging dat nog een beetje door, maar toen mepte ik ook nog wel eens mensen op hun bek ervoor. Eigenlijk heb ik sinds de 3e klas nooit meer iemand het horen zeggen, alhoewel mijn haren ook veel minder rood zijn nu, het is eigenlijk bijna niet zichtbaar meer, alleen echt in de zon. Nu ben ik tevens ook veel rustiger, ik zou nu echt niet meer iemand slaan vanwege zo'n opmerking.

En vind het zelf wel ok... ik ben blij dat ik een beetje apart ben! (in positieve zin apart...)
pi_49095034
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef Xeanor het volgende:
Ik had vroeger erg rood haar en ben dan ook altijd ermee gepest op de basisschool, alhoewel toen ik in groep 8 zat iedereen die er nog wat van zei een klap op z'n bek kreeg.

In de brugklas/2e klas ging dat nog een beetje door, maar toen mepte ik ook nog wel eens mensen op hun bek ervoor. Eigenlijk heb ik sinds de 3e klas nooit meer iemand het horen zeggen, alhoewel mijn haren ook veel minder rood zijn nu, het is eigenlijk bijna niet zichtbaar meer, alleen echt in de zon. Nu ben ik tevens ook veel rustiger, dus ik zou niet iemand meteen slaan oid.

En vind het zelf wel ok... ik ben blij dat ik een beetje apart ben! (in positieve zin apart...)
ik lees hier gewoon me eigen verhaal
pi_49095190
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Sweetbeach het volgende:
OT: maar het is meer zo dat de haarkleur er al-tijd bijgehaald wordt... pfff . Bijv. als ik zeg 'rot eens op joh' ander natuurlijk gelijk 'Houdt je bek joh, kk rooie' of 'rot zelf op joh, stinkrooie'... wordt 'k zo onzeker/moe van. Ik vind dat echt een nadeel, want de 'tegenpartij' heeft ALTIJD een scheldwoord. Netzoals bij iemand die dik is (dikke), krom is (kromme), scheel is (schele)....
Zowel mijn vriend als ik zijn lang, hoor je ook meteen "die lange". Vriend van ons wordt ontzettend kaal, die's altijd "die kale". Mensen beschrijven elkaar nu eenmaal met dat wat 't meest voor de hand ligt, en dat heeft vrij weinig te maken met afkeer hebben van oid. Daar kun je je wat van aantrekken, je kunt ook beslissen dat de mensen die je daarmee pesten, zelf triest zijn. Dat is moeilijk, ik weet 't (ik was ooit dik), maar niet onmogelijk.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:19:37 #45
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49095518
typerend he'
pi_49096253
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef innovative het volgende:

[..]

Zowel mijn vriend als ik zijn lang, hoor je ook meteen "die lange". Vriend van ons wordt ontzettend kaal, die's altijd "die kale". Mensen beschrijven elkaar nu eenmaal met dat wat 't meest voor de hand ligt, en dat heeft vrij weinig te maken met afkeer hebben van oid. Daar kun je je wat van aantrekken, je kunt ook beslissen dat de mensen die je daarmee pesten, zelf triest zijn. Dat is moeilijk, ik weet 't (ik was ooit dik), maar niet onmogelijk.
Je hebt gelijk, alhoewel ik dit soort "termen" tegenwoordig nauwelijks meer hoor. Maar het is dan ook niet meer negatief bedoeld, ik heb ook twee vrienden met beide dezelfde naam, en als ik over hun praat heb ik het ook over kleine M. en grote M. omdat ze beide nogal veel in lengte verschillen.

Op de basisschool had je echter van die pestkopjes die recht in je gezicht "rooie" zeiden, die kregen meteen een vuist in hun gezicht toendertijd. Overigens zeiden ze nooit "lange" tegen iemand, want dat durfden ze niet.
pi_49098679
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef innovative het volgende:

[..]

'lange' zou ik al minder erg vinden dan rooie...vat ik gewoon persoonlijk op. Maar het zijn vooral scheldwoorden die met rood haar te maken hebben 'Rooie dakduif, stoplicht, Rooie hond, Vuurkop' etc. etc.

Dus vroeg me af hoe andere 'rooie' hiermee omgingen (ook t.o.v. meiden etc.).. Ik vind het iig niet prettig omdat je zo kwetsbaar bent, je kan altijd in elke situatie gelijk afgestraft/uitgescholden worden. Nogmaals, het gebeurd me niet vaak, maar je kan in elke situatie gelijk gekleineerd worden. Ook als jijzelf een x een grapje over iemand maakt of op 't voetbalveld zegt van: 'doe es normaal joh, gek' .. dan krijgt diegene je d.m.v 'houdt je bek joh, rooie dakduif’ stil
pi_49098852
rood
pi_49099183
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Sweetbeach het volgende:
'lange' zou ik al minder erg vinden dan rooie...vat ik gewoon persoonlijk op. Maar het zijn vooral scheldwoorden die met rood haar te maken hebben 'Rooie dakduif, stoplicht, Rooie hond, Vuurkop' etc. etc.

Dus vroeg me af hoe andere 'rooie' hiermee omgingen (ook t.o.v. meiden etc.).. Ik vind het iig niet prettig omdat je zo kwetsbaar bent, je kan altijd in elke situatie gelijk afgestraft/uitgescholden worden. Nogmaals, het gebeurd me niet vaak, maar je kan in elke situatie gelijk gekleineerd worden. Ook als jijzelf een x een grapje over iemand maakt of op 't voetbalveld zegt van: 'doe es normaal joh, gek' .. dan krijgt diegene je d.m.v 'houdt je bek joh, rooie dakduif’ stil
Negen van de tien keer wordt het gewoon als aanduiding gebruikt. En dan is rooie veel makkelijker dan "die ene jongen met dat zwarte t-shirt met witte letters" oid.

De rest van de tijd, je vergelijk het zelf met "dikke". Ook jarenlang te horen gekregen, en het is niet leuk, nee. Maar om dat nu je leven te laten bepalen... Het zijn mensen die klaarblijkelijk zelf niet lekker in elkaar zitten die dat soort dingen nodig hebben. Op al het uiterlijke wat als "negatief" wordt gezien krijg je commentaar, zo werkt dat nu eenmaal. Daar kun je je wat van aantrekken of je kunt ze lekker laten lullen, wetende dat ze triest zijn.
pi_49101920
quote:
In a class presentation, Cartman argues that "Gingers"—those with red hair, freckles, and pale skin —are creepy and evil. They suffer from "gingervitis" and their light skin comes from their lack of a soul. He also argues that they cannot stand the sun, and that Kyle, who has red hair (but not light skin or freckles)—is a "daywalker".
pi_49114360
Okee, ben dan wel een vrouw, maar ik verf mijn haar vrijwillig oranje/rood. Ook daar de nodige opmerkingen over, maargoed, lekker belangrijk.
Van mezelf ben ik rossig, en heb een ongelooflijk bleke huid. Regelmatig in de winter opmerkingen als: ben je dood? ben je je kleurtje vergeten? etc etc. Heb dus niet het echte rode haar, maar wel de echte "roodharigen" huidskleur. Ik kan er echter niet mee zitten.

Mannen met rood haar: Errug leuk!
Proud property of hollander172
pi_49119069
ik heb rood haar en bruine ogen,
Somige meiden vinden het de perfecte combi!!11!
pi_49119886
* het.ismij meld zich, inc hemels blauwe ogen.
Geen problemen mee,..
K krijg vaak te horen dat ik een mooie kleur haar heb.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 7 mei 2007 @ 22:00:00 #54
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_49120057
Wat natuurlijk ook helpt, is dat roodharige mannen gemiddeld een penislengte hebben van 19,7 centimeter.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:01:28 #55
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49120130
Een ex-collega van me had rood haar.
Niets mis mee. Stiekem vond ik 't best een lekker ding
(Un)masking for the greater good.
pi_49120237
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef wadgem het volgende:
Wat natuurlijk ook helpt, is dat roodharige mannen gemiddeld een penislengte hebben van 19,7 centimeter.
jij ook ongeveer op die lengte. damnz,..
ik dacht dat ik uitzondering was.
Maaruh mensen, met rode haren,..
You know what they say. Its true
  maandag 7 mei 2007 @ 22:04:36 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49120279
Tja, ben je leuk dan ben je leuk met rood haar, ben je niet leuk dan ben je niet leuk met rood haar. Beetje knullig geformuleerd, maar ik denk niet dat haarkleur/teint bepalend is voor je aantrekkelijkheid. Ik ben zelf ook een rossig typje maar heb er nooit problemen mee gehad. Nooit gepest ofzo. Zelf zou ik liever niet iets met een roodharige man beginnen omdat het dan wel er rood wordt allemaal, hihi. Plus ik val meer op donker, maar dat komt denk ik omdat dat mijn tegenhanger is. Maar lelijk? Toevallig zag ik vandaag een roodharige collega, een enorm lekker ding! Al denk ik trouwens wel dat roodharige vrouwen het iets makkelijker hebben, zeker als ze heel jong zijn. Men vindt je eerder schattig en cute en apart (zeker als je ook nog sproetjes hebt).
pi_49120331
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Aventura het volgende:
Tja, ben je leuk dan ben je leuk met rood haar, ben je niet leuk dan ben je niet leuk met rood haar. Beetje knullig geformuleerd, maar ik denk niet dat haarkleur/teint bepalend is voor je aantrekkelijkheid. Ik ben zelf ook een rossig typje maar heb er nooit problemen mee gehad. Nooit gepest ofzo. Zelf zou ik liever niet iets met een roodharige man beginnen omdat het dan wel er rood wordt allemaal, hihi. Plus ik val meer op donker, maar dat komt denk ik omdat dat mijn tegenhanger is. Maar lelijk? Toevallig zag ik vandaag een roodharige collega, een enorm lekker ding! Al denk ik trouwens wel dat roodharige vrouwen het iets makkelijker hebben, zeker als ze heel jong zijn. Men vindt je eerder schattig en cute en apart (zeker als je ook nog sproetjes hebt).
ook spoeten aanwezig,.. bijna helemaal weg thank god,.. dat was niet flex.
En tsja dat pesten ed waar ts het over had,..
Wat is pesten? iets roepen wat waar is? dat je rood bent? daar hecht k al hhheeelll lang geen waarde meer aan,..
Mits ik je gewoon niet mag en zin heb om je op je bek te meppen.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:07:47 #59
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49120446
mannen met rood haar hebben opzeker meer sjans met vrouwen altijd....
en ik kan t weten
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 7 mei 2007 @ 22:09:25 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49120539
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef het.ismij het volgende:

[..]

ook spoeten aanwezig,.. bijna helemaal weg thank god,.. dat was niet flex.
En tsja dat pesten ed waar ts het over had,..
Wat is pesten? iets roepen wat waar is? dat je rood bent? daar hecht k al hhheeelll lang geen waarde meer aan,..
Mits ik je gewoon niet mag en zin heb om je op je bek te meppen.
Dat is wel gek, bij mannen zie je minder vaak dat ze sproeten hebben. Misschien omdat ze toch over het algemeen een dikkere huid hebben ofzo.
pi_49120599
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is wel gek, bij mannen zie je minder vaak dat ze sproeten hebben. Misschien omdat ze toch over het algemeen een dikkere huid hebben ofzo.
olifanten huid ja,.. sproeten ja
k wor alleen wel bruin.
in tegenstellinge tot de meeste
  maandag 7 mei 2007 @ 22:11:58 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49120671
Ik word wel bruin, maar vaak nadat ik verbrand ben. Die pijn heb ik er niet voor over. En de rimpels ook niet.
pi_49120774
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef Aventura het volgende:
Ik word wel bruin, maar vaak nadat ik verbrand ben. Die pijn heb ik er niet voor over. En de rimpels ook niet.
whaha
k verbrand niet meer,..
paar jaar geleden goed ingebrand.
3 jaar gelden lloret met hittegolf op strand in slaap gevallen,..
K was nog wel verzorgd door de dames naast ons in het hotel
  maandag 7 mei 2007 @ 22:20:40 #64
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49121099
"zwarte" en (dom) "blondje" zijn dan ook scheldwoorden.
Ik zou me er maar niet druk om maken, of je moet er echt mee gepest worden.. maar als ze rooie zeggen. ja ze moeten je toch ergens mee aanspreken he.
Zo niet, dan toch...
pi_49121463
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Topmaat het volgende:
"zwarte" en (dom) "blondje" zijn dan ook scheldwoorden.
Ik zou me er maar niet druk om maken, of je moet er echt mee gepest worden.. maar als ze rooie zeggen. ja ze moeten je toch ergens mee aanspreken he.
alsof ze je daarmee pakken,..
  maandag 7 mei 2007 @ 22:33:39 #66
164674 silentwaves_
silentwaves_
pi_49121713
quote:

[..]

Ja dat sowieso

Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen!
Ja klopt idd!
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had tijdens mijn schooljaren liever een andere haarkleur gehad, gezien de lading opmerkingen ik heb gehad in mijn schooltijd. Je vraagt je af waarom mensen grappen maken over iemand's haarkleur wanneer ze zouden moeten weten dat elke opmerking al minstens 1500 keer is gemaakt. Ik werd er gewoonweg moe van.

Nu boeit het me allemaal niet meer zo. Volwassen mensen die nu nog grappen maken over iemand's haarkleur zijn niet helemaal wijs.
Pff die opmerkingen heb ik te vaak gehoord , maarja op een gegeven moment reageer je er gewoon niet meer op ( zal voor de ene moeilijker zijn dan voor de andere).
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_49121750
ik heb rood haar, ben 1 meter 95 en ik heb maat 48
pi_49121891
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb rood haar, ben 1 meter 95 en ik heb maat 48
nice
k ben maar 189
  maandag 7 mei 2007 @ 22:54:09 #69
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49122907
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:28 schreef het.ismij het volgende:

[..]

alsof ze je daarmee pakken,..
Zeg ik dat?
Zo niet, dan toch...
pi_49123119
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Nee,..
Maar ts wel.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:04:49 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49123615
In de 12 jaar dat ik met mijn roodharige ex samenwas heb ik nog nooit iemand over zijn haarkleur gehoord.

Hij werd ook nog eens veel bruiner dan ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49123618
Ik heb al zeker meer dan 5 jaar niet meer de term "rooie" gehoord... dus ik weet ook niet hoe TS er zo mee lastig kan worden gevallen.
pi_49125327
Het is echt een hel in de zon voor een rood harige, voor mij vooral.
Met skieen had ik dikke zonnebrand factor en ik kwam thuis met allemaal blaren op mijn gezicht, het is geen pretje..
pi_49131272
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Het is echt een hel in de zon voor een rood harige, voor mij vooral.
Met skieen had ik dikke zonnebrand factor en ik kwam thuis met allemaal blaren op mijn gezicht, het is geen pretje..

Is ook wel per roodhardige verschillend hoor.
pi_49135474
Ik verbrand ook wel aardig snel, moet altijd goed opassen! Zal nooit bruin worden..

en tja, ik denk dat meiden over het algemeen een mooie donkere bos haar leuker vinden dan zo'n rode(oranje) kleur met lichte huidskleur wat toch wat 'apart' is.. (een 'rooie' vriend ) Maargoed, dat is mijn mening!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:01:19 #77
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49137251
Kameraad van me heeft ook rood haar, en we hebben toen samen gewerkt in Italie, en die vrouwen vonden het wel tof daar.
Tom rosso was zelfs populair bij hen hehe
pi_49137621
hier ook een rooie

ik trek me er niets van aan als iemand were eens zo'n onoriginele term gebruikt voor mijn haarkleur... daarentegen kan ik wel lachen als iemand met iets aan komt zetten wat ik nog niet eerder gehoord heb

en het feit dat ik een mooie vriendin heb die mijn haar geweldig vind en de vele andere vrouwen die aangeven mijn haar mooi te vinden is ook bewijs genoeg voor mij dat rood haar ook wel in trek is
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:48:10 #79
152789 karr-1
pi_49146707
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef het.ismij het volgende:

[..]

jij ook ongeveer op die lengte. damnz,..
ik dacht dat ik uitzondering was.
Maaruh mensen, met rode haren,..
You know what they say. Its true
En nu wil ik bewijs zien ook
pi_49147609
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
hier ook een rooie

ik trek me er niets van aan als iemand were eens zo'n onoriginele term gebruikt voor mijn haarkleur... daarentegen kan ik wel lachen als iemand met iets aan komt zetten wat ik nog niet eerder gehoord heb

en het feit dat ik een mooie vriendin heb die mijn haar geweldig vind en de vele andere vrouwen die aangeven mijn haar mooi te vinden is ook bewijs genoeg voor mij dat rood haar ook wel in trek is
Mijn vriend

Verder is het wel grappig als mensen aan mij vragen hoe mijn vriend eruit ziet. Heeft ie bruin, zwart of blond haar? Eeeh ROOD! De tweede vraag is dan: Is ie overal rood? Eeeh JA!
pi_49148108
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En nu wil ik bewijs zien ook

Alleen voor vrouwen.
Nee, echt
pi_49166887
een troost het is een uitstervend ras
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 02:29:46 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49170716
Ik heb ook rood haar (meisje) en zou denk ik niet snel iets 'beginnen' met een jongen met rood haar, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er vroeger altijd mee gepest werd als er een jongen met rood haar was dat dat dan wel mijn vriendje zou zijn Overigens zou ik niet afknappen op een haarkleur, het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, maar in mijn geval wordt het misschien iets te rood met een rode man erbij
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49175819
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook rood haar (meisje) en zou denk ik niet snel iets 'beginnen' met een jongen met rood haar, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er vroeger altijd mee gepest werd als er een jongen met rood haar was dat dat dan wel mijn vriendje zou zijn Overigens zou ik niet afknappen op een haarkleur, het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, maar in mijn geval wordt het misschien iets te rood met een rode man erbij
Ik heb rood haar!
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 12:21:11 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49179062
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb rood haar!
Feauteaus?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49179150
Sweetbeach, volgens mij heeft het eigenlijk helemaal niets met je haarkleur te maken, maar puur en alleen met je zelfbeeld/onzekerheid. Als jij je door van die lege opmerkingen gelijk in een hoekje geduwd voelt, straal je ook uit dat het je echt raakt. Dat is alleen maar meer reden om het een volgende keer weer op je haar te gooien. Als je nu dik was geweest, een bril had, schele ogen, juist heel mager, heel groot, heel klein, etc was dát het "grote" probleem geweest.

Elk mens heeft wel een 'afwijking', het gaat er om hoe je daar mee omgaat. Als je kritisch kijkt naar degene die dat soort dingen zegt, zie je wel dat zij ook niet God's gift to women zijn. Maar ze hebben wel bluf.

Zeker ook in het krijgen van meiden is zelfvertrouwen een basisvereiste, dat heeft weinig met uiterlijk te maken. Als jij uitstraalt dat je jezelf gewoon ok vindt, nemen mensen dat ook min of aan. Straal jij al uit dat je niet blij bent met (iets van) jezelf, dan zal je dat uitstralen, waardoor anderen ook eerder denken dat er wel iets 'mis' zal zijn.

Kortom: Zorg ervoor dat je je zelfvertrouwen vergroot! Ga op een sport, verzorg jezelf goed, noem elke dag 5 dingen die je wel goed/mooi vind van jezelf, leg de focus op de positievere dingen in jezelf. En als het toch echt puur en alleen je haar is wat je zo niet mooi vind, dan kan je het altijd nog verven. Heel kinderachtig gezegd, jij kan je haar verven, zij zitten voor altijd aan die rotkop en dat rotkarakter vast.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_49181538
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Étoile het volgende:
Heel kinderachtig gezegd, jij kan je haar verven, zij zitten voor altijd aan die rotkop en dat rotkarakter vast.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:05:05 #89
172358 oddman
Introspecteur
pi_49188797
Rooie?

Ben je zo'n communist dan?

