Ik heb gewoon heel erg dik haar, en dankzij de Wax lijkt het niet rood.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef het.ismij het volgende:
dat noem ik ook geen rood.
[afbeelding]
DIt (licht in de zomer,donkerder in de winter) is rood
dat noem ik ook niet écht rood.. meer blond-achtig...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef het.ismij het volgende:
dat noem ik ook geen rood.
[afbeelding]
DIt (licht in de zomer,donkerder in de winter) is rood
K zal even andere foto uploaden als k thuis kom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat noem ik ook niet écht rood.. meer blond-achtig...
zal best wel rood zijn maar wél met een lichte/blondige tintquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K zal even andere foto uploaden als k thuis kom.
Kan je zien dat het echt rood is.
K sta daar achter glas in de zon
Onderweg naar defqon 2 jaar geleden![]()
![]()
![]()
afhankelijk van seizoen/daglicht dat ik zie wel ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
zal best wel rood zijn maar wél met een lichte/blondige tint
verven is natuurlijk wéér iets andersquote:Op maandag 14 mei 2007 13:00 schreef Sunprincess het volgende:
Ik vind rood haar geweldig. Bij mannen en vrouwen, daarom heb ik mijn haar ook rood geverfd en ook dan wordt je rooie genoemd maar ik ben er trots op (nogal logisch anders zou ik het niet meer verven).
Ik meestal bij de kapper, als er weer een nieuw grietje stage loopt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
verven is natuurlijk wéér iets andersEigenlijk krijg ik alleen wel eens reacties van bejaarden: 'goh wat een mooie aparte kleur haar'
![]()
![]()
Alle roodharige mannen die ik ken zijn opvliegend, maar niet zozeer agressief.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Als roodharige vrouw krijg ik vaak te maken met mensen die denken dat ik daarom wel heel 'temperamentvol' zou zijn, soms vergezeld van een veelbetekenende blik. Krijgen roodharige mannen ook weleens te maken met dit soort vooroordelen?
Misschien met de mannelijke variant; nl. opvliegend en agressief.
In (teken)films is de rooie ook altijd de slechterik. Zie ook voorbeeld South Park
Herkenbaarquote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
verven is natuurlijk wéér iets andersEigenlijk krijg ik alleen wel eens reacties van bejaarden: 'goh wat een mooie aparte kleur haar'
![]()
![]()
* het.ismij meldt zich als opvliegend, en alstie dronken is agressiefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Alle roodharige mannen die ik ken zijn opvliegend, maar niet zozeer agressief.
Ik ben wel benieuwd naar wat je van mijn mening en suggesties vond?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
![]()
![]()
srry hoor, maar zo zie je er ook uit, beetje kamper uiterlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij meldt zich als opvliegend, en alstie dronken is agressief
Blauwwitte huid? Dat lijkt me niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Chessie het volgende:
Rossige dame hier, licht huidtype, maar niet blauwwit.
Heb mijn hele leven ontzettend veel sjans gehad. Heb nooit gemerkt dat mijn koperblonde haar in mijn nadeel werkte. Natuurlijk zijn er genoeg types die er niet op vallen, maar die melden zich dan gewoon niet..
Dus.. problemen ? Nee. Ik ben er allen maar trots op. Het heeft wel iets om niet als de massa te zijn.
Gingerkids (SPquote:Op donderdag 17 mei 2007 05:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Jij vergelijkt rood haar met een handicap? Een mongool ben je iig wel dan ja.
Je praat alsof het een enge ziekte isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kom uit een rood geslacht, maar mijn broer, zussen en ik hebben het niet. Denk dat onze kinderen dus wel de lul zijn![]()
het is geen ziekte, maar zoals in de OP ook staat; er zitten wel flink wat nadelen aanvastquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je praat alsof het een enge ziekte is![]()
Diequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je praat alsof het een enge ziekte is![]()
Jij hebt echt issues.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
het is geen ziekte, maar zoals in de OP ook staat; er zitten wel flink wat nadelen aanvast
1. altijd manier om uitgescholden te worden: 'vuile rooie', 'tering rooie', 'rooie dakduif'.. ook op school etc, het is soms moeilijk daar weerstand aan te bieden, want iedereen kan je altijd op ieder moment 'raken'...
2. rood haar vind ik persoonlijk minder mooi staan dan mooie donkere zwarte haren/donkerblond... (maar nogmaals, das persoonlijk)
3. 'Rooie' hebben vaak (niet iedereen, maar de échte rooie wel) een hele lichte huid -> nooit écht bruin kunnen worden, altijd opassen met de zon (ivm verbranden)
4. Sproeten
Waarom er een probleem mee hebben uberhaupt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef koekiemonster het volgende:
Nog een rooie meldt zich.
Heb er geen problemen mee, vind het ook niet lelijk ofzo. Ik merk ook niet dat vrouwen erop af knappen oid.
Rood is geen probleem. De mensen die er een probleem van maken hebben een probleem denk ik.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom er een probleem mee hebben uberhaupt?
omdat het minder mooi is dan een donkere kleur haar... rood is toch tja....quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom er een probleem mee hebben uberhaupt?
ligt er natuurlijk ook net aan welke kleur rood je hebt. Ik heb donker rood wat ze bij de kapper kastanje bruin noemen. Zeker wanneer de zon er op staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
omdat het minder mooi is dan een donkere kleur haar... rood is toch tja....
Oh dus ik ben ook gehandicapt met mijn blonde haar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
omdat het minder mooi is dan een donkere kleur haar... rood is toch tja....
antwoord is altijd jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef SjaakKnaak het volgende:
Is het vanonder dan ook rood vraag ik me altijd af...
Zoiets? Mijn zusje vind Risse wel okquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Rossige/rode vikingfiguren vind ik anders wel erg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |