Inderdaad een huis dat bewoond is door starters die wel geld voor het huis hadden, maar niet voor de inrichting en ook niet genoeg geld over om vervolgens naderhand in te richtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:
wat opvalt:
- beide direct uit het ouderlijk huis samenwonen(je ziet het niet veel meer, maar succes
)
- bouwstijl huisje oke (zit er aan de achterkant nu een dakterras/balkon op?)
- afwerking huisje(die muren, wegwerking snoeren, geen badkamer)
- inrichting huisje(goh we maken gewoon een hoekbank door een chaise longe tegen de 2-zits aan te knallen)
- metallic keukenkastjes
- tuin is ook lekker onderhouden sinds 2001 (flinke bomen al)
samenvatting: zit potentie in! veel plezier en succes met klussen
Ja, ik kon wel alleen het huis uit gaan, maar dan zou mijn vriendin toch 24/7/365 bij mij blijven 'logeren' dus dan maar direct samenwonenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:
wat opvalt:
- beide direct uit het ouderlijk huis samenwonen(je ziet het niet veel meer, maar succes
)
- bouwstijl huisje oke (zit er aan de achterkant nu een dakterras/balkon op?)
- afwerking huisje(die muren, wegwerking snoeren, geen badkamer)
- inrichting huisje(goh we maken gewoon een hoekbank door een chaise longe tegen de 2-zits aan te knallen)
- metallic keukenkastjes
- tuin is ook lekker onderhouden sinds 2001 (flinke bomen al)
samenvatting: zit potentie in! veel plezier en succes met klussen
Iemand?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Leipo666 het volgende:
En dan alvast een vraag: de muren (van die gibo blokken) zijn dus geverft met een soort latex muurverf welke niet overal even goed op de muur zit (om van de kleur nog maar te zwijgen). Het laat dus vooral langs de kozijnen los. Hoe kunnen we dit opknappen? de verf zit rechtstreeks op de kale gibo blokken (dus geen andere stuclaag)
De bedoeling is dat de muren een lichte kleur (roomwit of iets dergelijks) gaan krijgen.
Moeten we die oude verf er geheel af gaan steken/schuren? Of voldoet het om alleen de loszittende stukjes te verwijderen en er overheen te verfen met een goed dekkende muurverf?
betokontakt of flevopolquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:02 schreef sanger het volgende:
daar heb je een soort voorlijmmiddel voor, met een blokkwast aanbrengen is voldoende. Roller kan ook.
Is roze van kleur overigens, naam weet ik zo effe niet.
Volgens mij zijn die beide niet roze, maar het is wat je zoekt, hoewel ... met Betokontakt zou ik voorzichtig zijn dat is met name om de hechting van stuc op beton te verbeteren.quote:
Loszittende verf zou ik er wel even afborstelen. Verder kun je het over vastzitten de verf heen gebruiken. Daarna even vlakstucen met Knauf's Fix&Finnish, en opnieuw een voorstrijkmiddel gebruiken voor het sausen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Leipo666 het volgende:
En die middelen kunnen dus over een oude verflaag heen?
daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef Burbujas het volgende:
Een woning met veel potentie, ben benieuwd naar het vervolg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |