abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:24:49 #201
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52049962
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Shitonya het volgende:
Mannen met rood zijn zijn zo goed als nooit aantrekkelijk..vrouwen daarentegen weer wel
Dank je..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:26:22 #202
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52050004
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af aan de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.
zegt iemand met geen foto's in zijn fotoboek..
That boy needs therapy..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:30:38 #203
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52050118
Zelfs mensen zonder fotoboek kunnen dat weten..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52050491
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
Zelfs mensen zonder fotoboek kunnen dat weten..
Ik denk dat hij er mee bedoeld dat die persoon er zelf ook niet uitziet.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:31:01 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_52051633
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Kameraad van mij heeft ook oranje haar... alleen gebruikt juist het voordeel hiervan... hij straalt uit dat hij oranje haar heeft, en er trots op is, en als er iets helpt in een discotheek, is het wel uitstraling... dus eigenlijk bullshit dat oranje negatief is... tis maar net hoe je het zelf uitstraalt, aan jou te horen ben je er niet blij mee, dit straal je ook duidelijk uit, en dat moet niet, denk alsof oranje juist cool is... en je zult zien dat het werkt
Rood haar OK......
Maar als iemand vroeger tegen me zei dat ik oranje haar had......werd ik woest!! Het lijkt er zelfs niet op, ik heb werkelijk nog nooit iemand met oranje haar gezien.
pi_52051695
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Rood haar OK......
Maar als iemand vroeger tegen me zei dat ik oranje haar had......werd ik woest!! Het lijkt er zelfs niet op, ik heb werkelijk nog nooit iemand met oranje haar gezien.
Het is meer een koper kleur, had ik vroeger in de zomer ook altijd. Tegenwoordig is mijn haar niet eens echt meer rood te noemen, zelfs in de zomer valt het wel mee.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 03:57:05 #207
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_52063862
leuk topic
ik ben zelf ook lichtrood (zowaar oranje )

ik denk dat hetgeen jou onaantrekkelijk maakt voor vrouwen, niet de kleur van je haar is, maar je onzekerheid. En die onzekerheid komt weer voort uit pesterijen over je haarkleur, wat weer gebeurt omdat je je in een minderheidsgroep bevindt.

Wat wel leuk is om hier te lezen, en wat ik zelf ook wel ervaren heb, is dat het lijkt alsof je als roodharige pas een paar jaar na je pubertijd je eigen haarkleur (weer) begint te waarderen. Vroeger was ik er ook niet altijd gelukkig mee, maar nu ik wat ouder ben en vooral wat meer zelfvertrouwen heb vind ik het juist helemaal prima

ook wel leuk, ik had het er laatst met mn vriendin over wat we minder vonden aan onszelf. Ik zei dat ik het wel jammer vond dat ik nooit bruin word. Ze dacht eerst dat ik een grapje maakte en zat me daarna met grote ogen aan te kijken, omdat ze dat totaal niet verwacht had dat ik daarmee zou zitten. Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe ik mijzelf zie vergeleken met hoe zij mij ziet, en zij blijkbaar veel minder waarde hecht aan mijn huidskleur dan ikzelf doe. Dat is naar mijn mening niet alleen een geval van smaak, maar ook hoe je gevormd bent, bij roodharigen is het zelfbeeld gewoon vaker gekrenkt.

ik vind die scheldwoorden wel een beetje belachelijk hoor, echt ook nog nooit gehoord
Mn vrienden maken weleens grappen over mn engelenhaar en dat ze door me heen kunnen kijken, maar rooie dakduif

oja, mn vriendin zei dat ze het wel leuk vond om naast mij te lopen, omdat ze zelf dan altijd zo ontzettend bruin lijkt (waar ze na die onthulling van laatst zich uitbundig voor geëxcuseerd had )

Ik denk dat andere mensen je rode haren zien als een opvallende eigenschap, maar niet per se als een slechte. Als je mensen van elkaar wilt onderscheiden kijk je natuurlijk naar opvallende dingen, en dan ben jij 'die rooie', is je teammaat 'die lange' en een ander weer 'die dikke' of 'die negert'. Ik denk dat in een hokje gestopt worden nooit fijn is, maar het is op zon moment gewoon onoverkombaar en dan moet je er ook niet zo zwaar aan tillen
pi_52065062
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af op de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.
En jij ook bedankt, he?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52065309
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

En jij ook bedankt, he?
Je moet toch je eigen tekort komingen proberen te compenseren he.
Dan maa rop een goedkope manier om andere "lelijk" te oordelen, terwijl je zelf een gedrogt bent.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:19:16 #210
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52068603
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Yozzz het volgende:
Vandaag is ROOD!

Nee,.. vrijdag.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:14:31 #212
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071572
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er mee bedoeld dat die persoon er zelf ook niet uitziet.
ze is blond he, dat moet je niet vergeten
That boy needs therapy..
pi_52077690
Was op de basisschool altijd verliefd op een jongen met rood haar ! Dus ik kan niet zeggen dat ik het lelijk vind; het heeft wel wat, hoeveel mensen zie je nou met rood haar?
De vriend van een vriendin van mij heeft rood haar, de jongen die een andere vriendin van mij gek van was heeft ook rood haar.. dus aan de kleur haar zal het vast niet liggen! Het is gewoon de uitstraling die belangrijk is
pi_52077770
Wat versta je onder rood haar?

Mijn haar is niet rood als in rood Maar ik heb ook weer geen blond of donker haar....eerder iets van blond-rood-achtig...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:22:59 #215
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52078575
ik meer bruin rood achtig..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:16:53 #216
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52079908
Ik denk dat toetsenist-zijn bij rood-harigen past
pi_52081140
Naja, ik vind mezelf iig niet lelijk.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:57:22 #218
136780 Nosh
hurpdurp
pi_52117864
Gefrustreerde gekkigheid verwijderd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52122420
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef a-tuur het volgende:
Mike.Strutter dat is jij mening, had ik daar om gevraagt
dude jij komt lekker intelligent over , zal dat van je grote piem0l ook wel niet waar zijn
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:08:21 #220
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52123767
Na een paar dagen in de zon wordt m'n haar altijd stukken blonder
pi_52128180
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind mannen met rood haar meestal vrij lelijk, komt doordat ze ook nog eens van die lichte wimpers en wenkbrauwen hebben...no offence TS
Idd
pi_52129240
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef CasB het volgende:
Wat versta je onder rood haar?

Mijn haar is niet rood als in rood Maar ik heb ook weer geen blond of donker haar....eerder iets van blond-rood-achtig...
Rossig heet dat
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:56:48 #223
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_52175273
Ik vind rood haar mooi hoor!!! Bij vrouwen vind ik bijna alle varianten mooi, bij mannen hoe ik toch iets meer van het style-rossige haar. Niet dat donkerroodkrullende. Dat vind ik echt verschrikkelijk.
Maar rossig is echht sexy!!!
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:57:50 #224
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_52175305
Vind het trouwens leuker dan blond of donker haar. Dat is zo alledaags.
Rood haar is uniek en vrolijk. En in combi met een lichte huid is het dubbel zo mooi
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:07:32 #225
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_52175612
Tegen mij zeggen ze altijd: Pak die krullenbol maar ik heb dan ook geen rood haar.
Computer Says No
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:28:02 #226
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52176340
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind mannen met rood haar meestal vrij lelijk, komt doordat ze ook nog eens van die lichte wimpers en wenkbrauwen hebben...no offence TS
Het hebben van heel lichte wenkbrauwen is iets waardoor je jezelf non-verbaal minder kan uiten trouwens ik had het ook liever wat donkerder gehad
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:34:44 #227
137079 Chowi
Lonerism.
pi_52176574
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Sorry, maar ik vind dit werkelijkwaar nergens op slaan. Het feit dat het je kenmerkt, wil niet meteen zeggen dat het een scheldwoord is. Ze kunnen moeilijk zeggen "die ene met die neus", toch? Je haar is rood, dat kenmerkt je, dat gebruiken mensen als ze je omschrijven. Het is toch niet echt anders dan als je een bril hebt, of een beugel, of een bepaalde lichaamsbouw, enzovoort, enzovoort?

Tja, en als je er écht mee zit, kun je het natuurlijk gewoon verven. . Maar goed, dan loop je het risico dat ze je "die rooie met die geverfde haren" gaan noemen, en je vindt het vast ook niets voor mannen om hun haar te verven. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_52778601
idd, het is gewoon een kenmerk, zo moet je ook denken. Tja het is ook een scheldwoord maar die voorbeelden bij voetbal etc. is dat ze jouw als kenmerk noemen...
Love is in the air!
pi_52802699
neger is ook een kenmerk geen scheldwoord.

Wees blij dat je het hebt. De vrouwen zijn er dol op.
Soms is 't niet erg iets moois te verliezen..
Beter verliezen dan dat je't nooit hebt gehad!
pi_52866047
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef krullentje het volgende:
Jongens, met rode haren, die kunnen kussen, da is nie mis..

Wees blij dat je het hebt. De vrouwen zijn er dol op.
Haleloeja
pi_52866954
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef midje het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd: Pak die krullenbol maar ik heb dan ook geen rood haar.
Krullen ik wou dat ik krullen had
Papa noem ik ook altijd krullenbol, maar die is kaal
pi_52873920
Jongens met echt rood haar en een bleke huid met sproetjes zijn
pi_52874173
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef krullentje het volgende:
De vrouwen zijn er dol op.
Ik betwijfel het
pi_52909264
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef lushlife het volgende:
Jongens met echt rood haar en een bleke huid met sproetjes zijn
Wil je mijn telefoonnummer? *hoopt*

My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  Eindredactie Games maandag 3 september 2007 @ 07:54:52 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_52909290
mannen krijgen nooit rood haar, omdat rood haar zwakke genenen zijn. vrouwen daarintegen zijn al zwak van nature, en dus hebben ze meer kans op rood haar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 3 september 2007 @ 15:46:35 #237
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52918565
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:54 schreef donald_dick het volgende:
mannen krijgen nooit rood haar, omdat rood haar zwakke genenen zijn. vrouwen daarintegen zijn al zwak van nature, en dus hebben ze meer kans op rood haar
Noem je mij nu indirect een wijf?
  Eindredactie Games maandag 3 september 2007 @ 19:33:18 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_52923078
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Noem je mij nu indirect een wijf?
nee hoor, Untermann, is dat ook goed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_52926147
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:54 schreef donald_dick het volgende:
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:08:18 #240
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52931050
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:33 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee hoor, Untermann, is dat ook goed
!
pi_53082303
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
dus aan de kleur haar zal het vast niet liggen! Het is gewoon de uitstraling die belangrijk is
tóch had ik liever mooi zwart/donkerblond haar gehad. Maargoed, niets aan te doen

wel word ik soms moe van die domme geintjes. Heb je sport op school met 'oranje' (lees: gekleurde ) hesjes. Dan hoor ik bij het team zonder die hesjes, en krijg je dus ALTIJD de opmerkingen van: 'wat nou als *Landgeld* de bal heeft, hoort hij dan bij de gekleurde of de normale'

En sowieso, bij voetbal als de trainer over het veld roept: 'pak die ROOIE nou eens aan'.... grrr Opzich leer je daar wel mee omgaan, maar dat kan me soms wel pijn doen (zo makkelijk 'target' zijn, als je iemand uitscheld). Laatst ook ruzie in de stad, nam ik het voor een vriend op, scheld die kerel uit, sta met mijn vuisten klaar om hem een klap te geven (als hij ons aanvalt), en wat krijg je een schreeuwende gek in de kroeg : 'lelijke rooie, is je moeder ook zo rood?' etc.
Love is in the air!
pi_53082621
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:52 schreef Landgeld het volgende:

[..]

wel word ik soms moe van die domme geintjes. etc.
Heel irritant. Ik probeer er aan te wennen maar het is gewoon frustrerend dat er altijd wel iemand is die een opmerking maakt over je haar. Of je 'Rooie' noemt in plaats van je voornaam. (Kutcollega.) Ik reageer dan uiteraard niet, maar toch. Laat het gewoon. Men noemt andere mensen ook geen dikke of brillie etc., dus waarom wel rooie?
pi_53082928
Mannen met rood haar
pi_53084396
Helaas is het maar iets van 2% van de vrouwen wat mannen met rood haar ok vindt. (gelukkig ben ik ook weer niet uberrood)
  woensdag 12 september 2007 @ 20:41:44 #245
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_53130867
we sterven uit rode dames en mannuh!
We moeten trots zijn op onze haarkleur.
viva la rouge!

koekje erbij?
pi_53154481
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:06 schreef Xeanor het volgende:
Helaas is het maar iets van 2% van de vrouwen wat mannen met rood haar ok vindt. (gelukkig ben ik ook weer niet uberrood)
volgens mij is dat ook nog zo ook, maargoed!
Love is in the air!
pi_53290247
roodhaar is varkenshaar. en varkenshaar dat stinkt.
pi_53290340
Rood haar zie je niet zoveel. Dus als je een groep mensen hebt en er is er eentje met rood haar; is het wel makkelijk om te zeggen: "Die Rooie". Daar zit verder geen bijbedoeling achter.
pi_54092323
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:21 schreef Chrrris het volgende:
Rood haar zie je niet zoveel. Dus als je een groep mensen hebt en er is er eentje met rood haar; is het wel makkelijk om te zeggen: "Die Rooie". Daar zit verder geen bijbedoeling achter.
maar... 't wordt ook als scheldwoord gebruikt dat is dan het rare.... netzoals schele/dikke etc... (negatieve verbinding aan)
Love is in the air!
pi_54092928
*Rood haar heeft En dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.

De opmerking die ik het meeste om me heen hoor is: "Mooi rood is niet lelijk" Vind hem wel grappig eigenlijk.

Mensen met rood haar en daardoor een syndroom: Ga in een hoekje huilen
pi_54183568
Ik had vroeger mooi rood haar, maar met de jaren is het een soort vaalbruin/rood geworden
Ik snap niet dat mensen met rood haar ervan balen dat ze rood haar hebben, ik vind het juist iets moois en 'aparts'
pi_54319945
Ik zou me overigens niet te veel zorgen baren als ik jou was, dat veel vrouwen het niet mooi of zelfs lelijk vinden; zo'n vrouw moet je sowieso al niet hebben, eentje die te gefixeerd is op uiterlijk.
pi_54323780
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef VonHinten het volgende:
*Rood haar heeft En dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.
me 2!
pi_54326494
quote:

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Zeik toch niet zo, rooie

Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_60308828
mensen met rood haar die wel bruin worden zijn 'daywalkers
Ik zelf val meer een beetje onder het viking type als je begrijpt wat ik bedoel (alleen geen lang gevlochten haar en baard enzo...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanguinium op 23-07-2008 23:27:48 ]
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_60309309
Foto?
pi_60311391
Mijn mannetje met rood haar is sexay en liev
pi_60311794

Hier, een echte rooie
pi_60311815
Met een pratende kut!
pi_60311819
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met een pratende kut!
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:32:18 #261
84524 Morwen
I got life
pi_60311833
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Niks mis mee
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60312603
Veel mannen met rood haar zijn echt knap!
Natuurlijke schoonheid FTW!!
pi_60312651
quote:

ik ben blond, maar toen ik klein was was mijn haar dus écht spier en spier wit toen werd ik altijd bloemkooltje genoemd

ach ik zou het je niet te veel aantrekken, en trouwens ik noem mijn vent ook wel eens ''bolle'' omdat ie zo'n enorme pens heeft..... maar is liefkozend bedoeld, dus eh... maak er geen probleem van zou ik zeggen,,,,

rooie
pi_60312657
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
kijk een rooie rakker met lef
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:49:12 #265
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_60312682
Geen problemen mee.
Vroeger werd ik regelmatig gepest, maar ach, die mensen zijn gewoon jaloers!

Mooi rood is niet lelijk

Bij de dames ook niet echt problemen gehad
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:56:07 #266
27569 -SL-
pi_60312730
Wat ik ook wel een goeie vond is dat onze buren vroeger altijd bij mijn ouders aan de deur kwamen omdat er weer ergens een ruit was in getrapt met een bal..

Kwamen ze bij mijn ouders:
Buren: Ja, uw zoon heeft een ruit ingetrapt en u gaat dat mooi betalen!!
Mijn ma: O, maar dat is toch juist knap als hij uw ruit in getrapt heeft?
Buren: Hoezo? Hij heeft een ruit ingetrapt hoor! Dat mag hij toch zeker niet!!
Mijn ma: Nou, als hij vanuit de USA uw ruit in trapt krijgt hij van mij extra zakgeld!
Buren:
Mijn ma: Ga nu eerst maar eens bij de ouders van al die blonde ettertjes aanbellen voor je hier komt! De enige roodharige jongen in de buurt is wel erg makkelijk te vinden he!!
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_60312947
Roodharige mensen/mannen -->

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2008 08:38:06 ]
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:34:28 #268
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_60313023
ik was ook altijd de lul als er iets gebeurt was, of wordt ook altijd uit t publiek gehaald als er wat gedaan moet worden... en ach.. al met al heb je er vaak meer voordeel van dan nadeel hoor...
vooral bij de vrouwen
ff een oud fotootje plaatsen

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_60313031
Rood haar bij mannen is juist erotiserend
Echt ik ken een aantal jongens met rood haar en ik vindze supersexy terwijl als je het haar weg zou denken ze best lelijk zijn

Maargoed iedren heeft voorkeur dus je kan niet zeggen waarom vrouwen meer op donker haar vallen zoals jij denkt.
En och ja, bij blondjes zeggen ze dat je dom bent. Je moet ermee leven. Alhoewel die het als excuus gebruiken.

Schelden.. als je er trots op bent is hey rooie niet schelden, enkel het benadrukken van je mooie kant.
Voices tell me I'm the shit.
pi_60313411
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60313527
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Wauw
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_60313652

Ook rood
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:41:06 #273
27569 -SL-
pi_60313980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Ik ben 12 dagen op Menorca geweest en ben 3x verbrand op mijn schouders/rug/benen/voeten
Maar nu heb ik wel degelijk een (rood-)bruine tint.

Bijkomstig nadeel, ik heb zonne-allergie, wat al veel malen minder is dan voorheen.
Nu had ik het alleen op borst en buik gehad. Vroeger op armen, knieën en rug.

En dit jaar was het extreem weinig, dus groei er langzaam overheen.
Maar verbanden doe ik elk jaar wel. Ook als ik het rustig opbouw
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:45:08 #274
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60314065
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:21 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook rood
even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60315673
Volgens mij is het vervelends dat je zo kwetsbaar bent. Krijg je ruzie met iemand of een meningsverschil op straat, bij voetbal oid: gelijk is het: ach kut rooie.. BAM 1-0 achter Het is zoo makkelijk scheldwoord.

Daarnaast is niet bruin worden ook een ramp, vaak verbranden etc.

En de dames vinden het vaak minder mooi. Die hebben liever een bruine, donkerharige man... (uit ervaring)
pi_60316774
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef Nosh het volgende:

[..]

even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
pi_60316901
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

donderdag 24 juli 2008 @ 12:23:32 #278
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60317115
Lopen jullie hier nog steeds te janken? OMG je wordt rooie genoemd, HET MOET NIET ERGER WORDEN! Wat een, wat een toestand!

Als je daarover gaat janken verf je je rode haar toch fijn bruin? Maar weet wel! Hoe erg je je best ook doet om het feit dat je een ginger bent te verbergen, je huid en sproeten spreken boekdelen en wij zullen je altijd vinden om weer op de brandstapel te gooien!!!!!! You can't escape! Giiiiingerrrrrr

En laten we nu verder gaan met iets dat de mensheid wél interesseert.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60317207
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:07 schreef WinnarJ het volgende:
En de dames vinden het vaak minder mooi. Die hebben liever een bruine, donkerharige man... (uit ervaring)
Absoluut niet, mannen met donker haar hebben zo'n hard gezicht.
Dus voor mij blond of dus rood, en heb nu een heel lief knap leuk vriendje met rood haar .
En dat vind ik ook het mooist
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:30:27 #280
150152 Queen_Bee
pi_60317237
quote:
Volgens mij is het vervelends dat je zo kwetsbaar bent. Krijg je ruzie met iemand of een meningsverschil op straat, bij voetbal oid: gelijk is het: ach kut rooie.. BAM 1-0 achter Het is zoo makkelijk scheldwoord.

Jaaa, donker haar met blauwe ogen Dat gekke rood komt er niet eens in de buurt! Haha!
I'm super sonic man
  Vis een optie? donderdag 24 juli 2008 @ 12:46:31 #281
70532 loveli
N
pi_60317538
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
post-diarree
En wat is jouw probleem?
crap in = crap out
pi_60319118
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:30 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jaaa, donker haar met blauwe ogen Dat gekke rood komt er niet eens in de buurt! Haha!
Ga dan lekker iemand anders zijn topic vervuilen, hier willen we alleen vrouwen die vallen op rood
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60319155
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat is jouw probleem?
Geniaal, POST DIAREE
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:46:59 #284
150152 Queen_Bee
pi_60319309
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat is jouw probleem?
Dat mensen rood haar een handicap noemen Fail.
I'm super sonic man
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:58:54 #285
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60319782
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Niks joh. Blij dat je tevreden met jezelf bent. Doe zo voort, moedige man die je d'r bent.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60320744
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:46 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat mensen rood haar een handicap noemen Fail.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:48:36 #287
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_60321042
Waarom is 'rooie' meteen een scheldwoord? Het is toch gewoon een kenmerk? Als ze mij 'mooie rooie' of wilde rooie' noemen - of zelfs gewoon 'rooie' - voel ik me echt niet in de zeik genomen. Het enige wat ze ermee zeggen is dat ik rood haar heb, en dat klopt dan ook. Mijn vriend noemt me ook altijd 'rooie', en dat bedoelt hij zeker niet als scheldwoord...
quote:

Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_60385938
quote:

Als je niet eens wat terug kunt zeggen op rooie kom je ook niet echt ver in je leven denk ik.. Zo beledigend is het niet

En dat de vrouwen jou rode haren niet willen heeft waarschijnlijk met iets anders te maken, want zoals al vaker gezegd in dit topic is rode haren juist een voordeel..
Soms is 't niet erg iets moois te verliezen..
Beter verliezen dan dat je't nooit hebt gehad!
pi_60387567
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef krullentje het volgende:

[..]

Als je niet eens wat terug kunt zeggen op rooie kom je ook niet echt ver in je leven denk ik.. Zo beledigend is het niet

Mensen om een eigenschap voor iets uitmaken is wel beledigend, netzoals nigger voor negers vaak als beledigend wordt opgevat. Het is alleen ok als je zelf neger bent, en in je rap zelf het woord gebruikt.
pi_60390742
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef krullentje het volgende:

[..]

Het is wel degelijk beledigend. Het is niet voor niets dat veel kinderen met rood haar dáár mee gepest worden (bijv. op basis of middelbare school). juist ómdat ze rood haar hebben. Het is niet voor niets dat als iemand met rood haar ruzie heeft, die gelijk uitgescholden wordt voor 'rooie' o.i.d.: omdat het een scheldwoord is en dus beledigend is.

Het gaat overigens ook niet alleeeen om 'rooie' maar meer alle scheldwoord varianten er om heen.
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 09:56:35 #291
70532 loveli
N
pi_60390816
Roodharigen moeten opgroeien in de wetenschap dat ze altijd opvallen, ook al gedragen ze zich niet anders dan anderen. Of je het moet zien als belediging weet ik niet, maar door iemand aan te spreken met "rooie" wordt deze persoon buiten de normale groep gezet.
crap in = crap out
pi_60394605
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:56 schreef loveli het volgende:
Roodharigen moeten opgroeien in de wetenschap dat ze altijd opvallen, ook al gedragen ze zich niet anders dan anderen. Of je het moet zien als belediging weet ik niet, maar door iemand aan te spreken met "rooie" wordt deze persoon buiten de normale groep gezet.
net als
dikke
dunne
slome
lange
het is maar een "nickname" naar je uiterlijk,..
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen.
K ben zelf ook rood, en heb het nooit als naar ervaren.
Op maandag 28 juli 2008 13:28 schreef het.ismij het volgende:

[..]

net als
dikke
dunne
slome
lange
het is maar een "nickname" naar je uiterlijk,..
idd, en die nickname (hee dikke/dikzak, heel some, hee zwarte) is niet altijd leuk om te horen. Het zal per persoon verschillen maar er zit een negatieve lading aan!
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  maandag 28 juli 2008 @ 14:52:17 #294
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_60396456
een mooie man met mooi rood haar is niet lelijk
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Vis een optie? maandag 28 juli 2008 @ 15:12:33 #295
70532 loveli
N
pi_60396816
Ik geloof dat we het daar allemaal over eens zijn. Waar het hier om gaat is dat een roodharige wordt aangesproken op/met zijn kleur. Rood haar? Nou, dan laat je je de kaas niet van het brood eten. Of 'dan zul je wel een beest in bed zijn'.
Blijkbaar kunnen de meeste mensen niet gewoon even wachten totdat ze je beter kunnen inschatten, maar laten ze direct een vooroordeel op je los.
crap in = crap out
pi_60397459
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

idd, en die nickname (hee dikke/dikzak, heel some, hee zwarte) is niet altijd leuk om te horen. Het zal per persoon verschillen maar er zit een negatieve lading aan!
Hoe kom je e rnou bij dat er per definitie ene negatieve lading aan zit?
Dat is echt de grootste BS die ik vandaag heb gehoord, en geloof me,.. k ben al een hoop BS verder vandaag!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:15:10 #297
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_60427075
Rood haar is niet altijd lelijk, maar soms wel (lelijke mensen heb je in elk ras, soort, donkerharig blond haar enz.)
Ik mag mischien niet echt op rood vallen maar ik heb wel es een keer een roodharige jongenm gezien die ik heeeeeeel sexy vond.

En nog een tip: Ga naar Ierland of engeland (daar val je niet op)
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:43:34 #298
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60442561
rood haar is schattig (L)
Denk erover na.
pi_60442696
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef bondgirl007 het volgende:
rood haar is schattig (L)
dank je
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:24:53 #300
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60455925
mijn ex had ook rood haar..., en van die mooie blauwe ogen.
wat een poepie was het toch
Denk erover na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')