Laat het van je af glijden. Jij bent degene die er mee zit; zij die jou 'rooie' noemen doen dan niet om te denigreren.
Beetje stupide, iemand afrekenen op z'n haarkleur. Nee, laat mij iemand dan maar uitschelden om z'n politieke voorkeur. Om er dan daarna serieus over in discussie te treden, natuurlijk.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_49189610
Mannen met rood haar zijn
pi_49192109
Ik vind dat per man verschillend.
Het is net als mannen met bruin haar, dan heb je er ook leuke tussen zitten maar ook minder leuke.
pi_49192182
Ik heb een vriend gehad met rood haar, en sinds kort ken ik wel een leuk meisje met rood haar.
Vroeger wel veel opmerkingen erover gemaakt toen ik zo rond de 15 was, maar valt nu allemaal wel mee
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:23:15 #93
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49193818
Een studiemaatje van mij heeft rood haar én een bril, maar is een van de grootste players die ik ooit ben tegengekomen.

Zijn 'handicap' lijkt juist heel handig te zijn, omdat hij uiterlijk gezien afwijkt van de rest, wat hem interessant maakt voor dames.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:21:05 #94
152789 karr-1
pi_49204518
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Alleen voor vrouwen.
Watje
pi_49204800
ik heb ook rood haar, vroeger werd er wel eens "rooie" of "rooie dakduif" etc. gezegd, maar och tis toch ook gewoon de waarheid, rood haar so what? Tegenwoordig denk ik er niet eens meer bij na dat mn haar rood is en er wordt ook nooit wat over gezegd trouwens.
pi_49204889
Volgende keer roep je gewoon heel hard
'HET IS GEVERFD!"
pi_49210496
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Feauteaus?
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 01:54:03 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49212130
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:45 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oeh nice Mooie haarkleur Niet oranje-achtig maar meer kastanjebruin (zoals ik )
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:59:01 #99
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49212224
Waar een mens zich allemaal druk om kan maken.
Leven we nog in de dertiger jaren ofzo?

Ik vind vrouwen met rood haar (mits mooi gevormd snoetje en e.d.) echt te sexy.
Je mag mijn rechterlong hebben voor een avondje met een roodharige meid.

(Mits natuurlijk rood + sproeten enzo)
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_49213975
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:45 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
uhh, dat noem ik geen rood... is gewoon een mooie kleur donkerblond onderhand, totaal geen rood.. miss heel licht, maar valt nietop..
Haleloeja
pi_49215402
dat noem ik ook geen rood.

DIt (licht in de zomer,donkerder in de winter) is rood
Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef het.ismij het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gewoon heel erg dik haar, en dankzij de Wax lijkt het niet rood.
Het is heel erg donker rood.
pi_49235716
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef het.ismij het volgende:
[afbeelding]
dat noem ik ook niet écht rood.. meer blond-achtig...
Haleloeja
pi_49261758
dit is meer rood:

en dat bij een man vind ik niet bijster mooi
Haleloeja
pi_49262018
Als roodharige vrouw krijg ik vaak te maken met mensen die denken dat ik daarom wel heel 'temperamentvol' zou zijn, soms vergezeld van een veelbetekenende blik. Krijgen roodharige mannen ook weleens te maken met dit soort vooroordelen?
Misschien met de mannelijke variant; nl. opvliegend en agressief.

In (teken)films is de rooie ook altijd de slechterik. Zie ook voorbeeld South Park
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:57:04 #106
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49262045
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:35 schreef Gelderland het volgende:

[..]

dat noem ik ook niet écht rood.. meer blond-achtig...
K zal even andere foto uploaden als k thuis kom.
Kan je zien dat het echt rood is.
K sta daar achter glas in de zon
Onderweg naar defqon 2 jaar geleden
Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef het.ismij het volgende:

[..]

K zal even andere foto uploaden als k thuis kom.
Kan je zien dat het echt rood is.
K sta daar achter glas in de zon
Onderweg naar defqon 2 jaar geleden
zal best wel rood zijn maar wél met een lichte/blondige tint
Haleloeja
  maandag 14 mei 2007 @ 12:57:18 #108
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49360153
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Gelderland het volgende:

[..]

zal best wel rood zijn maar wél met een lichte/blondige tint
afhankelijk van seizoen/daglicht dat ik zie wel ja.
Ik vind rood haar geweldig. Bij mannen en vrouwen, daarom heb ik mijn haar ook rood geverfd en ook dan wordt je rooie genoemd maar ik ben er trots op (nogal logisch anders zou ik het niet meer verven).
pi_49382073
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef Sunprincess het volgende:
Ik vind rood haar geweldig. Bij mannen en vrouwen, daarom heb ik mijn haar ook rood geverfd en ook dan wordt je rooie genoemd maar ik ben er trots op (nogal logisch anders zou ik het niet meer verven).
verven is natuurlijk wéér iets anders Eigenlijk krijg ik alleen wel eens reacties van bejaarden: 'goh wat een mooie aparte kleur haar'
  maandag 14 mei 2007 @ 23:32:17 #111
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49385892
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

verven is natuurlijk wéér iets anders Eigenlijk krijg ik alleen wel eens reacties van bejaarden: 'goh wat een mooie aparte kleur haar'
Ik meestal bij de kapper, als er weer een nieuw grietje stage loopt.
Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Als roodharige vrouw krijg ik vaak te maken met mensen die denken dat ik daarom wel heel 'temperamentvol' zou zijn, soms vergezeld van een veelbetekenende blik. Krijgen roodharige mannen ook weleens te maken met dit soort vooroordelen?
Misschien met de mannelijke variant; nl. opvliegend en agressief.

In (teken)films is de rooie ook altijd de slechterik. Zie ook voorbeeld South Park
Alle roodharige mannen die ik ken zijn opvliegend, maar niet zozeer agressief.
JOHNNY HEITINGA
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 01:16:56 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49388645
quote:

[..]

Herkenbaar Hoe vaak ben ik niet aangesproken door oma's in de bus die zeggen dat ze vroeger ook rood haar hadden
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:15:30 #114
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49396492
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:10 schreef Camplo het volgende:

[..]

Alle roodharige mannen die ik ken zijn opvliegend, maar niet zozeer agressief.
* het.ismij meldt zich als opvliegend, en alstie dronken is agressief

[..]

Ik ben wel benieuwd naar wat je van mijn mening en suggesties vond?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_49398226
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef het.ismij het volgende:

[..]

* het.ismij meldt zich als opvliegend, en alstie dronken is agressief
srry hoor, maar zo zie je er ook uit, beetje kamper uiterlijk (no offence hoor )
Haleloeja
pi_49398362
ja inderdaad.. niks over zijn rode kleur... maar gewoon hij in geheel.. ik zie op die foto ook een ruziezoekende kamper!

wat erg he, hoe je vooroordelen kan hebben, misschien is hetismij wel een hele aardige knul
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:59 #118
179870 Chessie
Life is what you make it
pi_49418408
Rossige dame hier, licht huidtype, maar niet blauwwit.
Heb mijn hele leven ontzettend veel sjans gehad. Heb nooit gemerkt dat mijn koperblonde haar in mijn nadeel werkte. Natuurlijk zijn er genoeg types die er niet op vallen, maar die melden zich dan gewoon niet..
Dus.. problemen ? Nee. Ik ben er allen maar trots op. Het heeft wel iets om niet als de massa te zijn.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:31:38 #119
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49418531
@gelder en rival: Ik ben geen kamper. Meer een aardige jongen waar je geen ruzie mee moet krijgen.
Deel van mijn "opvoeding" op straaten en in het oh zo geweldige uitgaansleven van DH en zmeer.
Dat goud heb ik trouwens niet meer tegenwoordig.
tenminste,.. niet meer om.
  Moderator dinsdag 15 mei 2007 @ 21:41:01 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49419036
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Chessie het volgende:
Rossige dame hier, licht huidtype, maar niet blauwwit.
Heb mijn hele leven ontzettend veel sjans gehad. Heb nooit gemerkt dat mijn koperblonde haar in mijn nadeel werkte. Natuurlijk zijn er genoeg types die er niet op vallen, maar die melden zich dan gewoon niet..
Dus.. problemen ? Nee. Ik ben er allen maar trots op. Het heeft wel iets om niet als de massa te zijn.
Blauwwitte huid? Dat lijkt me niet goed

Ik merk dat mannen mijn haarkleur vaak wel leuk vinden inderdaad
pi_49423496
Ik heb ook rood haar. En bruine ogen. Heb er geen last van moet ik zeggen. Vroeger wel maarja dat was op de basisschool. de meeste met rood haar hebben groene ogen ofzo!. Ben wel apart
pi_49431847
dit zijn trouwens mijn rode krullen:

zie Leipo & Sabsie's eerste huisje voor de rest van de verbouwing
pi_49470668
Ik had ook rood/rossig haar, lichte huidskleur en bruine ogen, vroeger ook vaak mee gepest.
Nu is het meer kastanjebruin en ikzelf ben er tevreden mee.
  donderdag 17 mei 2007 @ 05:36:46 #124
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49470674
Jij vergelijkt rood haar met een handicap? Een mongool ben je iig wel dan ja.
Overigens zijn veel ginger mannen lelijk, jij vast ook.
Je bent niet gehandicapt, maar je spoort niet.

[ Bericht 42% gewijzigd door Queen_Bee op 17-05-2007 20:01:14 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49470696
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 05:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jij vergelijkt rood haar met een handicap? Een mongool ben je iig wel dan ja.
Gingerkids (SP 1)
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:17:27 #126
150152 Queen_Bee
pi_49478247
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 05:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gingerkids (SP 1)
Eerste waar ik aan dacht ja
I'm super sonic man
pi_49478471
M'n neef heeft en rood haar en wordt al op z'n 20e erg kaal. Die heeft het in elk geval niet erg getroffen wat dat betreft .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:35:07 #128
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49519765
Ik kom uit een rood geslacht, maar mijn broer, zussen en ik hebben het niet. Denk dat onze kinderen dus wel de lul zijn
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:20:15 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49521502
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kom uit een rood geslacht, maar mijn broer, zussen en ik hebben het niet. Denk dat onze kinderen dus wel de lul zijn
Je praat alsof het een enge ziekte is
pi_49529010
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

het is geen ziekte, maar zoals in de OP ook staat; er zitten wel flink wat nadelen aanvast

1. altijd manier om uitgescholden te worden: 'vuile rooie', 'tering rooie', 'rooie dakduif'.. ook op school etc, het is soms moeilijk daar weerstand aan te bieden, want iedereen kan je altijd op ieder moment 'raken'...
2. rood haar vind ik persoonlijk minder mooi staan dan mooie donkere zwarte haren/donkerblond... (maar nogmaals, das persoonlijk)
3. 'Rooie' hebben vaak (niet iedereen, maar de échte rooie wel) een hele lichte huid -> nooit écht bruin kunnen worden, altijd opassen met de zon (ivm verbranden)
4. Sproeten

het is geen enge ziekte, maar als ik mocht kiezen had ik liever mooi donker (zwart) haar gehad dan rood. Volgens mij vinden veel meiden dat ook mooier!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:22:48 #131
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49530376
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Die plakte ik erachter omdat de TS het zo over wil laten komen. Ik geef toe dat het niet erg ideaal is, maar zo ken ik er nog wel tien. Wat dacht je van mensen met een wijvlek, scheve tanden, bril, piekhaar, een bleke huid of alles bij elkaar. Ik heb zelf een wijnvlek (je kunt het op mijn hyves-pagina nazoeken), maar ik zal het nooit als excuus aanvoeren dat het met sommige dames niet lukt. Je moet uitgaan van je kracht en niet van je zwakte.

Ik geef toe dat mijn voordeel wel is dat ik nooit 'echt' gepest ben met mijn wijnvlek. Dat maakt je een stuk zekerder . Ik heb het zelfs zo sterk dat ik er niet aan zou moeten denken het weg te halen. Het is een stukje van mij en als mensen het nix vinden: FUCK YOU

Ik hoop dat ik de TS een beetje kan helpen. Het is net hoe je er zelf mee omgaat. Dat heeft zijn weerslag op de mening van andere mensen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:39:47 #132
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49530827
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

4. Sproeten
  maandag 21 mei 2007 @ 08:22:41 #133
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49595137
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

het is geen ziekte, maar zoals in de OP ook staat; er zitten wel flink wat nadelen aanvast

1. altijd manier om uitgescholden te worden: 'vuile rooie', 'tering rooie', 'rooie dakduif'.. ook op school etc, het is soms moeilijk daar weerstand aan te bieden, want iedereen kan je altijd op ieder moment 'raken'...
2. rood haar vind ik persoonlijk minder mooi staan dan mooie donkere zwarte haren/donkerblond... (maar nogmaals, das persoonlijk)
3. 'Rooie' hebben vaak (niet iedereen, maar de échte rooie wel) een hele lichte huid -> nooit écht bruin kunnen worden, altijd opassen met de zon (ivm verbranden)
4. Sproeten
Jij hebt echt issues.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:20:13 #134
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_49654102
Nog een rooie meldt zich.
Heb er geen problemen mee, vind het ook niet lelijk ofzo. Ik merk ook niet dat vrouwen erop af knappen oid.

Rood is geen probleem. De mensen die er een probleem van maken hebben een probleem denk ik.
koekje erbij?
pi_49674882
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef koekiemonster het volgende:
Nog een rooie meldt zich.
Heb er geen problemen mee, vind het ook niet lelijk ofzo. Ik merk ook niet dat vrouwen erop af knappen oid.

Rood is geen probleem. De mensen die er een probleem van maken hebben een probleem denk ik.
Waarom er een probleem mee hebben uberhaupt?
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:43:52 #136
150152 Queen_Bee
pi_49675349
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Nou inderdaad Ffs zeg.
I'm super sonic man
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:46:20 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49677165
ik heb rood haar en nooit mee gepest of zo. En rooie werd ik vaak genoemd maar dat vond ik niet erg. Dat is het zelfde als je zegt die lange of die bolle.

Zelf heb ik vrij donker rood haar en hele lichte ogen en dat vinden veel mensen mooi. Het maakt mij nooit zo veel uit. En ik heb ook wel wat sproeten en een hele lichte huid. Maar gewoon in de zon zitten beetje insmeren en je word bruin. Geen enkel probleem.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:22:05 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_49678414
Bouwvakkers die zingen: Meisjes met rode haren...........*en bekende vervolg*....

Ik vond het verschrikkelijk vroeger! Ben overigens nooit echt gepest ermee. Merk wel erg dat dat aan je eigen houding ligt.

Inmiddels niet echt rood meer, maar blond in de zomer en bruin in de winter (sja....dat is dan op zich wel weer apart) met nog een tikkeltje rood als de zon er net goed op schijnt. Ben er wel blij mee, uniek is het wel.
pi_49678494
"Die rooie" is ook gemakkelijker dan "die met die korte broek" als je aan het voetballen bent....
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49679485
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

omdat het minder mooi is dan een donkere kleur haar... rood is toch tja....
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:15:59 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49680644
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

ligt er natuurlijk ook net aan welke kleur rood je hebt. Ik heb donker rood wat ze bij de kapper kastanje bruin noemen. Zeker wanneer de zon er op staat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:16:37 #142
150152 Queen_Bee
pi_49680660
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Oh dus ik ben ook gehandicapt met mijn blonde haar?
I'm super sonic man
pi_49680672
Voor extreem weinig meisjes is rood mooi.
Voor jongens per definitie niet.
JOHNNY HEITINGA
pi_49685147
Is het vanonder dan ook rood vraag ik me altijd af...
pi_49685793
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef SjaakKnaak het volgende:
Is het vanonder dan ook rood vraag ik me altijd af...
antwoord is altijd ja
pi_49686329
@Sweetbeach: Tis inderdaad anders dan blond bruin zwart of whatevern, dat maakt ons allemaal uniek he.

@sjaak.
Ik vind sommige mannen met rood haar wel mooi hoor...Zo ken ik er wel 1-tje met echt fel rood lang haar. Zo mooi! Het ligt uiteindelijk toch echt aan de rest! Moet eerlijk bekennen dat ik lange, wat bredere mannen met lang rood haar toch wel wat mooier vind dan mannen die hetzelfde postuur hebben maar een andere haarkleur.

Ik ben zelf een rossige vrouw (soms meer strawberry blond, soms redelijk fel rood) en ik voel me er nu helemaal niet meer onzeker over. Vroeger toen ik jonger was wel. Maarja, welke roodharige was dat vroeger nou niet? Welke roodharige is nou nooit gepest met zijn/haar haren? Vroeger wou ik graag een andere haarkleur, nu zou ik mijn haarkleur juist liever nog roder hebben. Ben er nu heel tevreden over. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die zo'n haarkleur wel mooi vinden!
pi_49711300
Rossige/rode vikingfiguren vind ik anders wel erg lekker!
  donderdag 24 mei 2007 @ 02:24:58 #149
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49711710
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Rossige/rode vikingfiguren vind ik anders wel erg lekker!
Zoiets? Mijn zusje vind Risse wel ok

pi_49720233
ja die vind ik ook wel knap, alleen zie ik nog ze liever met lang haar .
pi_49727524
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef LaFemmeObscur het volgende:
alleen zie ik nog ze liever met lang haar .
Jaaaa ! Ik ook;-)
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:56:36 #152
5637 koekiemonster
pi_49739506
bij vrouwen zeker lang haar!
koekje erbij?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:58:55 #153
180869 Clausewitz
Nenn mich Carl.
pi_49739593
Mannen met rood haar behoren tot 'n bijzonder ras en zullen - zoals reeds wetenschappelijk is bewezen - in steeds kleinere getale voorkomen, waardoor hun superioriteit zal toenemen.

Derhalve, respect graag.
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:17:33 #154
177452 forestnymph
i'm not your princess.
pi_49749490
ik (als vrouw zijnde) vind rood haar totaal niet storend.. beter zelfs.. ik vind het wel wat hebben. ^^.
  maandag 28 mei 2007 @ 18:03:27 #155
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_49858611
* Spec87 meldt zich ook maar hier

Ookal is momenteel alleen m'n baardgroei en wenkbrauwen rood, m'n haar verf ik alweer een jaar zwart danwel heel donkerbruin. Krijg er wel een mooie rooie tint over na een paar weken.

En ooit, als ik het weer te lang heb laten uitgroeien, dan wordt het wel weer rood.
(zoiezo meer een rood/blond tint)
pi_49876919
misschien dat ik 't ook nog eens verf.... heb wel heeele donkerbruine ogen; dus dat is een voordeel!
pi_49918080
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef koekiemonster het volgende:
bij vrouwen zeker lang haar!
bij vrouwen vind ik het wél aantrekkelijk!
Love is in the air!
pi_50015027
Ik heb rood haar en ben er best wel trots op.Ondanks ik vroeger ermee gepest ben.
pi_50035432
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef punkiie het volgende:
Ik heb rood haar en ben er best wel trots op.Ondanks ik vroeger ermee gepest ben.
pff, had ik dat maar

ik voel me er gewoon heeeel onzeker over weet net hoe ik dat kan veranderen..
pi_50047969
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:58 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

pff, had ik dat maar

Ach als je ook maar enigsinds afwijkt van de rest/massa word je al gauw als raar en anders bestempeld. Die basisschool tijd dat ik voor rooie enz werd uitgescholden heb ik allang achter me gelaten.
  zondag 3 juni 2007 @ 00:45:53 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50048623
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:58 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

pff, had ik dat maar

Je wordt gepest omdat je onzeker bent, niet omdat je rood bent.
Ik ben rossig en heb sproeten, maar ben nooit gepest of uitgescholden vroeger.
Gepest worden heeft met meer factoren te maken dan alleen uiterlijk.
pi_50048764
ik vind het vaak wle mooi staan,
alleen rood schaamhaar is ieuw
  zondag 3 juni 2007 @ 00:56:15 #163
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_50048980
heb zelf ook rood haar, en ken het wel dat van dat rooie enzo, maar dat is toch verder niet erg.. ik ben blij met mijn rode haar..

moet jij ook zijn
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zondag 3 juni 2007 @ 01:02:26 #164
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_50049169
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:25 schreef liesell het volgende:
Rood haar kan ik heeeel mooi vinden bij een iemand!! maar dan geen zwarte kleding dragen he, wel blauw en groen en rood enzo
hmm.. rood ben ik niet echt met je eens..
dat vind ik niet echt staan
That boy needs therapy..
pi_50050060
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef Xeanor het volgende:

In de brugklas/2e klas ging dat nog een beetje door, maar toen mepte ik ook nog wel eens mensen op hun bek ervoor. Eigenlijk heb ik sinds de 3e klas nooit meer iemand het horen zeggen, alhoewel mijn haren ook veel minder rood zijn nu, het is eigenlijk bijna niet zichtbaar meer, alleen echt in de zon. Nu ben ik tevens ook veel rustiger, ik zou nu echt niet meer iemand slaan vanwege zo'n opmerking.

je ben dan ook kaal
0023
pi_50050119
Ik ben trots op mijn rode haar. Echter is het meer kastanjebruin, heel donker rood dus. En tja, vroegah maakten mensen me wel eens voor rooie uit hoor, trok me er echter niets van aan.
pi_50086220
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben trots op mijn rode haar. Echter is het meer kastanjebruin, heel donker rood dus. En tja, vroegah maakten mensen me wel eens voor rooie uit hoor, trok me er echter niets van aan.
zo hoort 't ...
Love is in the air!
pi_50086878
De Weasleys zijn ook allemaal roodharig en errug leuk!

(Oh wacht, verkeerde topic.... *gaat terug naar HP and the Deathly Hallows*)
I had a signature once. It was awful.
pi_50361793
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
rood? als ik jouw foto's zo kijk is het meer bruin/donkerblond dan rood........
Haleloeja
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:22:11 #170
182849 CLRJ
Live your life
pi_50421010
Ik ben zelf blond, maar mijn vriend heeft rood haar.
Nou ik ben er echt gek op!! Hij heeft hele mooie kleur rood,en gewoon donkere wenkbrauwen en wimpers en mooie bruine ogen....Heerlijk ventje is het..
pi_50434741
TS, Ik vind het echt bullshit om te zeggen dat er door je haarkleur geen vrouwen op je zouden vallen. Dit hele topic zit vol met roodharigen, er leven er meer dan 160.000 in NL, zouden we met zn allen de rest van ons leven single blijven?! hell no!
Enkel en alleen je eigen onzekerheid zit je in de weg. Jij ziet je haar als iets om je voor te schamen, maar dat is nergens voor nodig lijkt mij. Je rode haar is een van de dingen die jou uniek maakt! mensen noemen je 'rooie' omdat het iets opvallends en kenmerkends aan jou is, niet omdat het lelijk is! Pas als je hebt geaccepteerd dat je rode haar niets negatiefs is, iets is wat bij jou hoort, waar je trots op mag zijn, dan zal het je ook niets meer doen als mensen je haarkleur gebruiken om je na te roepen. Ze hadden immers ook de kleur van je jas of je schoenen kunnen gebruiken, daar is ook niets mis mee.
pi_50434832
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:

[..]

rood? als ik jouw foto's zo kijk is het meer bruin/donkerblond dan rood........
Toch is het rood hoor, maar dat is op mijn foto's inderdaad moeilijk te zien.
pi_50438378
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef M1RR1E het volgende:
TS, Ik vind het echt bullshit om te zeggen dat er door je haarkleur geen vrouwen op je zouden vallen. Dit hele topic zit vol met roodharigen, er leven er meer dan 160.000 in NL, zouden we met zn allen de rest van ons leven single blijven?! hell no!
Enkel en alleen je eigen onzekerheid zit je in de weg. Jij ziet je haar als iets om je voor te schamen, maar dat is nergens voor nodig lijkt mij. Je rode haar is een van de dingen die jou uniek maakt! mensen noemen je 'rooie' omdat het iets opvallends en kenmerkends aan jou is, niet omdat het lelijk is! Pas als je hebt geaccepteerd dat je rode haar niets negatiefs is, iets is wat bij jou hoort, waar je trots op mag zijn, dan zal het je ook niets meer doen als mensen je haarkleur gebruiken om je na te roepen. Ze hadden immers ook de kleur van je jas of je schoenen kunnen gebruiken, daar is ook niets mis mee.
thx voor je post. Ik ben het deels met je eens. Andere kant; 'rooie' - 'rooie dakduivel' etc. etc. is een SCHELDwoord. Ze hadden dus ook niet de kleur van je jas of schoenen kunnen gebruiken. Want het is net zo'n scheldwoord als 'schele' (omdat het lelijk is) - 'dikke' (iets wat lelijk is) - kromme (iets wat lelijk is) - brillejood (over het algemeen ook niet echt mooi) etc. Het wordt niet voor niets als SCHELDwoord gebruikt.....
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:50:48 #174
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_50445990
* Yozzz meldt!

Redheads rule!
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:35:33 #175
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_50447844
Ik val in principe ook niet op rood haar, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik zelf rood haar heb, dus dat vind ik geen combinatie. De populairtste jongen vroeger in mijn klas had trouwens ook rood haar, die kreeg genoeg aandacht van de dames.
'Rooie', zou ik ook niet meteen als scheldwoord opvatten, het is meer een kenmerk, net zoals 'lange', 'blonde', 'neger'
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_50448595
Roodharige mannen zijn wel lekker wild heb ik gehoord, echte relschoppers:

Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_50449149
rooje dakduif, goh wat een scheldwordt.
Op ze haags klinkt het best lekker
Op donderdag 14 juni 2007 08:35 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
thx voor je post. Ik ben het deels met je eens. Andere kant; 'rooie' - 'rooie dakduivel' etc. etc. is een SCHELDwoord. Ze hadden dus ook niet de kleur van je jas of schoenen kunnen gebruiken. Want het is net zo'n scheldwoord als 'schele' (omdat het lelijk is) - 'dikke' (iets wat lelijk is) - kromme (iets wat lelijk is) - brillejood (over het algemeen ook niet echt mooi) etc. Het wordt niet voor niets als SCHELDwoord gebruikt.....
Het verschil is dat rood haar dus NIET lelijk is, maar wel iets zeldzaams en bijzonders. Daarom is het in mijn ogen dus ook geen scheldwoord.

Maargoed, in engeland zijn ze het niet met me eens, er is daar een hele discussie aan de gang of het als racisme mag worden gezien, zie ook
http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/6725653.stm
ik moest zelf eigenlijk alleen maar lachen toen ik dinsdag iets dergelijks in de spits/metro/pers las.
pi_50736274
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

Het verschil is dat rood haar dus NIET lelijk is, maar wel iets zeldzaams en bijzonders. Daarom is het in mijn ogen dus ook geen scheldwoord.
dat is persoonlijk natuurlijk.....

btw...dat artikel
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:21:57 #180
187630 a-tuur
niet te stoppen
pi_52041828
de reden waarom mensen roodharige uitscheleden komt voort uit jalozie
zowel bij mannen als vrouwen met rood haar zijn beter in sex
maar ik laat het even bij de voordelen als man, hoewel sommige dingen ook bij vrouwen van toepassing zijn.
1 sterker
2 grotere pik dan het gemiddelde
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto)
4 slimmer
5 fanatieker
6 beter tegen drank/ drugs kunnen
dat was het zo ongeveer en voor de haters ik lach je in je gezicht uit want je weet als ik je vriendin neuk wil
ze maar blijven genieten van mijn grote lul en sta jij bij het oud vuil
pi_52042061
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef a-tuur het volgende:
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:34:56 #182
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52042145
quote:
maar ik laat het even bij de voordelen als man, hoewel sommige dingen ook bij vrouwen van toepassing zijn.
1 sterker
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto)
4 slimmer
5 fanatieker
6 beter tegen drank/ drugs kunnen
dat was het zo ongeveer en voor de haters ik lach je in je gezicht uit want je weet als ik je vriendin neuk wil
Eigenlijk zijn de dingen die je daar stelt bijna allemaal niet waar
pi_52042164
quote:
1 sterker (check)
2 grotere pik dan het gemiddelde ( telt gemiddelde ook? )
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) (thats for sure)
4 slimmer (ik wil neit opscheppen,.. maar,.. )
5 fanatieker (behoorlijk)
6 beter tegen drank/ drugs kunnen (Beide check)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:46:38 #184
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52042466
quote:
1 sterker [check.. iemand die het wil uitproberen??]
2 grotere pik dan het gemiddelde Check!!.. zegt mijn vriendin
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) Check.. geen ander haarkleur is zoveel besproken als rood
4 slimmer Dat zou ik niet weten..
5 fanatieker Ja ook, behalve als ik een joint gerookt heb
6 beter tegen drank/ drugs kunnen Drugs.. ja.. drank mwa
Moet wel zeggen dat ik vroeger niet blij met mijn rode haar was.. maar sinds een jaar of 4 ben ik er echt blij mee..
That boy needs therapy..
pi_52042976
quote:
1 sterker - zal wel meevallen
2 grotere pik dan het gemiddelde - check (als het landelijke gemiddelde nog steeds 12-14 cm is )
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) - zolang er meer dan 1 roodharige rondloopt is het helaas niet uniek
4 slimmer - uhhhh...
5 fanatieker - geen idee, fanatieker over het algemeen? Fanatieker als zelfmoordterrorist?
6 beter tegen drank/ drugs kunnen - geen idee, maar ik heb nooit hoofdpijn.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:11:55 #186
187630 a-tuur
niet te stoppen
pi_52044975
oke ik geef toe misschien geld dit niet voor iedereen maar wel voor de mensen met ECHT roodhaar (die weten waar ik het over heb) dus niet geverft of rossig of kastanje bruin. En als je jezelf niet uniek voelt kun je beter in een hoekje van je kamer gaan janken want dan ben je dus de slachtoffer van haters. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ik beter bedeeld ben dan haar exen.

Mike.Strutter dat is jij mening, had ik daar om gevraagt
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:18:15 #187
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52045154
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef a-tuur het volgende:
oke ik geef toe misschien geld dit niet voor iedereen maar wel voor de mensen met ECHT roodhaar (die weten waar ik het over heb) dus niet geverft of rossig of kastanje bruin. En als je jezelf niet uniek voelt kun je beter in een hoekje van je kamer gaan janken want dan ben je dus de slachtoffer van haters. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ik beter bedeeld ben dan haar exen.

Inkoppertje over je vriendin die ik niet ga maken

Wie wel?
pi_52045461
quote:
Jij geeft geen mening, jij geeft feiten, maar deze weet je niet te onderbouwen met een betrouwbare bron. Mike.Strutter is het niet eens met deze feiten omdat je ze niet onderbouwt, dat is geen mening, maar dat valt in principe ook onder feiten.

Maar als ik je goed begrijp is het dus zo volgens jou, dat omdat jíj zo bent, álle roodharigen zo zijn? Lekker uniek zeg.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:12:20 #189
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52046302
Heel veel feiten weet ik niet, alleen dat onderzoekers ooit eens vastgesteld hebben dat roodharige meer verdoving nodig hebben omdat ze eerder/meer pijn voelen.
pi_52046838
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:39:06 #191
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52047014
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heel veel feiten weet ik niet, alleen dat onderzoekers ooit eens vastgesteld hebben dat roodharige meer verdoving nodig hebben omdat ze eerder/meer pijn voelen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen met rood haar meer pijn ervaren en daarom meer anesthesie nodig hebben bij een operatie. Onderzoekers van de universiteit in Lousiville (USA) hebben ontdekt dat natuurlijke roodharigen gemiddeld 20% meer anesthesie nodig hebben om pijn te bestrijden.

Het is een feit dat mensen met rood haar beduidend dikker haar hebben dan diegene met een andere haarkleur.

Onderzoekers hebben aangetoond dat roodharigen een huid hebben die zeer gevoelig is voor zon en dat ze hierdoor een veel grotere kans hebben op het krijgen van melanomen (huidkanker). Huidvlekken, een lichte huid en sproeten verhogen het risico.

Er bestaan theorieën dat rood haar afkomstig is van de Keltische stammen in Groot-Brittannië, vooral in Schotland en Ierland. Historisch gezien zijn roodharigen altijd met vooroordelen en achterdocht behandeld. Daarnaast werden ze vaak betiteld als temperamentvol en sensueel. Waarschijnlijk is dit image gebaseerd op het feit dat Schotland de meeste roodharigen heeft van de wereld (13%). De Schotten stammen af van de Kelten, die bekend waren als gewelddadige krijgers. Er wordt geschat dat 2 tot 5% van de Amerikaanse bevolking rood haar heeft en dat slechts 1% van de totale wereldbevolking roodharig is.

Rood haar is een overlevering van de Neanderthaler. Wetenschappers van de Britse Oxford University denken dat het ginger gen, dat verantwoordelijk is voor rood haar, lichte huid en zomersproeten, ongeveer 100.000 jaar oud is. De Neanderthalers leefden al 200.000 jaar in Europa voordat de Homo Sapiens, ongeveer 40.000 jaar geleden, uit Afrika naar Europa trok. Vermoedelijk hebben beide soorten wel met elkaar gepaard, zodat het roodhaar-gen in de mens tot op de dag van vandaag kon overleven.

Bron: HairWeb.nl
That boy needs therapy..
pi_52047233
Ik ben ook een grote sterke krijger.
Vooral met een bijl ga k helemaal los
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:47:35 #193
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52047273
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:46 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben ook een grote sterke krijger.
Vooral met een bijl ga k helemaal los
Ik met een knots, terwijl ik mijn vrouw aan haar haren naar mijn grot sleep
That boy needs therapy..
pi_52049227
Kameraad van mij heeft ook oranje haar... alleen gebruikt juist het voordeel hiervan... hij straalt uit dat hij oranje haar heeft, en er trots op is, en als er iets helpt in een discotheek, is het wel uitstraling... dus eigenlijk bullshit dat oranje negatief is... tis maar net hoe je het zelf uitstraalt, aan jou te horen ben je er niet blij mee, dit straal je ook duidelijk uit, en dat moet niet, denk alsof oranje juist cool is... en je zult zien dat het werkt
pi_52049615

Dit ben ik, Het ziet er niet echt rood uit, ik doe er namelijk wat vet in. Als ik dat niet doe dan krijg k een soort afro..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:13:21 #196
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52049692
Mannen met rood zijn zijn zo goed als nooit aantrekkelijk..vrouwen daarentegen weer wel
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52049752
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Shitonya het volgende:
Mannen met rood zijn zijn zo goed als nooit aantrekkelijk..vrouwen daarentegen weer wel
Dankje namelijk alle roodharige mannen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:18:22 #198
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52049798
Ja, ik kan moeilijk liegen
pi_52049829
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Shitonya het volgende:
Ja, ik kan moeilijk liegen
Had dat op zn minst gedaan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:21:24 #200
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52049875
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af op de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gabry op 02-08-2007 17:42:05 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:24:49 #201
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52049962
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Shitonya het volgende:
Dank je..
That boy needs therapy..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:26:22 #202
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52050004
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af aan de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.
zegt iemand met geen foto's in zijn fotoboek..
That boy needs therapy..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:30:38 #203
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52050118
Zelfs mensen zonder fotoboek kunnen dat weten..
pi_52050491
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
Zelfs mensen zonder fotoboek kunnen dat weten..
Ik denk dat hij er mee bedoeld dat die persoon er zelf ook niet uitziet.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:31:01 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_52051633
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Kameraad van mij heeft ook oranje haar... alleen gebruikt juist het voordeel hiervan... hij straalt uit dat hij oranje haar heeft, en er trots op is, en als er iets helpt in een discotheek, is het wel uitstraling... dus eigenlijk bullshit dat oranje negatief is... tis maar net hoe je het zelf uitstraalt, aan jou te horen ben je er niet blij mee, dit straal je ook duidelijk uit, en dat moet niet, denk alsof oranje juist cool is... en je zult zien dat het werkt
Rood haar OK......
Maar als iemand vroeger tegen me zei dat ik oranje haar had......werd ik woest!! Het lijkt er zelfs niet op, ik heb werkelijk nog nooit iemand met oranje haar gezien.
pi_52051695
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Rood haar OK......
Maar als iemand vroeger tegen me zei dat ik oranje haar had......werd ik woest!! Het lijkt er zelfs niet op, ik heb werkelijk nog nooit iemand met oranje haar gezien.
Het is meer een koper kleur, had ik vroeger in de zomer ook altijd. Tegenwoordig is mijn haar niet eens echt meer rood te noemen, zelfs in de zomer valt het wel mee.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 03:57:05 #207
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_52063862
leuk topic
ik ben zelf ook lichtrood (zowaar oranje )

ik denk dat hetgeen jou onaantrekkelijk maakt voor vrouwen, niet de kleur van je haar is, maar je onzekerheid. En die onzekerheid komt weer voort uit pesterijen over je haarkleur, wat weer gebeurt omdat je je in een minderheidsgroep bevindt.

Wat wel leuk is om hier te lezen, en wat ik zelf ook wel ervaren heb, is dat het lijkt alsof je als roodharige pas een paar jaar na je pubertijd je eigen haarkleur (weer) begint te waarderen. Vroeger was ik er ook niet altijd gelukkig mee, maar nu ik wat ouder ben en vooral wat meer zelfvertrouwen heb vind ik het juist helemaal prima

ook wel leuk, ik had het er laatst met mn vriendin over wat we minder vonden aan onszelf. Ik zei dat ik het wel jammer vond dat ik nooit bruin word. Ze dacht eerst dat ik een grapje maakte en zat me daarna met grote ogen aan te kijken, omdat ze dat totaal niet verwacht had dat ik daarmee zou zitten. Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe ik mijzelf zie vergeleken met hoe zij mij ziet, en zij blijkbaar veel minder waarde hecht aan mijn huidskleur dan ikzelf doe. Dat is naar mijn mening niet alleen een geval van smaak, maar ook hoe je gevormd bent, bij roodharigen is het zelfbeeld gewoon vaker gekrenkt.

ik vind die scheldwoorden wel een beetje belachelijk hoor, echt ook nog nooit gehoord
Mn vrienden maken weleens grappen over mn engelenhaar en dat ze door me heen kunnen kijken, maar rooie dakduif

oja, mn vriendin zei dat ze het wel leuk vond om naast mij te lopen, omdat ze zelf dan altijd zo ontzettend bruin lijkt (waar ze na die onthulling van laatst zich uitbundig voor geëxcuseerd had )

Ik denk dat andere mensen je rode haren zien als een opvallende eigenschap, maar niet per se als een slechte. Als je mensen van elkaar wilt onderscheiden kijk je natuurlijk naar opvallende dingen, en dan ben jij 'die rooie', is je teammaat 'die lange' en een ander weer 'die dikke' of 'die negert'. Ik denk dat in een hokje gestopt worden nooit fijn is, maar het is op zon moment gewoon onoverkombaar en dan moet je er ook niet zo zwaar aan tillen
pi_52065062
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af op de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.
En jij ook bedankt, he?
pi_52065309
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

En jij ook bedankt, he?
Je moet toch je eigen tekort komingen proberen te compenseren he.
Dan maa rop een goedkope manier om andere "lelijk" te oordelen, terwijl je zelf een gedrogt bent.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:19:16 #210
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52068603
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Yozzz het volgende:
Vandaag is ROOD!

Nee,.. vrijdag.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:14:31 #212
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071572
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er mee bedoeld dat die persoon er zelf ook niet uitziet.
ze is blond he, dat moet je niet vergeten
That boy needs therapy..
pi_52077690
Was op de basisschool altijd verliefd op een jongen met rood haar ! Dus ik kan niet zeggen dat ik het lelijk vind; het heeft wel wat, hoeveel mensen zie je nou met rood haar?
De vriend van een vriendin van mij heeft rood haar, de jongen die een andere vriendin van mij gek van was heeft ook rood haar.. dus aan de kleur haar zal het vast niet liggen! Het is gewoon de uitstraling die belangrijk is
pi_52077770
Wat versta je onder rood haar?

Mijn haar is niet rood als in rood Maar ik heb ook weer geen blond of donker haar....eerder iets van blond-rood-achtig...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:22:59 #215
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52078575
ik meer bruin rood achtig..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:16:53 #216
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52079908
Ik denk dat toetsenist-zijn bij rood-harigen past
pi_52081140
Naja, ik vind mezelf iig niet lelijk.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:57:22 #218
136780 Nosh
hurpdurp
pi_52117864
Gefrustreerde gekkigheid verwijderd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52122420
quote:
dude jij komt lekker intelligent over , zal dat van je grote piem0l ook wel niet waar zijn
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:08:21 #220
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52123767
Na een paar dagen in de zon wordt m'n haar altijd stukken blonder
pi_52128180
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind mannen met rood haar meestal vrij lelijk, komt doordat ze ook nog eens van die lichte wimpers en wenkbrauwen hebben...no offence TS
Idd
pi_52129240
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef CasB het volgende:
Wat versta je onder rood haar?

Mijn haar is niet rood als in rood Maar ik heb ook weer geen blond of donker haar....eerder iets van blond-rood-achtig...
Rossig heet dat
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:56:48 #223
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_52175273
Ik vind rood haar mooi hoor!!! Bij vrouwen vind ik bijna alle varianten mooi, bij mannen hoe ik toch iets meer van het style-rossige haar. Niet dat donkerroodkrullende. Dat vind ik echt verschrikkelijk.
Maar rossig is echht sexy!!!
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:57:50 #224
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_52175305
Vind het trouwens leuker dan blond of donker haar. Dat is zo alledaags.
Rood haar is uniek en vrolijk. En in combi met een lichte huid is het dubbel zo mooi
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:07:32 #225
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_52175612
Tegen mij zeggen ze altijd: Pak die krullenbol maar ik heb dan ook geen rood haar.
Computer Says No
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:28:02 #226
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52176340
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Het hebben van heel lichte wenkbrauwen is iets waardoor je jezelf non-verbaal minder kan uiten trouwens ik had het ook liever wat donkerder gehad
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:34:44 #227
137079 Chowi
Lonerism.
pi_52176574
quote:

Sorry, maar ik vind dit werkelijkwaar nergens op slaan. Het feit dat het je kenmerkt, wil niet meteen zeggen dat het een scheldwoord is. Ze kunnen moeilijk zeggen "die ene met die neus", toch? Je haar is rood, dat kenmerkt je, dat gebruiken mensen als ze je omschrijven. Het is toch niet echt anders dan als je een bril hebt, of een beugel, of een bepaalde lichaamsbouw, enzovoort, enzovoort?

Tja, en als je er écht mee zit, kun je het natuurlijk gewoon verven. . Maar goed, dan loop je het risico dat ze je "die rooie met die geverfde haren" gaan noemen, en je vindt het vast ook niets voor mannen om hun haar te verven. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_52778601
idd, het is gewoon een kenmerk, zo moet je ook denken. Tja het is ook een scheldwoord maar die voorbeelden bij voetbal etc. is dat ze jouw als kenmerk noemen...
Love is in the air!
pi_52802699
neger is ook een kenmerk geen scheldwoord.

Wees blij dat je het hebt. De vrouwen zijn er dol op.
Soms is 't niet erg iets moois te verliezen..
Beter verliezen dan dat je't nooit hebt gehad!
pi_52866047
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef krullentje het volgende:
Jongens, met rode haren, die kunnen kussen, da is nie mis..

Wees blij dat je het hebt. De vrouwen zijn er dol op.
Haleloeja
pi_52866954
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef midje het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd: Pak die krullenbol maar ik heb dan ook geen rood haar.
Krullen ik wou dat ik krullen had
Papa noem ik ook altijd krullenbol, maar die is kaal
pi_52873920
Jongens met echt rood haar en een bleke huid met sproetjes zijn
pi_52874173
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef krullentje het volgende:
De vrouwen zijn er dol op.
Ik betwijfel het
pi_52909264
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef lushlife het volgende:
Jongens met echt rood haar en een bleke huid met sproetjes zijn
Wil je mijn telefoonnummer? *hoopt*

Eindredactie Games maandag 3 september 2007 @ 07:54:52 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_52909290
mannen krijgen nooit rood haar, omdat rood haar zwakke genenen zijn. vrouwen daarintegen zijn al zwak van nature, en dus hebben ze meer kans op rood haar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 3 september 2007 @ 15:46:35 #237
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52918565
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:54 schreef donald_dick het volgende:
mannen krijgen nooit rood haar, omdat rood haar zwakke genenen zijn. vrouwen daarintegen zijn al zwak van nature, en dus hebben ze meer kans op rood haar
Noem je mij nu indirect een wijf?
  Eindredactie Games maandag 3 september 2007 @ 19:33:18 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_52923078
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Noem je mij nu indirect een wijf?
nee hoor, Untermann, is dat ook goed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_52926147
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:54 schreef donald_dick het volgende:
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:08:18 #240
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52931050
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:33 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee hoor, Untermann, is dat ook goed
!
pi_53082303
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
dus aan de kleur haar zal het vast niet liggen! Het is gewoon de uitstraling die belangrijk is
tóch had ik liever mooi zwart/donkerblond haar gehad. Maargoed, niets aan te doen

wel word ik soms moe van die domme geintjes. Heb je sport op school met 'oranje' (lees: gekleurde ) hesjes. Dan hoor ik bij het team zonder die hesjes, en krijg je dus ALTIJD de opmerkingen van: 'wat nou als *Landgeld* de bal heeft, hoort hij dan bij de gekleurde of de normale'

En sowieso, bij voetbal als de trainer over het veld roept: 'pak die ROOIE nou eens aan'.... grrr Opzich leer je daar wel mee omgaan, maar dat kan me soms wel pijn doen (zo makkelijk 'target' zijn, als je iemand uitscheld). Laatst ook ruzie in de stad, nam ik het voor een vriend op, scheld die kerel uit, sta met mijn vuisten klaar om hem een klap te geven (als hij ons aanvalt), en wat krijg je een schreeuwende gek in de kroeg : 'lelijke rooie, is je moeder ook zo rood?' etc.
Love is in the air!
pi_53082621
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

wel word ik soms moe van die domme geintjes. etc.
Heel irritant. Ik probeer er aan te wennen maar het is gewoon frustrerend dat er altijd wel iemand is die een opmerking maakt over je haar. Of je 'Rooie' noemt in plaats van je voornaam. (Kutcollega.) Ik reageer dan uiteraard niet, maar toch. Laat het gewoon. Men noemt andere mensen ook geen dikke of brillie etc., dus waarom wel rooie?
pi_53082928
Mannen met rood haar
pi_53084396
Helaas is het maar iets van 2% van de vrouwen wat mannen met rood haar ok vindt. (gelukkig ben ik ook weer niet uberrood)
  woensdag 12 september 2007 @ 20:41:44 #245
5637 koekiemonster
pi_53130867
we sterven uit rode dames en mannuh!
We moeten trots zijn op onze haarkleur.
viva la rouge!

koekje erbij?
pi_53154481
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:06 schreef Xeanor het volgende:
Helaas is het maar iets van 2% van de vrouwen wat mannen met rood haar ok vindt. (gelukkig ben ik ook weer niet uberrood)
volgens mij is dat ook nog zo ook, maargoed!
Love is in the air!
pi_53290247
roodhaar is varkenshaar. en varkenshaar dat stinkt.
pi_53290340
Rood haar zie je niet zoveel. Dus als je een groep mensen hebt en er is er eentje met rood haar; is het wel makkelijk om te zeggen: "Die Rooie". Daar zit verder geen bijbedoeling achter.
pi_54092323
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:21 schreef Chrrris het volgende:
Rood haar zie je niet zoveel. Dus als je een groep mensen hebt en er is er eentje met rood haar; is het wel makkelijk om te zeggen: "Die Rooie". Daar zit verder geen bijbedoeling achter.
maar... 't wordt ook als scheldwoord gebruikt dat is dan het rare.... netzoals schele/dikke etc... (negatieve verbinding aan)
Love is in the air!
pi_54092928
*Rood haar heeft En dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.

De opmerking die ik het meeste om me heen hoor is: "Mooi rood is niet lelijk" Vind hem wel grappig eigenlijk.

Mensen met rood haar en daardoor een syndroom: Ga in een hoekje huilen
pi_54183568
Ik had vroeger mooi rood haar, maar met de jaren is het een soort vaalbruin/rood geworden
Ik snap niet dat mensen met rood haar ervan balen dat ze rood haar hebben, ik vind het juist iets moois en 'aparts'
pi_54319945
Ik zou me overigens niet te veel zorgen baren als ik jou was, dat veel vrouwen het niet mooi of zelfs lelijk vinden; zo'n vrouw moet je sowieso al niet hebben, eentje die te gefixeerd is op uiterlijk.
pi_54323780
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef VonHinten het volgende:
*Rood haar heeft En dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.
me 2!
pi_54326494
quote:

Zeik toch niet zo, rooie

Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_60308828
mensen met rood haar die wel bruin worden zijn 'daywalkers
Ik zelf val meer een beetje onder het viking type als je begrijpt wat ik bedoel (alleen geen lang gevlochten haar en baard enzo...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanguinium op 23-07-2008 23:27:48 ]
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_60309309
Foto?
pi_60311391
Mijn mannetje met rood haar is sexay en liev
pi_60311794

Hier, een echte rooie
pi_60311815
Met een pratende kut!
pi_60311819
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met een pratende kut!
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:32:18 #261
84524 Morwen
I got life
pi_60311833
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Niks mis mee
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60312603
Veel mannen met rood haar zijn echt knap!
Natuurlijke schoonheid FTW!!
pi_60312651
quote:

ik ben blond, maar toen ik klein was was mijn haar dus écht spier en spier wit toen werd ik altijd bloemkooltje genoemd

ach ik zou het je niet te veel aantrekken, en trouwens ik noem mijn vent ook wel eens ''bolle'' omdat ie zo'n enorme pens heeft..... maar is liefkozend bedoeld, dus eh... maak er geen probleem van zou ik zeggen,,,,

rooie
pi_60312657
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
kijk een rooie rakker met lef
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:49:12 #265
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_60312682
Geen problemen mee.
Vroeger werd ik regelmatig gepest, maar ach, die mensen zijn gewoon jaloers!

Mooi rood is niet lelijk

Bij de dames ook niet echt problemen gehad
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:56:07 #266
27569 -SL-
pi_60312730
Wat ik ook wel een goeie vond is dat onze buren vroeger altijd bij mijn ouders aan de deur kwamen omdat er weer ergens een ruit was in getrapt met een bal..

Kwamen ze bij mijn ouders:
Buren: Ja, uw zoon heeft een ruit ingetrapt en u gaat dat mooi betalen!!
Mijn ma: O, maar dat is toch juist knap als hij uw ruit in getrapt heeft?
Buren: Hoezo? Hij heeft een ruit ingetrapt hoor! Dat mag hij toch zeker niet!!
Mijn ma: Nou, als hij vanuit de USA uw ruit in trapt krijgt hij van mij extra zakgeld!
Buren:
Mijn ma: Ga nu eerst maar eens bij de ouders van al die blonde ettertjes aanbellen voor je hier komt! De enige roodharige jongen in de buurt is wel erg makkelijk te vinden he!!
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_60312947
Roodharige mensen/mannen -->

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2008 08:38:06 ]
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:34:28 #268
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_60313023
ik was ook altijd de lul als er iets gebeurt was, of wordt ook altijd uit t publiek gehaald als er wat gedaan moet worden... en ach.. al met al heb je er vaak meer voordeel van dan nadeel hoor...
vooral bij de vrouwen
ff een oud fotootje plaatsen

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_60313031
Rood haar bij mannen is juist erotiserend
Echt ik ken een aantal jongens met rood haar en ik vindze supersexy terwijl als je het haar weg zou denken ze best lelijk zijn

Maargoed iedren heeft voorkeur dus je kan niet zeggen waarom vrouwen meer op donker haar vallen zoals jij denkt.
En och ja, bij blondjes zeggen ze dat je dom bent. Je moet ermee leven. Alhoewel die het als excuus gebruiken.

Schelden.. als je er trots op bent is hey rooie niet schelden, enkel het benadrukken van je mooie kant.
Voices tell me I'm the shit.
pi_60313411
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60313527
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Wauw
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_60313652

Ook rood
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:41:06 #273
27569 -SL-
pi_60313980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Ik ben 12 dagen op Menorca geweest en ben 3x verbrand op mijn schouders/rug/benen/voeten
Maar nu heb ik wel degelijk een (rood-)bruine tint.

Bijkomstig nadeel, ik heb zonne-allergie, wat al veel malen minder is dan voorheen.
Nu had ik het alleen op borst en buik gehad. Vroeger op armen, knieën en rug.

En dit jaar was het extreem weinig, dus groei er langzaam overheen.
Maar verbanden doe ik elk jaar wel. Ook als ik het rustig opbouw
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:45:08 #274
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60314065
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:21 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook rood
even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60315673
Volgens mij is het vervelends dat je zo kwetsbaar bent. Krijg je ruzie met iemand of een meningsverschil op straat, bij voetbal oid: gelijk is het: ach kut rooie.. BAM 1-0 achter Het is zoo makkelijk scheldwoord.

Daarnaast is niet bruin worden ook een ramp, vaak verbranden etc.

En de dames vinden het vaak minder mooi. Die hebben liever een bruine, donkerharige man... (uit ervaring)
pi_60316774
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef Nosh het volgende:

[..]

even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
pi_60316901
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

donderdag 24 juli 2008 @ 12:23:32 #278
150152 Queen_Bee
pi_60317115
Lopen jullie hier nog steeds te janken? OMG je wordt rooie genoemd, HET MOET NIET ERGER WORDEN! Wat een, wat een toestand!

Als je daarover gaat janken verf je je rode haar toch fijn bruin? Maar weet wel! Hoe erg je je best ook doet om het feit dat je een ginger bent te verbergen, je huid en sproeten spreken boekdelen en wij zullen je altijd vinden om weer op de brandstapel te gooien!!!!!! You can't escape! Giiiiingerrrrrr

En laten we nu verder gaan met iets dat de mensheid wél interesseert.
I'm super sonic man
pi_60317207
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:07 schreef WinnarJ het volgende:
En de dames vinden het vaak minder mooi. Die hebben liever een bruine, donkerharige man... (uit ervaring)
Absoluut niet, mannen met donker haar hebben zo'n hard gezicht.
Dus voor mij blond of dus rood, en heb nu een heel lief knap leuk vriendje met rood haar .
En dat vind ik ook het mooist
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:30:27 #280
150152 Queen_Bee
pi_60317237
quote:
Volgens mij is het vervelends dat je zo kwetsbaar bent. Krijg je ruzie met iemand of een meningsverschil op straat, bij voetbal oid: gelijk is het: ach kut rooie.. BAM 1-0 achter Het is zoo makkelijk scheldwoord.

Jaaa, donker haar met blauwe ogen Dat gekke rood komt er niet eens in de buurt! Haha!
I'm super sonic man
  Vis een optie? donderdag 24 juli 2008 @ 12:46:31 #281
70532 loveli
N
pi_60317538
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
post-diarree
En wat is jouw probleem?
crap in = crap out
pi_60319118
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:30 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jaaa, donker haar met blauwe ogen Dat gekke rood komt er niet eens in de buurt! Haha!
Ga dan lekker iemand anders zijn topic vervuilen, hier willen we alleen vrouwen die vallen op rood
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60319155
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat is jouw probleem?
Geniaal, POST DIAREE
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:46:59 #284
150152 Queen_Bee
pi_60319309
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat is jouw probleem?
Dat mensen rood haar een handicap noemen Fail.
I'm super sonic man
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:58:54 #285
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60319782
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niks joh. Blij dat je tevreden met jezelf bent. Doe zo voort, moedige man die je d'r bent.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60320744
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat mensen rood haar een handicap noemen Fail.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:48:36 #287
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_60321042
Waarom is 'rooie' meteen een scheldwoord? Het is toch gewoon een kenmerk? Als ze mij 'mooie rooie' of wilde rooie' noemen - of zelfs gewoon 'rooie' - voel ik me echt niet in de zeik genomen. Het enige wat ze ermee zeggen is dat ik rood haar heb, en dat klopt dan ook. Mijn vriend noemt me ook altijd 'rooie', en dat bedoelt hij zeker niet als scheldwoord...
quote:

Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_60385938
quote:

Als je niet eens wat terug kunt zeggen op rooie kom je ook niet echt ver in je leven denk ik.. Zo beledigend is het niet

En dat de vrouwen jou rode haren niet willen heeft waarschijnlijk met iets anders te maken, want zoals al vaker gezegd in dit topic is rode haren juist een voordeel..
Soms is 't niet erg iets moois te verliezen..
Beter verliezen dan dat je't nooit hebt gehad!
pi_60387567
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef krullentje het volgende:

[..]

Als je niet eens wat terug kunt zeggen op rooie kom je ook niet echt ver in je leven denk ik.. Zo beledigend is het niet

Mensen om een eigenschap voor iets uitmaken is wel beledigend, netzoals nigger voor negers vaak als beledigend wordt opgevat. Het is alleen ok als je zelf neger bent, en in je rap zelf het woord gebruikt.
pi_60390742
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef krullentje het volgende:

[..]

Het is wel degelijk beledigend. Het is niet voor niets dat veel kinderen met rood haar dáár mee gepest worden (bijv. op basis of middelbare school). juist ómdat ze rood haar hebben. Het is niet voor niets dat als iemand met rood haar ruzie heeft, die gelijk uitgescholden wordt voor 'rooie' o.i.d.: omdat het een scheldwoord is en dus beledigend is.

Het gaat overigens ook niet alleeeen om 'rooie' maar meer alle scheldwoord varianten er om heen.
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 09:56:35 #291
70532 loveli
N
pi_60390816
Roodharigen moeten opgroeien in de wetenschap dat ze altijd opvallen, ook al gedragen ze zich niet anders dan anderen. Of je het moet zien als belediging weet ik niet, maar door iemand aan te spreken met "rooie" wordt deze persoon buiten de normale groep gezet.
crap in = crap out
pi_60394605
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:56 schreef loveli het volgende:
Roodharigen moeten opgroeien in de wetenschap dat ze altijd opvallen, ook al gedragen ze zich niet anders dan anderen. Of je het moet zien als belediging weet ik niet, maar door iemand aan te spreken met "rooie" wordt deze persoon buiten de normale groep gezet.
net als
dikke
dunne
slome
lange
het is maar een "nickname" naar je uiterlijk,..
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen.
K ben zelf ook rood, en heb het nooit als naar ervaren.
Op maandag 28 juli 2008 13:28 schreef het.ismij het volgende:

[..]

net als
dikke
dunne
slome
lange
het is maar een "nickname" naar je uiterlijk,..
idd, en die nickname (hee dikke/dikzak, heel some, hee zwarte) is niet altijd leuk om te horen. Het zal per persoon verschillen maar er zit een negatieve lading aan!
  maandag 28 juli 2008 @ 14:52:17 #294
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_60396456
een mooie man met mooi rood haar is niet lelijk
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 15:12:33 #295
70532 loveli
N
pi_60396816
Ik geloof dat we het daar allemaal over eens zijn. Waar het hier om gaat is dat een roodharige wordt aangesproken op/met zijn kleur. Rood haar? Nou, dan laat je je de kaas niet van het brood eten. Of 'dan zul je wel een beest in bed zijn'.
Blijkbaar kunnen de meeste mensen niet gewoon even wachten totdat ze je beter kunnen inschatten, maar laten ze direct een vooroordeel op je los.
crap in = crap out
pi_60397459
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

idd, en die nickname (hee dikke/dikzak, heel some, hee zwarte) is niet altijd leuk om te horen. Het zal per persoon verschillen maar er zit een negatieve lading aan!
Hoe kom je e rnou bij dat er per definitie ene negatieve lading aan zit?
Dat is echt de grootste BS die ik vandaag heb gehoord, en geloof me,.. k ben al een hoop BS verder vandaag!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:15:10 #297
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_60427075
Rood haar is niet altijd lelijk, maar soms wel (lelijke mensen heb je in elk ras, soort, donkerharig blond haar enz.)
Ik mag mischien niet echt op rood vallen maar ik heb wel es een keer een roodharige jongenm gezien die ik heeeeeeel sexy vond.

En nog een tip: Ga naar Ierland of engeland (daar val je niet op)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:43:34 #298
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60442561
rood haar is schattig (L)
Denk erover na.
pi_60442696
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef bondgirl007 het volgende:
rood haar is schattig (L)
dank je
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:24:53 #300
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60455925
mijn ex had ook rood haar..., en van die mooie blauwe ogen.
wat een poepie was het toch
Denk erover na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')